13 maja Muzeum Pana Tadeusza, Rynek 6



Pobieranie 27.36 Kb.
Data07.05.2016
Rozmiar27.36 Kb.
13 maja

Muzeum Pana Tadeusza, Rynek 6 | wernisaż godz. 17:30

Intymne Słuchanie

Instalacja Passage Pierre’a Jodlowskiego

Instalacja czynna: 13.05–21.05.2011, godz. 10:00-18:00

Pierre Jodlowski – koncepcja, projekt dźwiękowy, program

Christophe Bergon – światła, scenografia

Emmanuel Flety – rejestr ruchów, program, okablowanie

Jacky Merit – akustyk

François Donato – okablowanie, asystent techniczny

Julien Thomas – konsultacja technologii LED

Frédéric Stoll – konstrukcja

14 maja

ul. Krakowska 180, godz. 11:00–13:00 / 14:00–16:00

MOTUS – warsztaty

Kursy interpretacji muzyki elektroakustycznej – prowadzenie: Jonathan Prager

godz. 18 Sala im. prof. Andrzeja Mycielskiego, Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Uniwersytecka 7-10, budynek D

Mocne uderzenie

Elżbieta Chojnacka – klawesyn

Roberto Fabbriciani – flet

Barbara Okoń-Makowska – reżyseria dźwięku

Program: Jerzy Kornowicz (1959) Kształty żywiołów na klawesyn i taśmę (2000) Luc Ferrari (1929–2005) Programme Commun na klawesyn i taśmę (1972) Francois Bernard Mâche (1935) Korwar na klawesyn z taśmą (1972) Nicola Sani (1961) Un souffle le soulčve na klawesyn, flet i taśmę (2011) **Graziane Finzi (1945) Espressivo na klawesyn i taśmę (1997) Stephen Montague (1943) Phrygian Tucket na klawesyn i taśmę (1995)



KLUB PUZZLE, Przejście Garncarskie 2, godz. 21:00

Komputer zdalnie sterowany

Cykl Niewinni Barbarzyńcy

Eklektik Session / live electronic jamTom Mays – komputer, Karlax

Wu Wei – sheng

Fat Burning Step: Bond – bass, modulacja

Przemek Gibki – gitara

Paweł Konikiewicz – klawisze / elektronika

Michał Muszyński – perkusja żywa i elektroniczna

Program:


Tom Mays – występ solo

Wu Wei – występ solo

Tom Mays & Wu Wei – improwizacja na sheng i przetwarzanie w czasie rzeczywistym przy pomocy Karlaxu.

Tom Mays & Wu Wei & Fat Burning Step – wspólna improwizacja



15 maja

ul. Krakowska 180, godz. 11:00–13:00 / 14:00–16:00

MOTUS – warsztaty

Kursy interpretacji muzyki elektroakustycznej – prowadzenie: Jonathan Prager

KLUB PUZZLE, Przejście Garncarskie 2, godz. 13:00–15:00

Tom Mays – warsztaty gry na Karlaxie

Podczas warsztatów zostanie zaprezentowany instrument Karlax. Gościem będzie przedstawiciel firmy Da Fact, która opatentowała to urządzenie: www.dafact.com.

Aula Zakładu Narodowego im. Ossolińskich, godz. 17:30

Mistrz i elektronika

Meta Duo:

Daniel Kientzy – saksofony

Cornelia Petroiu – Soniste

Program: Calin Ioachimescu (1949) Saxtraces (2004)

Rafał Augustyn (1951) Acqua alta. Utwór cykliczny nr 4 na saksofon z elektroniką (2011) **

Gilles Racot (1951) Itée (1988)

Magdalena Długosz (1954) SaxSpiro na saksofony i warstwę elektroakustyczną (2011) **

Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, godz. 19:00

Women in love

Program: Cezary Duchnowski Ogród Marty – opera kameralna na głos żeński, aktora, media elektroniczne i instrumenty (2006)

Piotr Jasek – libretto

Maciej Walczak – wizualizacje

Wojciech Puś – reżyseria świateł

Wykonawcy:

Agata Zubel – głos

Eryk Lubos – aktor

Karol Papała – perkusja

Justyna Skoczek – fortepian

Michał Moc – akordeon

Paweł Hendrich – komputer audio 1

Cezary Duchnowski – komputer audio 2, kierownictwo artystyczne

Maciej Miłaszewicz – wiolonczela

Maciej Walczak – komputer video

Dieter Kaufmann Klang.Raum.Frau (2010)

Wykonawcy:

Gerda Schorsch – taniecUlrich Kaufmann – projekcje

Dieter Kaufmann – dźwięk



ul. Krakowska 180, godz. 19:00

Akusmonium 1/1

Dźwięk przestrzenny

MOTUS/SYNTAX

Radek Knopp – saksofony

Philippe Spiesser – perkusja

Jonathan Prager – projekcja dźwięku,

Olivier Lamarche – projekcja dźwięku

Program:

Javier Alvarez (1956) Temazcal na perkusję i audio fixed media (1984)

Guillaume Contré Misa Tiniebla na audio fixed media (2005)

Vincent Laubeuf (1974) Une Parcelle na saksofon sopranowy, perkusję i live electronic (2011) **

Lidia Zielińska (1953) Expandata na werbel i taśmę (1997)

Regis Renouard Lariviére (1959) Lacs na audio fixed media (2007)

Pierre Jodlowski (1971) Collapsed na saksofon sopranowy, perkusję i live electronic (2007)

ul. Krakowska 180, godz. 21:30

Akusmonium 1/2

Dźwięk przestrzenny

MOTUS/SYNTAX

Radek Knopp – saksofony

Philippe Spiesser – perkusja

Jonathan Prager – projekcja dźwięku

Olivier Lamarche – projekcja dźwięku

Program:

Christine Groult (1950) La condition captive na audio fixed media (2003)

Pierre Jodlowski (1971) Mixtion na saksofon i live electronic (2002)

Annette Vande Gorne (1946) Ce qu'a vu le vent d'est na audio fixed media (2003)

Martin Matalon (1958) Traces IV na marimbę i live electronics (2006)

Denis Dufour (1953) Caravaggio na audio fixed media (2000)

Jakub Sarwas (1977) Auditive points na saksofon sopranowy, perkusję i live electronic (2011) **

od 17 do 20 maja

Akademia Sztuk Pięknych, pl. Polski 3/4, godz. 10:00–17:00

Granie obrazami Sliders_lab – performance, warsztaty

Prowadzenie warsztatów – członkowie Sliders_lab:

Frédéric Curien, Jean-Marie Dallet, Fabien Zocco



od 17 do 21 maja

Politechnika Wrocławska Budynek C-13 (Serowiec), ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 23/25, godz. 7:30–21:30

Non stop słuchanie

Instalacja IterEter (ithernal/aethernal) – instalacja interaktywna Marek Chołoniewski – koncepcja, przygotowanie, koordynacja Peter Sych – ISA Harp, Jan Chołoniewski – programowanie Flash, Marcin Pączkowski – programowanie Max/MSP

17 maja

Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, godz. 19:00

Akusmonium 2/1

Dźwięk przestrzenny i inne historie

INA/GRM


Pierre Jodlowski – performance

Benjamin de la Fuente – performance

Program:

François Bayle (1932) Toupie dans le ciel (1979)

Pierre Jodlowski (1971) Music, Violence and Others Stories, live electronic (2008)

Daniel Teruggi (1952) Transmutations (2009)

Benjamin de la Fuente (1969) Outside / Virage, live electronic (2009)

Eugeniusz Rudnik (1933) Mobile (1972)



17 maja

Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, godz. 21:00

Akusmonium 2/2

Dźwięk przestrzenny i performance

INA/GRM


Henry Vega – elektronika

Magdalena Walentynowicz – fortepian

Diego Losa – komputer

Rewind – performance

eRikm – performance

Program:


Bernard Parmegiani (1927) Captures éphémčres (1967)

Diego Losa & Rewind Performance pour Beatboxer et électronique

Michel Redolfi (1951) Micro Espaces 5808 (2008)

Katarzyna Głowicka (1977) Turbulence (2009)

eRikm Performance, live electronic

18 maja

Aula Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 27, godz. 19:00

Leotronic

Ernst Kovacic – dyrygent, skrzypce solo

Wrocławska Orkiestra Kameralna Leopoldinum

Program: Ryszard Osada (1972) Trance-formation II na orkiestrę smyczkową i elektronikę (2011) **Wolfang Suppan (1966) Lakunen na 22 instrumenty smyczkowe i elektronikę (2011) **

Pierre Boulez (1925) Anthémes II na skrzypce solo i elektronikę (1997)Fausto Romitelli (1963–2004) The Nameless City na orkiestrę smyczkową (1997)Milton Babbitt (1916–2011) Correspondences na orkiestrę smyczkową i taśmę (1967)



18 maja

Klub Eter, ul. Kazimierza Wielkiego 19, godz. 22:00

M.I.M.E.O. @ MEN 2011Cykl Niewinni Barbarzyńcy M.I.M.E.O.: Christian Fennesz – komputer, Phil Durrant – komputer, Thomas Lehn – syntezator analogowy, Kaffe Matthews – obiekty nagłaśniane & przetwarzania na żywo, Gert-Jan Prins – modulacje FM, Jerome Noetinger – urządzenia elektroakustyczne, Rafael Toral – urządzenia elektroakustyczne, Keith Rowe – gitara, elektronika, Peter Rehberg – komputer, Marcus Schmickler – komputer



19 maja

Synagoga pod Białym Bocianem, ul. Włodkowica 7, godz. 19:00

Więcej niż trzy kolory

Jean Deroyer – dyrygent

Ensemble Court-circuit: Jérémie Fčvre – flet, Irina Dopont – obój, Pierre Dutrieu – klarnet, Nicolas Miribel – skrzypce, Alexis Descharmes – wiolonczela, Jean-Marie Cottet – fortepian, Eve Payeur – perkusja

Program: Benjamin de la Fuente (1969) Pris de court na obój, klarnet, skrzypce, wiolonczelę, fortepian, perkusję i elektronikę (1998)

Pierre Jodlowski (1971) In & Out na skrzypce, wiolonczelę, elektronikę i dvd (2004)

Wojciech Blecharz (1981) -onym na flet, klarnet, skrzypce, wiolonczelę, perkusję i elektronikę (2011) **

przerwa


Shintaro Imaď (1974) La lutte bleue na wiolonczelę i elektronikę (2000)

Tristan Murail (1947) Winter Fragments na flet, klarnet, skrzypce, wiolonczelę, fortepian i elektronikę (2000)



KLUB PUZZLE, Przejście Garncarskie 2 | godz. 21:30

Z nawigatorem w poszukiwaniu dźwięków, Marek Chołoniewski – GPS Trans 12, Marek Chołoniewski – idea i koordynacja, Marcin Wierzbicki – programowanie, Paulina Owczarek – saksofony, Tomek Chołoniewski – perkusja, Michał Dymny – gitara, Rafał Mazur – gitara basowa



20 maja

Akademia Sztuk Pięknych, pl. Polski 3/4, godz. 16:00

Granie obrazami Sliders_lab – pokaz otwarty



Sala Filharmonii Wrocławskiej im. Witolda Lutosławskiego, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 19, godz. 19:00

Smak dźwięku

Jacek Kaspszyk – dyrygent

Stanisław Krupowicz – komputer

Orkiestra Symfoniczna Filharmonii WrocławskiejIRCAM:

Benoit Meudic – projektant muzyki komputerowej IRCAM

Obsługa techniczna:

Clément Marie – reżyseria dźwięku

Martin Antiphon – akustyk

Program: Bruno Mantovani (1974) Le Livre des illusions (hommage ŕ Ferran Adriŕ) (2008)

Stanisław Krupowicz (1952) Koncert komputerowy (2011) **

György Ligeti (1923–2006) Lontano (1967)



20 maja

Aula Zakładu Narodowego im. Ossolińskich, ul. Szewska 37, godz. 21:30

Elektroniczne prądy powietrzne

Anna Petrini – flet basowy

Fabrice Jünger – flet

Pierre Jodlowski – projekcja dźwięku

Program:


Fausto Romitelli (1963–2004) Seascape na amplifikowany flet basowy (1994)

Dominik Karski (1972) Superb Imposition na amplifikowany flet basowy ** (2010)

Oscar Bianchi (1975) Crepuscolo na flet basowy i live electronics (2004)

Pierre Jodlowski (1971) Limite Circulaire na flet i elektronikę (2008)

Edgar Guzmán Untitled na amplifikowany flet basowy, flet i pogłos (2007)

21 maja

Browar Mieszczański, ul. Hubska 44-48, godz. 18:00

KONCERTY FINAŁOWE

Elektronika lekko

Michel Supéra – saksofon

Program:

Pierre Charvet (1968) Novasto na saksofon i elektronikę **

NODION / Digit All Love

NODION:


Paweł Hendrich – komputer

Elżbieta Woleńska – flet, komputer

Michał Siciński – klarnet, komputer

Digit All Love:

Natalia Grosiak – wokal

Maciek Zakrzewski – sample, elektronika

Radek Bednarz – bass, modulacje

Michał Muszyński – perkusja, loops

Wojciech Orszewski – gitara, efx

Olga Kwiatek – skrzypce

Rafał Zalech – altówka

Olga Kończak – wiolonczela



Browar Mieszczański, ul. Hubska 44-48, godz. 20:30

KONCERTY FINAŁOWE

Elektronika lekko

Po raz pierwszy w Polsce:

Eivind Aarset_Sonic Codex Orchestra:

Eivind Aarset – gitara, elektronika

Wetle Holte – perkusja

Erland Dahlen – perkusja

Audun Erlien – bass

Björn Charles Dreyer – gitara



Tord Knudsen – wizualizacje

Johnny Skalleberg – inżynier dźwięku


©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna