17 stycznia 2012 pr-kor-03-01-12



Pobieranie 9.06 Kb.
Data03.05.2016
Rozmiar9.06 Kb.



17 stycznia 2012 PR-KOR-03-01-12


NSG dla korporacji, Pilkington dla produktów

NSG Group wprowadza nowy wizerunek korporacyjny zachowując logo i markę Pilkington dla swoich produktów. Nowe logo NSG Group będzie głównym znakiem korporacyjnym i będzie wspierać markę Pilkington.

W momencie, kiedy pięć lat temu NSG Group objęło wszystkie akcje firmy Pilkington, ze zrozumiałych, historycznych względów zdecydowano o stosowaniu dwóch logotypów oraz dwóch zestawów standardów identyfikacji korporacyjnej Pilkingtona i NSG Group.

D
INFORMACJA DO PUBLIKACJI
zisiaj w pełni zintegrowana grupa wprowadza nowy wizerunek korporacyjny NSG Group. Nowa identyfikacja wizualna będzie pomagać naszym pracownikom, klientom, dostawcom i innym zainteresowanym stronom identyfikować firmę, jako światowego lidera w przemyśle szklarskim, na rynku szyb samochodowych, szkła budowlanego i szkieł specjalnych, przy jednoczesnym zachowaniu niezwykle wartościowej dla nas marki Pilkington. Jednak głównym znakiem korporacyjnym będzie logo NSG Group.

Logo Pilkingtona nie zniknie zupełnie z rynku. Będzie stosowana jego wcześniejsza wersja pozioma.



Jednocześnie nazwa Pilkington będzie nadal używana, jako marka szyb samochodowych, dystrybuowanych na rynku pierwotnym i wtórnym. Nowe logo NSG Group będzie wspierało markę Pilkington.

Zmianie nie ulegną również nazwy spółek działających na rynku polskim tj. Pilkington Polska (producenta szkła float i laminowanego), Pilkington IGP (producenta szyb zespolonych i szkła hartowanego) oraz Pilkington Automotive Poland (producenta szyb samochodowych).

Koniec

Informacje dla wydawców:

Pilkington zajmuje się produkcją szkła od roku 1826. W roku 2006 firma Pilkington została przejęta przez japoński koncern NSG Group. Marka Pilkington została zachowana, jako nazwa produktów Grupy przeznaczonych dla przemysłu budowlanego i motoryzacyjnego. Powiększone NSG Group jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych dla branży budowlanej, motoryzacyjnej i sektora szkła specjalnego. Produkcja odbywa się w 30 krajach na czterech kontynentach. Nasze produkty sprzedawane są w ok. 130 krajach. W roku podatkowym zakończonym 31 marca 2011 r. sprzedaż Grupy wyniosła ok. 5 miliardów euro. Z łącznej sprzedaży Grupy 41% zrealizowano w Europie, 29% w Japonii, 14% w Ameryce Północnej, a 16% w pozostałych częściach świata.

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.pilkington.pl.

Kontakt dla dziennikarzy:

Monika Pezda, Konsultant ds. PR, tel.: 502 575 453, e-mail: mpezda@ecspace.pl

Monika Klamka, Corporate Affairs Manager, Pilkington Polska, tel.: +48 15 832 61 50,
fax: + 48 15 832 65 45, e-mail: Monika.Klamka@pl.nsg.com


PILKINGTON AUTOMOTIVE POLAND Sp. z o.o. z siedzibą w Sandomierzu

27-600 Sandomierz, ul. Portowa 24, tel. 48 15 8330100 lub 15 8330101 fax 48 15 8330171

REGON 830321776  NIP  864-13-93-724  Sąd Rejonowy w Kielcach  X Wydział Gospodarczy Krajowego

Rejestru Sądowego numer KRS  0000024909 Kapitał zakładowy 30 510 500 PLN



Zarząd: Prezes – Ryszard Jania, Wiceprezes – Janusz Kobus

www.pilkington.pl


©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna