5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie



Pobieranie 130.2 Kb.
Data03.05.2016
Rozmiar130.2 Kb.

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie

Pion Logistyki

tel/fax (12) 630 80 59

Czynne: pn. – pt.: 7:30 – 15:05

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ZAPYTANIE OFERTOWE
SPRAWA Nr 29/LOG/5WSzKzP – SP ZOZ/2016
1. ZAMAWIAJĄCY:

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 30 – 901 Kraków, ul. Wrocławska 1–3, tel.: fax: (12) 630-80-59,REGON: 351506868, NIP: 677-20-81-964. Godziny urzędowania: pn. – pt: 7:30 – 15:05

2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

1/Przedmiotem postępowania jest: USŁUGA WYCENY (OSZACOWANIA ) WARTOŚCI SPRZETU GASTRONOMICZNEGO W PODZIALE NA PAKIETY OKREŚLONE W ZAŁĄCZNIKU NR 1.

2/ Usługa wykonywana będzie na terenie 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Poliklinika SP ZOZ w Krakowie ul. Wrocławska 1-3.

3/ Zakres czynności wykonanych w ramach przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje:

a) określenie wartości rynkowej,

b) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji (opinii) dotyczącej wyceny wartości.



3. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT:

Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych zgodnie z Pakietami określonymi w załączniku nr 1.

Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.

Zamówienie realizowane będzie w ciągu 10 dni roboczych od dnia ogłoszenia wyniku postępowania.



5. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z OFERENTAMI.

Uprawnionymi do porozumiewania się z Oferentem są:

■ Jacek Mnich- tel (12) 630-80-55, zagadnienia merytoryczne,

6. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.

Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni (trzydziestu dni) od upływem terminu składania ofert.



7. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.

Ofertę należy złożyć faxem (12) 630-80-59 lub e-mailem zam@5wszk.com.pl

do dnia 22 MARCA 2016 roku, do godz. 11:00;

8. DOKUMENTY NIEZBĘDNE DO PRAWIDŁOWEGO ZŁOŻENIA OFERTY:

a/ Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY – według załącznika nr 1.

b/ Pełnomocnictwo umocowujące pełnomocnika przynajmniej w zakresie podpisania

c/ certyfikat rzeczoznawcy – kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.



9. KRYTERIA WYBORU OFERT

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

Cena – 100% znaczenia

10. INFORMACJE O TRYBIE DOKONYWANIA OCENY OFERT.

1. Niezwłocznie po dokonaniu wyboru Zamawiający zawiadomi Oferentów o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania oraz zamieści zawiadomienie, podając nazwę (firmę) Oferenta, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru na stronie internetowej.

2. Zawarcie umowy następuje wraz ze złożeniem zamówienia.

11.ZASTRZEŻENIA

Zamawiającemu zastrzega sobie uprawnienie do odwołania postępowania lub zmiany jego warunków, unieważnienia postępowania w całości lub części, także po jego zakończeniu bez podania przyczyn.



ZAŁĄCZNIKI: FORMULARZ OFERTOWY NR 1


ZAŁĄCZNIK NR 1

FORMULARZ OFERTOWY

Oferent

Zamawiający

Nazwa:

fax:


telefon:

e-mail:


REGON:

NIP:

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

ul. Wrocławska 1-3

30-901 Kraków







Składamy poniższą ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia na

USŁUGA WYCENY (OSZACOWANIA) WARTOŚCI SPRZETU GASTRONOMICZNEGO”

  1. Oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w Zapytaniu Ofertowym oraz za następującą cenę:

Pakiet nr 1

netto: słownie:

brutto: słownie:


Pakiet nr 2

netto: słownie:



brutto:…………………………….słownie:…………………………………………………………………

  1. Cena brutto zawiera wszelki koszt związany z realizacja zamówienia a w szczególności koszt dojazdu do siedziby Zamawiającego, koszt sporządzania wymaganych dokumentów, zakładany zysk, należne podatki, koszt ubezpieczenia obowiązkowego, ewentualne upusty i inne, jeśli występują.

  1. Zamówienie zrealizowane będzie w terminie 10 dni roboczych od dnia ogłoszenia wyniku postępowania.

4. Oświadczamy, iż przedmiotowe zamówienie zostanie wykonane w sposób fachowy i terminowo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

5. Oświadczamy, iż zapoznaliśmy się z warunkami zamówienia i nie wnosimy zastrzeżeń oraz zdobyliśmy konieczne informacje do przygotowania opinii.

  1. Oświadczamy, że w przypadku wyboru naszej oferty, gwarantujemy niezmienność cen jednostkowych netto przez okres trwania umowy.

  1. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą, na czas wskazany w Zapytaniu ofertowym.

  1. Płatność zostanie dokonana przelewem na rachunek Wykonawcy, wskazany na fakturze w ciągu 60 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą zakończenia wykonania zamówienia oraz wystawienia faktury VAT stanowić będzie tylko i wyłącznie protokół – bez zastrzeżeń – z przekazania dokumentów(opinii) podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. W przypadku zastrzeżeń do przekazanej dokumentacji pracownik Zamawiającego odmówi podpisania protokołu i wyznaczy termin nie krótszy niż 2 dni na uzupełnienie, bądź zmodyfikowanie dokumentacji zgodnie z treścią zastrzeżeń.

  2. Oświadczamy, że dokumenty(opinie) zostanie przekazane w wersji papierowej – 1 egz. oraz w wersji elektronicznej na płytce CD – format PDF – 1 egz.

  3. Oświadczamy, że z chwila podpisania protokołu przekazania przekazujemy Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie do dokumentów będących przedmiotem zamówienia na następujących polach eksploatacji : zwielokrotnianie dowolną techniką i utrwalanie utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową w tym m.in. przez dyskietki, CD-romy, DVD, taśmy magnetyczne, nośniki magnetooptyczne, przez druk oraz urządzenia elektroniczne (w tym tzw. papier elektroniczny), wprowadzanie do pamięci komputera, prawo do wykorzystywania, w każdy sposób i w każdej formie, w internecie i w innej sieci komputerowej.

9. Oświadczamy, że:

  1. posiadamy uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem;

  2. posiadamy wiedzę i doświadczenie proporcjonalne do przedmiotu zamówienia;

  3. dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  4. znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia;

10. Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu kary umownej:

  1. 0,2 % całkowitej wartości brutto przedmiotu umowy za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu usługi objętej zamówieniem(tj. ponad 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia),

  2. 10 % całkowitej wartości brutto Przedmiotu Umowy w przypadku, gdy Zamawiający odstąpi od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać złożone w ciągu 30 dni od powzięcia wiadomości o przyczynie uzasadniającej odstąpienie), w szczególności, gdy Wykonawca nie przystąpi do nie wykona usługi w terminie, wykonuje zamówienie wbrew zgłaszanym zastrzeżeniom lub w inny sposób niezgodny z wymaganiami określonymi w Zapytaniu Ofertowym,

11. Integralna częścią Formularza Ofertowego stanowi Zapytanie Ofertowe.

12. W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.



  1. Pozostałe elementy oferty oraz załączniki do oferty:



  1. .............................................................................................................. ;




Podpis Oferenta

Załącznik do Formularza ofertowego



Pakiet nr 1


Lp.

Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia

( charakterystyka, wymiary itp.)

Ilość / j.m.

Kwota netto

za j.m.

Wartość netto

Wartość brutto

1

2

4

5

6

7



Patelnia elektryczna PE-40

2












Maszyna elektryczna ”WILK W-70”

do mielenia mięsa



1












Maszyna do mycia naczyń ZKU-10.20

1












Kuchnia gazowa nierdzewna KKGZ 4/N

2












Urządzenie do ciśnieniowego mycia i dezynfekcji urządzeń kuchennych

1












Krajalnica automatyczna

1












Kocioł warzelny parowy 200L

2












Obieraczka do ziemniaków

1












Zestaw kociołków przechylnych

1












Bemar 3-komorowy elektryczny

1












Piec konwekcyjno-parowy OES 20.10

1












Kocioł warzelny 200L z zaworem

1












Sztkownica do warzyw

1












Bemar jezdny

1












Zmywarka WHIRLPOOL

1












Wózek jezdny grzewczy 1330x680x950

5












Wózek jezdny grzewczy 1330x680x500

5












Kocioł parowy PK-300

2












Zmywarka uniwersalna

5












Zmywarka do naczyń - dwa ramiona myjące

1












Zmywowyparzalka podblatowa

1













Razem















Pakiet nr 2





Lp.

Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia

( charakterystyka, wymiary itp.)

Ilość / j.m.

Kwota netto

za j.m.

Wartość netto

Wartość brutto

1

2

4

5

6

7



Topór rzeźniczy

2












Kubek nierdzewny

3












Szumówka nierdzewna mała

1












Łyżka czerpakowa 0,5l nierdzewna

5












Łyżka nierdzewna wazowa 125-150

2












Widelec 3-zębowy nierdzewny

2












Nóż jarzyniak

4












Kosz do tac (do zmywarki)

1












Podstawa do zmywarki

1












Łopatka do kotletów

2












Wózek 3-półkowy

7












Wózek do transportu termosów/platforma

1












Waga SW-1/20

1












Waga DIGI DS. 530R 150kg

2












Waga elektryczna AXM – 15K

1












Sitko do przecierania warzyw

1












Stół roboczy przyścienny

2












Przystawka do przecierania zup

1












Zmiękczacz 8l

1












Bemar elektryczny z podstawą BS-8.1

1












Regał metalowy 5-półkowy

9












Waga DB1W

1












Zamrażalka poj. 440 L

1












Komora chłodnicza K-C-7

3













Razem













.........................................................

/podpis Wykonawcy/



Nr sprawy 29/LOG/5WSzKzP SP–ZOZ/2016



Zapytanie ofertowe –zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie udzielenia oraz zawierania umów na dostawy, usługi i roboty budowlane nie objęte ustawą Pzp z dnia 29 stycznia 2004




©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna