Agata meble debiutuje crossmediową kampanią wizerunkową Rozpoczęła się pierwsza crossmediowa kampania wizerunkowa polskiej sieci salonów agata meble obejmująca wszystkie kanały komunikacji. Kampania pod hasłem „agata meble



Pobieranie 8.08 Kb.
Data09.05.2016
Rozmiar8.08 Kb.

22.03.2011

AGATA MEBLE debiutuje crossmediową kampanią wizerunkową

Rozpoczęła się pierwsza crossmediowa kampania wizerunkowa polskiej sieci salonów AGATA MEBLE obejmująca wszystkie kanały komunikacji. Kampania pod hasłem „AGATA MEBLE. I jesteś w domu!” obejmie działania w telewizji, Internecie, radiu, prasie oraz w przestrzeni OOH. Za realizację przedsięwzięcia odpowiada dom mediowy Infinity Media i agencja SpinHouse.

Kampanią „I jesteś w domu” chcemy zwrócić uwagę klienta, że oferta salonów AGATA MEBLE obejmuje coś więcej, niż tylko meble. Znajdują się w niej również gotowe pomysły na zaaranżowanie przestrzeni domowej,  projektowanie kuchni, biura, a także artykuły dekoracyjne i artykuły gospodarstwa domowego - mówi Izabela Zięba-Praszkiewicz, Dyrektor ds. Marketingu AGATA MEBLE. Celem kampanii jest dodatkowo odmłodzenie i ocieplenie wizerunku marki, a także pozyskanie młodszych konsumentów.

Przez miesiąc na antenie stacji TVN, TVN Style, TVN7, TVP3, a także na kanałach z pakietu At Media wyemitowane zostaną dwa 30-sekundowe spoty. Naszym wyzwaniem było trafienie z przekazem do młodszych osób w niekonwencjonalny dla branży sposób. Spot telewizyjny utrzymany jest w konwencji nowoczesnego kobiecego serialu, a scenariusz skrywa intrygę z przymrużeniem oka” –mówi Dorota Zielonka z agencji SpinHouse, odpowiedzialna za realizację strategii wizerunkowej dla AGATA MEBLE. W spocie nie zabrakło również ujęć z przestrzeni salonów, co jest istotne z punktu widzenia firmy, która po raz pierwszy na tak szeroką skalę walczy o wizerunek nowoczesnej marki.



Bardzo ważne jest dla nas aranżowanie przestrzeni sklepowej w taki sposób, aby klient mógł poczuć się jak w domu – podkreśla Izabela Zięba-Praszkiewicz. Na przytulny domowy charakter przekazu stawiają również twórcy kreacji. Nigdzie nie czujemy się tak komfortowo, jak w domu, dlatego też zależało nam na tym, aby w kreacji przenieść odrobinę domowej atmosfery w przestrzeń salonów AGATY MEBLE – podsumowuje Dorota Zielonka. Kreacja, która obejmuje, Internet, siatki na salonach, wielki format na terenie całej Polski, a w późniejszym okresie także prasę pokazuje osoby w różnym wieku podczas domowych czynności w przestrzeni sklepów.

Kampanię wesprą spoty radiowe, które od 24 marca będzie można usłyszeć m.in. w Radiu Zet, PR 3 Polskiego Radia, Radiu Złote Przeboje, Radiu Eska.

Planowaniem oraz zakupem wszystkich mediów w ramach kampanii zajmuje się dom mediowy Infinity Media. Za zaprojektowanie oraz realizację linii kreatywnej kampanii „AGATA MEBLE. I jesteś w domu!” odpowiada agencja SpinHouse. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do połowy kwietnia z możliwością przedłużenia.

___________________________________________________________________________

Katowickie Przedsiębiorstwo Meblowe „Agata” Spółka Akcyjna („Agata Meble”)   jest jednym z największych podmiotów działających na rynku sprzedaży detalicznej mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce. Szeroka oferta, zróżnicowane produkty, wysokie standardy obsługi klienta i szeroki wachlarz usług dodatkowych powodują, że Agata Meble zajmuje w Polsce czołowe miejsce w segmentach mebli ekonomicznych, Premium i Premium plus. Salony AGATA MEBLE działają obecnie w dwunastu miastach Polski (Katowice, Rybnik, Gliwice, Bielsko-Biała, Wrocław, Łódź, Gdańsk, Szczecin, Opole, Kalisz, Płock, Warszawa: Dwa salony) i zatrudniają ponad 1000 pracowników. Łączna powierzchnia wszystkich trzynastu salonów AGATA MEBLE w Polsce to ponad. 150 tys. m kw. Salony AGATA MEBLE oferują wyroby ponad 150 krajowych oraz blisko 100 zagranicznych producentów.

Autor:

Aneta Włodarczyk



tel. kom. 607-959-818

pr@spinhouse.pl


pr@spinhouse.pl
SpinHouse ul. Rakowiecka 36, 02-532 Warszawa



©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna