Akademia Górniczo-Hutnicza Wydział Humanistyczny



Pobieranie 32.3 Kb.
Data02.05.2016
Rozmiar32.3 Kb.
Akademia Górniczo-Hutnicza

Wydział Humanistyczny

Gramatyka 8a

30-071 Kraków

e-mail: tomaslyk@wp.pl

TOMASZ MASŁYK

Ż Y C I O R Y S

WYKSZTAŁCENIE




13.05.2008

Doktor Nauk Humanistycznych – praca doktorska „Aktywność obywatelska w społeczeństwie informacyjnym. Perspektywa socjologiczna” obroniona w Instytucie Socjologii Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego.

Promotor pracy: prof. zw. dr hab. Lesław H. Haber


10.1999 – 06.2003

Studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego


10.1994 – 06.1999

Studia magisterskie w Instytucie Socjologii na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego o specjalności „socjologia gospodarki i badania rynku”. Praca magisterska „System partyjny w Polsce lat dziewięćdziesiątych. Efekt konfliktu społecznego czy konfliktu elit?” obroniona 23.06.1999

Promotor pracy: prof. zw. dr hab. Hieronim Kubiak

PUBLIKACJE




Tomasz Masłyk, Marcin Kocór, „The political beliefs of Poles and their party affiliation. An expression of socio-political cleavages?” [w:] H. Kubiak, J. J. Wiatr (eds.) Between Animosity and Utility. Political Parties and Their Matrix, Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, Warszawa 2000

Tomasz Masłyk, „Internet jako medium redefinicji i komunikowania znaczeń”, Kultura Popularna, nr 3/2003, Wydawnictwo Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej „Akademica”, Warszawa 2003

Tomasz Masłyk, recenzja pracy W. Jachera „Zagadnienia pracy u św. Tomasza z Akwinu”, Humanizacja pracy 2-3, 2004, Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku, Płock 2004

Tomasz Masłyk, „Poglądy Polaków na kwestie gospodarcze a ich afiliacje polityczne”, [w:] Sławomir Partycki (red.) Człowiek a rynek, Towarzystwo Naukowe KUL, Lublin 2004

Tomasz Masłyk, Ewa Zawisza-Masłyk „Zachowania ryzykowne młodzieży gimnazjalnej – diagnoza szkolna” [w:] J. Kuźma, J. Morbitzer (red.) Edukacja - szkoła - nauczyciele. Promowanie rozwoju dziecka, Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków 2005

Tomasz Masłyk, „Pomiędzy państwem a rynkiem. Religijność a postawy Polaków wobec porządku gospodarczego”, [w:] S. Partycki (red.) Religia a gospodarka, Wydawnictwo KUL, Lublin 2005

Tomasz Masłyk, „Pomiędzy informacją a wiedzą. Internet w procesie dydaktycznym szkoły wyższej”, [w:] L. H. Haber (red.) Akademicka społeczność informacyjna. Na przykładzie środowiska akademickiego Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego i Akademii Ekonomicznej, Uczelniane Wydawnictwa Naukowo-Dydaktyczne AGH, Kraków 2005

Tomasz Masłyk, „Kreda czy laptop? Rola Internetu w nauczaniu akademickim” [w:] J. Morbitzer (red.) Komputer w edukacji, Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków 2005

Tomasz Masłyk, Ewa Migaczewska, „Włączeni i wykluczeni. Użytkowanie Internetu jako element normatywny w amerykańskim i polskim środowisku akademickim” [w:] E. Jurczyńska – McCluskey, M. S. Szczepański (red.) Równi i równiejsi. Dynamika zróżnicowań społecznych w Polsce na tle zróżnicowań europejskich i amerykańskich, Bielsko Biała – Tychy 2005

Tomasz Masłyk, „Postawy Polaków wobec ustroju politycznego i partii politycznych oraz Unii Europejskiej i NATO” [w:] J. Królikowska (red.) Problemy społeczne w grze politycznej, Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2006

Tomasz Masłyk, „Internet – elektroniczny asystent? Nauczyciele akademiccy wobec wyzwań społeczeństwa informacyjnego”, [w:] L. H. Haber, M. Niezgoda (red.) Społeczeństwo informacyjne. Aspekty funkcjonalne i dysfunkcjonalne, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2006

Tomasz Masłyk, „Demokracja deliberatywna a Internet” [w:] M. Szpunar (red.) Media a polityka, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, Rzeszów 2007

Tomasz Masłyk, „Cyfrowy podział w świetle obywatelskiego uczestnictwa w społeczeństwie informacyjnym” [w:] A. Siwik (red.) Od społeczeństwa industrialnego do społeczeństwa informacyjnego, Uczelniane Wydawnictwa Naukowo-Dydaktyczne AGH, Kraków 2007

Tomasz Masłyk, „Cyberprzestrzeń a obywatelska deliberacja” [w:] A. Szewczyk, E. Krok (red.) Fenomen Internetu, Hogben, Szczecin 2008

Tomasz Masłyk, Ewa Migaczewska „Miejski ratusz w globalnej wiosce. Charakter aktywności obywatelskiej w społeczeństwie informacyjnym” [w:] L. H. Haber, S. Jędrzejewski (red.) Co łączy, co dzieli Polaków czyli Społeczeństwo Informacyjne w działaniu, Wydawnictwo Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, Lublin 2008

Tomasz Masłyk, „Zróżnicowany świat sieci – charakter działań podejmowanych przez użytkowników Internetu” [w:] L. H. Haber, A. Siwik (red.) Od robotnika do internauty, Uczelniane Wydawnictwa Naukowo-Dydaktyczne AGH, Kraków 2008

Tomasz Mastyk, „Samoocena uczniów szkół zawodowych a perspektywa pracy” [w:] D. Walczak-Duraj (red.) Wartości i postawy młodzieży polskiej, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2009

Tomasz Masłyk, „Zaufanie a społeczny i gospodarczy rozwój społeczeństw” [w:] S. Partycki (red.) E-gospodarka, E-społeczeństwo w Europie Środkowej i Wschodniej, Wydawnictwo KUL, Lublin 2009

DOŚWIADCZENE DYDAKTYCZNE



Wstęp do socjologii (WZiKS UJ)

Socjologia organizacji (WZiKS UJ)

Kultura organizacji (WZiKS UJ)

Psychologia społeczna (WNSS AGH)

Komunikacja interpersonalna (WNSS AGH)

Statystyka (WNSS AGH)

Metody i techniki badań socjologicznych (WNSS AGH)

Elementy zaawansowanej analizy danych (WNSS AGH)

Wprowadzenie do badań ewaluacyjnych (WNSS AGH)

Psychologia i socjologia kierowania (WMN AGH)

DOŚWIADCZENE ZAWODOWE: udział w projektach badawczych





Akademia Górniczo-Hutnicza: współpraca stała od 2003


  • „Społeczeństwo informacyjne. Aspekty funkcjonalne i dysfunkcjonalne”

(WNSS AGH)


  • „Foresight technologiczny na rzecz zrównoważonego rozwoju Małopolski”

(Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego)

Centrum Doradztwa Strategicznego: współpraca stała od 2001


  • "Trajektorie migracyjne województwa podkarpackiego"

(Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie)


  • "Identyfikacja i analiza potrzeb edukacyjnych ponadgimnazjalnego szkolnictwa zawodowego w Skierniewicach"

(Urząd Miasta Skierniewice)


  • "Matryca Kurcmana - nowy instrument rynku pracy"

(Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej)


  • "Mapa Monitorująca Szanse na Pracę absolwentów ponadgimnazjalnych szkół zawodowych województwa świętokrzyskiego (MMSP)"

(Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach)


  • "Indeks Gotowości Rynkowej” - nowy instrument monitorujący szanse na pracę absolwentów ponadgimnazjalnych szkół zawodowych województwa podkarpackiego (IGR)"

(Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie)


  • Opracowanie analizy społeczno-gospodarczej, analizy potencjału turystycznego, analizy preferencji mieszkańców dotyczących priorytetów strategii rozwoju obszaru objętego projektem "Partnerstwo Północnej Jury" w ramach Programu Pilotażowego Leader+

(Urząd Gminy Janów)


  • Badania społeczne dotyczące percepcji miejsca i zróżnicowania postaw wobec proponowanych zmian, dotyczących rewaloryzacji Wzgórza Zamkowego w ramach rewitalizacji centrum Będzina

(Urząd Miasta Będzina)


  • Przeprowadzenie ewaluacji programów: "Dotacja na usługi informacyjno-doradcze" oraz "Dotacja na inicjatywy wspierające rozwój przedsiębiorczości"

(Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości)


  • Badania społeczne: badanie wizerunku miasta Bełchatowa, badanie potrzeb młodzieży Bełchatowa, badanie zadowolenia z usług publicznych świadczonych przez Urząd Miasta Bełchatowa

(Urząd Miasta Bełchatowa)


  • Przeprowadzenie ilościowych badań opinii publicznej z zakresu gospodarki odpadami w Krakowie (Urząd Miasta Krakowa)




  • "Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw"

(Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości)

Instytut Studiów Strategicznych: 2006


  • Ocena projektów realizowanych przez Centrum Rozwoju Lokalnego Regionalny Ośrodek Szkoleniowy Europejskiego Funduszu Społecznego



Polish Market Review Ltd: 2002-2004


  • Rynek IT w Polsce

(Data Group)


(PMR)

Referat Oświaty Urzędu Miasta w Zakopanem: 2003


  • „Diagnoza sytuacji szkolnej w oparciu o wywiady kwestionariuszowe z uczniami, rodzicami i kadrą nauczycielską w gimnazjach gminnych Zakopanego”

(Urząd Miasta Zakopane)
HTA Consulting: 2002-2003


  • Analiza efektywności kosztowej. Porównawcza analiza efektywności kombinacji salmeterolu i flutikazonu z wybranymi opcjami w leczeniu astmy oskrzelowej

(GlaxoSmithKline Pharmaceuticals)

Małopolska Agencja Reklamowa „Galicja”: 2001-2002


  • Przyczyny rezygnacji abonentów z usług świadczonych przez Telekomunikację Polską S.A.

(TP S.A.)

  • Satysfakcja nowych klientów Telekomunikacji Polskiej S.A. z poziomu obsługi w Biurach Obsługi Klienta i podczas instalacji telefonu

(TP S.A.)

  • Percepcja reklam Telekomunikacji Polskiej S.A. umieszczanych na tablicach reklamowych w windach budynków mieszkalnych

(TP S.A.)

Studio Badań Marketingowych „Profile”: 1999 – 2003


  • „Komunikacja tramwajowa w największych miastach Polski”

(Alstom Konstal S.A.)


  • Percepcja nowej marki

(CHIO Polska)


  • Percepcja nowej marki

(Okocim S.A.)


©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna