BiałO CZERWONO biała miss 2013 Sposób wyboru kandydatek



Pobieranie 18.72 Kb.
Data08.05.2016
Rozmiar18.72 Kb.
BIAŁO CZERWONO BIAŁA MISS 2013



  1. Sposób wyboru kandydatek

  1. Spośród nadesłanych przez kandydatki do tytułu biało-czerwono-białej Miss zdjęć, redakcja ŁKSFANS.PL wybiera dziesięć dziewczyn, które przejdą do kolejnego etapu naszej zabawy.

  2. W przypadku, w którym liczba osób zainteresowanych wzięciem udziału w konkursie będzie mniejsza niż 10 to będziemy zmuszeni do zaakceptowania wszystkich przedstawionych kandydatur.

  3. W kolejnej fazie wyborów po przeprowadzeniu sesji zdjęciowych oraz nagraniu klip-ów promocyjnych każdej z kandydatek przedstawiamy owoce naszej pracy wszystkim użytkownikom ŁKSFANS.PL, które ostatecznie wyłoni zwyciężczynię.

  4. Wyniki ogłaszamy w przerwie któregoś z meczów rozgrywanych przy al. Unii Lubelskiej 2.



  1. Głosowanie

  1. Przeprowadzamy na naszym forum w formie ukrytej ankiety, czyli tak jak w przypadku Plebiscytu ŁKSFANS.PL 2012.

  2. Dodatkowo zadajemy pytania na Facebook-u dotyczące wytypowania zwycięzcy.



  1. Regulamin

  1. Regulamin konkursu:

1) Nadesłanie zdjęć jest równoznaczne ze zgodą na publikowanie wizerunku Kandytami na naszej stronie.

2) Równoznaczne z wyrażeniem zgody na posługiwanie się danymi osobowymi w ramach konkursu.



3) Kandydatka musi mieć ukończone 15 lat.

  1. Regulamin przedstawiamy już na etapie news-a informującego o organizacji wyborów biało-czerwono-białej Miss, tak aby każda zainteresowana dziewczyna wiedziała, z czym się wiąże nadesłanie przez nią zdjęcia do konkursu i późnie nie powiedziała, że nie zgadza się na wystąpienie przed kamerą, czy też w stroju bikini.

  2. Regulamin wysyłamy również wraz z informacją o zakwalifikowaniu danej kandydatki do dalszej fazy naszej zabawy i prosimy o potwierdzenie zaakceptowania jego zasad.

  3. W celu dopełnienia formalności regulamin dajemy dziewczynom do podpisania przed rozpoczęciem sesji zdjęciowej.

  1. Sesja zdjęciowa + klip

  1. Realizujemy je zgodnie z naszym harmonogramem.

  2. Z wytypowanymi kandydatkami odwiedzamy kilka miejsc:

  1. ŁKS – kwestie formalno-organizacyjne tj. pozwolenie na zdjęcia i swobodne przemieszczanie się po obiekcie dogram z Krzyśkiem Orzepińskim i Kołodziejem.

  2. Basen – pozwolenie na działanie w tym miejscu (Wodny Raj/Fala) dogrywa Wrona.

  3. Centrum miasta – Manufaktura/Piotrkowska – myślę, że tutaj też trzeba będzie mieć jakieś pozwolenie z UMŁ, aby w pełni legalnie, bez żadnych niepotrzebnych stresów i konfliktów choćby ze Strażą Miejską móc działać. Fajnie by było jakby tę kwestię postarał się załatwić Monk.

  4. Siłownia – Vera – dogadam to z Dandim. Nie powinno być problemów.

  1. Podczas przebywania w każdym z tych miejsc oprócz zdjęć powstaje również krótki klip, który następnie – po całościowym zmontowaniu (czyt. klipy z wszystkich miejsc w jeden) – będzie stanowił promocję dla konkursu/będzie zachęcał do wzięcia w nim udziału.

  2. Każda z kandydatek musi również powiedzieć kilka słów do kamery zachęcających do zagłosowania na nią. Będzie to częścią składową powstania krótkiego (ca. minutowego) filmiku zachęcający do oddanie na nią głosu.

  3. Ze wszystkimi kandydatkami spotykamy się w jednym miejscu i nagrywamy odpowiedzi na kilka zadanych pytań.

  4. Sugerowane pytania:

  • Jak często pojawiasz się na meczach przy al. Unii Lubelskiej 2?

  • Dlaczego kibicujesz Łódzkiemu Klubowi Sportowemu?

  • Co jest dla Ciebie w życiu najważniejsze?



  1. Sprzęt
    1. Foto - Kasia dysponuje swoim aparatem. Oprócz tego (na wszelki wypadek) chciałbym, aby w dniu sesji zdjęciowych towarzyszył nam jeszcze jeden fotograf (Adrian/Pilot).

2. Kamera – Wrona pogada z Grzybkiem i zapyta czy firma jego ojca nie udostępni nam za darmo lub w zamian za reklamę na stronie profesjonalnego sprzętu (tj. kamera, statyw, mikrofon, oświetlenie). Jeżeli ojciec Grzybka nie zgodzi się na takie warunku współpracy, to Wrona pogada z Jędrkiem (koordynator Wolontariatu, pracował też w klubie pewien czas), ponieważ on teraz pracuje w tamtej firmie, więc wtedy on mógłby pomóc to ogarnąć. Jeśli i ten wariant zakończy się fiaskiem to postaram się załatwić sprzęt z Ret-Satu.

  1. Nagrody

  1. Każda z dziewczyn biorąca udział w naszej zabawie otrzyma nagrodę gwarantowaną w postaci ełkaesiackiej koszulki. Pogadam z Łukaszem czy by nam czegoś takiego nie za sponsorował w liczbie 10 sztuk.

  2. Na nagrodę główną planuję przeznaczyć do 300 złotych. Być może uda się porozumieć z Nevada Travel i wysłać naszą zwyciężczynię na kilka dni do jakiegoś europejskiego miasta na kilka dni, czy też do ciepłych krajów. Część środków finansowych potrzebnych do zorganizowania tej wycieczki pokrylibyśmy my, a pozostałą oni. W zamian zyskali by miano sponsora głównego – warunki współpracy do dogadania. Ewentualnie klub mógłby dać zwyciężczyni darmowy karnet do końca sezonu.



  1. Catering
    1. Pogadam z Dancikiem, czy nie dałby rady załatwić nam jakiejś zniżki w Fierro. W zmian również możemy ich dodać do kategorii sponsorów – szczegóły współpracy do dogadania. Drugim wariantem jest wykorzystanie znajomości Wrony, który również może spróbować załatwić nam „placka” w preferencyjnej cenie. Jeśli zarówno pierwszy, jak i drugi plan nie powiodą się to w ostateczności możemy na dzień sesji zaprosić je na obiad do Mety. Oczywiście musimy również kupić im jakieś napoje + zorganizować przekąski. Chciałby, aby koordynacją realizacji tego punktu zajął się Dancik.



  1. Stroje

  1. Odpowiednio do miejsca:

  1. ŁKS – koszulka ŁKS-u + getry

  2. Siłownia – leginsy/shorty + koszulka ŁKS-u

  3. Basen – kostium kąpielowy/bikini + przypięte do tego kółko z przeplatanką.

  4. Centrum miasta – dowolne z ełkaesiackimi dodatkami (tj. czapka/szalik/rękawiczki).

  1. Na swoje barki musi wziąć ogarnięcie koszulek ŁKS-u (porozmawiam z Łukaszem) oraz ełkaesiackich dodatków. Kostiumy kąpielowe i stroje na siłownie oraz te na mieście dziewczyny powinny zorganizować sobie we własnym zakresie.

  2. Oczywiście musimy również zapewnić dziewczyną właściwą „ochronę” podczas sesji zdjęciowej na mieście.




  1. Makijaż

  1. Dziewczyny zajmą się tym we własnym zakresie.



  1. Transport

  1. Między poszczególnymi punktami programu poruszamy się samochodami.

  2. Potrzebujemy ogarnąć minimum cztery samochody. Najlepiej pięć.



  1. Harmonogram

  1. Procedurę rozpoczęcia wysyłania zdjęć chciałbym zacząć od 14 lutego, zakończyć po tygodniu (tj. 20 lutego).

  2. Do końca lutego powinniśmy mieć już dograne wszystkie materiały. Z tym, że koniecznie wszystkie sesje + klipy musimy zrealizować w jeden dzień, ponieważ zdecydowanie ułatwi nam to zdobywanie pozwoleń, wyżywienia, transportu, etc.

  3. 1 marca wystartujemy z głosowaniem, które potrwa do 15 marca.

  4. Wyniki ogłosimy w przerwie pierwszego meczu u siebie, który będzie rozegrany po tym terminie.


©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna