Brief kreatywny



Pobieranie 7.93 Kb.
Data08.05.2016
Rozmiar7.93 Kb.


BRIEF KREATYWNY

Wytyczne do projektów graficznych Cityboard Media


  1. Cel kampanii:



  1. Grupa docelowa:



  1. Charakter kampanii: (wizerunkowa, produktowa, kierunkowa)




  2. Ogólna koncepcja, dominujący motyw graficzny: (cena, hasło, zdjęcie)



  1. Styl grafiki – prosimy podać czy jest już jakiś opracowany styl graficzny
    (np. strona WWW, papier firmowy):




  2. Kolorystyka:




  3. Prosimy podać przykłady projektów, jakie się Państwu odpowiadają / podobają / są adekwatne / inspirujące dla Agencji:

  4. Hasła reklamowe:



  1. Nośnik:  CB 6x3 SC 12x4 C9 MC
    Podłoże: papier winyl ekoplakat


  2. Termin kampanii:

  3. Ilość nośników w kampanii:




  4. Elementy niestandardowe:




13. Materiały wymagane od Klienta:

Załączniki do projektu:
Załączniki (prosimy przesłać na nasz e-mail: kreacja@cityboard.pl przykładowe załączniki: zdjęcia produktów, logo, treści, etc. Przesyłanie załączników powyżej 20MB na...........

    1. Logo i inne znaki graficzne – prosimy załączyć logo krzywych plik w formacie AI (Adobe Illustrator) i EPS
      Nie mam logo w krzywych, chcę zamówić odtworzenie logo (100 zł netto): ……………….……………….

    2. Zdjęcia do projektu – prosimy załączyć zdjęcia jakie mają zostać użyte w projekcie.
      Minimalny rozmiar zdjęcia dla nośnika CB 6x3, to 4200x2800 px (matryca aparatu ok. 13 mln pikseli)

14. Ochrona praw autorskich

Przekazywane projekty graficzne są opatrzone klauzulą:



* „Wszelkie prawa zastrzeżone. Niniejszy projekt graficzny podlega ochronie przewidzianej przepisami ustawy z dnia 04 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 r., Nr 24, poz. 83 ze zm.). Kopiowanie, powielanie, modyfikowanie, udostępnianie oraz wszelkie inne formy wykorzystywania części lub całości niniejszego projektu graficznego, w tym grafik i haseł użytych do jego stworzenia, bez pisemnej zgody autora, zabronione.”



©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna