Daniel Hedlund z Layton w stanie Utah wygrał główną nagrodę w konkursie „In Search of Incredible



Pobieranie 9.75 Kb.
Data02.05.2016
Rozmiar9.75 Kb.


Warszawa, 19 stycznia 2012 r.
ASUS i Intel ogłaszają zwycięzcę konkursu „In Search of the Incredible”
Daniel Hedlund z Layton w stanie Utah wygrał główną nagrodę w konkursie „In Search of Incredible” sponsorowanym przez firmy ASUS i Intel. Konkurs miał na celu znalezienie najbardziej inspirującej historii - Hedlund opowiedział w niezwykle poruszający sposób o swojej walce z rakiem kości. Do konkursu zgłosiły się tysiące osób z Afryki, Europy, Azji i obu Ameryk.
„Właśnie wygrałem z rakiem. Tak mi się przynajmniej wydaje. Nie jestem pewien” - tak zaczyna się niesamowita historia Hedlunda. Lekarze dawali mu 30% szans na przeżycie. W ciągu 4 lat przeszedł 20 chemioterapii i 10 operacji. U Hedlunda stwierdzono raka 3 tygodnie po jego ślubie. Przez cały ten czas jego żona Melanie była dla niego oparciem.
Daniel Hedlund postanowił podzielić się swoją historią, aby móc spotkać osobiście ambasadora konkursu - znanego muzyka Jasona Mraza. Jego marzenie spełni się podczas jednego z największych międzynarodowych festiwali filmowych w Park City w stanie Utah. Jako zwycięzca konkursu będzie miał okazję spotkać się z Mrazem i zobaczyć na żywo jego występ, podczas którego artysta wykona utwory ze swojego najnowszego albumu. W Park City zostanie też zaprezentowany krótki film opowiadający historię Hedlunda.
Firmy ASUS i Intel wynajęły profesjonalny zespół filmowy, w tym wielokrotnie nagradzanego reżysera Asifa Kapadia, aby stworzył film, który zostanie pokazany podczas festiwalu i jednocześnie będzie transmitowany do milionów widzów poprzez portal Bing należący do firmy Microsoft. Film opowiadający historię Hedlunda będzie ostatnim filmem z serii „In Search of Incredible”, która do tej pory dokumentowała podróże Mraza w poszukiwaniu pięknych widoków, wyjątkowych dźwięków i innych źródeł inspiracji. „Ten konkurs był niesamowitym przeżyciem. Miałem okazję poznać osobiście Jasona Mraza i wspólnie z nim coś stworzyć. Nie mogę się doczekać pokazu filmu w Park City. Dzięki niemu mogę podzielić się swoją historią i dać innym ludziom nadzieję” - mówi Hedlund.
„Daniel zasłużył sobie na główną nagrodę w konkursie „In Search of Incredible”. Jego historia wzruszyła widzów na całym świecie. Mamy zamiar w kreatywny sposób zaprezentować najnowszy rozdział historii jego dzielnej walki” – mówi Silvia Yu, dyrektor ds. marketingu firmy ASUS. „Byliśmy pod wrażeniem wysokiego poziomu jakości i kreatywności nadesłanych prac. Historię Daniela powinien usłyszeć cały świat i wszyscy z niecierpliwością czekamy na efekt końcuwy całego projektu podczas premiery” -dodaje Ryan Baker, dyrektor Partner Marketing Group z firmy Intel.
Więcej informacji na temat konkursu „In Search of Incredible” oraz zwycięskiego filmu można znaleźć na stronie www.insearchofincredible.com.






O firmie ASUS:

ASUS jest wiodącą firmą nowej ery cyfrowej, o bogatym portfolio, na które składają się notebooki, netbooki, tablety, płyty główne, karty graficzne, napędy optyczne, stacjonarne komputery osobiste, serwery, rozwiązania bezprzewodowe, telefony komórkowe i urządzenia sieciowe. Kierująca się dążeniem do innowacyjnych rozwiązań i najwyższej jakości produktów, firma ASUS projektuje i wytwarza produkty, które idealnie zaspokajają potrzeby dzisiejszego domu i biura. Firma ASUS zdobyła w 2010 roku 3398 nagród, i to właśnie jej przypisywane jest zrewolucjonizowanie przemysłu komputerowego dzięki komputerom Eee PC™. Firma zatrudnia ponad 10 tys. pracowników, w tym światowej klasy zespół badawczo-rozwojowy, w skład którego wchodzi 3000 inżynierów. W 2010 roku dochód firmy wyniósł 10.1 mld USD. Od 12 lat ASUS znajduje się w rankingu Business Week InfoTech 100.




KONTAKT

Adam Kozłowski

Monday PR dla ASUS Polska


adam.kozlowski@mondaypr.pl
Tel: +48 728 926 196







©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna