Dyrektor sok – Bożena Kamińska – 1 etat Zastępca Dyrektora – Marek Gałązka – 1 etat



Pobieranie 18.58 Kb.
Data08.05.2016
Rozmiar18.58 Kb.
Załącznik do Regulaminu Organizacyjnego

Suwalskiego Ośrodka Kultury

Schemat struktury zatrudnienia w Suwalskim Ośrodku Kultury

Stanowiska samodzielne


  1. Dyrektor SOK – Bożena Kamińska – 1 etat

  2. Zastępca Dyrektora – Marek Gałązka – 1 etat

  3. Stanowisko samodzielne – Główny specjalista ds. analiz i pozyskiwania środków zewnętrznych – 1 etat – Piotr Kuczek

  4. Stanowisko samodzielne – Główny specjalista ds. obsługi sekretariatu – Marta Chojnowska – 1 etat

  5. Stanowisko samodzielne – Specjalista ds. BHP – 1 etat - Małgorzata Pawlikowska – Wasielewska

  6. Radca Prawny – ½ etatu – Jerzy Lewczuk


VII. Dział Księgowości i Kadr


  1. Główny Księgowy – Katarzyna Rainko – 1 etat

  2. Zastępca Głównego Księgowego – Dorota Klimko – 1 etat

  3. Główny specjalista ds. finansowo-księgowych – kasjer – Danuta Wielga - 1 etat

  4. Specjalista ds. finansowo-księgowych - Grażyna Abramowska – 1 etat

  5. Specjalista ds. kadr – Małgorzata Stępkowska – 1 etat

  6. Specjalista ds. płac i rozliczeń – Iwona Garackiewicz - 1 etat


VIII. Dział Impresariatu, Promocji i Marketingu


  1. Agnieszka Małka – Kierownik działu impresariatu, promocji i marketingu – 1 etat

  2. Paweł Bydelski – Specjalista ds. promocji i impresariatu – 1 etat

  3. Andrzej Adamin – Starszy instruktor ds. grafiki komputerowej– 1 etat

  4. Magdalena Tumialis – Specjalista ds. promocji i marketingu – 1 etat

  5. Kamila Brodowska – Specjalista ds. marketingu – 1 etat


IX. Dział Organizacyjny

  1. Kierownik – Tadeusz Grygienć – 1 etat

  2. Specjalista ds. organizacji– Barbara Daniszewska - ½ etatu

  3. Główny specjalista ds. organizacji imprez środowisk.– Wiesława Kalejta – 1 etat

  4. Specjalista ds. administracji – Irena Kwiatkowska – 3/4 etatu

  5. Portier – Bożena Czarnialis – 1 etat

  6. Starszy operator obsługi i konserwacji urządzeń technicznych – Karol Kisłwoski – 1

  7. Operator obsługi i konserwacji urządzeń technicznych – kierowca – Krzysztof Niewulis – 1 etat

  8. Operator obsługi i konserwacji urządzeń technicznych – Mateusz Morawski - 1 etat

  9. Pracownik gospodarczy – Danuta Pieczyńska – 1 etat

  10. Pracownik gospodarczy – Hanna Milewska – 1 etat

  11. Pracownik gospodarczy – Krystyna Waszkiewicz – 1 etat

  12. Pracownik gospodarczy – Ewa Milewska – 1 etat

  13. Pracownik gospodarczy – Teresa Andruszkiewicz – ½ etatu

  14. Pracownik gospodarczy – Bogusława Mordas – ½ etatu

  15. Konserwator – Ryszard Borawski – ½ etatu



X. Dział Edukacji Kulturalnej


  1. Główny instruktor ds. tańca – kierownik działu – Jadwiga Tylenda – 1 etat

  2. Gł. instruktor ds. teatru - Mirosława Krymska – 1 etat

  3. Gł. instruktor ds. teatru lalki i aktora – Joanna Łupinowicz – 1 etat

  4. Gł. instruktor ds. muzyki – Jacek Racis – 1 etat

  5. Gł. instruktor ds. muzyki – Małgorzata Walisiewicz – 1 etat

  6. Gł. instruktor ds. muzyki – Wiesław Jarmoc – 1 etat

  7. Gł. instruktor ds. edukacji plastycznej – Beata Kochańska 1 etat

  8. Starszy instruktor ds. tańca – Renata Skórkiewicz – 1 etat

  9. Starszy instruktor ds. tańca – Ewa Niedźwiecka – 1 etat

  10. Gł. instruktor ds. plastyki – Kazimierz Gomułka 1 etat

  11. Gł. instruktor ds. plastyki i rysunku – Mieczysław Iwaszko – 1 etat

  12. Gł. instruktor ds. edukacji regionalnej – Halina Lutyńska – 1 etat

  13. Gł. instruktor ds. edukacji regionalnej – Lidia Żyniewicz – 1 etat

  14. Gł. instruktor ds. ceramiki – Beata Kochańska – 1 etat

  15. Gł. instruktor ds. rysunku i historii sztuki – Jerzy Malinowski - 1 etat

  16. Instruktor muzyki – Klaudia Jagłowska – 1 etat

XI. Dział Animacji Społeczno-Kulturalnej i Artystycznej

  1. Anna Augustynowicz – główny instruktor ds. animacji społeczno-kulturalnej kierownik działu – 1 etat

  2. Krystyna Kozioł – główny instruktor ds. animacji artystycznej – koordynator – 1 etat

  3. Jolanta Hinc - Mackiewicz– główny instruktor ds. animacji w zakresie teatru – 1 etat

  4. Włodzimierz Ciborowski – gł. inst. ds. programowania i organizacji imprez artystycznych – 1 etat

  5. Grażyna Filipowicz - Karp – starszy inst. ds. anim. teatralnej dzieci i młodz. - 1 etat

  6. Anatolia Gagacka – główny instruktor ds. animacji w zakresie filmu – 1 etat

  7. Bogusław Topolski – starszy instruktor ds. animacji w zakresie muzyki rozrywkowej – kierownictwo programowo-artystyczne Suwałki Blues Festiwal - 1 etat

  8. Tomasz Kierejsza – główny instruktor ds. animacji w zakresie muzyki - 1 etat

  9. Mirosława Wojdełko – gł. instruktor ds. animacji w zakresie tańca ludowego – 1 etat

  10. Rafał Gutowski – inst. ds. animacji i edukacji w zakr. sztuk multimedialnych – 1 etat

  11. Andrzej Zujewicz – gł. instruktor ds. programowania i organizacji wystaw – 1 etat

  12. Krzysztof Masłowski – główny instruktor ds. programowania i organizacji imprez środowiskowych – koordynator – 1 etat

  13. Halina Mackiewicz – gł. instruktor ds. środowiskowej animacji plastycznej – 1 etat

  14. Helena Kozłowska – główny instruktor ds. środowiskowej animacji w zakresie sztuki ludowej - 1 etat

  15. Mirosław Nalaskowski – starszy instruktor ds. środowiskowej animacji w zakresie kultury tradycyjnej - 1 etat

  16. Eugeniusz Zarachowicz – główny instruktor ds. środowiskowej animacji artystycznej seniorów – 1 etat

  17. Tomasz Folta – specjalista ds. opracowania graficz. publikacji i wydawnictw – 1 etat

  18. Emil Kulbacki – gł. instruktor ds. amatorskiego ruchu muzycznego – ½ etatu

XII. Dział Techniczny
1. Technik sceny – akustyk - Butyłkin Michał – 1 etat

2. Gł. specjalista ds. systemów elektryczno-mechanicznych - Jarosław Choiński

3. Gł. specjalista ds. zam. publicznych i org. imprez – Mirosław Jankowski – 1 etat

4. Specjalista ds. obsługi sceny – Maciej Jurewicz 1 etat

5. Technik sceny-akustyk - Maczułajtys Kamil – 1 etat

6. Specjalista ds. obsługi sceny – Dariusz Sala – 1 etat



7. Specjalista ds. technicznej realizacji imprez – akustyk - Grzegorz Świerzbin – 1 etat


©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna