Food[fuud]- jedzenie



Pobieranie 11.12 Kb.
Data04.05.2016
Rozmiar11.12 Kb.

Marzec 2012. We learn:

Poziom 1. Food[fuud]- jedzenie



for you[for ju]-dla ciebie

for me[for mi]-dla mnie

apple[epyl]-jabłko

banana- banan

biscuit[biskit]-herbatnik

milk-mleko

one biscuit[łan]- jeden herbatnik

jump [dżamp] – skakać

turn with me[tern wif mi]-kręć, obracaj się ze mną

play [plej] - grać, bawić się

hop with me[hop wif mi]- podskakuj ze mną

move/muw/-ruszać się


Poziom 2....LUNCHTIME- Pora lunchu

corn [korn]- kukurydza,

lemonade [lemonejd]- lemoniada,

cake [kejk] - ciasto, tort,

orange juice [orindż dżus]- sok pomarańczowy, pancakes [pankejks]- naleśniki, hot dog [hot dog], - hot dog, fried eggs [frajd egz] -jajka sadzone,

plate [plejt] – talerz, pizza-pizza, spaghetti[spageti]- spaghetti,

banana- banan, chocolate[czoklyt]- czekolada,

glass [glas] – szklanka, bowl [bolI] – miska,

lunchbox [lanczboks]- pudełko na drugie śniadanie

meal [mil] – posiłek,

breakfast [brekfest ]- śniadanie,

dinner [ diner]- obiad,

snack [snak] – przekąska, fauvorite [fejworit] – ulubiony, hungry [hangri] – głodny, (breakfast) is my favourite meal­śniadanie jest moim ulubionym posiłkiem

chocolate[czoklyt]-czekolada coffee[kofi]- kawa, tea [ti]- herbata,



Poziom 3 The sea

Dzieci poznają i utrwalają słownictwo związane z morzem.

Fish [fisz], starfish [starfisz], crab [krab], shell [szel], seahorse [sihors].

Rozpoznawanie i reagowanie na zwrot

„Co to jest?”. What is this? [wot iz dis]. Dzieci zaczynają używać tego zwrotu i pytają rówieśników “Co to jest?”

Pytania: “What can you see?” [wot ken ju si] “How many can you see?”

Poznajemy kolory. Purple [purpul], pink [pink], brown [brałn], sky-blue [skaj bluł].

Happy [hepi], Sad [sad]. I’m happy [ajm hepi], I’m sad [ajm sad].



Poziom 4 My body



Dzieci uczą się nazywać części ciała

[maj bodi] – moje ciało, my hands [maj hends] – moje dłonie, my arms [maj aams] – moje ręce, my head [maj hed] – moja głowa, my feet [maj fit] moje stopy, legs [legz] - nogi, tummy [tami] – brzuszek, fingers [fingerz] – palce u rąk, toes [tołz] palce u nóg.


Rozpoznawanie i reagowanie na zwroty: Touch your head [tacz jor hed] – dotknij swojej głowy, legs [legz] - nogi, arms [armz] - ręce, belly [beli] - brzuszek, head [hed] - głowa.

Zwrot: How many...? [hał meny] – Ile?

Find... [fajnd] – znajdź,

clap your hands [klap jor hendz] – klaszczemy, stamp your feet [stamp jor fit] – tupiemy, point to (the legz) [pojnt tu de legz] – wskaż na nogi




©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna