Grzegorz turnau



Pobieranie 34.93 Kb.
Data07.05.2016
Rozmiar34.93 Kb.
GRZEGORZ TURNAU

Niniejszy dokument jest załącznikiem do umowy …………………… i zawiera informacje dotyczące szczegółów technicznych realizacji dźwięku podczas koncertu o którym mowa w w/w umowie. Spełnienie niżej przedstawionych warunków umożliwia realizację koncertu na odpowiednim poziomie artystycznym i technicznym.

W przypadku każdego koncertu konieczny jest kontakt osoby odpowiedzialnej za konfigurację i instalację niżej wymienionych urządzeń z Piotrem Fersterem, lub osobą przez niego wskazaną. Ostateczna konfiguracja zostanie ustalona w odrębnej, udokumentowanej korespondencji.

Organizator koncertu zobowiązany jest zapewnić:



  1. Ekipa:

Profesjonalną, doświadczoną ekipę obsługującą sprzęt: inżynier systemu frontowego, realizator systemu monitorowego, dwóch techników scenicznych – wszyscy obecni przez cały czas prób i podczas koncertu.

  1. Frontowy system nagłaśniający:

Stereofoniczny, trójdrożny (lub czterodrożny) system nagłaśniający odpowiedni dla danej widowni - zapewniający równomierne pokrycie całej widowni dźwiękiem tej samej, wysokiej jakości. W przypadku każdej widowni konieczne jest zastosowanie głośników front-fill, w przypadku bardziej skomplikowanej geometrii widowni należy uwzględnić dodatkowe systemy głośników. Należy zachować szczególną staranność przy konfiguracji subbasow tak, aby zapewnić ich jak najmniejsze oddziaływanie na scenę. Preferowane są podwieszane systemy liniowe firm: Nexo, L’Acoustic, Meyer Sound, EAW, d&b, JBL, POLAUDIO wraz z dedykowanym procesorem i systemem wzmacniaczy.

  1. System monitorowy:

Składający się z 8 wysokiej klasy monitorów tego samego rodzaju (5 torów mono – w tym jeden składający się z dwóch kolumn monitorowych oraz CUE MIX), wraz z dedykowanymi procesorami i wzmacniaczami. Dla toru monitorowego dla perkusisty konieczny będzie dodatkowy głośnik subbasowy. Preferowane monitory firm: Nexo, L’Acoustic, Meyer Sound, EAW, d&b, JBL, POLAUDIO.

  1. Konsolety:

Frontową – jedną z: Yamaha PM5D, M7CL, DM2000, Soundcraft Vi6, Vi4, Digidesign Venue Profile, Venue SC48. Kolejność wskazuje preferencje realizatora.

Monitorową - minimum 24 kanałową, umożliwiającą realizację 8 niezależnych torów monitorowych, wraz z peryferiami koniecznymi do realizacji monitorów na odpowiednio wysokim poziomie, w tym 7 tercjowych korektorów graficznych zainsertowanych w wysyłki monitorowe.



  1. Okablowanie:

Odpowiedniej jakości, spełniające przepisane im normy bezpieczne dla użytkowników okablowanie konieczne do podłączenia wszystkich urządzeń zgodnie ze sztuką.

  1. Dodatkowo:

Instrument: jeden z wymienionych: fortepian Yamaha, Yamaha Avant Grand, Yamaha Ground Touch II lub Yamaha Ground Touch. W przypadku fortepianu konieczne jest zapewnienie obecności stroiciela. Instrument musi być przygotowany przed zaplanowaną próbą.

Interkom do cichej komunikacji scena/FOH, głośne zlecenie na scenę (Talkback), odtwarzacz CD.



Należy przygotować wysyłkę sygnału audio z konsolety frontowej do monitorowej.

  1. Mikrofony:

Poniższa lista zawiera spis instrumentów, mikrofonów i sposobów ich podłączenia.

Lp

Instrument

Microphone/Di-box

Comments

1

Kick

EV868

Short stand

2

Snare top

Sm 57

Short stand

3

HH

AKG 451B

Short stand

4

Tom 1

Beta 98d/s

Clips

5

Tom 2

Beta 98d/s

Clips

6

Tom 3

Beta 98d/s

Clips

7

Tom 4

Beta 98d/s

Clips

8

OH L

KM 140/KM 184/AKG 414

Tall boom stand

9

OH R

KM 140/KM 184/AKG 414

Tall boom stand

10

Bass

Di-box




11

Guitar

Sm 57

Short stand

12

Acoustic Guitar

Di-box




13

Grand Piano

Schoeps MK4/KM140

Tall boom stand

14

Grand Piano

Schoeps MK4/KM140

Tall boom stand

15

Keybord L

Di-box




16

Keybord R

Di-box




17


Violin/Accordion

AT 350




18

Keybord Player Vocal

Beta 58

Tall boom stand

19

Saxophone

Schoeps MK4/KM140

Tall boom stand

20

Main Vocal

Neumann KMS 105

Tall boom stand

21/22

FX return 1







23/24

FX return 2







25/26

FX return 3







27/28

CD






8. Kontakt:

Menadżer:

Piotr Ferster, Tel: +48.601.459.818


Realizator dźwięku:

Łukasz Błasiński, Tel: +48.693.310.630


Realizator światła:

Stanisław Eckhardt de Eckenfeld, Tel: +48.502.971.585


Uwaga !!!

Organizator musi zapewnić pomoc przy rozładunku i załadunku po koncercie sprzętu muzycznego należącego do zespołu

ŚWIATŁO:

Sale filharmoniczne:

PC – 1000 W - szt 12

PAR 64 - 18 szt. (3x6 / CP 62)

PAR 64 short - 8 szt

Spot 2000 W (Żarowy !) – szt.1

Mikser 24 obw.

Dimer 24 obw. 2 kW

Folie efektowe



Sale teatralne i Domy Kultury:

Profil 2 kW 35-50 + airys – szt.8

PC 1000/2000 W - szt.12

Fresnel 1000/2000 W - szt.6

Par 64 1000 W - szt.12 (CP 62)

Par 64 short 1000 W - szt.12 (CP 62)

Mikser 24 obw.

Dimer 24 obw.



Folie efektowe


©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna