Informacja prasowa adidas prezentuje trzeci strój dla Chelsea fc oraz komplet wyjazdowy ac milan



Pobieranie 11.55 Kb.
Data01.05.2016
Rozmiar11.55 Kb.



Informacja prasowa





adidas prezentuje trzeci strój dla Chelsea FC oraz komplet wyjazdowy AC Milan

 
Londyn/Nowy Jork/Warszawa, 23 lipca 2014 – Po sukcesie kampanii “Forever Blue” związanej premierą stroju domowego i wyjazdowego dla Chelsea FC, adidas prezentuje trzeci komplet dla piłkarzy tego klubu na sezon 2014/15.

 

Kolorystyka to nawiązanie do sezonu 2009/10, w którym Chelsea zdobyła Mistrzostwo Anglii oraz Puchar Anglii. Niebieskie pasy odzwierciedlają graficzny zapis fali dźwiękowej – odgłosu wsparcia kibiców na każdym meczu. Wykonany


w technologii adiZero oraz z opaską Powerband stabilizującą plecy to najlżejszy trzeci T-shirt w historii Chelsea. Komplet dostępny jest na stronie www.chelseafc.com/foreverblue oraz w sklepach od 23 lipca 2014.
W tym samym dniu huczną premierę miał także strój wyjazdowy AC Milan.
W wydarzeniu, które odbyło się w Nowym Jorku w sklepie adidas przy ulicy 610 Broadway udział wzięli piłkarze klubu oraz ich trener - Filippo Inzaghi. Cała drużyna została entuzjastycznie przyjęta przez amerykańskich fanów.

Strój wyjazdowy utrzymano w kolorystyce białej z beżowymi liniami poziomymi. Kołnierz, pas na dole oraz kultowe paski adidas ze swoją czerwienią, wyraźnie oddzielają się od tła. Nowością na koszulce jest logo stadionu Casa Milan, nowej siedziby drużyny. Herb drużyny umieszczono na spodenkach.


Koszulki wykonano w technologii adizero zapewniającej optymalną wydajność oraz komfort i swobodę ruchu przy najniższej możliwej wadze. Specjalne zaprojektowane włókna umożliwiają skórze oddychanie. Dzięki temu zawodnicy AC Milan na boisku będą mogli grać jeszcze szybciej. Debiut strojów na boisku nastąpi w meczu z Olympiakosem w Toronto, 24 lipca. Numery oraz nazwiska zawodników będą pisane nową czcionką – Milan Type.
- Bardzo podoba nam się rozwiązanie zaproponowane przez adidas. Nowy Jork to miasto elegancji, stylu oraz innowacji czyli idealne miejsce na prezentacje nowych strojów. Spotkanie z amerykańskimi fanami było bardzo emocjonujące, podobnie jak odsłona logo Casa Milan – naszego nowego domu. Czujemy głębszą więź z naszymi kibicami, którzy na całym świecie pokazują nam swoje wsparcie - powiedział Jaap Kalma, Commercial Director AC Milan.
- KONIEC –

Informacje dla mediów oraz materiał zdjęciowy w jakości do druku można znaleźć także na:
Instagram: http://instagram.com/adidas_PL

Facebook: https://www.facebook.com/adidasFootball
Twitter:
https://twitter.com/adidasPL
Kontakt dla mediów:
Piotr Szeleszczuk Łukasz Łyczkowski

adidas Sport Performance Havas Sports & Entertainment

Email: piotr.szeleszczuk@adidas.com Email: lukasz.lyczkowski@havas-se.com

Tel. + 48 22 882 92 85 Tel. +48 606 825 276


O adidas Football:

adidas jest globalnym liderem rynku futbolowego. Jest oficjalnym sponsorem i oficjalnym dostawcą najważniejszych turniejów piłkarski na świecie, takich jak Mistrzostwa Świata FIFA™, Puchar Konfederacji FIFA, Liga Mistrzów UEFA, Liga Europy UEFA oraz Mistrzostwa Europy UEFA. adidas sponsoruje również najlepsze kluby piłkarskie świata, m.in. Real Madryt, FC Bayern Monachium, AC Milan, Flamengo Rio de Janeiro i Chelsea Londyn, a od 2015 roku także Juventus Turyn. W składzie adidas są również najlepsi piłkarze świata, m.in. Leo Messi, Gareth Bale, Mesut Oezil, James Rodriguez, Thomas Mueller, Mauel Neuer, Dani Alves, Oscar, Xavi, Diego Costa, Luis Suarez, Karim Benzema i Bastian Schweinsteiger.


O adidas Football Polska:

adidas jest liderem rynku futbolowego w Polsce. Jest oficjalnym sponsorem i partnerem technicznym największych polskich klubów – Legii Warszawa i Wisły Kraków.


W drużynie adidas są również czołowi reprezentanci Polski, m.in. Mateusz Klich, Przemysław Tytoń, Jakub Kosecki, Dominik Furman, Artur Sobiech, Jakub Wawrzyniak, Marcin Komorowski, Maciej Rybus czy Michał Chrapek.




©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna