Informacja prasowa Międzynarodowy sukces sklepów internetowych firmy 21diamonds dzięki rozwiązaniu hybris



Pobieranie 14.83 Kb.
Data07.05.2016
Rozmiar14.83 Kb.





Informacja prasowa

Międzynarodowy sukces sklepów internetowych firmy 21DIAMONDS dzięki rozwiązaniu hybris
Wdrożenie w 18 krajach całego świata w 2012 roku
Warszawa, 9 stycznia 2013 roku, Firma hybris, czołowy producent wielokanałowych systemów handlu elektronicznego, poinformowała, że w następstwie udanego wykorzystania platformy hybris do uruchomienia w 2011 r. swojego pierwszego sklepu internetowego, firma 21DIAMONDS, specjalizująca się w sprzedaży wytwarzanej ręcznie biżuterii, wykorzystała rozwiązanie hybris Commerce Accelerator w celu rozbudowy swojej internetowej sieci detalicznej w 18 krajach na całym świecie. Produkty firmy są teraz dostępne przez Internet, poza Niemcami, w 12 krajach Europy (w Austrii, Danii, Finlandii, Francji, Włoszech, Norwegii, Polsce, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Holandii i Wielkiej Brytanii), a także w USA, Brazylii, Rosji, Indiach i Australii.
W 2011 r. jedynym kanałem sprzedaży detalicznej, jakim dysponowała firma 21DIAMONDS, był jej serwis internetowy. Przedsiębiorstwo musiało więc uruchomić sklep internetowy, który oferowałby luksusową ofertę i znakomitą obsługę typową dla uznanego butiku w połączeniu z funkcjonalnością światowej klasy serwisu do obsługi zakupów online. Firma chciała ponadto uruchomić sklep internetowy w okresie zakupów gwiazdkowych, miała więc na realizację tego zamierzenia zaledwie 12 tygodni. Z uwagi na bardzo krótki termin wdrożenia firma 21DIAMONDS zdecydowała się skorzystać z oferowanego przez firmę hybris gotowego rozwiązania hybris Commerce Accelerator, które pozwala detalistom szybko rozpocząć działalność online oraz z łatwością zbudować i serwisować bogaty w funkcje serwis komercyjny. Jako w pełni funkcjonalna witryna zbudowana na platformie hybris Commerce, rozwiązanie hybris Commerce Accelerator oferuje skonfigurowaną fabrycznie architekturę podstawową, stanowiącą połączenie opartych na najlepszych procedurach funkcji, do obsługi działalności handlowej w wielu kanałach ze zintegrowanymi funkcjami internetowymi, mechanizmami zarządzania zamówieniami oraz możliwościami telecentrum. Rozwiązanie hybris Commerce Accelerator skraca czas i obniża koszty wdrażania, zapewniając szybką i udaną realizację projektu.
„Przywiązujemy dużą wagę do sztuki z jaką tworzymy naszą biżuterię” ― powiedział Emanual Schleussinger, dyrektor techniczny firmy 21DIAMONDS. „Odlewaniem, polerowaniem i osadzaniem zajmują się wysoko wykwalifikowani specjaliści, a każdy produkt biżuteryjny musi zostać przed sprzedażą zweryfikowany pod kątem jakości i autentyczności. Nasz sklep internetowy musiał odzwierciedlać ten wyjątkowo wysoki poziom jakości i staranności. Wykorzystaliśmy 100% możliwości platformy hybris Commerce Accelerator, która przyspieszyła wdrożenie i po prostu <> w naszym imieniu o mnóstwo szczegółów” ― powiedział Emanual Schleussinger. „Pozwoliło to firmie 21DIAMONDS skupić się na naszej podstawowej działalności, czyli na sprzedaży wysokiej jakości niestandardowej biżuterii”.
Jedną z kluczowych funkcji rozwiązania hybris Commerce Accelerator jest to, że umożliwia ono szybkie wejście na rynki całego świata, dzięki wbudowanej obsłudze wielu walut i języków. Firma 21DIAMONDS mogła więc wykorzystać tę platformę również w celu realizacji swoich planów dotyczących intensywnej ekspansji na skalę międzynarodową. Eliminując konieczność wdrażania odrębnych systemów, platforma hybris Commerce Accelerator pomogła firmie uruchomić w pierwszej połowie 2012 r. sklepy internetowe w językach lokalnych na 18 rynkach regionalnych na całym świecie.
Komentując sukces wdrożenia, Ariel Lüdi ― dyrektor generalny firmy hybris ― powiedział: „Współpraca z firmą 21DIAMONDS oraz udział w jej wejściu na rynek i zapewnieniu jej międzynarodowego sukcesu stanowiły dla nas bardzo interesujące doświadczenie. Jako że serwis firmy jest oparty na naszej zaawansowanej platformie hybris, można go będzie rozwijać i rozbudowywać odpowiednio do zmieniających się w miarę upływu czasu wymagań biznesowych i oczekiwań klientów. Oprócz tego, że platforma hybris Commerce Accelerator pomogła firmie 21DIAMONDS szybko uruchomić działalność w 18 krajach na całym świecie, pozwoliła jej także zwiększyć obroty w nowych sklepach internetowych poprzez szybkie rozszerzenie asortymentu produktów. Firma mogła dzięki tej nowej platformie wprowadzić do oferty ponad 6500 produktów w nowych kategoriach zegarków i sztucznej biżuterii".
Informacje o firmie hybris:

Firma hybris umożliwia przedsiębiorstwom na całym świecie wzrost sprzedaży towarów, usług oraz treści cyfrowej poprzez każdy możliwy kanał lub rodzaj urządzenia. hybris dostarcza oprogramowanie OmniCommerce™, które umożliwia wdrożenie nowoczesnych procesów zarządzania danymi oraz sprzedażą, dzięki którym firma otrzymuje indywidualną prezentację swoich produktów, zamówień i klientów, ci zaś spójną informację dotyczącą firmy. Oprogramowanie hybris omni-channel jest zbudowane na jednej platformie i oparte na otwartych standardach. Rozwiązanie umożliwia wdrażanie innowacyjnych funkcji, jest wydajne co pozwala na utrzymanie niskiego całkowitego kosztu posiadania oraz skalowalne i elastyczne, dzięki czemu przedsiębiorstwa nie będą potrzebowały wdrażać dodatkowych platform e-commerce.


Oba wiodące przedsiębiorstwa analityczne określają firmę hybris mianem „lidera” i zaliczają ją do pierwszej dwójki lub trójki w branży. Firma hybris oferuje swoje rozwiązanie w formie instalacji lokalnej, oprogramowania udostępnianego na żądanie oraz w wersji zarządzanej/udostępnianej w hostingu, dzięki czemu każde przedsiębiorstwo, niezależnie od wielkości, zyskuje maksymalną swobodę wyboru. Z oprogramowania hybris korzysta już ponad 400 klientów instytucjonalnych, w tym tak znane marki jak: Coca-Cola, P&G, Hornbach, Nespresso, Bridgestone, Kaiser+Kraft, Rexel, Levi’s, Lufthansa, Nikon and Toys’r’Us.
Firma hybris działa w 15 krajach na całym świecie. Hybris jest przyszłością handlu (hybris is the future of commerce™).
Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.hybris.com.
Kontakt dla mediów:

Joanna Dunin-Keplicz

Solski Burson-Marsteller

E-mail: jdunin-keplicz@solskibm.pl



Telefon: +48 501 132 395




©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna