Informacja prasowa Pegasus Advertising realizuje kampanię gładzi Uniglatt dla firmy Knauf. Agencja Pegasus Advertising przygotowała dla firmy Knauf ogólnopolską kampanię reklamową „Jak oni gładzą”



Pobieranie 7.6 Kb.
Data03.05.2016
Rozmiar7.6 Kb.
Warszawa, 17.04.2009

Informacja prasowa
Pegasus Advertising realizuje kampanię gładzi Uniglatt dla firmy Knauf.
Agencja Pegasus Advertising przygotowała dla firmy Knauf ogólnopolską kampanię reklamową „Jak oni gładzą”. Głównym kanałem komunikacji jest kampania telewizyjna, dla której wsparciem będą działania w obszarze BTL. Kampania rusza 17 kwietnia 2009 r.
17 kwietnia br. rusza ogólnopolska kampania produktowa gładzi gipsowej Uniglatt firmy Knauf. Idea kreatywna spotu opiera się na koncepcji castingu do programu „talent show”. Jego celem jest znalezienie najlepszej gładzi na rynku. Konkurs wygrywa Uniglatt - gładź gipsowa przeznaczona do ścian i sufitów. Kampania skierowana jest zarówno do specjalistów – wykonawców, pracowników firm budowlanych, jak i do klienta ostatecznego, budującego lub remontującego dom, czy mieszkanie. Podstawowa grupa docelowa to mężczyźni w wieku 25-55.
Kampania „Jak oni gładzą” obejmuje telewizję i Internet. Dwa trzydziestosekundowe spoty wraz ze skróconą wersją reklamy do 15 sekund pojawią się w TVP1, TVP2, TVP INFO oraz w telewizji POLSAT i będą emitowane rotacyjnie do 8 maja. Dodatkowo, wykorzystane zostaną niszowe stacje telewizyjne jak TVN 24 i TVN TURBO. Reklama w Internecie obejmuje bannery, które będą obecne na portalach branżowych i lifestylowych. Reklamy prasowe ukażą się w majowych wydaniach pism: Murator, Ładny Dom, czy Budujemy Dom i będą wsparte działaniami public relations, prowadzonymi przez Pegasus PR.
W ramach kampanii BTL pojawią się POS’y i gadżety produktowe, które będą dostępne w kanale dystrybucji firmy Knauf, do której należy blisko 500 punktów sprzedaży na terenie całego kraju m.in. Polskie Składy Budowlane, Składy VOX, WKT, czy Wodan.
Za strategię, kreację spotu, przygotowanie materiałów BTL oraz podział budżetu odpowiada agencja Pegasus Advertising Sp. z o.o. Nadzór nad projektem sprawuje Marta Dobosiewicz - account manager. Produkcję spotu telewizyjnego powierzono Lemon Film Studio, zaś planowanie i zakup mediów częściowo powierzono Media Group. Kampania reklamowa w mediach będzie trwała trzy tygodnie i zakończy się 8 maja br.
Reklama naszej nowej, technologicznie zaawansowanej gładzi gipsowej Uniglatt, jest już trzecią kampanią telewizyjną produktów marki Knauf w Polsce. Odwołując się do obecnie popularnych programów typu „talent show”, chcieliśmy w prosty i zawierający odrobinę humoru sposób zwrócić uwagę naszych klientów”powiedziała Magdalena Nowak, Kierownik Promocji i Reklamy w firmie Knauf.”
Pegasus Advertising jest działającą od 1991 roku agencją typu full services, wchodzącą w skład Pegasus Group (Pegasus Advertising, Pegasus PR, Aurora Communication). W 2007 roku została włączona do światowej sieci Interpartners Worldwide, zrzeszającej niezależne agencje reklamowe w 23 krajach. W ostatnich latach agencja przeprowadziła wiele kampanii ATL i BTL. Były to projekty realizowane dla stałych klientów takich jak Monier (Braas), Bosch, OSRAM, Śnieżka, Danfoss czy Stella Pack. Doświadczenie grupy w obsłudze firm z branż: budowlanej, motoryzacyjnej, kosmetycznej, FMCG czy farmaceutycznej pozwala na projektowanie i realizowanie całościowych strategii komunikacyjnych dla polskich i międzynarodowych klientów. W tym roku Pegasus Group, jako pierwsza w historii grupa marketingowa została uhonorowana Laurami Buildera - nagrodą za wkład w rozwój rynku budowlanego.


©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna