Lech przedstawia leszka! Komunikacja marketingowa piwa Lech Premium z nową postacią w roli głównej



Pobieranie 12.26 Kb.
Data03.05.2016
Rozmiar12.26 Kb.



Warszawa, 14 kwietnia 2014
LECH PRZEDSTAWIA LESZKA!

Komunikacja marketingowa piwa Lech Premium z nową postacią w roli głównej

Będzie o nim głośno! Leszek Chmielewski to nowy bohater kampanii Lecha Premium, o którym mówić będą wszyscy, od Grenlandii po Meksyk. Leszek pojawi się m.in. w spotach telewizyjnych, internecie, prasie, na outdoorze i w akcjach niestandardowych. Kampania reklamowa rozpocznie się w połowie kwietnia.
Jest to jednak bohater nietypowy, ponieważ nigdy się ujawni. Poznamy go poprzez opowieści ludzi, których spotkał i zainspirował do działania. Bo Leszek to ktoś, kto pozytywnie wpływa na wszystkich, których spotka na swojej drodze, w odpowiednim momencie pomaga złapać dystans i świeżą perspektywę, dzięki której mogą iść dalej. A spotyka ich wielu, bo spragniony świata nieustannie podróżuje.
Leszka tworzą określone wartości i zachowania. Nie sama postać jest ważna, a jej cechy i sposób działania, które uosabiają wartości marki. Dzięki temu każdy może poczuć się jak on – wyjaśnia Maria Rychlicka-Furmaga, starszy menedżer ds. zarządzania marką Lech.
Kampania z Leszkiem Chmielewskim rozpocznie się w połowie kwietnia i potrwa do października. W tym czasie nowa platforma kreatywna Lecha Premium otrzyma silne wsparcie w postaci serii spotów telewizyjnych, outdooru, działań digital i niestandardowych aktywności. W maju, na sklepowych półkach pojawią się również limitowane butelki Lecha Premium z etykietą dedykowaną nowemu bohaterowi marki.
Nową platformę oraz ATL przygotowała agencja GPD Advertising. Spoty wyprodukowało Studio Filmowe OTO. Za działania digital odpowiada agencja VML. Komunikację BTL prowadzi agencja AFEKT. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Komunikację PR prowadzi agencja Q&A Communications.


Co kryje w sobie piwo Lech Premium?

Lech Premium to najbardziej orzeźwiający polski lager.* Swoją wysoką jakość i znakomite właściwości orzeźwiające zawdzięcza starannie wyselekcjonowanym doskonałym składnikom. Najlepiej smakuje mocno schłodzony, do temperatury 2-4 stopni.

Łyk zimnego Lecha orzeźwia i pozwala spojrzeć na wszystko świeżym okiem.

(*Źródło: ATP, Millward Brown. 2013, idealnie orzeźwiający w grupie 18-34 ABC1+ studenci)



Kompania Piwowarska – Lider branży piwowarskiej w Polsce

Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesne technologie i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie gwarantują najwyższą jakość naszych produktów. Do portfela marek KP należą najpopularniejsze polskie piwa – m.in. Tyskie, Tyskie Klasyczne, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd's, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Grolsch oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska (utworzona w 1999 roku) posiada trzy browary (w Tychach, Poznaniu i Białymstoku) oraz oddziały handlowe na terenie całego kraju. Kompania Piwowarska prowadzi także działalność społeczną nastawioną na walkę z wykluczeniem społecznym na tle ubóstwa oraz programy edukacyjne popularyzujące odpowiedzialność i umiar w konsumowaniu alkoholu. Wielkość sprzedaży osiągniętej przez KP w roku finansowym zakończonym 31 marca 2011 r. wyniosła 14,1 mln hektolitrów piwa.



SABMiller – jeden z największych na świecie producentów piwa

Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa – SABMiller plc. Grupa produkuje lub dystrybuuje piwo na sześciu kontynentach, a jej ogólnoświatowy portfel obejmuje międzynarodowe piwa premium, takie jak Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Pilsner Urquell oraz czołowe marki lokalne, takie jak Aquila, Castle, Miller Lite, Snow czy Tyskie. SABMiller jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2011 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 28,3 mld USD oraz wypracował zysk brutto (EBITA) w wysokości 5 mld USD. SABMiller plc jest notowany na giełdach papierów wartościowych w Londynie i Johannesburgu.


Dodatkowych informacji udzielają:

Paulina Piątek

Consultant

Q&A Communications

pp@qacommunications.com

Tel. +48 61 843 64 14



Tel. kom.: +48 69 44 75 301

Karolina Hasińska
Specjalista ds. PR marek
KOMPANIA PIWOWARSKA SA
karolina.hasinska@kp.sabmiller.com
Tel. kom.: +48 609 317 712



©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna