Legnica 2011 Związek Harcerstwa Polskiego



Pobieranie 79.13 Kb.
Data04.05.2016
Rozmiar79.13 Kb.
Legnica 2011

Związek Harcerstwa Polskiego




Legnica
18-20.03.2011


1.WITAMY!

Zapraszamy wszystkich serdecznie na kolejną edycję rajdu Marzanna!

Spotykamy się już po raz 27 jednak tym razem w Legnicy.
2. Organizatorzy:

Organizatorami XXVII Harcerskiej Rajdu „Marzanna 2011” jest:



Komenda Hufca ZHP Legnica
3. Komenda rajdu:

Komendant rajdu – phm. Paweł Jezierski

Kwatermistrz – HO Kamil Harasimowicz

Komendant trasy zuchowej – pwd. Rafał Derkach

Komendant trasy harcerskiej – pwd. Katarzyna Steć

Komendant trasy starszoharcerskiej – pwd. Daniel Such
4. Termin i miejsce rajdu:

XXVII Harcerski Rajd „Marzanna 2011” odbędzie się w terminie 18-20 marca 2011 roku w Legnicy. Stacjonować będziemy w Szkole Podstawowej nr 19 (ul. Rzeczypospolitej 129 – na przeciwko byłej jednostki wojskowej).


5. Wpisowe:

33 zł
6.Warunki uczestnictwa w rajdzie:

W rajdzie uczestniczyć mogą minimum 6-osobowe zespoły + pełnoletni opiekun-instruktor jeśli regulamin szczegółowy trasy nie mówi inaczej.


Wpłaty powinny wpłynąć najpóźniej do dnia 6 marca 2011r. na adres:

KOMENDA HUFCA ZHP ul. Zielona 13 of.

59 - 220 LEGNICA

lub na konto:



Bank Zachodni WBK S.A. 1 O/Legnica Nr 60109020660000000542000184

z dopiskiem: WPŁATA NA DZIAŁALNOŚĆ STATUTOWĄ W TYM RAJD MARZANNA 2011
a zgłoszenia wraz z dowodem wpłaty należy wysłać na adres:

Komenda Hufca ZHP Legnica

ul. Zielona 13 of

59-220 Legnica lub fax (076)862 05 55



do 6 marca 2011r.

LICZBA MIEJSC JEST OGRANICZONA, O PRZYJĘCIU DECYDUJE KOLEJNOSĆ ZGŁOSZEŃ.

Zgłoszenia wysłane bez podpisu i pieczątki hufca nie będą brane pod uwagę i będą odsyłane.

7. Wyposażenie obowiązkowe patrolu:

Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, glejt potwierdzający wpłatę wpisowego, legitymacja szkolna, książeczka harcerska (każdy z uczestników), opiekun – dowód osobisty, sprzęt turystyczny (śpiwór, gary, papu itp.), zmienne trepy (patrz. bambosze), ubiór dostosowany do skrajnych warunków


klimatyczno – pogodowych oraz terenowych, kompletna apteczka, busola lub kompas (min. 2 na patrol), mapa terenu, min. 3 sprawne latarki w tym jedno czerwone światełko (np. rowerowe), uśmiech na twarzy oraz chęć do życia.

Dodatkowe wyposażenie podano w szczegółowych regulaminach tras.


8. Od nas dla Was:

Za parę złotych wpisowego otrzymacie:

- pamiątkowy, jedyny w swoim rodzaju znaczek rajdu,

- niepowtarzalny wrzątek do posiłków,

- wspaniałą ciepłą strawę w sobotę,

- tradycyjne spanko na dechach (w nagrodę za przyjazd dostaniecie materace – trasa I)

- cenne nagrody za punktowane miejsca.

TAKI EFEKT PRZY TAK SKROMNYM BUDŻECIE !!!

GDZIE INDZIEJ JAK NIE U NAS !!!
9. Słówko od Komendy

Za właściwy dobór uczestników odpowiedzialni są: drużynowi i hufiec. Za szkody wyrządzone podczas rajdu odpowiedzialność ponoszą drużyny i opiekunowie. Wynikłe z tego straty w majątku królewskim pokrywają bezpośredni sprawcy oraz macierzysta Komenda Hufca. W przypadku niezespołowego pokonywania trudności, nieudzielenia pomocy w razie wypadku, nieprzestrzegania zasad ochrony przyrody i bezpieczeństwa oraz wykroczenia niezgodne z regulaminem rajdu, Prawem i Przyrzeczeniem Harcerskim zespół zostanie zdyskwalifikowany i wygnany z terenu rajdu.

O godzinie i miejscu przyjmowania ekip dowiecie się z potwierdzenia przyjęcia na rajd wysłanym na adres e-mail opiekuna 3 dni po terminie przyjęć.

Ostateczna interpretacja regulaminu należy do komendy rajdu.



Dodatkowe informacje u komendanta rajdu:

phm. Paweł Jezierski

jezierski__pawel@wp.pl (dwa podkreślniki)

gg 10408834 kom. 728131228
Regulamin jest dostępny w formie elektronicznej na stronie internetowej:

www.legnica.zhp.pl


TRASA I (zuchy)

(liczba zuchów w patrolu nie może przekraczać 15 osób)

ZUCH ART FESTIVAL 2011
Serdecznie zapraszamy wszystkie zuchy z Dolnego Śląska i z całej Polski na niesamowite wydarzenie jakim będzie ZUCH ART FESTIVAL, który odbędzie się po raz pierwszy w Legnicy. Będą odbywać się warsztaty teatralne, taneczne i muzyczne. Nie może Was tam zabraknąć!
Ekipa organizacyjna:

Dyrektor ZAF 2011: pwd. Rafał Derkacz, Szefowa Biura Festiwalu: pwd. Katarzyna Stankiewicz, Dyrektor programowy ZAF 2011: phm. Martyna Nir, Kierownik artystyczny: pwd. Anna Szałkowska, Szefowa Biura Warsztatowego: pwd. Alicja Rogala
Zadania przedfestiwalowe:

  1. Każda Gromada przygotowuje spektakl teatralny trwający do 5-8 min., który zaprezentuje podczas Festiwalowego Przeglądu Teatralnego (bardzo mile widziana muzyka, scenografia itp.)

  2. Każda Gromada przygotowuje piosenkę i prezentację na Ceremonię otwarcia festiwalu.

  3. Każdy zuch przywozi ze sobą strój wieczorowy na Wielką Galę festiwalową.

  4. Każda gromada musi mieć przynajmniej jeden aparat fotograficzny (wraz z kablem)
    z możliwością nagrywania filmów.

Niezbędnik festiwalowy:

    • Jedzenie do przygotowania śniadań i kolacji (wg uznania drużynowego)

    • Kubeczek (kadra dodatkowo zabiera przybory do przygotowania posiłków)

    • zmienne! Wygodny strój gimnastyczny i buty

    • Ubrania odpowiednie do pogody

    • Karimatę i śpiwór

Program festiwalu:

PIĄTEK


  • Zgłoszenia w biurze festiwalowym

  • C
    Dodatkowe informacje:

    Wszelkich informacji udziela komendant trasy pwd. Rafał Derkacz:



    derkacz.r@gmail.com,
    tel. 661 683 591,
    gg: 5099084
    eremonia otwarcia festiwalu

  • Kolacja

  • Cisza nocna

SOBOTA

  • Śniadanie

  • Aleją gwiazd

  • Obiad

  • III Bloki warsztatowe

  • Kolacja

  • Festiwalowy Przegląd Teatralny Legnica 2011

  • Impreza na Dużej Scenie Festiwalowej

  • Cisza nocna

NIEDZIELA

  • Śniadanie

  • Porządki na terenie festiwalu

  • Wielka Gala festiwalowa

  • Główna Ceremonia Zamknięcia ZAF 2011- apel

TRASA II (harcerze)

Rok 1864. Panowie nosili surduty, a kobiety zamiatały długimi sukniami kurze kupy (słodko, co?:P). Nie było prądu, radia, zamków błyskawicznych. Oświetlenie stanowiły łuczywa i świece, na ogół łojowe, które płonąc śmierdziały przypalona słonina. Buty zapinano na guziki. Dla rozrywki organizowano wieczorki taneczne, wspólne cerowanie, pikniki i spotkania śpiewacze. Czasy te kojarzono również z bandytami czy gorączka złota.

Wiecie o czym mowa? TAAAAK! O Dzikim Zachodzie.

Dlatego zapraszamy Was na wielka przygodę! Nie zapomnijcie tylko swoich kowbojskich kapeluszy ;)



Zadania przedrajdowe:

-odjechany, kowbojski strój. (liczymy na waszą inwencje twórczą ;)

-makieta waszego westernowego miasteczka,

-piosenka w stylu coutry (do czegoś przecież trzeba się bawić ;)

-scenka przedstawiająca jeden dzień z życia w miasteczku na Dzikim Zachodzie
Plan rajdu:

DZIEŃ I (piątek)

1. Witamy na Dzikim Zachodzie (start 18:00)

2. Potupaja u córki pastora

3. W ciemnościach Wielkiego Kanionu Kolorado



DZIEŃ II (sobota)

1. Poszukiwanie złota.



DZIEŃ III (niedziela)

1. Pożegnanie z Dzikim Zachodem


Do szalonej zabawy zapraszają:

Szeryf: pwd. Katarzyna Stec,

Z-ca szeryfa: pwd. Dorota Chomiak

Oczywiście nie mogło zabraknąć czarnych charakterów: ;)

Michał Sądur,

Paulina Płóciennik,

Marzena Stec,




TRASA III (harcerze starsi)

(Patrole od 6 do 9 osób + pełnoletni opiekun)
W tym roku mamy zamiar ustanowić nowy rekord. Nie będą to tak przyziemne rzeczy jak :
połykanie mieczy, bieganie po rozżarzonym węglu, skakanie po krokodylach, strzyżenie pudli francuskich czy „Ju Ken dens”. Tym razem tanecznym krokiem w stylu Bollywood postaramy się nie przestraszyć wiosny. Jeśli chcesz poznać Indie od kuchni, bez wykupywania ofert last minute za 2000zł to przyjeżdżaj do Legnicy za jedyne 30zł00gr + VAT !!

Czy widziałeś kiedyś lepszą ofertę na rynku ?!




boski Shah Rukh Khan – pwd. Daniel Such – 886 – 753 – 585 , suchdaniel@gmail.com
Little Egypt – sam. Ewelina Hołod
Samia Gamal – dh Joanna Wit
Nadia Afek – sam. Katarzyna Szuszkiewicz
Aamir Khan – mł. Damian Malinowski
Program festiwalu:
Piątek:

  • Apīla

  • Rang De Basanti cz.1

  • Rang De Basanti cz.2

  • Ḍinara

    • Dēra sē svayansēvakōṁ kē li'ē rāta mēṁ

    • Gīta

Sobota:

  • Subaha śaucālaya

  • Irumbu Kottai Murattu Singam

  • Kilakku Pokum Rail

  • Dinara

  • Hu Tu Tu  

  • Ramayana: The Epic

  • palenie Majīṭha

Niedziela:

  • Subaha śaucālaya

  • Saphā'ī

  • 12:00 - apel zakończeniowy
    ZADANIA PRZEDRAJDOWE:
    - stroje odpowiednie do tematyki
    - nauka kroków do tańca – po zgłoszeniu otrzymacie filmik na maila
    - 3,5zł na bilet ulgowy , albo 7zł za bilet normalny dla i osoby na cały dzień
    -  każdy patrol musi posiadać mapę Legnicy oraz okolic
    - apteczka
    - przygotować Marzannę w Indyjskim stylu na konkurs


ZGŁOSZENIE UDZIAŁU W

XXVI Harcerskim Rajdzie „MARZANNA 2011”

WYPEŁNIĆ DRUKOWANYMI LITERAMI
1. Nazwa zespołu:

.......................................................................................................................................

2. Hufiec:

.......................................................................................................................................

3. Zespół wybrał świadomie trasę nr:............................................................................
4. Dane opiekuna:


  • nazwisko i imię ........................................................................................

  • stopień ........................................................................................

  • adres zamieszkania ........................................................................................

  • data urodzenia ........................................................................................

  • nr telefonu opiekuna ........................................................................................

  • adres e-mail ........................................................................................

  • gg / tlen ........................................................................................

5. Ilość osób wraz z opiekunem .......................................................................................................................................

6. Wpłacono wpisowe w wysokości: .......................................................................................................................................

7. Nr telefonu kontaktowego z patrolem w trakcie trwania rajdu (wskazane jest podać numery w różnych sieciach)

………………………………….............................

………………………………….............................

………………………………….............................



……………………………….................................
LISTA IMIENNA UCZESTNIKÓW


Lp.

Nazwisko i imię

PESEL

Adres zamieszkania

Nr leg. szkolnej/dowodu

1













2













3













4













5













6













7













8













9













10













11













12













13













14













15












Stwierdzam, że jest nam znany regulamin XXVII Harcerskiego Rajdu „Marzanna 2011”


i zobowiązujemy się go przestrzegać.

Osoby umieszczone na liście posiadają opłacone składki członkowskie.



………………………………............. ……………………………............

Podpis Komendanta Hufca Podpis opiekuna


©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna