Microsoft przedstawia najnowszą ofertę Dynamics erp dla sektora handlu detalicznego



Pobieranie 22.73 Kb.
Data03.05.2016
Rozmiar22.73 Kb.



Warszawa, 12 stycznia 2010 r.



Microsoft przedstawia najnowszą ofertę Dynamics ERP dla sektora handlu detalicznego
Kompleksowe rozwiązanie pomoże przedsiębiorstwom handlu detalicznego sprostać coraz to nowym wyzwaniom rynkowym oraz usprawnić kompleksową obsługę klientów

Microsoft, podczas dorocznej konferencji National Retail Federation (NRF) Annual Convention & Expo, przedstawił nowe rozwiązanie Microsoft Dynamics AX for Retail dedykowane sprzedaży detalicznej i firmom handlowym. Powstaniu nowego produktu towarzyszyła wizja ‘Dynamic Business’ – idea promowana przez Microsoft, a także stałe dążenie firmy do inwestowania i zaznaczania swojej obecności w najważniejszych branżach. Rozwiązanie Dynamics AX for Retail oferuje przedsiębiorstwom handlu detalicznego wysoki stopień integracji punktów sprzedaży, sklepów, łańcucha dostaw, merchandisingu oraz finansów, umożliwiając tym samym wzrost produktywności poprzez podniesienie jakości obsługi klienta. Microsoft Dynamics AX for Retail łączy w sobie funkcjonalność niedawno przejętych rozwiązań technologicznych oraz możliwości systemu ERP - Microsoft Dynamics AX.


Naszym celem jest urzeczywistnienie wizji ‘Dynamic Business’ w sektorze handlu detalicznego. Kompleksowe rozwiązanie proponowane przez Microsoft umożliwia realne połączenie między jednostkami sprzedażowymi, dzięki któremu klienci mogą obniżyć całkowite koszty utrzymania placówek, uprościć złożoność działań oraz podnieść rzetelność informacji. Wszystkie te elementy są kluczowe w rozwijaniu korzystnego środowiska sprzedażowego” mówi Crispin Read, dyrektor generalny, Microsoft Dynamics ERP w Microsoft.
Współpraca Microsoft Dynamics AX for Retail z innymi produktami Microsoft, takimi jak Windows 7, Microsoft Office, Microsoft SharePoint Server i SQL Server, zapewnia efektywność działania wszystkich tych narzędzi, a także umożliwia sprzedawcom poszerzenie wiedzy o zachowaniach konsumentów i zastosowanie jej do optymalizacji całego łańcucha działań, od sprzedaży po dostawę.
Ogromnym atutem Microsoft Dynamics AX for Retail jest udostępnienie klientowi wszystkich niezbędnych narzędzi w ramach rozwiązania, a wszystkie one płynnie współpracują z Microsoft Sharepoint oraz innymi produktami jak np. Microsoft Office. Dodatkowo, ich interfejs i obsługa są dobrze znane użytkownikom. Eliminuje to konieczność adaptacji produktów, duplikacji danych oraz redukuje czas szkoleń” – mówi Vadim Motlik, CFO, HDS Retail.
HDS jest siecią spółek w należących do grupy Lagardère Services, największego światowego lidera w sprzedaży detalicznej adresowanej do podróżnych. Oddział HDS Retail North America, z siecią ponad 350 sklepów, skupia swoje działania na dostarczaniu tworzących nowe trendy produktów i usług, dostępnych obecnie podróżnym.
Microsoft Dynamics AX for Retail oferuje partnerom Microsoft możliwość dostarczenia klientom dopasowanej do ich potrzeb funkcjonalności, usług konfiguracyjnych i wdrożeniowych tam, gdzie są one wymagane, tworząc rzetelny i rozbudowany fundament zaprojektowany z myślą o branży handlu detalicznego.
Microsoft Dynamics AX for Retail jest kompleksowym rozwiązaniem, które dostarcza trwałą i skalowalną podstawę do budowy specjalizowanych, branżowych funkcjonalności, niezbędnych w pracy klientów w segmencie handlu detalicznego. Jednocześnie, system zapewnia niskie, całkowite koszty utrzymania rozwiązania oraz wymierny zwrot z inwestycji” – mówi Michael Merfeld, senior business development director, Avanade.
Microsoft Dynamics AX for Retail wspiera także dostępną obecnie usługę Payment Service, która umożliwia Klientom dokonywanie transakcji poprzez wiodące serwisy płatnicze, w tym First Data Merchant Services Corporation, począwszy od interfejsu systemu ERP poprzez złożone kanały, takie jak e-commerce, punkty sprzedaży oraz call center.

Dodatkowo, Microsoft Dynamics AX dla handlu detalicznego będzie wspierać inne usługi online skierowane szczególnie do firm zajmujących się sprzedażą detaliczną, w tym usługę Commerce Service. Usługa ta rozszerza wielokanałowe opcje sprzedażowe o wprowadzenie połączenia pomiędzy produktami Microsoft Dynamics ERP, a innymi narzędziami oferowanymi w ramach e-commerce, takimi jak business-to-consumer e-commerce, dedykowane witryny e-commerce lub wbudowane funkcjonalności typu „Twój koszyk”. Usługa Commerce Service będzie dostępna w pierwszej połowie 2010 roku.


Microsoft Dynamics AX dedykowany sprzedaży detalicznej będzie dostępny w 16 krajach,
w tym USA, od czerwca 2010 roku. Polska wersja systemu będzie dostępna w późniejszym terminie. Więcej informacji na temat nowego produktu można znaleźć w publikacji „Connected Experiences for Retail with Microsoft Dynamics”, dostępnej pod adresem http://www.microsoft.com/dynamics/en/us/industries/retail.aspx.
***
Informacje o firmie:

Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, aplikacji serwerowych i technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. W ofercie spółki znajdują się m.in.: system operacyjny Microsoft Windows, oprogramowanie biurowe Microsoft Office System, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System oraz technologia Microsoft.NET.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia ponad 95 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. Microsoft współpracuje z ośmioma tysiącami partnerów i dwudziestoma tysiącami inżynierów w całej Polsce.
Firma Microsoft została zbudowana w oparciu o przekonanie, że nowe technologie, jeśli uczynić je dostępnymi i przyjaznymi,
są doskonałym narzędziem do rozwoju i realizacji marzeń, pozwalają na pełne wykorzystanie możliwości, jakie drzemią w nas samych i otaczającym świecie. Dlatego też, polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. Naturalną konsekwencją tego zobowiązania i prowadzonej działalności biznesowej jest realizowanie zadań społecznych w obszarze edukacji informatycznej i walki ze zjawiskiem „wykluczenia informacyjnego”. W listopadzie 2008 roku Microsoft za projekt „Partnerstwo dla Przyszłości” otrzymał główną nagrodę – statuetkę Złotego Spinacza, przyznawanego
w najważniejszym konkursie w polskiej branży PR „Złote Spinacze”, a w niespełna rok wcześniej, zaszczytny tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007” przyznawany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski. Celem tego realizowanego
od 2004 r. projektu jest wspieranie polskiej edukacji w innowacyjnych działaniach, które przeciwdziałają zjawisku „wykluczenia cyfrowego” młodego pokolenia.

Z kolei w partnerstwie z organizacjami pozarządowymi, firma wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii – wiedzy, informacji i umiejętności informatycznych. W uruchomionym we wrześniu 2006 roku programie „Microsoft dla non-profit”, firma przekazuje bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji społecznych. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy”, przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce.

Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca
w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce”.
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu
z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 308 801.
***
Microsoft, Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp.
w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.
Dodatkowych informacji udzielą:
Agnieszka Dziedzic Joanna Frąckowiak

Microsoft Sp. z o.o. Microsoft Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 195 A Al. Jerozolimskie 195 A

02-222 Warszawa 02-222 Warszawa

tel. 0 22 594 10 00 tel. 0 22 594 10 00

fax. 0 22 594 10 02 fax. 0 22 594 10 02

e-mail: adziedzi@microsoft.com e-mail: joannafr@microsoft.com

Piotr Kaniowski Anna Wardziak

Microsoft Sp. z o.o. Account Manager

Al. Jerozolimskie 195 A Biuro Prasowe Microsoft Dynamics

02-222 Warszawa Sigma International Poland

tel. 0 22 594 10 00 tel. 0 22 628 37 09 - 147

fax. 0 22 594 10 02 kom. 0 608 314 617



e-mail: v-piotrk@microsoft.com e-mail: anna.wardziak@sigma.com.pl

z


©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna