Miejska procedura składania skarg



Pobieranie 5.99 Kb.
Data07.05.2016
Rozmiar5.99 Kb.

LC 580_Grievance_Polish


Miejska procedura składania skarg
Niniejsza procedura składania skarg została stworzona, aby spełniać wymogi ustawy Americans With Disabilities [Program dla Amerykanów Inwalidów]. Może z niej skorzystać każdy, chce złożyć skargę zarzucając dyskryminację związaną z inwalidztwem, opartą na praktyce, zasadach lub podziale usług, działalności i świadczeń przez pracodawcę (nazwa organizacji)
Skargę należy składać na piśmie i powinna ona zawierać informacje o zarzucanej dyskryminacji takie jak: imię i nazwisko, adres, numer telefonu osoby składającej skargę oraz, miejsce, datę i opis problemu. Alternatywne drogi składania skarg, takie jak na przykład rozmowa osobista, lub nagranie skargi na taśmę magnetofonową, są dostępne dla osób z inwalidztwem po wcześniejszym umówieniu.
Skarga powinna być złożona przez poszkodowanego lub jej/jego przedstawiciela jak najszybciej, ale nie później niż 60 dni kalendarzowych od daty zarzucanego incydentu.

.

Imię i nazwisko koordynatora ADA



Numer telefonu _______

TTY ______

Adres _____________ ______

____________

W ciągu 15 kalendarzowych dni od otrzymania zażalenia koordynator ADA spotka się z osobą składającą skargę w celu jej przedyskutowania i ustalenia możliwości rozwiązania problemu. W ciągu 15 dni kalendarzowych po spotkaniu, _______ odpowie pisemnie, jeśli będzie to stosowne, w formacie odpowiadającym osobie składającej skargę, takim jak duże litery, język braila albo nagranie na kasecie magnetofonowej. Odpowiedź wyjaśni pozycję (nazwa organizacji) i zaoferuje konkretne możliwości właściwego załatwienia skargi.


Jeśli odpowiedź przedstawiona przez nie będzie właściwym rozwiązaniem kwestii spornej, osoba składająca skargę lub jej/jego przedstawiciel może odwołać się od decyzji koordynatora ADA w przeciągu 15 kalendarzowych dni od daty otrzymaniu odpowiedzi od zarządu lub ich przedstawicielstwa.
W ciągu 15 kalendarzowych dni od daty otrzymania odwołania, zarząd lub ich przedstawiciele spotkają się z osobą składającą skargę w celu jej przedyskutowania i ustalenia sposobu jej rozwiązania. W ciągu 15 dni kalendarzowych od spotkania, zarząd lub ich przedstawiciele prześlą ostateczną decyzję w sprawie skargi w formie pisemnej, jeśli będzie to stosowne, w formacie odpowiadającym osobie składającej skargę.
Wszystkie pisemne skargi przesłane do , odwołania do zarządu lub jego przedstawicielstwa, oraz decyzje koordynatora ADA i zarządu oraz jego przedstawicielstwa będą przechowywane przez (nazwa organizacji) przez co najmniej 3 lata.


©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna