Modelki I modele



Pobieranie 70.21 Kb.
Data01.05.2016
Rozmiar70.21 Kb.





MODELKI I MODELE
Bianca Balti

Bianca Balti urodziła się i wychowała we włoskim Lodi. Dzieciństwo wypełniały jej marzenia o karierze supermodelki. Została odkryta pewnego dnia, gdy starała się o pracę w supermarkecie, gdzie chciała zarobić


na pokrycie kosztów edukacji. I tak jej dziecięce sny zaczęły przekształcać się w rzeczywistość.

Przełom nastąpił wraz z pierwszą okładką L’Officiel, do której zdjęcia wykonał Alexei Lubomirski. Następnie pozowała do dwóch okładek Numero, stworzonych przez Grega Kadela, co pomogło jej dotrzeć na szczyt kariery, gdzie znajduje się dziś. Bianca była gwiazdą pokazu Victoria Secret’s 2005. Od tego momentu pojawiała się na licznych pokazach największych projektantów, takich jak Marc Jacobs, Marc by Marc Jacobs, Zac Posen, Donna Karan, Vera Wang, Jil Stewart, Proenza Scholer, Balenciaga, Costume National, Lagerfeld Gallery, Emanuel Ungaro, Loewe, Stella McCartney, Hussein Chalayan, Sonya Rykiel, Alexander McQueen, Nina Ricci, Kenzo, Chloe, Valentino, Behnaz Sarafpour, Mathew Williamson, Narciso Rodriguiez, Rolland Moret, Lanvin.

Twarz Bianki znalazła się na okładkach i w sesjach fotograficznych największych magazynów o modzie, w tym między innymi Vogue (francuskiego, włoskiego, hiszpańskiego i japońskiego), L’Uomo Vogue, Harper’s Bazaar (amerykańskiego i brytyjskiego), V Magazine, Numero, Another i Allure.

Urodę i wyjątkową osobowość Bianki dostrzegło wielu wiodących fotografów świata mody, w tym między innymi Steven Meisel, Peter Lindberg, Mert & Marcus, Jean Baptiste Mondino, Camilla Akrans, Tom Munro, Mario Sorrenti, Greg Lotus, Ellen Von Unwerth, Patrick Dermarchlier, Michelangelo Di Batista, Annie Leibowitz, Craig Mc Dean.

Bianca występowała w wielu prestiżowych kampaniach reklamowych, między innymi dla Missoni, Ermano Scervino, Bvlgari, Donna Karan, Roberto Cavalli, Anna Molinari, St.John, La Perla, Rolex, Dolce & Gabbana, Cesare Paciotti, D & G. Była twarzą Revlona, Guerlaina, a także perfum Theirry'ego Muglera Angel.

Jake Davies

Gdy Jake po raz pierwszy wszedł do biura Select, wiedziano od razu, że oto odkryto gwiazdę. Jake od samego początku okazał się strzałem w dziesiątkę dla takigo fotografa jak Mariano Vivanco, który prezentował


go w dużych artykułach w Italian GQ i Wonderland. Szybko również Karl Lagerfeld dołączył do grona fanów Jake'a Daviesa i zaczął go wykorzystywać sesjach dla Numero Homme oraz obsadzać w kampaniach Lagerfeld
i na pokazach Chanel w Paryżu.

Jake współpracował także z innymi sławami, np. Mario Testino, u którego wystąpił między innymi w V Man


i w innych projektach. Jake jest nadal zatrudniany w najbardziej renomowanych kampaniach, np. niedawnej kampanii Hugo Boss Black.

Freja Beha Erichsen

Freja rozkwitła na scenie modowej krótko po tym, kiedy została odkryta na ulicach Kopenhagi, jej rodzinnego miasta. Wprawdzie nie miała wcześniej żadnych doświadczeń w modelingu, okazała się jednak samorodnym talentem przed obiektywem aparatu. Wyjątkowa uroda i miły charakter sprawiają, że fotografowie uwielbiają


z nią pracować.

W roku 2005 okazała się absolutną gwiazdą, pojawiając się w trzech dużych kampaniach reklamowych: Balenciaga, gdzie jako fotograf wystąpił David Sims; Jil Sander - także David Sims, oraz TSE, gdzie fotografem był Carter Smith. Później Freja pojawiała się w reklamach takich marek jak Gucci, Chanel, Hugo Boss, Emporio Armani, Chloe, Gap, Calvin Klein, Balmain, Balenciaga, Gianfranco Ferre, Pringle. Freja jest twarzą perfum Calvina Kleina CK In 2 U oraz perfum Gucci - Gucci. W ciągu przełomowego sezonu Freja wzięła udział łącznie


w 64 pokazach, z czego 12 otwierała, a 5 zamykała. Na wybiegu pojawia się do dziś. Dotychczas występowała dla takich projektantów jak Alexander McQueen, Calvin Klein, Chanel, Christian Lacroix, Dolce & Gabbana, Givenchy, Gucci, Hermes, Louis Vuitton, Marc Jacobs, Narciso Rodriguez, Prada, Versace, Yves Saint Laurent, Zac Posen.

Zauważyli ją także wpływowi wydawcy czasopism. Freja pojawiła się na okładkach i brała udział w sesjach fotograficznych najbardziej prestiżowych czasopism branżowych, w tym między innymi Vogue (włoskiego, francuskiego, amerykańskiego, brytyjskiego, chińskiego, japońskiego i rosyjskiego), V, W, Harper’s Bazaar, Numéro, PoP, Dazed & Confused oraz Self Service. Freja jest wciąż faworytką wśród elity świata mody, plasując się nadal wśród najlepszych modelek w branży.



Isabeli Fontana

Isabeli swą wyjątkową urodą i zachwycającymi występami na wybiegu wywołała istną burzę w świecie mody, wywierając efekt silniejszy niż jakakolwiek inna modelka w ostatnich latach. Była prezentowana dosłownie


w każdym magazynie modowym na świecie. Stale zgłaszają na nią zapotrzebowanie najwięksi projektanci, wydawcy i fotografowie z branży.

Isabeli urodziła się w wiosce Curitiba w południowej Brazylii. Pochodzi z dużej, kochającej się rodziny, którą stara się jak najczęściej odwiedzać, pomimo napiętego grafiku. Została wypatrzona jako nastolatka, kiedy przystąpiła do konkursu dla modelek. Natychmiastowa sława nie zepsuła jej jednak - jest nadal zwyczajną,


a jednocześnie uduchowioną, przyjazną i ciepłą osobą. Po zakończeniu dnia pracy lubi wracać do domu
i odpoczywać w towarzystwie dwóch synów - Zion i Lukas.

Była twarzą wielu różnych kampanii reklamowych, w tym między innymi dla takich marek jak Roberto Cavalli, Balenciaga, Versace, Chanel, Valentino, Hermes, Hussein Chalayan, Armani Jeans, Oscar de la Renta, MaxMara, Nicole Farhi. Isabeli można obecnie zobaczyć w kampanii Roberto Cavalli, wiosna 2010 - została tam sfotografowana przez Stevena Meisela; a także w kampanii zapachu Flowerbomb by Viktor & Rolf, sfotografowaną przez Inez Van Lamsweerde & Vinoodh Matadin.

Isabeli na stałe współpracuje z najbardziej utalentowanymi fotografami z branży. Należą do nich: Steven Meisel, David Sims, Mario Testino, Mert Alas & Marcus Piggott, Inez Van Lamsweerde & Vinoodh Matadin, Mikael Jansson, Solve Sundsbo, Peter Lindbergh, Mario Sorrenti, Alasdair McLellan, Patrick Demarchelier i wielu innych.

Isabeli znalazła się także na okładkach licznych czasopism, zarówno poświęconych haute couture, jak i modzie masowej. Wśród nich wymienić można Vogue (amerykański, francuski, niemiecki i brazylijski), Self Service, Numero, i-D, Doingbird, Time.



Magdalena Frąckowiak

Magdalena Frąckowiak, którą często nazywa się marzeniem projektantów, a to dzięki delikatnej, ukształtowanej przez jogę sylwetce oraz wizerunkowi nowoczesnej elegancji, była 16-letnią uczennicą


z Gdańska, gdy matka wysłała jej zdjęcia do warszawskiej agencji modelingu, poszukującej nowych twarzy. Magdalena, która pokonała kilka tysięcy innych dziewcząt ale dopiero po zakończeniu nauki w szkole zdecydowała się na karierę modelki.

Klienci europejscy, a później także spoza Europy, szybko odkryli jej delikatną, egzotyczną urodę. Z okładek włoskiego, francuskiego, japońskiego, chińskiego, rosyjskiego i niemieckiego Vogue, Harper’s Bazaar, Allure,


10, V i Interview, Magdalena zyskała renomę modelki zdolnej do spełnienia wszelkich żądań takich słynnych fotografików jak choćby Peter Lindbergh, Steven Meisel, Patrick Demarchelier, Steven Klein, Craig McDean, Walter Pfeiffer, Hedi Slimane i inni.

Wielokrotne występy na wybiegach, między innymi dla Yves Saint Laurent, Christian Dior, Balenciaga, Ralph Lauren, Louis Vuitton, Lanvin, Kenzo, Chanel, Givenchy, Jean Paul Gaultier i Valentino, a także kampanie dla marek Ralph Lauren, Alessandro Dell ‘Acqua, i Oscar de la Renta, pozwoliły Magdalenie szybko i niepostrzeżenie przedostać się do grona jednej z ulubionych twarzy świata mody.

Magdalena uwielbia podróżować i chętnie poznaje kulturę miejsc, do których się udaje, niezależnie od tego, czy jest to miejsce medytacji hinduskich joginów, czy wędrówki po Brazylii. Po przeprowadzce do Nowego Jorku zauroczyła ją magia kreatywnej społeczności tego miasta, namiętność do galerii, muzeów, muzyki na żywo, centrów sztuki i kin. Obecnie najchętniej korzysta z artystycznej atmosfery Brooklynu, gdzie niedawno zamieszkała.

Baptiste Giabiconi

Baptiste Giabiconi, urodzony we Francji, pracował w zakładzie przemysłu lotniczego w Marsylii, kiedy


to na siłowni wypatrzyła go kobieta, która zasugerowała mu modeling. Baptiste pojechał więc do Paryża, gdzie zarejestrował się w agencji Marilyn. Spotkał się z nim Karl Lagerfeld i rozpoczął z nim współpracę przy wszystkich swych różnorodnych przedsięwzięciach, od kampanii po reklamę, a także w działalności wydawniczej.

Baptiste Giabiconi, Francuz z pochodzenia, zajmował pierwszą pozycję wśród wszystkich modeli w rankingu models.com przez ostatnie dwa lata. W tym roku Giabiconi był już twarzą licznych kampanii, m.in. Fendi wiosna/lato 2010, Chanel wiosna/lato 2010, Just Cavalli wiosna/lato 2010, Karl Lagerfeld wiosna/lato 2010, Chanel Eyewear wiosna/lato 2010, Coca-Cola Light wiosna/lato 2010, Sivigia.

Wśród ostatnich zrealizowanych z nim okładek czasopism wymienić można Wound magazine jesień/zima 2009, Wallpaper z października 2009, Numero Homme wiosna/lato 2010, L’Officiel Hommes China z kwietnia 2010 (autorem okładki był Xiang Sun), W magazine, chiński Vogue, niemiecki Vogue. Karl Lagerfeld uważa,
że Baptiste ma ogromny potencjał; zdaniem Lagerfelda, wygląda on jak grecki bóg, dzięki czemu doskonale pasuje do Kalendarza Pirelli 2011.

Sébastien Jondeau

Sébastien Jondeau, urodzony we Francji, jest osobistym asystentem Karla Lagerfelda od ponad dwunastu lat. Niegdyś zawodowy bokser, w wolnym czasie pracuje jako model. Uwielbia podróże i motocross. Wystąpił


w wielu kampaniach dużych marek, w tym Chanel, Karl Lagerfeld i Dom Pérignon.
Abbey Lee Kershaw

Abbey Lee pochodzi z Melbourne, gdzie w dzieciństwie marzyła o karierze trenerki delfinów. Zamiast tego jednak wygrała konkurs Girlfriend 2004 Model Search i przeprowadziła się do Nowego Jorku, gdzie skończyła szkołę. Jej twarz znalazła się dotychczas na okładkach najważniejszych magazynów o modzie, w tym między innymi rosyjskiego Vogue, V magazine, chińskiego Vogue oraz Dazed and Confused. Sesje zdjęciowe z jej udziałem wykonywane były dla wszystkich największych czasopism przez fotografów zaliczających się


do najsłynniejszych na świecie. Wystąpiła w kampanii Gucci wiosna/lato 2009 i w kampanii zapachu Gucci "Flora", a także w kampaniach Calvin Klein i Ralph Lauren.

Abbey Lee występowała na pokazach dla najznakomitszych nazwisk i marek w świecie mody, wśród których wymienić można: Christian Dior, Jill Stuart, Gucci, Diane von Furstenberg, Sophia Kokosalaki, Stella McCartney, Michael Kors, Reem Acra, Celine, Emilio Pucci, Rosa Cha Marc by Marc Jacobs, Chanel, Diesel Black Gold, Alessandro Dell’Acqua, DKNY, Kenzo, Versace, Lacoste, Sonia Rykiel, Alexander McQueen, Matthew Williamson, Isabel Marant, Max Mara, Ralph Lauren, Peter Som, Costume National, Givenchy, max Azria, Fendi, Donna Karan, Oscar de la Renta, Zac Posen, Karl Lagerfeld, Tommy Hilfiger. Według portalu models.com, Abbey Lee zalicza się do pierwszej dziesiątki listy Top 50 Models Women.

W marcu 2010 r. podjęto decyzję o wyborze jej jako twarzy kampanii reklamowej odzieży Chanel, kolekcja jesień/zima 2010/2011. Wiadomość ta nadeszła po zamknięciu przez nią pokazu couture Chanel wiosna 2010.

Brad Kroenig

Brad Kroenig urodził się i wychował w St. Louis w stanie Missouri. Opuścił rodzinne miasto, by zrealizować swoje marzenie o karierze zawodowego piłkarza. Przyjął stypendium, aby zostać zawodnikiem drużyny NCAA Division I squad na Florida International University w Miami na Florydzie. Gdy znalazł się w Miami, szansa rozpoczęcia kariery w modelingu skłoniła go do zarzucenia marzeń o piłce zawodowej i rezygnacji


ze stypendium, co początkowo rozzłościło jego rodziców.

Nie trzeba chyba wspominać, że decyzja się opłaciła. Pierwszym dużym projektem Brada była sesja zdjęciowa


z fotografem Brucem Weberem do katalogu Abercrombie & Fitch. Po realizacji tego projektu Brad nabrał
na tyle pewności siebie, że przeprowadził się z Miami do Nowego Jorku, gdzie wkrótce zarejestrowano
go w agencji Ford Models.

Gdy tylko zawarł umowę z Fordem, pojawił się na okładce LUomo Vogue. Okładka ta, autorstwa Mario Testino, okazała się przełomowym punktem kariery Brada w modelingu i nadała jej tempo. Brad od tamtej pory nigdy nie żałował swojej decyzji. Przez kilka ostatnich lat Brad Kroenig cieszył się ogromnym zainteresowaniem jako jeden z najlepszych modeli w branży mody. Zdjęcia robili mu wiodący fotograficy z branży, w tym między innymi Richard Avedon, Patrick Demarchelier; Karl Lagerfeld, David Sims, Mario Testino, Inez van Lamsweerde and Vinoodh Matadin, Bruce Weber.

Brad występował w kampaniach reklamowych dla takich marek jak: Abercrombie & Fitch, Adidas, Chanel,
D & G, Dom Pérignon, Fendi, Gap, H & M, Hermès, Joop!, Karl Lagerfeld, Le Château, Perry Ellis, Roberto Cavalli, Tommy Hilfiger i wiele innych. Pozował też wraz z najlepszymi na świecie supermodelkami, takimi jak Giselle Bündchen, Naomi Campbell, Helena Christensen, Linda Evangelista, Isabeli Fontana, Eva Herzigova, Carmen Kass, Claudia Schiffer, Daria Werbowy, Raquel Zimmerman. Zdarzały mu się role aktorskie w reklamach telewizyjnych dla Dom Pérignon, H & M, a nawet rola Tarzana w reklamie CoverGirl.

Modeling pozwolił mu na realizację marzeń o podróżach po świecie. Pracował dotychczas w tak fascynujących


i egzotycznych miejscach jak choćby Barbados, Barcelona, Pekin, Berlin, Biarritz, Bora Bora, Buenos Aires, Calgary, Wyspy Kanaryjskie, Kolonia, Republika Dominikany, Florencja, Hongkong, Ibiza, Londyn, Los Angeles, Madryt, Mediolan, Montreal, Monachium, Paryż, Rio de Janeiro, Rzym, St. Lucia, Saint-Tropez, Tajlandia, Tokio, Toronto.

W branży, która nieustannie poszukuje nowych twarzy, realizując ścieżkę kariery, która może ulec przerwaniu


w mgnieniu oka, Brad Kroenig wykazał się zadziwiająco długim okresem utrzymywania się na szczycie popularności. Warto się za nim rozglądać również w kampaniach reklamowych w nadchodzącym sezonie, nie planuje bowiem zwolnienia obrotów.

Lakshmi Menon

Lakshmi, która urodziła się w indyjskim Bangalore, zdecydowała się na modeling w celach zarobkowych podczas studiów na Wydziale Socjologii Uniwersytetu w Bangalore. Przez kilka lat pozowała w Indiach, a karierę międzynarodową rozpoczęła w 2006 roku. Po pokazie dla Jean Paula Gaultiera pracowała na wybiegu Hermès


i realizowała kampanie dla marek Hermès, Max Mara, Givenchy, H&M. Po raz pierwszy znalazła się
we francuskim Vogue w październiku 2008 roku po pokazie zrealizowanym w Mediolanie dla La Perla, a także występie dla D&G i Givenchy. Pojawiała się także w artykułach redakcyjnych amerykańskiego, francuskiego
i indyjskiego Vogue, Harper’s Bazaar, V Magazine oraz Allure.

Za rok 2008 otrzymała nagrodę - koronę "Modelki roku" Vogue, znalazła się także w pierwszej dziesiątce debiutantek w rankingu Style.com. W tym samym roku pojawiła się na okładce Elle. Indyjski fotograf Prabuddha Dasgupta twierdzi, że Menon jest "smagła, doskonała, prawdziwa twarz piękna. Współpracowała z markami Jean Paul Gaultier, Hermes i Chanel. Jest twarzą przyszłości". W Vogue stwierdzono w 2008 roku, że Lakshmi "ucieleśnia podstawy stylu Givenchy na nowy sezon".



Julianne Moore

Julianne Moore zobaczymy w najbliższym czasie w filmie "Wszystko w porządku" (THE KIDS ARE ALL RIGHT)


w reżyserii Lisy Cholodenko, którego premiera miała miejsce podczas festiwalu filmowego Sundance 2010,
z udziałem Annette Bening, a także w niezależnym thrillerze psychologicznym pt. SHELTER, w reżyserii Mansa Marlinda i Bjorna Steina, w którym występuje z Jonathanem Rhysem Meyersem.

Ostatnio wystąpiła w "Samotnym mężczyźnie" (A SINGLE MAN), który był pełnometrażowym debiutem filmowym projektanta mody Toma Forda i w którym występuje ponadto Colin Firth; za tę rolę była nominowana do nagrody 2010 Golden Globe dla najlepszej aktorki drugoplanowej. Poza tym wystąpiła


w produkcji Atoma Egoyana pt. CHLOE, z udziałem Liama Neesona i Amandy Seyfried, która miała swą premierę podczas festiwalu filmowego w Toronto 2009.

Moore występuje obecnie u boku Steve'a Carrella w komedii o "kryzysie małżeńskim", dotychczas bez tytułu,


w reżyserii Johna Requa i Glenna Ficarra, w obsadzie: Ryan Gosling, Kevin Bacon, Emma Stone, Marisa Tomei.

Moore to dziewiąta osoba w historii Oscarów, która otrzymała dwie nominacje do Oscara aktorskiego w tym samym roku za występ w "Daleko od nieba" (FAR FROM HEAVEN; nominacja dla najlepszej aktorki) oraz


w "Godzinach" (THE HOURS; nominacja dla najlepszej aktorki drugoplanowej). Wielu krytyków doceniło jej występ w "Daleko od nieba" w reżyserii Todda Haynesa. Pozytywne recenzje wydały między innymi takie organizacje jak: National Board of Review, Los Angeles Film Critics i Broadcast Film Critics. Za rolę w tym filmie otrzymała nagrodę Independent Spirit dla najlepszej aktorki, a także nominacje do Golden Globe i Screen Actors Guild Award w tej samej kategorii.

"Godziny" z wytwórni Paramount Pictures, w reżyserii Stephena Daldry'ego, to film oparty na książce Michaela Cunninghama pod tym samym tytułem, za którą autor otrzymał nagrodę Pulitzera. W filmie występują ponadto w rolach głównych Nicole Kidman i Meryl Streep. Wśród licznych wyróżnień za rolę w filmie otrzymała, poza nominacją do Oscara, również nominację do nagrody Screen Actors Guild Award dla aktorki drugoplanowej.

Filmografia Moore obejmuje ponadto następujące dzieła: "Miasto ślepców" (BLINDNESS), reżyseria: Fernando Meirelles, w roli głównej Mark Ruffalo; "Uwikłani" (SAVAGE GRACE), reżyseria: Tom Kalin; "Gdzie indziej jestem" (I’M NOT THERE), reżyseria: Todd Haynes; "Ludzkie dzieci" (CHILDREN OF MEN), reżyseria: Alfonso Cuaron, obsada: Clive Owen; NEXT, wraz z Nicolasem Cagem; "Kolor zbrodni" (FREEDOMLAND), reżyseria: Joe Roth, obsada: Samuel L Jackson; "Życie, którego nie było" (THE FORGOTTEN), reżyseria: Joe Ruben, obsada: Dominic West; "Pozew o miłość" (LAWS OF ATTRACTION), u boku Pierce'a Brosnana; THE PRIZE WINNER
OF DEFIANCE, OHIO; "Kroniki portowe" (THE SHIPPING NEWS), reżyseria: Lasse Hallstrom, obsada: Kevin Spacey, Cate Blanchett i Judi Dench; "Kwestia zaufania" (TRUST THE MAN), WORLD TRAVELER i THE MYTH
OF FINGERPRINTS), reżyseria: Bart Freundlich; HANNIBAL, w którym wystąpiła jako Clarice Starling u boku Anthony'ego Hopkinsa; "Ewolucja" (EVOLUTION), obsada: David Duchovny; "Koniec romansu" (THE END OF THE AFFAIR), reżyseria: Neil Jordan, obsada: Ralph Fiennes (nominacje do Oscara, Golden Globe i SAG Award dla najlepszej aktorki); BOOGIE NIGHTS, reżyseria: Paul Thomas Anderson (nominacje do Oscara, Golden Globe i SAG Award dla najlepszej aktorki drugoplanowej) i MAGNOLIA (nominacja do SAG Award dla najlepszej aktorki drugoplanowej); "Kto zabił ciotkę Cookie" (COOKIE’S FORTUNE), reżyseria: Robert Altman, obsada: Glenn Close i Liv Tyler; "Na skróty" (SHORT CUTS) (nominacja do Independent Spirit Award dla najlepszej aktorki drugoplanowej); remake "Psychozy" (PSYCHO), reżyseria: Gus Van Sant, obsada: Vince Vaughn; "Idealny mąż" (AN IDEAL HUSBAND) (nominacja do Golden Globe dla najlepszej aktorki); "Mapa światą" (THE MAP OF THE WORLD), obsada: Sigourney Weaver; "Zaginiony świat" (THE LOST WORLD), reżyseria: Steven Spielberg; BIG LEBOWSKI, z udziałem Jeffa Bridgesa, w reżyserii braci Coen; "Schronienie" (SAFE), reżyseria: Todd Haynes (nominacja do nagrody Independent Spirit Award dla najlepszej aktorki); "Wania na 42 ulicy" (VANYA ON 42ND STREET), reżyseria: Louis Malle; "Picasso - twórca i niszczyciel" (SURVIVING PICASSO); "Kołysanka" (THE HAND THAT ROCKS THE CRADLE); "Benny i Joon" (BENNY & JOON); "Ścigany" (THE FUGITIVE); "Dziewięć miesięcy" (NINE MONTHS); "Zabójcy" (ASSASSINS), reżyseria: James Ivory.

Ponadto Moore zdobyła nagrodę Excellence in Media Award podczas ceremonii 2004 GLAAD Media Awards, nagrodę Actor Award podczas 2002 Gotham Awards oraz “Tribute to Independent Vision” podczas festiwalu


w Sundance 2001.

Po skończeniu studiów artystycznych Uniwersytetu w Bostonie, Moore występowała w wielu produkcjach teatralnych poza Broadwayem, w tym między innymi w "Serious Money" Caryl Churchill oraz "Ice Cream/Hot Fudge" w Public Theater. W Minneapolis wystąpiła w przedstawieniu "Hamleta" w Guthrie Theater, a także


w warsztatowych produkcjach "Ojca" Strindberga, wraz z Alem Pacino, i w "An American Daugher" Wendy Wasserstein z Meryl Streep. Moore zadebiutowała na Broadwayu w 2006 roku w przedstawieniu "The Vertical Hour" w reżyserii Sama Mendesa, autor sztuki: David Hare.

Heidi Mount

Heidi Mount urodziła się i wychowała w stanie Utah. Została odkryta w wieku 12 lat, podczas koncertu, na który wybrała się z siostrą. Odkąd poświęciła cały swój czas modelingowi, zwróciła uwagę speców od mody i stała się twarzą nowego pokolenia.

Wyjątkowa uroda, poczucie humoru i osobowość Heidi wywarły trwałe wrażenie na wielu najsłynniejszych fotografach z branży; zauważyli ją między innymi: Mario Sorrenti, Mario Testino, Mert & Marcus, Craig McDean, Greg Kadel, Hedi Slimane, Horst Diekgerdes, Karl Lagerfeld, Sebastian Faena, Terry Tsiolis. Heidi regularnie pojawia się w najważniejszych czasopismach o modzie, w tym we włoskim i japońskim Vogue,
V, W, Numero, I-D, Harper’s Bazaar, Another, PoP. Niedawno pojawiała się na okładce Numero - sfotografował ją Greg Kadel.

Heidi ma na koncie reklamy dla Prada Sport, Dolce and Gabbana, Bally, Armani Jeans. Ostatnio pojawiła się


w kampanii jesień/zima 2009 Chanel, a obecnie można ją oglądać w kampanii Etro wiosna/lato 2010, do której zdjęcia wykonał Michelangelo Di Battista.

Heidi stale pojawia się także na wybiegach na całym świecie. Prezentowała kolekcje największych projektantów, w tym Chanel, Prada, Louis Vuitton, Miu Miu, John Galliano, Valentino, Yves Saint Laurent, Stella McCartney, Christian Dior, Dolce & Gabbana, Roberto Cavalli, Missoni, Donna Karan, Zac Posen, Givenchy, Carolina Herrera. Obecnie mieszka w Nowym Jorku, hobbistycznie rzeźbi, robi zakupy na Ebayu i spędza czas


z mężem i synem.

Garrett Neff

Garrett Neff, Amerykanin, został odkryty na lotnisku w Miami, kiedy wracał z Barbadosu. Natychmiast zarejestrowała go nowojorska agencja Click Model Management. Szybko stał się jednym z najbardziej pożądanych modeli na świecie.

Garrett był fotografowany przez najlepszych fotografów, takich jak Bruce Weber, Steven Klein, Mert and Marcus, Mario Testino, David Simms, Inez Van Lamsweerde, Karl Lagerfeld, a także prezentowany
w międzynarodowych magazynach o modzie, w tym GQ, francuskim i włoskim Vogue, L’uomo Vogue,
V Magazine, Visionaire, Details, Arena Homme Plus, L’Officiel Homme.

Na wybiegach Garrett prezentował kolekcje dla Dolce and Gabbana, Bottega Veneta, D Squared, Ferragamo, Chanel, Trussardi, Tommy Hilfiger, Michael Kors, Rag and Bone, Phillip Lim, Louis Vuitton.

Uczestniczył także w kampaniach Valentino, Karl Lagerfeld, Calvin Klein Jeans, Massimo Dutti, Siviglia, Loewe, Trussardi; został indywidualnie wybrany do wyłącznego kontraktu dotyczącego reklamy bielizny Calvin Klein, został także twarzą zapachu Calvina Kleina Man.

Natasha Poly

Natasha Poly spędziła dzieciństwo w Permie (Rosja). Jeszcze w szkole średniej przeprowadziła się do Paryża, gdzie pracowała jako modelka. Wkrótce znalazła się w Nowym Jorku, gdzie jej kariera rozwijała się już


w pełnym wymiarze czasu. Przełomowym momentem było sfotografowanie jej przez Stevena Kleina na zlecenie Carine Roitfeld na okładkę francuskiego Vogue - natychmiast stało się jasne, że dzięki niezwykłej urodzie
i otwartej osobowości stanie się ona muzą dla wielu artystów w branży. Natychmiast stała się sensacją i centrum zainteresowania w kręgu supermodelek.

Dosłownie każdy z najsłynniejszych fotografów ma na koncie zdjęcia niezwykle nowoczesnego wyglądu Natashy. Na stałe współpracuje ona z takimi fotografami jak Steven Meisel, Inez Van Lamsweerde & Vinoodh Matadin, Mario Sorrenti, David Sims, Mert Alas + Marcus Piggott, Mario Testino, Craig McDean, Peter Lindbergh; miała także okazję współpracować ze zmarłym Helmutem Newtonem. Carine Roitfeld wspiera Natashę, wybierając stale jej zdjęcia do sesji we francuskim Vogue.

Natasha jest rekordzistką w świecie modelingu - to pierwsza modelka, której udało się trafić na okładkę francuskiego Vogue. Ostatecznie znalazła się na sześciu okładkach francuskiego Vogue. Wystąpiła ponadto na okładkach najbardziej znanych czasopism w branży, w tym między innymi amerykańskiego Vogue, V Magazine, i-D Magazine, japońskiego, rosyjskiego, chińskiego i niemieckiego Vogue, japońskiego Numero i koreańskiego W Magazine.

Występowała w kampaniach reklamowych ogromnej liczby projektantów - Gucci, Louis Vuitton, Ralph Lauren, MaxMara, Jimmy Choo, Balmain. Aktualnie jest twarzą zapachu Gucci by Gucci. Zdjęcia dla tej kampanii wykonali Inez Van Lamsweerde i Vinoodh Matadin. Reklamę telewizyjną wyreżyserował legendarny David Lynch. Ponadto Natasha pojawia się na wybiegach w Nowym Jorku, Paryżu i Londynie podczas najbardziej prestiżowych pokazów, między innymi dla marek Prada, Miu Miu, Balenciaga, Anna Sui, Calvin Klein, and Gucci.



Anja Rubik

Anja Rubik, nieskazitelnej urody piękność pochodzenia polskiego, jest jedną z najbardziej wszechstronnych współczesnych modelek. Uderzające sesje zdjęciowe w czasopismach, szerokie spektrum kampanii reklamowych, a do tego status absolutnej gwiazdy na wybiegach.

Anja urodziła się w Polsce, a dorastała także w Grecji, Kanadzie i RPA. Udawało jej się łączyć naukę w szkole średniej z modelingiem. Po skończeniu szkoły poświęciła się całkowicie pracy jako modelka, a jej kariera natychmiast nabrała rozpędu.

Od momentu wejścia do świata modelingu, co miało miejsce zaledwie trzy lata temu, Anja współpracowała już z najznakomitszymi fotografami w branży, wśród których w szczególności wymienić można takie nazwiska jak Steven Meisel, Annie Leibovitz, Mario Testino, Mario Sorrenti, Steven Klein, David Sims, Inez and Vinoodh, Mert and Marcus, Terry Richardson, Nick Knight, Patrick Demarchelier, Arthur Elgort, David LaChappelle, Peter Lindbergh, Craig McDean, Karl Lagerfeld, Camilla Akrans, Miles Aldridge, Raymond Meier, Cedric Buchet, Richard Burbridge, Alexei Hay, Horst i Greg Kadel.

Czasopisma, w których Anja się pojawiła, to między innymi najważniejsze tytuły na świecie, w tym włoski, brytyjski, japoński, chiński i rosyjski Vogue, Harper’s Bazaar, i-D, Numéro, Self Service, Exit, V, W. W repertuarze okładek wymienić należy francuski, japoński, niemiecki i koreański Vogue, V, TIME Style & Design, Numéro, Numéro Korea.

W ciągu swej kariery zawodowej Anja wystąpiła w licznych kampaniach reklamowych dla najwyższej klasy marek, m.in. Armani Cosmetics, Barneys New York, Ballantyne, Balmain, Belstaff, Bottega Veneta, Chloé, Dolce & Gabbana, Emmanuel Ungaro, Emporio Armani, Estée Lauder, Etro, Fendi, Gianfranco Ferre, Giuseppe Zanotti, Gucci, Jimmy Choo, Max Mara, Oscar de la Renta, Ralph Lauren, Roberto Cavalli, Tods, Tommy Hilfiger, Valentino.

Aktualnie mieszka na Manhattanie. W wolnym czasie zajmują ją sztuki piękne i podróże. Wraz z partnerem życiowym Sashą Knezevicem pracują obecnie nad wznowieniem "25 Magazine", z Anją w charakterze dyrektora kreatywnego.

Elisa Sednaoui

Elisa Sednaoui urodziła się we Włoszech i dorastała w kosmopolitycznych warunkach, podróżując pomiędzy Egiptem, Włochami a Francją. Zna kilka języków, m.in. arabski. Uwielbia sport, szczególną namiętnością darzy taniec.

Elisa ukończyła szkołę średnią w 2006 roku i pracuje obecnie jako modelka w Paryżu, Nowym Jorku, Londynie
i Mediolanie. Jej menedżerką jest matka. Razem odniosły spektakularny sukces, o czym świadczy obecność Elisy w wielu najbardziej prestiżowych czasopismach (Vogue, Vanity Fair, L’Officiel, Marie Claire). W 2007 roku wystąpiła w pierwszym filmie pt. Indigene dEurasie w reżyserii Sharunasa Bartasa, w którym zagrała główną rolę kobiecą - Gabriellę. Film kręcono przez kilka miesięcy na Litwie, w Rosji i na północy Francji.

Ponadto ma na koncie role w krótkim filmie La baie du renard, reżyseria: Grégoire Colin, w obsadzie także Pierre Thorreton, oraz w pełnometrażowym filmie pt. Bus Palladium, w reżyserii Christophera Thompsona,


w którym wraz z nią wystąpił Marc André Grondin.

Lara Stone

Lara Stone urodziła się i wychowała w Holandii. W ciągu swojej kariery modelki współpracowała z największymi fotografami w branży, takimi jak m.in. Steven Meisel, Steven Klein, Mario Sorrenti, Mario Testino,


Mert & Marcus, Inez Van Lamsweerde & Vinoodh Matidan, Davis Sims, Craig McDean, Terry Richardson, Greg Kadel.

Lara pojawiła się na okładkach francuskiego, włoskiego, brytyjskiego i japońskiego Vogue, Interview, Self Service, W, V, Numero, I-D. Poświęcone jej zostało całe wydanie francuskiego Vogue z lutego 2009 roku, przy udziale takich autorów jak Nan Goldin, Steven Klein, Patrick Demarchelier, Peter Lindbergh, Inez & Vinoodh, Hedi Slimane. W numerze W magazine z sierpnia 2009 roku Lara występuje na okładce pod tytułem "Fashion’s It Girl".

Zagrała główne role w kampaniach reklamowych Givenchy, Jean Paul Gaultier, Jil Sander, Hugo Boss, MaxMara, Nicole Fahri¸ Calvin Klein Jeans, Just Cavalli, Calvin Klein Cosmetics, H&M. Obecnie można ją oglądać
w reklamach DSquared2, do których zdjęcia wykonali Mert & Marcus.

Lara stale pojawia się także na wybiegach na całym świecie. Prezentowała kolekcje największych projektantów, w tym Chanel, Lanvin, Givenchy, Louis Vuitton, Miu Miu, Chloe, Stella McCartney, Missoni, Hermes, Karl Lagerfeld, Jean Paul Gaultier, Christian Dior, Victoria’s Secret, a także każdy sezon Prady od czasu rozpoczęcia kariery w modelingu. Lara jest obecnie numerem jeden w rankingu Models.com.



Iris Strubegger

Iris Strubegger urodziła się i wychowała w niemieckim Salzburgu. Jeszcze w szkole została odkryta przez poszukiwacza nowych twarzy i zarejestrowana w światowej agencji Elite Model Management. Szybko wspięła się na sam szczyt świata mody. Wiele ważnych czasopism i publikacji nazywa ją jedną z najbardziej pożądanych współczesnych modelek.

W ciągu swojej kariery modelki współpracowała z wieloma największymi fotografami w branży, takimi jak m.in. Steven Meisel, David Sims, Mert Alas and Marcus Piggott, Inez van Lamsweerde and Vinoodh Matadin, Mario Testino, Karl Lagerfeld, Paolo Roversi, Mikael Jansson, Daniel Jackson, Patrick Demarchelier.

Iris regularnie pojawia się w najważniejszych czasopismach o modzie, w tym między innymi w Vogue (amerykańskim, włoskim, francuskim, brytyjskim, niemieckim, rosyjskim i japońskim), V Magazine, i-D Magazine. Wystąpiła na okładkach włoskiego, francuskiego, japońskiego i hiszpańskiego Vogue. Iris uczestniczyła w kampanii Givenchy (zdjęcia: Mert Alas i Marcus Piggott), Valentino (zdjęcia: Mert Alas and Marcus Piggott), Pepe Jeans (zdjęcia: Steven Meisel), D&G (zdjęcia: Mario Testino), Balenciaga (zdjęcia: David Sims).

Jest rozchwytywana przez najsłynniejszych projektantów, występowała na wielu pokazach w Nowym Jorku, Mediolanie i Paryżu, dla takich domów mody jak Anna Sui, Givenchy, Marc Jacobs, Calvin Klein, Donna Karan, Chanel, Balenciaga.

Erin Wasson

Erin Wasson, Amerykanka z Teksasu, rozpoczęła swą karierę modelki od zwycięstwa w konkursie w Dallas


w wieku 16 lat. Od tego momentu ta klasyczna piękność stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych twarzy
w branży.

Jej twarz zdobiła okładki licznych czasopism, w tym Vogue (francuskiego, niemieckiego, hiszpańskiego


i australijskiego), Allure, Esquire, Tush, Flair, Elle. Francuski Elle poświęcił Erin wydanie z marca 2010 r.,
a zdjęcia na okładkę i do artykułu redakcyjnego wykonali Mondino, Jan Welters i David Vasilevic. Prezentowała kolekcje największych projektantów, w tym Chanel, Chloe, Roberto Cavalli, Lanvin, Karl Lagerfeld, Balenciaga, Gucci, Armani, Victoria’s Secret.

W ciągu swojej kariery modelki współpracowała z największymi fotografami w branży, takimi jak m.in. Steven Meisel, Mario Testino, Peter Lindbergh, Patrick Demarchelier, David Sims, Ellen Von Unwerth.

Erin prezentuje nieodparty amerykański urok, dzięki któremu bez trudu udało jej się znaleźć w roli gwiazdy kampanii reklamowych Gucci, Valentino, Michael Kors, Escada, Rolex, Pinko, Tiffany & Co., J.Crew, Levi’s, Victoria’s Secret, H&M, Elie Tahari, William Rast, Gap, Isabel Marant. Erin można obecnie oglądać w reklamach Hugo Boss Orange z kampanii wiosna/lato 2010. Od 2002 roku jest międzynarodową twarzą Maybelline
i występuje w reklamach prasowych i telewizyjnych tej marki kosmetyków.

Jest znana w całej branży ze swojego skromnego stylu i naturalnego wyczucia mody. Wasson stale się rozwija. Brała udział w kilku fascynujących przedsięwzięciach. Przez dwa kolejne sezony pracowała przy pokazach mody Alexandra Wanga w Nowym Jorku, laureata nagrody CFDA. Nadal współpracuje z projektantem jako jego konsultantka i źródło inspiracji. Wiosną 2008 r. nastąpił debiut linii biżuterii LOWLUV by Erin Wasson. Wasson tworzy z łańcuszków Davida Yurman w dzieła sztuki.

Na sezon wiosenny 2009 r. Erin wypuściła kolekcję odzieży damskiej pod nazwą Erin Wasson x RCVA,
we współpracy z marką lifestylową "surf and skate" z Kalifornii o nazwie RCVA. Również w tym przypadku Erin dzięki bystremu wzrokowi stworzyła kolekcję odzieży i akcesoriów, wyróżniających się charakterystycznym stylem. Jej kolekcja Jesien/Zima 2010 została niedawno pokazana podczas Mercedes-Benz Fashion Week
w Nowym Jorku.

Erin nadaje wyjątkowego blasku wszystkim przedsięwzięciom, w których bierze udział - czy jest to plan filmu reklamowego, czy sesja zdjęciowa, czy kulisy Fashion Week. Czynnie uprawia sztukę - intensywnie rozwija się scena wystawiennicza w Venice w stanie Kalifornia, jej nowym domu. Wasson uwielbia także zwierzęta, szczególnie psy, i regularnie występuje w roli wolontariuszki w SPCA.



Daria Werbowy

Ukraińska piękność Daria Werbowy urodziła się w Polsce i wychowała w Toronto w Kanadzie. Chłopczyca, jak sama o sobie mówi, stała się w ciągu swej kariery modelki ikoną w świecie mody. Daria stale plasuje się wśród najlepszych top modelek świata, a jej klasyczna uroda zalicza się do najbardziej docenianych w branży.

Przełomowym momentem dla Darii był moment, w którym fotograf Steven Meisel zakochał się w jej klasycznej urodzie i zarezerwował ją na wyłączność do kampanii Prady Jesień/Zima 2003. Od tego czasu występowała
w reklamach Chanel, Gucci, Versace, Louis Vuitton, Missoni, Valentino, Hermes Dior, Jean Paul Gaultier, David Yurman, Yves Saint Laurent, Roberto Cavalli, Isabel Marant, H&M.

W 2005 podpisała wieloletnią umowę globalną jako reprezentantka marki Lancôme w reklamach telewizyjnych i kinowych, a także w prasie. Jest też twarzą zapachu tej marki o nazwie Hypnôse. Daria we współpracy


z Lancôme zaprojektowała kolekcję kosmetyków do makijażu o nazwie Brazilian Earth Colors, zainspirowaną pracami uczniów centrum sztuki dla młodych dorosłych Centro Espacial Vik Muniz w Rio de Janeiro. 50 000 euro wpływów z pierwszej kolekcji przeznaczono bezpośrednio na działalność ośrodka.

Daria stale gości również na wybiegach. Prezentowała kolekcje największych projektantów, w tym Calvin Klein, Ralph Lauren, Donna Karan, Marc Jacobs, John Galliano, Balenciaga, Dolce & Gabbana, Gucci, Versace, Christian Dior, Yves Saint Laurent, Stella McCartney, Alexander McQueen, Miu Miu, i oczywiście Prada.

Daria na stałe współpracuje z najbardziej utalentowanymi fotografami z branży. Należą do nich: Bruce Weber, Craig McDean, David Sims, Greg Kadel, Inez Van Lamsweerde & Vinoodh Matidan, Juergen Teller, Karl Lagerfeld, Mario Sorrenti, Mario Testino, Mert & Marcus, Mikael Jansson, Nathaniel Goldberg, Patrick Demarchelier, Peter Lindbergh, Steven Meisel. Miała także okazję współpracować ze zmarłym Helmutem Newtonem, legendarną ikoną branży.

Daria regularnie pojawia się w najważniejszych czasopismach o modzie, w tym w Vogue (amerykańskim, włoskim, brytyjskim, francuskim i japońskim), Harper's Bazaar, W, Numero, V i PoP. Pojawiła się na okładkach Numero, V, W, GQ oraz aż na sześciu okładkach włoskiego Vogue. Daria pojawiła się także na okładce amerykańskiego Vogue jako jedna z wiodących twarzy "Powrotu Supermodelki".

Mieszka obecnie w Nowym Jorku. Pomimo oszałamiających sukcesów jest nadal zwyczajną, miłą osobą.
W nielicznych wolnych chwilach, Daria chętnie odwiedza znajomych i rodzinę w Toronto, gra w koszykówkę, robi na drutach, uprawia snowboarding oraz uczestniczy w różnych projektach na rzecz środowiska naturalnego.

Jeneil Williams

20-letnia Jeneil Williams dorastała w Kingston na Jamajce. Jej dzieciństwo upłynęło w skromnych warunkach, ale w bardzo rodzinnej atmosferze - wychowywała ją babcia w dwupokojowym domu, zamieszkiwanym często aż przez 7 osób, w tym starsze rodzeństwo, wujostwo i kuzynów. Jej matka wyjechała do Londynu, gdy Jeneil miała zaledwie 9 lat, by zarobić na lepsze życie dla całej rodziny. Niestety, ze względu na komplikacje wizowe ani Jeneil, ani jej brat i siostra nie mogli do matki dołączyć.

Dorastanie bez matki było doświadczeniem trudnym, jednak Jeneil zawsze była dzielna i wiedziała, że pewnego dnia wszyscy będą znów razem. W szkole pilnie się uczyła i osiągała znakomite wyniki w sporcie, szczególnie
w biegach i triatlonie. Dzięki zachęcie trenera, weszła w skład jamajskiej drużyny juniorów-olimpijczyków. Uważała to za szansę na podróże i spotkanie z matką. Niestety, kontuzja spowodowała, że Jeneil miała nigdy już nie wystąpić zawodowo. Jej marzenia legły w gruzach, a dodatkowo bardzo tęskniła za matczyną miłością. Uznała, że musi już pozostać na Jamajce, jednak przypadkowe spotkanie z poszukiwaczem nowych twarzy
z lokalnej agencji modelek otworzyło przed nią nowe ścieżki i nowe marzenia. Jeneil została wprowadzona
do lokalnej bazy modelek i wysunęła się na czoło konkurencji, dzięki czemu ostatecznie została zarejestrowana w agencji.

Przypadkowo w konkursie jedną z jurorek okazała się dyrektorka ds. scoutingu w New York Models - Erin Scimeca, która natychmiast rozpoznała potencjał drzemiący w Jeneil, młodej, pięknej kobiecie, której uśmiech rozświetlał każde miejsce skuteczniej niż miliony żarówek.

Wkrótce Jeneil znalazła się w Nowym Jorku, gdzie wydeptywała kolejne ścieżki świata mody, realizując sesje zdjęciowe dla Benettona z Davidem Simsem i Joe Mckenna, dla Teen Vogue z Danielem Jacksonem, reklamy Victoria’s Secret i pokazy dla takich projektantów jak Narciso Rodriguez, Ruffian, Richard Chai, Zac Posen, Isaac Mizrahi czy Diesel. Wreszcie we wrześniu 2009 r. nadszedł dzień, o którym Jeneil marzyła od 10 lat: miała udać się do Londynu na pokazy w ramach London Fashion week. Londyn poznał się na Jeneil tak szybko, jak ona
na nim.

Jeneil wystąpiła w wielu pokazach, m.in. dla Burberry, Matthew Williamson, Kenzo. Katie Grand z Love Magazine jako pierwsza naprawdę poznała się na potencjale Jeneil i zarezerwowała ją na wszystkie pokazy


w Londynie i Paryżu (Louis Vuitton,Giles Deacon, Loewe, Topshop, Jonathan Saunders). Sir Paul Smith nie tylko zaprosił Jeneil do otwarcia pokazu, ale także wybrał ją jako modelkę, z którą razem pokazał się w finale. Zaraz po nim to samo zrobiła Vivienne Westwood, rezerwując Jeneil na pokazy w Londynie i Paryżu. Po sukcesie, jaki Jeneil odniosła w Londynie i Paryżu, przyszedł czas na czasopisma, w tym rosyjski Vogue (z takimi fotografikami jak Sharif Hamza i Terry Tsolis), włoski Vogue (Steven Klein) i Another Magazine (Danko Steiner), oraz wiele innych. Jeszcze większym triumfem dla Jeneil było umieszczenie jej przez Katie Grand na okładce wydania
pt. "Love Icons" jako nowej twarzy branży, sfotografowanej przez Merta Alasa i Marcusa Piggota. Następnie wystąpiła na okładce iD, sfotografowana przez Daniela Jacksona. Pasja i motywacja Jeneil z pewnością doprowadzą ją do kolejnych sukcesów w przyszłości.


©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna