Najlepsi z najlepszych do branży badawczej Zakończyła się pierwsza edycja konkursu studenckiego zbadaj to



Pobieranie 7.67 Kb.
Data02.05.2016
Rozmiar7.67 Kb.

Warszawa, dnia 29 września 2010 r.

Informacja prasowa

Najlepsi z najlepszych do branży badawczej

Zakończyła się pierwsza edycja konkursu studenckiego zbadaj.to


 
Konkurs zbadaj.to jest inicjatywą Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku oraz Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Celem przedsięwzięcia jest promocja badań opinii i rynku jako interesującej ścieżki kariery zawodowej.
 
Badania opinii i rynku to multidyscyplinarna dziedzina, która w przechodzi w ostatnim czasie bardzo intensywne przeobrażenia. Badacze dokonują pomiarów coraz bardziej skomplikowanych i dynamicznych zjawisk społecznych, dlatego wymagania jakim muszą sprostać są coraz wyższe. Potrzebujemy w naszej branży naprawdę najlepszych ludzi. Konkurs zbadaj.to pomaga nam ich znaleźć – mówi Mateusz Galica, szef projektu i członek zarządu PTBRiO.
 
W pierwszej edycji konkursu wzięło udział prawie 250 studentów z całej Polski. Do ostatniego etapu zakwalifikowało się 21 osób, które uczestniczyły w trzydniowych Warsztatach Badawczych w Kazimierzu. Trzy dni to  za mało, aby unaocznić pełne spektrum zadań przed jakimi staja badacze, ale wystarczająco dużo, aby przekazać na czym polega praca w badaniach. Usłyszeliśmy dużo ciepłych słów na temat warsztatów i branży i to nas bardzo cieszy. – dodaje Galica.
 
Pięciu najwyżej ocenionych finalistów konkursu zbadaj.to otrzymało nagrody w postaci stażów w agencjach badawczych oraz zaproszeń na Kongres Badaczy Rynku i Opinii.  
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) powstało w 1994 roku, obecnie liczy około 300 członków. Wielkość i zakres działań Towarzystwa nadal pozostaje ewenementem na skalę Europy. PTBRiO jest głównym ośrodkiem wymiany profesjonalnej wiedzy na temat badań rynku i marketingu oraz aktywnym rzecznikiem zrozumienia roli badań w biznesie i instytucjach. Więcej informacji na www.ptbrio.pl
Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) jest związkiem pracodawców zrzeszającym 22 podmioty badawcze, generujące około 83% obrotów branży badawczej w Polsce. Zasadniczą rolą OFBOR jest wzmacnianie i propagowanie najwyższych standardów badań, a przez to dbałość o wizerunek całego sektora. Najważniejszym przedsięwzięciem organizacji jest Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA). Więcej informacji na www.ofbor.pl
Konkurs był objęty patronatem medialnym: Brief, Manko, Mediarun oraz Medialink
Partnerzy branżowi: 4P research mix, ARC Rynek i Opinia, AMPS, CBOS, Dom Badawczy Maison , GfK Polonia, IPSOS, MillwardBrown SMG/KRC, Pentor Research International, TNS OBOP

Szczegóły dotyczące konkursu zbadaj.to znajdują się na stronie www.zbadaj.to. Dalszych informacji udziela Iwona Ziółkowska, sekretariat@ptbrio.pl, tel. 22 648 44 92.

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii

ul. Szarotki 11

02-609 Warszawa

tel. tel. 22 648 44 92.



sekretariat@ptbrio.pl

www.zbadaj.to





©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna