Opis przedmiotu zamówienia dla kontenera warsztatowego



Pobieranie 116.05 Kb.
Data02.05.2016
Rozmiar116.05 Kb.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA KONTENERA WARSZTATOWEGO
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 [kpl.] kontenera warsztatowego, spełniający wymagania określone w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia:

  1. Specyfikacja techniczna (dane techniczne):

Kontener musi spełniać następujące wymagania:

  1. Mieć izolowane termicznie i wyciszone ściany;

  2. Posiadać wewnętrzną instalację oświetlenia podstawowego;

  3. Posiadać instalację elektryczną 230/400 [V] zasilaną ze źródła wewnętrznego kontenera (agregatu) i zamiennie z zewnętrznego źródła;

  4. Ściany kontenera muszą być wykonane z blachy stalowej profilowanej o grubości minimum
    1,5 [mm];

  5. Podłoga kontenera musi być wykonana z blachy stalowej nierdzewnej, trudnościeralnej
    z fakturą antypoślizgową o grubości minimum 3 [mm] (zapewniającej użytkowanie przy maksymalnej ładowności);

  6. Być wyposażony w jedną parę drzwi na otwieranej ścianie bocznej. Dodatkowo na ścianie bocznej umieszczone musi być okno wraz z roletą;

  7. Konstrukcja kontenera musi pozwalać na połączenie z namiotem będącym na wyposażeniu
    w przypadku otwarcia ściany bocznej;

  8. Wewnątrz kontenera muszą znajdować się:

- zamykane stojące szafki narzędziowe w ilości 2 [kpl.], przymocowane do ściany bocznej kontenera o minimalnych wymiarach 1800 x 1000 x 500 [mm],

- stoły robocze na dwa stanowiska pracy z blatem z blachy nierdzewnej o grubości minimum


4 [mm],

- stoły robocze muszą być wyposażone system szuflad;



  1. Posiadać zamknięcia celne (na bocznej ścianie);

  2. Wyposażony w system klimatyzacji umożliwiający utrzymanie temperatury na poziomie 20 [oC] przy temperaturze zewnętrznej otoczenia od – 30do + 50 [oC];

  3. Posiadać rolki na dolnej krawędzi ściany tylnej ułatwiające załadunek i rozładunek;

  4. Wyposażony w system bezpośredniego podnoszenia tzn. musi być wyposażony w rozkładane (wysuwane) podpory. Podpory muszą mieć regulowaną wysokość tak aby pojazd mógł wyjechać (wjechać) spod kontenera. Podpory muszą umożliwiać ustawienie kontenera na podłożu o małej spoistości. Podpory muszą być wysuwane elektrycznie (zamiennie hydraulicznie) oraz awaryjnie ręcznie przez dwuosobową obsługę. Podpory muszą stanowić integralną część kontenera;

  5. Ściany kontenera, drzwi, dach, rama muszą być zabezpieczone przed korozją (farba podkładowa lub równoważna). Dodatkowo powierzchnie zewnętrzne muszą być pokryte lakierem kryjącym – typu khaki 6006 RAL, wewnątrz kontenera pokryte lakierem kryjącym koloru szarego, dopuszczalny jest kolor biały. Powłoka lakieru kryjącego kontenera musi charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i starzenie się;

  6. Przystosowany do przeładunku za pomocą wózków jezdniowych podnośnikowych czołowych;

  7. Przystosowany do załadunku za pomocą urządzenia hakowego typu Multilift MK IV bez dodatkowego osprzętu;

  8. Przystosowany do piętrowania do 3 poziomów przy uwzględnieniu ciężaru całkowitego;

  9. Posiadać międzynarodowe numery identyfikacyjne, oraz posiadać aktualne świadectwa bezpieczeństwa kontenerów wydane przez Polski Rejestr Statków.

Zestawienie sprzętowe wyposażenia kontenera warsztatowego:

  1. W ramach oferty Wykonawca dostarczy sprzęt przewidziany do przewożenia w kontenerze oraz wykona do niego mocowania w taki sposób, aby nie ulegały przemieszczeniu w trakcie transportu oraz operacji rozładunku i załadunku kontenera.

  2. Wszędzie tam, gdzie występuje nazwa producenta i/lub modelu sprzętu, Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzenia równorzędnego, spełniającego wszystkie wymagania techniczne i formalno – prawne.

  3. W przypadku, gdy Wykonawca będzie oferował inne urządzenie o równoważnych parametrach istnieje konieczność potwierdzenia tego odpowiednimi dokumentami np. instrukcją obsługi, wyciągiem z danych technicznych (katalog firmowy, oferta zawierająca dane techniczne) itp..

  4. Wykaz sprzętu i wyposażenia dostarczanego przez Wykonawcę (oprócz przedstawionego
    w specyfikacji technicznej):

Lp.

Opis wyposażenia

JM

Ilość

1.

Doręczna latarka akumulatorowa typu Insmat „Mica” IL 60 o minimalnej mocy żarówki halogenowej 10 [W] z opcjonalna szybą rozpraszającą strumień świetlny dla ce­lów światła roboczego. Minimalny czas pracy to 60 [min] z sygnaliza­cją rozładowania akumulatora. Wyposażona w ładowarkę akumulatorową.

[kpl.]

2

2.

Przenośna akumulatorowa wysokociśnieniowa lampa so­dowa typu Teklite PLU 2 HPS 70 [W]  z rucho­mą najaśnicą o czasie pracy minimum 60 [min] i ładowarką 12/230 [V].

[kpl.]

2

3.

Przedłużacz 400 [V], 50 [m], zakończony z jednej strony gniazdem a z drugiej wtyczką siłową 63 [A] (3 P + N + Z, wykonanie IP 67) z bębnem do przedłużacza 400 [V].

[kpl.]

2

4.

Wkrętarka akumulatorowa typu BOSCH GSR 18 VE-2.

[kpl.]

2

5.

Przedłużacz 230 [V], 50 [m], zakończony z jednej strony gniazdem a z drugiej wtyczką
(2 P + Z, wykonanie IP 67) z bębnem do przedłużacza 230 [V].

[kpl.]

4

6.

Spawarka typu Aspa TIG – UP 203 H AC/DC 400 [V] 3F.

[kpl.]

1

7.

Rozdzielnica 400 [V], z 2 gniazdami 16 [A], i 2 gniazdami 32 [A], wszystkie gniazda
3 P + N + Z, wykonanie IP 67.

[kpl.]

1

8.

Rozdzielnica 230 [V], z 4 gniazdami 16 [A], 2 P + Z, typ Schuko, wykonanie IP 67.

[kpl.]

1

9.

Aluminiowy przenośny maszt składany o wysokości maksymal­nej 3 [m] (o regulowanej wysokości) ze zintegrowaną najaśnicą metalohalogenko­wą MH minimum
150 [W] i przewodem zasilającym o minimalnej długości 15 [m] oraz wtyczką IP 44.

[kpl.]

1

10.

Adapter do przedłużaczy IP67/IP44 230 [V].

[kpl.]

1

11.

Pojemniki z tworzywa sztucznego do przechowywania wyposażenia.

[szt.]

10

12.

Gaśnica proszkowa 6 [kg].

[szt.]

2

13.

Kanister metalowy na paliwo 20 [dm3] do zespołu prądotwórczego.

[szt.]

4

14.

Wiertarka udarowa typu Makita HR 3210C.

[kpl.]

1

15.

Szlifierka kątowa typu HILTI DC 230.

[kpl.]

1

16.

Wiertarka kolumnowa typu JDP-17F DC 400.

[kpl.]

1

17.

Wiertarka typu Makita DP4003.

[kpl.]

1

18.

Szlifierko - ostrzałka typu METABO Ds D 9250 umieszczona na postumencie.

[kpl.]

1

19.

Pilarka elektryczna Stihl E 180 C.

[kpl.]

1

20.

Zestaw kluczy płaskich dwustronnych o rozmiarach: 6 x 7, 8 x 9, 10 x 11, 12 x 13, 14 x 15,
16 x 17, 18 x 19, 20 x 22, 21 x 23, 24 x 26, 25 x 28, 30 x 32 [mm].

Klucze muszą być wykonane ze stopu chromowo – wanadowego.

Narzędzia muszą spełniać normy: DIN IEC 78 i DIN EN 60900.


[kpl.]

2

21.

Zestaw kluczy oczkowych dwustronnych o rozmiarach: 6 x 7, 8 x 9, 10 x 11, 12 x 13, 14 x 15, 16 x 17, 18 x 19, 20 x 22, 21 x 23, 24 x 26, 25 x 28, 30 x 32 [mm]

Klucze muszą być wykonane ze stopu chromowo – wanadowego.

Narzędzia muszą spełniać normy: DIN 3117, ISO 6787.


[kpl.]

2

22.

Zestaw kluczy płasko – oczkowych o rozmiarach: 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; 22; 23; 24; 25; 26; 27; 28; 29; 30; 31; 32 [mm].

Klucze muszą być wykonane ze stopu chromowo – wanadowego.

Narzędzia muszą spełniać normy: DIN IEC 78 i DIN EN 60900.


[kpl.]

2

23.

Zestaw kluczy nastawnych o rozmiarach: 17; 23; 28; 32; 38 [mm].

Klucze muszą być wykonane ze stopu chromowo – wanadowego.

Narzędzia muszą spełniać normy: DIN 3117, ISO 6787.


[kpl.]

1

24.

Zestaw kluczy trzpieniowych o profilu sześciokąta o rozmiarach: 2; 2,5; 3; 4; 5; 6; 8; 10 [mm].

Klucze muszą być wykonane ze stopu chromowo – wanadowego.

Narzędzia muszą spełniać normy: DIN 3117, ISO 6787


[kpl.]

1

25.

Zestaw kluczu nasadowych 1/2" zawierający:

- Nasadki sześciokątne 1/2" o rozmiarach10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; 22; 23; 24; 25; 26; 27; 28; 29; 30; 31; 32 [mm].

- Nasadki z końcówką trzpieniową sześciokątną 1/2" o rozmiarach: 5; 6; 8; 10; 12 [mm].

- Pokrętło dwukierunkowe 1/2".

- Uchwyt przegubowy 1/2".

- Pokrętło z przesuwnym zbierakiem typu T 1/2".

- Przedłużacz długi 1/2".

- Przedłużacz krótki 1/2".

- Przegub 1/2".

Klucze muszą być wykonane ze stopu chromowo – wanadowego.

Narzędzia muszą spełniać normy: DIN 3124 ISO 2725 – 1.


[kpl.]

1

26.

Zestaw narzędzi izolowanych:

- Szczypce uniwersalne w izolacji o długości 180 [mm].

- Szczypce tnące boczne w izolacji o długości 160 [mm].

- Szczypce do ściągania izolacji z przewodów o długości 160 [mm].

- Izolowany śrubokręt dla elektryków płaski o rozmiarze 0,5 x 3,0 [mm].

- Izolowany śrubokręt dla elektryków płaski o rozmiarze 1,0 x 5,5 [mm].

- Izolowany śrubokręt dla elektryków płaski o rozmiarze 1,2 x 6,5 [mm].

- Izolowany śrubokręt krzyżakowy o rozmiarze 2 x 2 [mm].

- Izolowany śrubokręt krzyżakowy o rozmiarze 3 x 3 [mm].

Wkrętaki muszą być wykonane ze stopu chromowo – wanadowego.

Narzędzia muszą spełniać normę: EN 60900:2004.


[kpl.]

1

27.

Zestaw wkrętaków zawierający:

- Wkrętaki płaskie o rozmiarach: 0,5 x 3,0; 0,8 x 4,0; 1,0 x 5,5; 1,2 x 6,5 [mm].

- Wkrętaki krzyżowe o rozmiarach: PH0, PH1, PH2, PH3.

Wkrętaki muszą być wykonane ze stopu chromowo – wanadowego.

Narzędzia muszą spełniać normy: ISO 2380, ISO 8764.


[kpl.]

1

28.

Zestaw pilników zawierający:

- Pilnik płaski z rękojeścią, gładzik o długości minimalnej 190 [mm].

- Pilnik półokrągły z rękojeścią, gładzik o długości minimalnej 190 [mm].

- Pilnik okrągły z rękojeścią, gładzik o długości minimalnej 190 [mm].

- Pilnik trójkątny z rękojeścią, gładzik o długości minimalnej 190 [mm].

- Pilnik kwadratowy z rękojeścią, gładzik o długości minimalnej 190 [mm].

Pilniki muszą być wykonane ze stali wysokowęglowej o twardości minimum 60 HEC, ponadto muszą spełniać wymagania zawarte w normie DIN 7621.


[kpl.]

2

29.

Zestaw wierteł do metalu zawierający:

- Wiertła o rozmiarach 1 – 13 [mm] co 0,5 [mm].

Wiertła muszą być wykonane ze stali szybkotnącej kobaltowej HSS- E5 oraz muszą spełniać wymagania normy DIN 338N.


[kpl.]

2

30.

Zestaw wierteł do betonu zawierający:

- Wiertła o rozmiarach 4 – 17 [mm] co 1 [mm].

Wiertła muszą być typu SDS - plus S4.


[kpl.]

2

31.

Imadło ślusarskie obrotowe wyposażone w podstawkę umożliwiającą obrót o dowolny kąt
w płaszczyźnie poziomej.

Imadło musi charakteryzować się następującymi parametrami:

- Minimalna szerokość rozwarcia 190 [mm].


[kpl.]

1

32.

Zestaw zawierający:

- Wybijaki o rozmiarach końcówki: 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 10 [mm].

- Punktaki o rozmiarach końcówki: 3; 4; 5 [mm].

- Przecinaki płaskie o rozmiarach: 9 x 14, 11 x 17, 12 x 20, 13 x 23 [mm].

- Młotki ślusarskie o wadze: 100; 200; 500; 1000; 2000 [g].

Narzędzia muszą być wykonane ze stopu chromowo – wanadowego, za wyjątkiem młotków ślusarskich, które mogą być wykonane ze stali węglowej narzędziowej.

Narzędzia muszą spełniać normy: DIN 7255, DIN 1041, DIN 6453. DIN 1041.


[kpl.]

1

33.

Zestaw ściągaczy zawierający ściągacze o maksymalnej średnicy rozwarcia: 90; 130; 190; 250 [mm].

Ściągacze muszą być wykonane ze stali węglowej narzędziowej. Śruby ściągaczy muszą być utwardzone i odpuszczone. Zaczepy ramion muszą być ocynkowane a ich konstrukcja musi umożliwiać montowanie pod usuwanym elementem.



[kpl.]

1

34.

Sprężarka powietrza tłokowa typu METABO BASIC 240 – 8/50.

[kpl.]

1

35.

Pistolet do malowania METABO FB 150 z kompletem dysz w zakresie od 1,2 do 2,5 [mm].

[kpl.]

1

36.

Zestaw narzędziowy METABO LPZ7 – S.

[kpl.]

2

Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:



  1. Wzdłuż linii środkowej, w odległości co najmniej 2 [m] od siebie należy wbudować
    w konstrukcję kontenera dwa wysuwane pneumatycznie teleskopowe maszty oświetleniowe
    o wysokości roboczej minimum 5 [m] (liczonej od podłoża). Każdy maszt zakończony ruchomymi głowicami z min. czterema najaśnicami o łącznej mocy świetlnej minimum 200 000 [lm], z możliwością sekwencyjnego włączania najaśnic. Sterowanie masztami oraz najaśnicami z przedziału zespołu prądotwórczego za pomocą pilotów na przewodach o długości minimalnej 25 [m]. Głowice najaśnic wpuszczone we wgłębienia w dachu. Zasilanie najaśnic z instalacji wewnętrznej 230 [V] kontenera lub zamiennie z zewnętrznego źródła. Należy zapewnić awaryjne podnoszenie masztów (ręczne).

  2. Przedział zespołu prądotwórczego wyciszony (dopuszcza się wyciszenie agregatu), umieszczony z tyłu kontenera.

  3. Zespół prądotwórczy posadowiony w przedziale w taki sposób, aby tablica kontrolno -sterująca, drzwi rewizyjne do obsługi zespołu były dostępne z zewnątrz. Ponad zespołem należy zapewnić przestrzeń umożliwiającą wykonywanie obsługi chłodnicy (pokrywa rewizyjna wlewu cieczy chłodzącej), złącze pomiędzy układem wydechowym agregatu a umieszczonym w suficie kominkiem do wyprowadzenia spalin, oraz kominek wentylacyjny przedziału. Przedział zakończony stałą ścianą oddzielającą go od dalszej części kontenera, w ścianie tej należy wykonać przesłaniane okna dostępowe do zestawu drzwi rewizyjnych do obsługi, oraz do przyłączy elektrycznych zespołu. Konstrukcja posadowienia zespołu prądotwórczego musi zapewniać: prawidłowe mocowanie zarówno w czasie transportu, pracy jak i załadunku
    i rozładunku kontenera z nośnika oraz umożliwiać uzupełnianie paliwa oraz wykonywanie niezbędnych podstawowych przeglądów kontrolnych bez konieczności wyjmowania zespołu
    z przedziału. Zespół (umieszczany) wyjmowany z przedziału za pomocą wózka widłowego poprzez tylną odkręcaną klapę (zamknięcie kontenera).

  4. Zespół prądotwórczy musi charakteryzować się następującymi parametry:

  • moc ciągła minimum – 60 [kW]

  • prąd – 130 [A]

  • stabilność napięcia – maksymalnie 1%

  • napięcie – 400/230 [V]

  • częstotliwość znamionowa – 50 [Hz]

  • regulacja obrotów – elektroniczna

  • tolerancja częstotliwości – maksymalnie 2 %

  • ilość cylindrów – 4

  • rodzaj chłodzenia – ciecz

  • stopień ochrony – IP 23

  • klasa izolacji – H

  • minimalny czas pracy bez tankowania – 10 [h].

  • agregat musi być wyposażony w automatyczny panel sterowania wraz
    z samoczynnym załączeniem rezerwy.

  • agregat musi być wyposażony w układ podgrzewania bloku silnika i ładowarki.

  1. Zespół prądotwórczy napędzany silnikiem wysokoprężnym. W skład zespołu wchodzi kompletna instalacja paliwowa ze zbiornikiem paliwa, układami smarowania, chłodzenia, wylotu spalin i elektryczno – rozruchowa oraz tablica sterownicza. Silnik, prądnica, rama lub obudowa. Układ paliwowy z czujnikiem paliwa analogowym i krańcowym zatrzymującym silnik, zintegrowany zbiornik z odpowietrznikiem i wlewem paliwa zamykanym na kluczyk. Zintegrowana instalacja elektryczna silnika wraz z akumulatorami gotowymi do pracy, rozrusznik, alternator, regulator obrotów. instalacja elektryczna prądnicy z wyłącznikiem przeciążeniowo zwarciowym umieszczonym w obudowie na zespole prądotwórczym.
    Na silniku standardowo instalowane czujniki analogowo krańcowe ciśnienia oleju
    i temperatury silnika.

  2. W przedziale zespołu prądotwórczego umieszczona tablica przyłączeniowa do podłączenia zespołu prądotwórczego do instalacji 230/400 [V] kontenera wraz z odpowiednimi przewodami podłączeniowymi.

  3. Instalacje 230/400 [V] muszą posiadać niezbędne zabezpieczenia elektryczne.

  4. Wszelkie włączniki powinny być wyraźnie opisane i oznakowane, a przy stanowisku obsługi powinien się znajdować schemat instalacji elektrycznej i skrócona instrukcja obsługi, oraz instrukcja BHP.

  5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kontenerów z niezbędnymi dokumentami wymaganymi przez Polski Rejestr Statków na własny koszt pod wskazany przez zamawiającego adres.

  6. Kontener musi być fabrycznie nowy i pochodzić bieżącego roku dostawy.

  7. Kontener musi spełniać wymagania zawarte w nw. normach:

  • PN – ISO 668;

  • PN – ISO 830;

  • PN – EN ISO 6346;

  • PN – ISO 1161;

  • PN – ISO 1496-1;

  • oraz wymagania określone w nw. przepisach międzynarodowych:

– CSC – International Convention for Safe Containers;

– TIR – Customs Convention on Containers;



– UIC – International Union of Railways Code 592 – 1 OR.


  1. Wymagania kodyfikacyjne:

W związku z objęciem sprzętu dostarczanego na potrzeby Sił Zbrojnych procesem kodyfikacji (zgodnie z Natowskim Systemem Kodyfikacyjnym - STANAG 4177), Wykonawca zobowiązany jest do:

  1. Udostępnienia Zamawiającemu, własnych i pozyskiwanych od poddostawców, aktualnych danych technicznych, niezbędnych do identyfikacji sprzętu i wszystkich innych pozycji zaopatrzenia obejmujących zadanie (np.: materiałów eksploatacyjnych itp.);

  2. Udostępnienia Zamawiającemu aktualnych danych dotyczących nazwy i adresu siedziby poddostawców dla wszystkich pozycji realizowanego zadania;

  3. Sporządzenia wykazu wszystkich pozycji zaopatrzenia zadania, z uwzględnieniem danych kodyfikacyjnych (Natowski Numer Magazynowy - NSN; Numer Referencyjny - RN (P/N); Kod Podmiotu Gospodarki Narodowej - NCAGE - jeżeli wystąpią);

  4. Udostępnienia danych objętych klauzulą w uzgodnionym z Zamawiającym formacie
    (np.: w postaci: CD-ROM lub plików przesyłanych pocztą elektroniczną) w terminie do 30 dni od otrzymania wniosku od Zamawiającego;




  1. Wymagania jakościowe (w zakresie oceny zgodności wyrobu i certyfikacji oraz systemów zapewnienia i zarządzania jakością):

  1. Wyrób musi być odebrany przez odpowiednie terytorialnie Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe (RPW) zgodnie z wymaganiami AQAP 2131 (odbiór gotowego wyrobu);

  2. Koszty przeprowadzenia procesu odbioru wojskowego pokrywa Wykonawca;

  3. W zakresie odstępstw od poszczególnych wymagań jakościowych ostateczną decyzję podejmie Zamawiający oraz Gestor UiSW (przedstawiciel DWS);

  4. W związku z przywołaniem do odbioru wyrobu RPW, Wykonawca zobowiązany jest spełnić wymagania w zakresie niezbędnych potrzeb przedstawiciela wojskowego wynikających
    z realizowanych przez niego zadań:

  1. przedstawiciel wojskowy ma prawo wstępu do dowolnych pomieszczeń (komórek organizacyjnych) Wykonawcy, w których wykonuje się jakąkolwiek pracę wchodzącą
    w zakres realizacji zadania,

  2. przedstawiciel wojskowy ma wszelkie możliwości oceny zgodności systemu zarządzania jakością Wykonawcy z obowiązującymi procedurami i zweryfikowania zgodności wyrobu z wymaganiami technicznymi,

  3. przedstawiciel wojskowy ma prawo do weryfikowania każdego procesu, procedury kontroli i badań po to, aby określić, czy Wykonawca spełnia (lub nie spełnia) warunki techniczne. W razie potrzeby, na żądanie udostępniane są przyrządy pomiarowe
    i urządzenia do badań oraz personel do obsługi tych urządzeń do przeprowadzenia czynności weryfikacyjnych, jeżeli będzie tego wymagał przedstawiciel wojskowy.




    1. Wymagania dotyczące dozoru technicznego:

Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.


    1. Wymagania dotyczące metrologii:

Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.


    1. Wymagania dotyczące ochrony środowiska:

Wykonawca jest zobowiązany do określenia zakresu przepisów dotyczących stosowania przepisów ochrony środowiska w kwestii surowców wykorzystanych do produkcji przedmiotu zamówienia.


    1. Wymagania dotyczące gwarancji:

  1. Wykonawca musi udzielić nie mniejszej niż 24 miesięcznej gwarancji na wszystkie urządzenia będące przedmiotem umowy. Gwarancja rozpoczyna się od daty podpisania protokołu przyjęcia – przekazania. Wykonawca zobowiązuje się, w przypadku zaprzestania produkcji, do dostarczania części zamiennych na zakupiony produkt przez cały okres obowiązywania gwarancji.

  2. Wykonawca odpowiada za wady prawne i fizyczne, ujawnione w dostarczonych urządzeniach, ponosi z tego tytułu wszelkie zobowiązania opisane w niniejszej umowie. Jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli dostarczone urządzenia:

  1. stanowią własność osoby trzeciej lub jeżeli są obciążone prawem osoby trzeciej,

  2. mają wadę zmniejszającą ich wartość lub użyteczność wynikającą z ich przeznaczenia, nie mają właściwości wymaganych przez Zamawiającego, albo jeżeli dostarczono je
    w stanie niezupełnym.




  1. Gwarancja musi obejmować również wszelkie urządzenia i usługi nabyte u kooperantów Wykonawcy;

  2. Wykonawca musi zagwarantować, że każdy egzemplarz dostarczonych urządzeń jest wolny od wad fizycznych oraz posiada cechy zgodne z cechami określonymi w jego specyfikacji technicznej. Gwarancje nie mają zastosowania w przypadku, gdy naprawa lub wymiana ww. egzemplarza wynikła: z niewłaściwego używania, z wypadku wywołanego przyczyną zewnętrzną, z jego modyfikacji, z nie zapewnienia jemu odpowiedniego środowiska fizycznego lub operacyjnego, z niewłaściwej jego obsługi w czasie użytkowania, z uszkodzeń wywołanych użyciem produktu, za który Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. Gwarancja zostanie unieważniona w przypadku usunięcia lub zmiany nalepek identyfikacyjnych umieszczonych na dostarczonych urządzeniach lub jego częściach.

  3. Wykonawca jest obowiązany do usunięcia wad fizycznych urządzeń lub do dostarczenia nowych urządzeń wolnych od wad, jeżeli wady te ujawnią się w okresie gwarancji.

  4. Dla urządzeń, które zostały wymienione na takie same nowe - wolne od wad, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili ich dostarczenia. Wymiany urządzeń Wykonawca dokona bez żadnej dopłaty, nawet gdyby ceny uległy zmianie.

  5. Sporządzający protokół reklamacji zobowiązany jest jeden jego egzemplarz przekazać
    do właściwego terytorialnie RPW;

  6. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancyjnym wad i usterek urządzeń Wykonawca musi:




  1. rozpatrzyć „Protokół reklamacji" w ciągu 3 dni, licząc od daty i godziny jego otrzymania,

  2. usprawnić wadliwe urządzenia w terminie 30 dni, licząc od daty otrzymania „Protokółu reklamacji". Na czas naprawy Wykonawca dostarczy zamiennie urządzenia, a gdy naprawa przedłuży się ponad 30 dni Wykonawca dostarczy nowe urządzenia w miejsce naprawianych,

  3. wykona usługi serwisowe w okresie gwarancji w siedzibie wykonawcy. Odbiór uszkodzonego przedmiotu umowy od użytkownika do miejsca naprawy urządzenia odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. Usługa serwisowa polega na zdiagnozowaniu awarii i lokalizacji usterki, próbie usprawnienia urządzenia bez naruszania jego szczelności elektromagnetycznej.

  4. przedłuży termin gwarancji o czas, w którym wskutek wad urządzenia nie można było
    z niego korzystać,

  5. wymieni wadliwe urządzenia na nowe w terminie 14 dni, licząc od daty otrzymania „Protokółu reklamacyjnego", jeżeli nie dotrzymał terminów naprawy określonych
    w ppkt. b.




  1. Okres gwarancyjny zostanie przedłużony o czas postoju w pracy urządzeń
    z powodu uszkodzeń, napraw lub wad niezawinionych przez Użytkownika.

  2. Z usunięcia wad i usterek Wykonawca oraz Użytkownik sporządzają protokół, potwierdzający przywrócenie pożądanych parametrów taktyczno - technicznych lub jakościowych urządzenia oraz odnotowują termin zakończenia okresu gwarancyjnego.


8. Wymagania dotyczące dokumentów:

Przedmiot zamówienia musi posiadać załączoną dokumentację techniczną zawierającą:



    1. Kartę katalogową wystawioną przez producenta i przetłumaczoną na język polski (dopuszcza się własne tłumaczenie Wykonawcy wraz z poświadczeniem za zgodność z oryginałem);

    2. Numer NSN (jeżeli został nadany);

    3. Świadectwo Jakości lub Certyfikat Gwarancji Jakości;

    4. Dokładny schemat i opis techniczny;

    5. Instrukcję obsługi w języku polskim:

  • Wydrukowaną do każdego egzemplarza sprzętu – format nie większy niż A6,

  • W wersji elektronicznej – 2 egzemplarze – w postaci CD z możliwością kopiowania;

    1. Wykaz wymaganych obsługiwań, ich czasookresów oraz możliwy czas eksploatacji docelowej (czas życia produktu);

    2. Wykaz tśm z zakupywanego modelu broni wraz z rysunkami poglądowymi – jako oddzielny dokument, niezależny od instrukcji użytkowania w ilości 2 szt.;

    3. Instrukcję BHP z zakresu użytkowania przedmiotu zamówienia podpisaną przez inspektora BHP.



9. Wymagania dodatkowe:

  1. Przeprowadzenie szkolenia w języku polskim dla 18 osobowej grupy z zakresu:

  • Budowy i eksploatacji (użytkowania) sprzętu poświadczone imiennym certyfikatem dla
    10 osób;

  • Naprawy i obsługi sprzętu poświadczone imiennym certyfikatem dla 4 osób;

  • Czyszczenia i konserwacji sprzętu poświadczone imiennym certyfikatem dla 4 osób;

  1. Plansze poglądowe formatu A0:

  • Przekroje przedmiotu zamówienia – 2 szt.,

  • Opis techniczny – 2 szt.;




/


©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna