Opis zamówienia model 1 Obsługiwane sieci komórkowe I bezprzewodowe



Pobieranie 46.33 Kb.
Data28.04.2016
Rozmiar46.33 Kb.


ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ
OPIS ZAMÓWIENIA

Model 1

Obsługiwane sieci komórkowe i bezprzewodowe


  • EGSM 850/900/1800/1900, WCDMA 900/1900/2100 HSDPA,

  • Możliwość pracy jako modem 3G

  • CSD

  • HSCSD

  • GPRS klasy A, transmisja wieloszczelinowa klasy 32, maksymalna szybkość 100/60 kb/s e)

  • EDGE klasy A, transmisja wieloszczelinowa klasy 32, maksymalna szybkość 296/177,6 kb/s

  • WCDMA 900/2100 lub 850/1900 lub 850/2100, maksymalna szybkość 384/384 kb/s

  • HSDPA klasy 6, maksymalna szybkość 3,6 Mb/s/384 kb/s

  • WLAN IEEE 802.11b/g

  • Obsługa TCP/IP

  • Możliwość działania jako modem

  • IETF SIP i 3GPP

  • 3GPP VCC

  • Bluetooth w wersji 2.0 z obsługą Enhanced Data Rate

  • Profile Bluetooth: A2DP, AVRCP, BIP, BPP, DI, DUN, FTP, GAVDP, GAP, GOEP, HFP, HSP, HID, OPP, PBAP, SPP, SAP

  • Obsługa MTP (Multimedia Transfer Protocol)

  • Obsługa drukowania

  • Sieć (Raw). Bezpośrednie połączenie za pomocą gniazda TCP/IP z dowolnym portem

  • Sieć (LPR). Protokół LPD (Line Printer Daemon) RFC1179

  • Drukowanie do pliku

  • Drukowanie w standardzie PictBridge za pomocą połączenia USB

  • Obsługa synchronizacji lokalnej i zdalnej SyncML, iSync, ActiveSync

Wbudowane urządzenia lokalizacji

  • GPS


Pamięć

  • Możliwość pracy jako przenośna pamięć USB

  • Gniazdo kart pamięci MicroSD z możliwością wymiany podczas pracy, maksymalnie 16 GB

  • Dynamiczna pamięć wewnętrzna o pojemności 50 MB

Wyświetlacz i grafika 3D

  • Przekątna: 2,4"

  • Rozdzielczość: QVGA (320 x 240 pikseli)

  • Do 16 mln kolorów

  • Wyświetlacz TFT z aktywną matrycą (QVGA)

  • Dwa tryby ekranu głównego z możliwością dostosowania



Klawisze i sposób wprowadzania tekstu

  • Klawiatura numeryczna, pełna klawiatura QWERTY

  • Klawisze skrótów: ekran główny, kalendarz i poczta e-mail

  • Wybieranie numeru zależne i niezależne od mówciącego

  • Wysuwana z boku klawiatura QWERTY

  • Inteligentne wprowadzanie tekstów z funkcją automatycznego uzupełniania, automatycznego korygowania i możliwością uczenia się

  • Przyspieszone przewijanie za pomocą klawisza NaviTMKey i powiadamianie za pomocą podświetlenia klawisza NaviTMKey


Platforma oprogramowania i interfejs użytkownika

  • S60, wydanie 3

  • Pakiet Feature Pack 2 oparty na systemie operacyjnym Symbian w wersji 9.3

  • Dwa ekrany główne z możliwością dostosowania aktywnych widoków trybu gotowości

  • Polecenia głosowe

  • Zdalne aktualizacje oprogramowania (FOTA)


Organizowanie informacji osobistych: kontakty, zegar, kalendarz itp.

  • Zaawansowana baza danych kontaktów: możliwość wprowadzenia dla każdego kontaktu więcej niż jednego numeru telefonu, adresu e-mail, kontakty z obrazami

  • Obsługa wyszukiwania nazwy firmy

  • Możliwość przypisywania obrazów do kontaktów

  • Obsługa grup kontaktów

  • Zamknięta grupa użytkowników

  • Obsługa stałego numeru wybierania

  • Zegar: analogowy i cyfrowy

  • Budzik z możliwością ustawienia dzwonków

  • Przypomnienia

  • Kalkulator z zaawansowanymi funkcjami

  • Kalendarz z widokiem tygodnia i miesiąca

  • Konwerter

  • Oprogramowanie Active Notes

  • Lista spraw

  • Wyświetlanie informacji osobistych podczas połączenia


Poczta elektroniczna

  • Stosowane protokoły: IMAP4, Mail for Exchange, POP3

  • Przeglądanie i edycja załączników do wiadomości e-mail

  • Obsługa filtrowania poczty

  • Obsługa IMAP IDLE

  • Obsługa synchronizacji lokalnej i zdalnej SyncML, iSync, Intellisync, ActiveSync


Przeglądarka internetowa

  • Obsługiwane języki znaczników: HTML, XHTML MP, WML, CSS

  • Stosowane protokoły: HTTP, WAP 2.0

  • Obsługa TCP/IP

  • JavaScript w wersji 1.3 i 1.5

  • Mini Map

Aplikacje

  • Java™ MIDP 2.1

  • Flash Lite 3.0

  • Czat i wiadomości błyskawiczne

  • JavaScript w wersji 1.3 i 1.5

  • Słownik

  • Oprogramowanie Quickoffice (Quickword, Quickpoint, Quicksheet)

  • Przeglądarka PDF Viewer

  • Program ZIP Manager

  • Program Mini Map

  • Menedżer plików


Model 2
Obsłigiwane sieci komórkowe i bezprzewodowe:


  • UMTS/HSDPA(850, 1900, 2100 MHz)

  • GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz)

  • WI-FI (802.11b/g)

  • Bluetooth 2.1 + EDR


Wbudowane urządzenia lokalizacji i czujniki:



System:


  • Współpraca z Systemem Mac OS.X.

  • Integracja z aplikacjami firm trzecich.


Pamięć:


  • Wbudowany napęd Flash 32 GB


Ekran:


  • Wyświetlacz szerokoekranowy Multi-Touch o przekątnej 3,5 cala i rozdzielczości 480 na 320 pikseli z powłoką oleofilową

  • Możliwość jednoczesnego wyświetlania w wielu językach i w różnych czcionkach


Języki:


  • Obsługa, wirtualna klawiatura oraz wbudowany słownik w języku polskim


Obsługa załączników e-mail:


  • Możliwość przeglądania następujących typów dokumentów: .jpg, .tiff, .gif (obrazy); .doc i .docx (Microsoft Word); .htm i .html (strony WWW); .key (Keynote); .numbers (Numbers); .pages (Pages); .pdf (Preview i Adobe Acrobat); .ppt i .pptx (Microsoft PowerPoint); .txt (tekst); .rtf (tekst sformatowany); .vcf (wizytówka); .xls i .xlsx (Microsoft Excel)


Model 3


  • Terminal – (możliwie najwyższy model w ramach abonamentu)

Model 4


  • Terminal – Cyfrowy aparat stacjonarny z funkcją przekazu połączeń (mini centralka)






Zestaw

Rodzaj wymaganego abonamentu (wymagania minimalne)

1

model 1

(1 telefon)



900 minut w abonamencie,

pakiet transmisji danych 7 GB, technologie HSDPA/UMTS/EDGE/CDMA



2

model 2

(2 telefony)

(dwie aktywacje)


900 minut w abonamencie,

pakiet transmisji danych 7 GB, technologie HSDPA/UMTS/EDGE/CDMA



3

model 3

(1 telefon)



400 minut w abonamencie,

pakiet transmisji danych 7 GB, technologie HSDPA/UMTS/EDGE/CDMA



4

model 4

(1 telefon)



500 minut na połączenia lokalne i międzymiastowe,

Sekundowe naliczanie czasu połączeń, przenoszenie niewykorzystanych minut na kolejny okres rozliczeniowy

Łącze internetowe 2 Mbs



A Świadczenie usługi obejmuje:


  1. zapewnienie dostępu do sieci telefonii komórkowej na obszarach objętych deklarowanym zasięgiem (zgodnie z publikowanymi mapami zasięgów), na poziomie umożliwiającym realizację transmisji głosu i danych w każdych warunkach,

  2. zaprogramowanie, aktywowanie i przekazanie Zamawiającemu kart SIM telefonii komórkowej na koszt Wykonawcy, Kary SIM do zamawiającego mogą być dostarczone nieaktywne, zostaną aktywowane po podpisaniu odbioru kart przez Zamawiającego.

  3. dostarczenie Zamawiającemu fabrycznie nowych telefonów komórkowych wraz z odpowiednim wyposażeniem (baterie, zasilacze) w oryginalnych opakowaniach producenta.

  4. wyznaczenie stałego opiekuna, dyspozycyjnego przez cały czas trwania umowy, do bieżących kontaktów z Zamawiającym,

  5. zapewnienie gwarancji i serwisu na dostarczoną usługę oraz zapewnienie gwarancji producenta urządzenia z koniecznym wskazaniem podmiotów dedykowanych do współpracy ze strony operatora.


B Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia


  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi telekomunikacyjnej opartej o sieć operatora telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych aparatów telefonicznych. W ramach usługi mają być zagwarantowane standardowe opcje oferowane przez operatora, w tym między innymi:

    1. transmisja głosu,

    2. przesyłanie SMS,

    3. przesyłanie MMS,

    4. dostęp do Internetu (WAP, przeglądanie stron www, itp.)

    5. prezentacja numeru (dzwoniącego i własnego),

    6. roaming,

    7. połączenia międzynarodowe,

    8. bezpłatna poczta głosowa (bezpłata zarówno wtedy, gdy Użytkownik ją odsłuchuje, jak i wtedy, gdy poczta oddzwania do Użytkownika),bezpłatna poczta głosowa ma być dostepna w ramach połączeń krajowych.

    9. połączenia oczekujące,

    10. transmisja GPRS, EDGE, UMTS

  2. Zamawiający wymaga, aby:

a) taryfikacja połączeń głosowych krajowych była jednosekundowa, bez opłaty za inicjację połączenia,

b) stawka za 1 minutę połączenia głosowego była stała, czyli niezależna od pory dnia lub tygodnia dla wszystkich typów abonamentów,

h) koszt dostawy karty SIM i aktywacja dostarczonych kart SIM odbywały się na koszt Wykonawcy.

i) Wykonawca ma zapewnić bezpłatne dostarczanie Zamawiającemu szczegółowych bilingów wykonanych połączeń (telefonicznych i transmisji danych) w wersji elektronicznej i papierowej, umożliwiających rozliczanie poszczególnych abonentów z minut w ramach abonamentu.



      1. do każdej aktywacji telefonicznej Wykonawca dostarczy aparat telefoniczny wraz ze standardowym wyposażeniem. P

      2. połączenia nie ujęte powyżej, m.in. roaming i połączenia międzynarodowe mają być naliczane zgodnie z aktualnym cennikiem Wykonawcy.

      3. Aktywacja dostarczonych kart SIM następować będzie w terminach ustalonych przez Wykonawcę i Zamawiającego, w zależności od potrzeb




  1. Składając ofertę Wykonawca winien określić:

Składając ofertę Wykonawca winien określić:

    1. jednolitą i stałą miesięczną cenę abonamentu za stałą miesięczną ilość minut połączeń głosowych do operatorów komórkowych i stacjonarnych krajowych dla zestawu z modelem nr 1 dla 1 aktywacji telefonicznej

    2. jednolitą i stałą miesięczną cenę abonamentu za stałą miesięczną ilość minut połączeń głosowych do operatorów komórkowych i stacjonarnych krajowych dla zestawu z modelem nr 2 dla 2 aktywacji telefonicznych

    3. jednolitą i stałą miesięczną cenę abonamentu za stałą miesięczną ilość minut połączeń głosowych do operatorów komórkowych i stacjonarnych krajowych dla zestawu z modelem nr 3 dla 1 aktywacji telefonicznej.

    4. jednolitą i stałą miesięczną cenę abonamentu za stałą miesięczną ilość minut połączeń głosowych do operatorów komórkowych i stacjonarnych krajowych dla zestawu z modelem nr 4 dla 1 aktywacji telefonicznej.

    5. Jednolitą i stałą miesięczną cenę za pakiet transmisji danych dla zestawu aparatów modelem nr 1 dla 1 aktywacji telefonicznej.

    6. Jednolitą i stałą miesięczną cenę za pakiet transmisji danych dla zestawu aparatów modelem nr 2 dla 2 aktywacji telefonicznej.

    7. Jednolitą i stałą miesięczną cenę za pakiet transmisji danych dla zestawu aparatów modelem nr 3 dla 1 aktywacji telefonicznej.

    8. cenę aparatów komórkowych:

  • aparat komórkowy – model 1

  • aparat komórkowy – model 2

  • aparat komórkowy – model 3

  • aparat komórkowy – model 4

    1. koszt minuty połączeń głosowych po przekroczeniu abonamentu do operatorów komórkowych i stacjonarnych krajowych — jedna stawka dla wszystkich typów abonamentów- nie może być podwyższana podczas trwania umowy i nie może być wyższa niż 0,50 zł

    2. koszt jednostkowy SMS po przekroczeniu abonamentu do wszystkich sieci komórkowych krajowych - jedna stawka dla wszystkich typów abonamentów,

    3. koszt jednostkowy MMS po przekroczeniu do wszystkich sieci komórkowych krajowych - jedna stawka dla wszystkich typów abonamentów,




  1. Wymagania dotyczące kart SIM.

    1. Zamawiający wymaga, aby dostarczone, aktywne karty SIM posiadały możliwość wprowadzenia do pamięci minimum 250 wpisów i były zabezpieczone przed uruchomieniem minimum czterocyfrowym kodem PN. W przypadku trzykrotnego, błędnego wprowadzenia kodu PlN karta powinna zostać samoczynnie zablokowana. Odblokowanie jej winno nastąpić po wprowadzeniu podanego (przy dostarczeniu kart) Zamawiającemu przez Wykonawcę kodu PUK.

    2. karty SIM mają być dostarczone do siedziby Zamawiającego w opakowaniach uniemożliwiających ich uszkodzenie. Na opakowaniu każdej z kart ma być widoczny nr MSISDN. Dostawa kart SIM winna być bezpłatna. Karty SIM winny być zaprogramowane w sposób umożliwiający również transmisję danych.




  1. Wymagania dotyczące planów taryfowych

Warunki w ramach abonamentu mogą ulec zmianie tylko i wyłącznie na korzyść Zamawiającego, w szczególności w zakresie cen jednostkowych, cen abonamentu, cen innych usługi, sposobu rozliczeń usług i w takim zakresie mogą ulec zmianie postanowienia umowy zawartej z Wykonawcą.





  1. Wymagania dotyczące gwarancji

    1. Zamawiający wymaga spełnienia następujących warunków gwarancji i serwisu:

    2. Wykonawca zapewni obsługę gwarancyjną dostarczonego sprzętu w okresie 12 miesięcy od momentu jego dostarczenia,

    3. przyjmowanie zgłoszeń o uszkodzonym sprzęcie do naprawy w trybie 7/24/365 poprzez:

    • Internet (np. email),

    • dedykowane numery telefonów,

    • faks,

    1. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi propozycję procedur zgłaszania do naprawy uszkodzonego sprzętu,

    2. Wykonawca każdorazowo potwierdzi faksem odebranie zgłoszenia o uszkodzeniu sprzętu (nie później niż w ciągu 8 godzin biorąc pod uwagę dni robocze),

    3. Wykonawca uruchomi kanał kontaktowy (w trybie 7/24/365) do udzielenia konsultacji telefonicznych w sprawach sprzętu i usług, czas reakcji na zgłoszenie uszkodzonego sprzętu (odebranie do naprawy) maksymalnie 72 godziny,

    4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprzęt podczas transportu,




©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna