Pierwszym produktem oferowanym Klientom detalicznym jest „db kredyt gotówkowy” – nowoczesny, elastyczny kredyt konsumpcyjny



Pobieranie 40.79 Kb.
Data02.05.2016
Rozmiar40.79 Kb.






Pierwszym produktem oferowanym Klientom detalicznym jest „db kredyt gotówkowy” – nowoczesny, elastyczny kredyt konsumpcyjny udzielany w kwotach między 500 a 80 000zł na okres nawet do 72 miesięcy.

Bank nie wymaga żadnych zabezpieczeń ani poręczycieli, akceptuje także szeroki wachlarz źródeł dochodu i dokumentów. Kredyt oferowany jest Klientom o miesięcznych dochodach zaczynających się na poziomie 350 złotych. Oprocentowanie wynosi już od 11,99% i jest niezależne od kwoty i okresu kredytowania. Jego wysokość warunkowana jest potrzebami i możliwościami finansowymi konkretnego Kredytobiorcy.


Od kwoty kredytu pobierana jest prowizja w wysokości 5%. „db kredyt gotówkowy” może być udzielony wraz z opcjonalnym, niezwykle atrakcyjnym pakietem ubezpieczeń, obejmującym zarówno: ochronę życia i zdrowia Kredytobiorcy, ubezpieczenie na wypadek utraty źródła zatrudnienia czy czasowej lub trwałej niezdolności do pracy.
Kredyt z opcją ubezpieczenia objęty jest do 30 kwietnia promocją, w ramach której oprocentowanie obniżone jest o 2% i wynosi już od 9,99%. Dla Klientów, którzy zechcą polecić ofertę db kredyt swoim znajomym, przewidziany jest, w ramach programu „Polecasz – Zyskujesz”, prezent w postaci bonu o wartości 50 złotych, który można będzie zrealizować w ponad 42 000 punktów sprzedaży detalicznej na terenie całego kraju.





Na zlecenie klienta Deutsche Bank PBC S.A. agencja AdWorks przygotowała drugą ogólnopolską kampanię reklamową dla marki „db kredyt”, specjalizującej się w świadczeniu usług Consumer Finance.



Głównym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży produktów banku poprzez wygenerowanie największej ilości kontaktów różnorodnymi kanałami dystrybucji (placówki, infolinia, sms). Jednocześnie kampania ma za zadanie dalsze budowanie świadomości marki i cech jej wizerunku takich jak: profesjonalizm, dostępność, przyjazność.

Zrealizowany w konwencji filmu sensacyjnego spot telewizyjny kładzie nacisk przede wszystkim na kredytową specjalizację „db kredyt”, która przekłada się na zawodowstwo, szybkość, brak zbędnych formalności, korzystne warunki udzielania pożyczek.


























HSBC Bank Polska koncentruje się na następujących rodzajach usług: bankowość detaliczna (consumer finance) - pod marką Beneficial Kredyt, bankowość korporacyjna, usługi skarbowe oraz bankowość inwestycyjna.





W ostatnich miesiącach Citi mocno postawił na rynek detaliczny. Z jednej strony wprowadził nową ofertę rachunków internetowych, z drugiej poprawił sprzedaż kart kredytowych, z trzeciej zwrócił większą uwagę na rynek consumer finance. I to daje już pierwsze efekty. Po raz pierwszy od lat, bank mocno postawił też na promocję. Mocna marka to jedno, ale bez wsparcia reklamowego trudno jednak cokolwiek sprzedać. Po tym, co widać w mediach, można zobaczyć, na co stawia aktualnie bank. Nie tak dawno były to kredytówki, a ostatnio MSP, które istotnie się w końcu ruszyło. Co ciekawe bank też oferuje nowe rachunki internetowe – to pewnie kolejny trend w Polsce – bo ostatnio z taką ofertą wystąpił również BPH z e-Harmonium. Obecnie Citi stawia na Citi Financial i kredyt refinansowy – co oznacza, że bank dalej stawia na consumer finance.





AIG Bank specjalizuje się w rynku consumer finance. Poprzez sieć 127 oddziałów AIGO (w tym placówki franczyzowe AIGO Partner) oferuje pożyczki gotówkowe, karty kredytowe (dla dotychczasowych klientów) oraz ubezpieczenia. Jest obecny w tysiącach sklepów na terenie całej Polski, gdzie finansuje sprzedaż ratalną. Posiada również w ofercie lokaty terminowe adresowane zarówno do klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych.


AIG Bank Polska we wrześniu wprowadza nową markę – AIG Bank Polska Finanse dla Domu – która obecna jest w oddziałach banku oraz w sieci współpracujących w sprzedaży ratalnej sklepów. Znika marka AIGO.


KREDYT


Dzięki nowej ofercie AIG Banku możesz rozpocząć naukę wymarzonego języka obcego.

I to zupełnie za darmo!



Pakiet promocyjny obejmuje:
- opiekę doświadczonego nauczyciela on-line,
- moduł sprawdzający postępy w nauce,
- w przypadku chęci kontynuowania nauki - cenę kursu obniżoną o 25%.
Pożyczka


















































W sierpniu 2000 roku podpisana została umowa, na mocy której Kredyt Bank z siedzibą w Warszawie objął 26% udziałów w kapitale akcyjnym Żagiel S. A. Rok później Kredyt Bank zakupił kolejny pakiet akcji firmy. W chwili obecnej Kredyt Bank S.A. jest właścicielem 100 % udziałów w akcjonariacie Żagiel S.A. Spółka włączona została do


Grupy Kapitałowej Kredyt Banku.


















©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna