Poczuli miętę i wygrali City Plakat



Pobieranie 10.67 Kb.
Data09.05.2016
Rozmiar10.67 Kb.

Warszawa, 15.03.2010 r.



Informacja prasowa

Poczuli miętę i wygrali City Plakat



Plakat After Eight z hasłem „Poczuj miętę w Walentynki”, nawiązującym do smaku czekoladek i święta zakochanych, zwyciężył w lutowej edycji konkursu City Plakat.
W lutym na outdoorze nie mogło zabraknąć Walentynek. Layout prezentujący czekoladki After Eight firmy Nestle także nawiązywał do święta zakochanych. Pojawił się tu obowiązkowy przy tej okazji motyw serca – chociaż nie z czekolady, to w czekoladowej oprawie, natomiast hasło – „Poczuj miętę w Walentynki” – nawiązało do smaku czekoladek
i do święta jednocześnie.
Wśród lutowych layoutów wyróżniono także inne czekoladowe, walentynkowe kreacje: „Powiedz to z Milką” (klient: Milka) i „Pokaż kotku, co masz w środku” (Alpen Gold).
W konkursie organizowanym wspólnie przez firmę reklamy zewnętrznej – Cityboard Media
i Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie, co miesiąc wybierane są trzy najlepsze layouty prezentowane w danym miesiącu na nośnikach Cityboard Media. Plakaty, które na przestrzeni roku zajmą pierwsze miejsca w comiesięcznych odsłonach konkursu, będą ubiegać się o tytuł Plakatu Roku i towarzyszące mu nagrody: konsultację specjalisty z SWPS do layoutu przy następnej kampanii, a także miesięczną kampanię reklamową na nośnikach 6x3 m od Cityboard Media gratis. Rozstrzygnięcie nastąpi we wrześniu 2010 r.
# # #
Cityboard Media - lider rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Działa na polskim rynku od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje niekwestionowaną pozycję lidera
i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym.
W 2009 r. firma po raz czwarty zajęła pierwsze miejsce w ogólnej ocenie Klientów w rankingu biur reklamy outdoorowej opracowanym przez magazyn Media&Marketing Polska. W lutym 2009 otrzymała również nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku.

Dodatkowych informacji udzielają:


Agata Zawada

Specjalista ds. PR Cityboard Media

Mail: agata.zawada@cityboard.pl

Tel: 0 22 860 66 40 wew. 145/ 0 600 900 404



Cityboard Media Sp. z o.o.

Ul. Stawki 2

00-193 Warszawa

www.cityboard.pl
Agnieszka Sabat

Senior Account Executive

Mail: agnieszka.sabat@agencja21.pl

Tel: 0 22 511 13 85



Agencja 21

ul. Brukselska 44A lok. 4



03-973 Warszawa

www.agencja21.pl





©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna