Polska Federacja Rynku Nieruchomości, zaprasza na szkolenie: Psychologiczne aspekty reklamy. Planowanie, budżetowanie i realizacja kampanii reklamowych na rynku nieruchomości



Pobieranie 17.09 Kb.
Data03.05.2016
Rozmiar17.09 Kb.



Polska Federacja Rynku Nieruchomości, zaprasza na szkolenie:




Psychologiczne aspekty reklamy.

Planowanie, budżetowanie i realizacja kampanii reklamowych

na rynku nieruchomości.
9 września 2008, Warszawa
PLAN szkolenia:


  1. Kto jest twoim klientem? Określenie grupy docelowej dla sprzedawanej nieruchomości.

  1. Cechy nieruchomości (cena, lokalizacja, standard, etc.) a potencjalny klient – określenie grupy docelowej dla różnych typów nieruchomości

  2. Droga do klienta - określenie środków ATL i BTL, które trafiają do grupy docelowej danej nieruchomości

  3. Forma - treść i jakość przekazu reklamowego w zależności od grupy docelowej




  1. Mediaplan – czyli jak to zrobić tanio i skutecznie?

  1. Ustalenie całkowitego budżetu promocji

  2. Zasady doboru mediów ze względu na planowany zasięg, budżet i grupę docelową

  3. Media wykorzystywane w branży nieruchomości (zasięg, częstotliwość, wpływ, koszty)

  4. Najlepsze miejsce – dobór czasu antenowego, miejsca emisji w prasie, etc. w każdym wybranym medium

  5. Określanie skuteczności mediów:

    • Universe, GRP, zasięg i częstość

    • Cover guide

    • Wskaźniki charakterystyczne dla różnych mediów – prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet

    • Wskaźniki a mierniki efektywności mediów – CPT, CPP, Affinity Index

    • Obliczanie i interpretacja wskaźników

    • Wyznaczanie budżetu kampanii w oparciu o wskaźniki




  1. Konstrukcja mediaplanu przy optymalizacji budżetu reklamowego – czyli jak zaplanować kampanię skuteczną i tanią

  2. Zasięg czy częstotliwość? Wyznaczanie efektywnej częstotliwości kontaktu z reklamą i prawidłowe rozłożenie reklamy w czasie

  3. Synergia komunikacji w różnych mediach

  4. Case study – przykładowe plany mediowe dla różnych typów nieruchomości


  1. Konstrukcja przekazu reklamowego z uwzględnieniem psychologicznych aspektów reklamy

  1. Wykorzystanie procesów poznawczych w reklamie nieruchomości.

  2. Reklama oparta na emocjach – czy to działa w branży nieruchomości?

  3. Ocena jakości produktu – jakie kryteria stosują klienci? Jak je wykorzystać w reklamie nieruchomości?

  4. Konstrukcja przekazów ATL z wykorzystaniem zasad psychologii reklamy (treść, forma, parametry techniczne, wskazówki produkcyjne, koszty):

  • spot telewizyjny i radiowy – ile to kosztuje? jak go zrobić? gdzie go emitować?

  • ogłoszenie prasowe

  • reklama w Internecie

  • nietypowe nośniki reklamy

  1. Konstrukcja przekazów BTL (treść, forma, parametry techniczne, wskazówki produkcyjne, koszty):

  1. Field marketing & eventy (targi, dni otwarte, konferencje prasowe, etc.)

  2. Kreatywność, innowacyjność, nieszablonowość – jak je obudzić?



PROWADZĄCY:
Milena Wiśniowolska - od września 2007 prowadzi własny, autorski program „Ruch w nieruchomościach”, który jest obecny na antenie Telewizji Biznes 6 razy w tygodniu, a jego skrócona wersja ma stałą emisję w Radio PIN (www.nieruchomosci.tvbiznes.pl). Milena Wiśniowolska pracuje w branży nieruchomości od ponad 10 lat (w tym przez cztery lata jako dyrektor marketingu i organizator targów „Nowy Dom, Nowe Mieszkanie” Murator EXPO). Specjalizuje się w działaniach marketingowych i public relations; zredagowała szereg dodatków tematycznych i artykułów poradnikowych, które ukazały się na łamach: "Gazety Prawnej", "Gazety Wyborczej", "Rzeczpospolitej", "Życia Warszawy" i "Metra". Zorganizowała i wystąpiła w szeregu debat branżowych, konferencji oraz programów związanych z rynkiem nieruchomości na antenie TVP3, TVP 2, radia PIN, WaWa i TOK FM. Jest absolwentką Wydziału Pedagogiki na UW oraz Wydziału Psychologii Społecznej w SWPS (specjalizacja: reklama i wpływ społeczny).

DODATKOWE informacje:
Miejsce: siedziba PFRN, ul. Świętokrzyska 36 lok. 8, Warszawa
Termin: 9 września 2008 r, w godz. 10.00-16.00
Koszty:

200 zł – dla członków PFRN

280 zł – dla osób spoza PFRN
Doskonalenie zawodowe:

Szkolenie będzie spełniało wymóg doskonalenia zawodowego pośredników w obrocie nieruchomościami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 kwietnia 2008 r. w sprawie stałego doskonalenia zawodowego przez rzeczoznawców majątkowych, pośredników w obrocie nieruchomościami oraz zarządców nieruchomości w Dzienniku Ustaw nr 80 poz. 475 z dnia 12 maja 2008 roku.








©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna