Postępowanie nr 64/A120/2009 Załącznik nr 1A do części I wyposażenie I uruchomienie studia emisyjnego I produkcyjnego



Pobieranie 78.74 Kb.
Data28.04.2016
Rozmiar78.74 Kb.
Postępowanie nr 64/A120/2009 Załącznik nr 1A

do części I

Wyposażenie i uruchomienie studia emisyjnego i produkcyjnego

1. Emisyjna konsoleta cyfrowa. szt.1

Cyfrowa konsoleta emisyjna ze zintegrowanym routerem wejść i wyjść w następującej konfiguracji:

Co najmniej 12 zmotoryzowanych tłumików z możliwością przypisania dowolnego wejścia do dowolnego tłumika.

Każdy tor miksera wyposażony w:

- zmotoryzowany tłumik
- co najmniej 4 klawisze funkcyjne: On, Assign, PFL, TB
- klawisze szybkiego dostępu do następujących funkcji: parametry wejścia, de-esser,equalizer,

procesory dynamiki, insert, wysyłki AUX, konfiguracja MIX-MINUS (N-X), przypisywnie do sum


- wskaźnik przesterowania
- co najmniej 2 klawisze o funkcji definiowanej przez użytkownika
- wyświetlacz przedstawiający następujące informacje: zdefiniowana przez użytkownika nazwa kanału, miernik poziomu sygnału przed / po tłumiku, miernik redukcji wzmocnienia sygnału

- obrotowy enkoder (potencjometr) do szybkiej regulacji zdefiniowanych przez użytkownika parametrów kanału


Każdy kanał miksera wyposażony w następujące funkcje:

- 4-pasmowy korektor parametryczny (equalizer)

- limiter + kompresor + ekspander + bramka + de-esser

Wszystkie funkcje dostępne są równocześnie, w każdym z kanałów

- wejścia mikrofonowe wyposażone w filtr górno-przepustowy i indywidualnie włączane zasilanie Phantom
Możliwość przypisania kanałów wejściowych do:

- co najmniej 2 stereofonicznych sum głównych (PGM , REC)

- co najmniej 2 stereofonicznych wysyłek AUX

- co najmniej 8 stereofonicznych szyn MIX-MINUS (N-X)


Moduł centralny miksera wyposażony w:

- sekcję odsłuchu reżyserki z co najmniej12 klawiszami wyboru źródeł odsłuchu, potencjometrami głośności monitorów odsłuchowych, słuchawek i głośnika PFL

- co najmniej 12 klawiszy wywołania Talkback (komunikacja ze studiem, itp.)

- sygnalizację aktywnych mikrofonów w studio ( OnAir )

- co najmniej 12 klawiszy przypisujących funkcje enkoderów (potencjometrów) w torach miksera

- co najmniej 12 klawiszy o funkcji definiowanej przez użytkownika


Kolorowy, sterowany dotykowo ekran TFT o przekątnej co najmniej 12" wyposażony w:

- co najmniej 4 obrotowe enkodery (potencjometry) do regulacji parametrów miksera wyświetlanych na ekranie

- Możliwość zapisywania konfiguracji konsolety na pamięci zewnętrznej USB typu Pendrive

- zegar czasu rzeczywistego

- co najmniej dwa stereofoniczne mierniki poziomu sygnału (każdy ze wskaźnikiem korelacji)

- dwa stopery


Minimalna ilość wejść i wyjść audio w konsolecie:

- 6 monofonicznych wejść mikrofonowych (złącza XLR)

- 1 wejście mikrofonu do komunikacji (Talkback) lub mikrofon wbudowany w konsoletę

- 4 stereofoniczne analogowe wejścia liniowe (złącza XLR lub D-SUB)

- 8 stereofonicznych analogowych wyjść liniowych (złącza XLR lub D-SUB)

- 8 stereofonicznych wejść AES/EBU z konwerterem częstotliwości próbkowania (złącza XLR lub D-SUB)

- 8 stereofonicznych wyjść AES/EBU (złącza XLR lub D-SUB)

Wszystkie gniazda wejściowe i wyjściowe znajdują się w konsolecie lub w pobliżu konsolety, w łatwo dostępnym i widocznym miejscu

- wejście / wyjście do odsłuchu studyjnego oraz komunikacji ze Studiem (Talkback)

- 1 wejście / wyjście ADAT

- 1 wyjście słuchawkowe dla DJ-a

- 1 wyjście słuchawkowe dla gościa

- głośnik PFL wbudowany w konsoletę

- 1 optyczne wejście i 1 optyczne wyjście MADI (co najmniej 50 kanałów wejściowych i 40 wyjściowych)

- wejścia i wyjścia sterujące: 16 wejść GPI, 16 wyjść GPO
Synchronizacja:

- wewnętrzna 44,1 kHz i 48 kHz

- zewnętrzna 44,1 kHz i 48 kHz, wejścia Word Clock (BNC) i AES (XLR)
Przenośny moduł komunikacji i kontroli odsłuchu, podłączony w studiu:

- sygnalizacja aktywnego mikrofonu

- talkback z wbudowanym mikrofonem
Konfiguracja oraz codzienna praca miksera musi się odbywać bez konieczności podłączania zewnętrznego komputera PC.
Pozostałe parametry nie gorsze niż konsoleta Studer OnAir 2500.
Konsoleta musi być dostarczona wraz ze specjalistycznym meblem – stołem umożliwiającym zamontowanie konsolety, głośników odsłuchowych, 2 listw zasilających (230 V) oraz zapewniający wygodne miejsce dla 2 dziennikarzy:


  • miejsce dla realizatora – prowadzącego program (DJ-a) z możliwością instalacji następujących urządzeń: 2 monitory LCD (min. 19 cali na ramieniu), mikrofon na „pantografie“, słuchawki, klawiatura i myszka, obsługa hybrydy telefonicznej, 2 odtwarzacze CD (2U)

  • miejsce dla drugiej osoby (np. dziennikarza czytającego wiadomości lub gościa) z możliwością instalacji: 1 monitor LCD (min. 19 cali na ramieniu), mikrofon na „pantografie“, słuchawki, klawiatura i myszka, miejsce na dokumenty, gazetę itp.

  • pod blatem zamykana szafka RACK na komputer oraz urządzenia audio RACK

W ramach realizacji zamówienia należy dostarczyć również stół dla gości w studiu umożliwiający montaż modułu komunikacji i kontroli odsłuchu wraz z okablowaniem. Stół dla 4 osób, okrągły, o średnicy ok. 140 cm, z otworem na środku umożliwiającym zamocowanie 4 statywów mikrofonowych typu „pantograf“.


Projekt i kolorystyka mebli musi zostać wcześniej zaakceptowana przez Zamawiającego.
W ramach instalacji wykonane zostanie okablowanie audio , synchronizacyjne, zasilające i inne, niezbędne do pełnego wykorzystania zainstalowanych urządzeń (m.in. zdalne starty, sygnalizacja OnAir, „pips“), dodatkowe linie audio pomiędzy reżyserkami i studiem (zgodnie z Załącznikiem 1A-1 do cz. I ) . Zostanie również przeprowadzone szkolenie z obsługi konsolety (minimum 8 godzin).
2. Mikrofony i słuchawki


Opis

Ilość

Mikrofon pojemnościowy dedykowany do studiów radiowych

Dane techniczne:



  • zasilanie phantom 48 V

  • charakterystyki kierunkowe: kardioida z dużym tłumieniem w obszarze nie obejmowanym przez charakterystykę

  • Kapsuła: 25 mm [1 cal],

  • pasmo przenoszenia: 20 Hz-20 kHz

  • Wbudowany wskaźnik ON-AIR

  • Impedancja wyjściowa: 40 Ohm

  • Stosunek sygnału do szumu (DIN/IEC 651): >80 dB (1 kHz rel 1 Pa)

  • maksymalne napięcie wyjściowe : +2 dBu (@1%THD przy 1kOhm)

  • Filtr górnoprzepustowy zoptymalizowany pod kątem współpracy z ludzkim głosem

  • Wbudowany pop filtr

  • Wytrzymała, stalowa obudowa

Pozostałe parametry nie gorsze niż mikrofon RODE Broadcaster


2 szt.

Mikrofon pojemnościowy dedykowany do studiów radiowych

Dane techniczne:



  • zasilanie phantom 48 V

  • charakterystyki kierunkowe: kardioida

  • pasmo przenoszenia: 20 Hz-20 kHz

  • impedancja wyjściowa: 50 Ohm

  • poziom S/N - DIN/IEC 651: 87 dB (1 kHz rel 1 Pa)

  • Maximum SPL: 138 dB(@0,5% THD 1 kOhm) 152 dB (@0,5% THD 1 kOhm) – tłumik

  • maksymalne napięcie wyjściowe : +10 dBu

  • Filtr górnoprzepustowy zoptymalizowany pod kątem współpracy z ludzkim głosem

  • Wbudowany pop filtr

  • Wytrzymała, stalowa obudowa

Pozostałe parametry nie gorsze niż mikrofon Neumann BCM 104


2 szt.

Mikrofon pojemnościowy instrumentalny i wokalowy

Dane techniczne:



  • zasilanie phantom 48 V

  • charakterystyki kierunkowe: dookólna, kardioida, ósemkowa,

  • pasmo przenoszenia: 20 Hz-20 kHz

  • impedancja wyjściowa: 200 Ohm

  • poziom S/N - DIN/IEC 651: 87 dB (1 kHz rel 1 Pa)

  • Maximum SPL: 147 dB(@1% THD 1 kOhm) 157 dB (@1% THD 1 kOhm) – tłumik

  • Czułość (1 kHz przy 1 kOhm )– 36 dB / 1V/Pa, (16 mV @ 94 dB SPL)

  • maksymalne napięcie wyjściowe : +16 dBu (@1%THD przy 1kOhm)

Pozostałe parametry nie gorsze niż mikrofon RODE NT2A


2 szt.

Mikrofon dynamiczny dedykowany do studiów radiowych

Dane techniczne:



  • charakterystyka kierunkowa: kardioida z dużym tłumieniem w obszarze nie obejmowanym przez charakterystykę

  • pasmo przenoszenia: 50 Hz-20 kHz

  • Impedancja wyjściowa: 150 Ohm

  • Filtr górnoprzepustowy zoptymalizowany pod kątem współpracy z ludzkim głosem

  • Wbudowany pop filtr

  • Wytrzymała obudowa

Pozostałe parametry nie gorsze niż mikrofon SHURE SM7


2 szt.

Mikrofon dynamiczny dedykowany do nagrań reporterskich

Dane techniczne



  • Typ : mikrofon dynamiczny

  • Zasada działania przetwornika : przetwornik ciśnieniowy;

  • Charakterystyka kierunkowa: dookólna

  • Zakres częstotliwości : 40Hz do 20,000Hz;

  • właściwości zoptymalizowane do nagrań reporterskich – nagrywanie głosu bardzo blisko mikrofonu

  • Czułość przy 1kHz : 2,5 mV/Pa = -52 dBV przy 1V/Pa

  • Rozmiar – długość: minimum 200 mm

  • Obudowa metalowa, wykończenie matowe

Pozostałe parametry nie gorsze niż mikrofon AKG D230


szt.12

Słuchawki stereofoniczne z wbudowanym mikrofonem -„headset”, dedykowane do studiów radiowych

Dane techniczne:

Słuchawki


  • stereofoniczne, dynamiczne, zamknięte

  • pasmo przenoszenia 10 Hz – 30 kHz

  • zniekształcenia T.H.D. < 0,2 %

  • waga (bez kabla) < 250 g

Mikrofon

  • pojemnościowy, kardioida

  • pasmo przenoszenia 40 Hz – 20 kHz

  • Impedancja – 300 Ohm

  • Poziom S/N – 62 dB

  • Maximum SPL 132 dB

Pozostałe parametry nie gorsze niż słuchawki Beyerdynamic DT 297


szt.2

Słuchawki stereofoniczne referencyjne

Dane techniczne:

Słuchawki


  • stereofoniczne, dynamiczne, zamknięte

  • pasmo przenoszenia 5 Hz – 35 kHz

  • zniekształcenia T.H.D. < 0,2 %

  • solidna konstrukcja, kabel z jednej strony

  • waga (bez kabla) < 280 g

Pozostałe parametry nie gorsze niż słuchawki Beyerdynamic DT 770 PRO



szt.2

Słuchawki stereofoniczne

Dane techniczne:



  • słuchawki stereofoniczne, dynamiczne, zamknięte

  • pasmo przenoszenia 18 Hz – 20 kHz

  • zniekształcenia T.H.D. < 0,2 %

  • impedancja - 32 Ohm

  • solidna konstrukcja, kabel z jednej strony

  • waga (bez kabla) < 200 g

Pozostałe parametry nie gorsze niż słuchawki AKG K 512



szt.12

3. Produkcyjna konsoleta cyfrowa. szt.1
Parametry techniczne:

  • 16 wejść monofonicznych mikrofonowo-liniowych z załączanym indywidualnie zasilaniem PHANTOM + 48 [V],

  • 12 analogowych wyjść definiowalnych na złączach XLR,

  • praca z rozdzielczością 16 i 24 bitów i częstotliwością próbkowania 44,1 , 48 oraz 96 kHz

  • przetwarzanie wewnętrzne – 32 bitowe

  • 1 wejście i 1 wyjście cyfrowe 2TR w standardzie AES/EBU,

  • 1 wejście i 1 wyjście cyfrowe 2TR w standardzie SPDIF,

  • 8 wyjść typu AUX,

  • 8 grup z możliwością wyprowadzenia na zewnątrz,

  • wyjście słuchawkowe,

  • komplet złączy MIDI (In, Out, Thru),

  • przetworniki wejściowe pracujące z rozdzielczością 16 i 24 bity i częstotliwością próbkowania 44,1 , 48 oraz 96 kHz

  • przetworniki wyjściowe pracujące z rozdzielczością 16 i 24 bity i częstotliwością próbkowania 44,1 , 48 oraz 96kHz

  • KANAŁ WEJŚCIOWY :

                  1. linia opóźniająca,

                  2. przełącznik fazy,

                  3. zasilanie PHANTOM,

                  4. czteropasmowy korektor parametryczny

                  5. procesor dynamiki (kompresor, ekspander, bramka)

                  6. insert

                  7. direct

  • GPI

  • profesjonalne, zmotoryzowane, czułe na dotyk tłumiki o długości min. 100 mm

  • pełna możliwość obróbki sygnału w systemie wielokanałowym 3-1, 5.1

  • możliwość podłączenia 2 kart rozszerzającej Mini-YGDAI,

  • karta rozszerzająca mLAN Interface Card

  • 4 stereofoniczne procesory multiefektowe pracujące równocześnie z przetwarzaniem 32 bit

  • możliwość podsłuchu sygnału w dowolnym punkcie toru sygnałowego,

  • cyfrowa krosownica obejmująca wszystkie wejścia i wyjścia sygnałowe, włączając komutację efektów wewnętrznych oraz punktów typu INSERT

  • pamięć ustawień użytkownika i ustawień fabrycznych

  • program umożliwiający kontrolowanie parametrów konsoli z poziomu komputera PC

  • wysyłanie komunikatów MIDI odnoszących się do ustawień kontrolerów,

  • wyświetlacz LCD z ustawieniami miksera,

  • możliwość parowania tłumików w grupy

  • dodatkowy odsłuch - wzmacniacz słuchawkowy (4 wyjścia JACK) zainstalowany na stole dla gości w studiu

Pozostałe parametry nie gorsze niż konsoleta Yamaha DM 1000.


Konsoleta musi być dostarczona wraz ze specjalistycznym meblem – stołem umożliwiającym zamontowanie konsolety, głośników odsłuchowych, 2 monitorów LCD (min.19 cali, na ramieniu), posiadającym miejsce na klawiature, myszkę, zewnętrzny napęd komputerowy CD-RW (USB). Pod stołem szafka RACK na komputer, zamknięta przeszklonymi drzwiami. Projekt i kolorystyka mebla musi zostać wcześniej zaakceptowana przez zamawiającego.
W ramach instalacji wykonane zostanie okablowanie audio, synchronizacyjne, zasilające i inne, niezbędne do pełnego wykorzystania zainstalowanych urządzeń oraz zostanie przeprowadzone szkolenie z obsługi konsolety.
4. Zestawy głośnikowe


Opis

Ilość

Zestaw głośnikowy

Dane techniczne:



  • pasmo przenoszenia (+/- 3 dB) 46 Hz – 35 kHz

  • głośnik niskotonowy o średnicy minimum 6,5 cala

  • głośnik wysokotonowy – wstęgowy w technologii A.R.T.

  • dwa wbudowane wzmacniacze, osobne dla każdego głośnika

  • moc – 80 W rms

  • wymiary nie większe niż 190 x 350 x 300mm

  • waga nie większa niż 9 kg

  • wejście audio – symetryczne (XLR) oraz niesymetryczne (RCA)

Pozostałe parametry nie gorsze niż głośniki ADAM A7

1 para

Zestaw głośnikowy

Dane techniczne:



  • pasmo przenoszenia (+/- 3 dB) 48 Hz – 35 kHz

  • głośnik niskotonowy o średnicy minimum 7 cali

  • głośnik wysokotonowy – wstęgowy w technologii A.R.T.

  • dwa wbudowane wzmacniacze, osobne dla każdego głośnika

  • moc – 150 W rms

  • wymiary nie większe niż 350 (wys.) x 220 (szer.) x 300 (gł.) mm

  • waga nie większa niż 10 kg

  • wejście audio – symetryczne (XLR)

Pozostałe parametry nie gorsze niż głośniki ADAM P11A

1 para

Zestaw głośnikowy

Dane techniczne:



  • pasmo przenoszenia (+/- 3 dB) 65 Hz – 21 kHz

  • głośnik niskotonowy o średnicy minimum 4 cali

  • dwa wbudowane wzmacniacze, osobne dla każdego głośnika

  • wymiary nie większe niż 250 (wys.) x 160 (szer.) x 150 (gł.) mm

  • waga nie większa niż 4 kg

  • wejście audio – symetryczne (XLR)

  • solidna obudowa, membrany głośnika zabezpieczone metalową siatką

Pozostałe parametry nie gorsze niż głośniki Genelec 8020A

1 para



5. System do emisji programu w internecie wraz z usługą streamingu
Dane techniczne

  • komputer w obudowie umożliwiającej montaż w szafie RACK

  • kodowanie realizowane za pomocą specjalizowanej karty dźwiękowej zainstalowanej w komputerze, z dedykowanym procesorem DSP, posiadającej następujące funkcje:

    • wejście/wyjście analogowe, cyfrowe AES/EBU, częstotliwość próbkowania 32 – 96 kHz

    • wielopasmowy procesor dźwięku (AGC, Stereo Enhancer, 5 pasmowa kompresja, limiter „look-ahead”, EQ) optymalizujący brzmienie na potrzeby streamingu w internecie

    • kodowanie MPEG-4 AAC/HE AAC/aacPlus™

    • równoległe kodowanie do wielu strumieni o różnych przepływnościach od 32 do 320 kbps

    • strumienie kompatybilne z serwerami do streamingu – SHOUTcast, Icecast2, Steamcast, Darwin

  • w ramach realizacji zamówienia zostanie udostępniona zamawiającemu (na okres 36 miesięcy) usługa hostingu - serwer do streamingu - świadczona „na zewnątrz”, gwarantująca równoległą transmisję strumieni 48 kbps do 400 użytkowników – np– „Easy Streaming” w firmie ovh.pl

Pozostałe parametry procesora, karty dźwiękowej oraz kodowania nie gorsze niż Orban Optimod-PC 1101 / Opticodec-PC 1010 PE


Wdrożenie musi obejmować podłączenie do konsolety emisyjnej i konfigurację całego systemu, wraz z konfiguracją zewnętrznego serwera do streamingu.

6. Inne urządzenia.


Opis

Ilość

Przenośny cyfrowy rejestrator dźwięku

Dane techniczne


  • zapis na karcie SD, SDHC, obsługiwane pojemności do 4 GB

  • rejestracja w formacie MP3: 44,1 kHz, 48 kHz, mono/stereo, 32 do 192 kbps

  • rejestracja w formacie PCM: 44,1 kHz, 48 kHz, 16 lub 24 bity

  • pasmo przenoszenia – 20 Hz do 20 kHz

  • wbudowany mikrofon pojemnościowy stereo

  • dodatkowe wejścia dla mikrofonu zewnętrznego i sygnału o poziomie liniowym

  • wyjście słuchawkowe i dodatkowo liniowe

  • wbudowany głośnik

  • zasilanie – baterie 2 x 1,5 V AA

  • czas pracy 5 godzin

  • bezproblemowy transfer plików do komputera PC lub MAC, podłączenie za pomocą złącza USB 2.0

  • czytelny wyświetlacz LCD

  • dedykowane przyciski : record, pause, stop, blokada klawiszy

  • waga poniżej 0,2 kg

  • lekkie słuchawki

  • przewód do zewnętrznego mikrofonu dynamicznego (XLR)

Pozostałe parametry nie gorsze niż Marantz PMD 620


12 szt.

Odtwarzacz CD dla Dj-a

Dane techniczne



  • Pitch control ±16%

  • Pitch bending

  • Automatyczna funkcja cue

  • Przyciski wyszukiwania, CUE, fader start

  • Odgrywanie jednego utworu lub wszystkich

  • zdalny start (Fader start)

  • Wyświetlanie czasu trwania lub pozostałego czasu odgrywanych ścieżek

  • Wyjście cyfrowe, koaksjalne

  • Audio CD/CD-R

  • Pasmo przenoszenia 20-20 000Hz

  • THD < 0.1%

  • Separacja kanałów > 80dB

  • Dynamika > 90dB

  • Stosunek S/N > 80dB

  • montaż w RACKu

Pozostałe parametry nie gorsze niż odtwarzacz CD IMG Stage Line CD-164DJ (Monacor)


3 szt.

Hybryda telefoniczna – analogowa

Dane techniczne



  • 1 linia telefoniczna analogowa

  • osobna regulacja sygnału wejściowego i na wyjściu

  • symetryczne wejście i wyjście

  • zdalna kontrola (np. z konsolety)




2 szt.

Zewnętrzna karta dźwiękowa do komputera

Dane techniczne:



  • karta dźwiękowa zintegrowana z mikserem, podłączana do komputera za pomocą kabla USB

  • 2 wejścia mikrofonowe XLR (zasilanie Phantom 48 V, punkty insertowe, pad -20 dB)

  • 4 wejścia liniowe symetryczne

  • 2 wyjścia liniowe

  • regulacja poziomów wejściowych za pomocą pokręteł - potencjometrów

  • MIDI In/Out

  • Wejście/Wyjście cyfrowe SPDIF

  • wyjście słuchawkowe

  • wskaźniki wysterowania

  • sterowniki do Windows XP zapewniające bezproblemową współpracę z oprogramowaniem Cubase, Wavelab

Pozostałe parametry nie gorsze niż Lexicon Omega



1 szt.


Statywy mikrofonowe – estradowe, czarne

  • regulowana wysokość 1000 mm – 1500 mm

szt.6

Statywy pantografowy – mikrofonowy Duet SMD lub odpowiednik

szt.6

Zegar analogowy DCF

  • średnica tarczy minimum 200 mm

  • generujący sygnał „pips”

szt.3

Telewizor LCD 20 cali

  • format tradycyjny 4:3

  • jasność minimum 500 cd/m2

  • kąt widzenia 178 stopni

  • ramię do zawieszenia na ścianie, z możliwością regulacji konta zawieszenia

szt.1



Wycena

Za wszystkie elementy zawarte w powyższym opisie załącznika nr 1A do części I, przedstawiam za cenę:

wartość netto w PLN – …………………………………………………

(słownie: ...............................................................................................................................................................................................)
kwota VAT w PLN – …………………………………………………

(słownie: ...............................................................................................................................................................................................)


wartość brutto w PLN – …………………………………………………

(słownie: ...............................................................................................................................................................................................)


Powyższe wartości proszę wpisać na stronę tytułową oferty do części I

………………………………………………….



pieczątka i podpis Wykonawcy

str.


©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna