Potwierdzenie rejestracji



Pobieranie 31.79 Kb.
Data09.05.2016
Rozmiar31.79 Kb.

Potwierdzenie rejestracji





Witamy serdecznie,




Razem z (NAZWA PARTNERA) właśnie dołączasz do systemu MasterCard® Mobile!

  • już od dziś zapłacisz komórką wszędzie tam, gdzie zobaczysz logo MasterCard® Mobile,

  • skracasz formalności - nie musisz się logować do banku, podawać wielu danych,

  • płacisz natychmiast i korzystasz z licznych promocji!


Partnerem technologicznym MasterCard® Mobile jest firma uPaid.

To na stronie upaid.pl lub w aplikacjach uPaid :



  • dodajesz,

  • usuwasz,

  • weryfikujesz,

  • przeglądasz historię transakcji

Poznaj MasterCard® Mobile i zobacz, gdzie możesz płacić telefonem http://mastercardmobile.pl

Nadal masz pytania?

(NAZWA PARTNERA)

Kwestie dotyczące transakcji proszę kierować:


biuro@upaid.pl
(22) 633-49-96.

Dzięki uPaid raz zarejestrowaną kartą płatniczą możesz zapłacić telefonem wszędzie tam, gdzie zobaczysz logo MasterCard® Mobile.



Zgodność z certyfikatem bezpieczeństwa PCI DSS.

Pozdrawiamy,


Zespół (NAZWA PARTNERA)

/stopka/




Dodanie karty




Witamy serdecznie!

Właśnie dodałeś do MasterCard® Mobile swoją kartę płatniczą.


Uwaga – na razie możesz nią dokonać tylko jednej transakcji.
Zweryfikuj ją, aby płacić bez ograniczeń.




Weryfikacja w 3 krokach:

1.   Jak zweryfikować kartę?

Po zalogowaniu w systemie uPaid (na stronie lub aplikacji) w zakładce „karty płatnicze”
– kliknij w , to rozpocznie proces weryfikacji.

Na Twoim koncie bankowym bank wyświetli zablokowaną kwotę od 1 do 99 groszy.


Jest to Twój klucz do weryfikacji.

2. Na czym polega weryfikacja?

Zaloguj się do konta bankowego (lub zadzwoń do banku) i sprawdź tę kwotę


w zakładce „karty-blokady”
Wpisz tę wartość w panelu użytkownika na stronie uPaid.pl lub w aplikacji.

Po wpisaniu prawidłowej kwoty, zwracamy zablokowaną sumę na Twoje konto.
Kliknij tutaj żeby zweryfikować kartę w MasterCard® Mobile.

3. Nie wiesz jak sprawdzić wyświetlaną, zablokowaną kwotę?

Zobacz nasz przewodnik: KLIK. upaid.pl/weryfikacja/



Dlaczego tego wymagamy?

Naszym priorytetem jest bezpieczeństwo – ta procedura pozwala się upewnić, że karta należy do danego użytkownika i nie dostała się w niepowołane ręce.


Dzięki weryfikacji będziesz mógł używać tej karty w ramach MasterCard® Mobile bez żadnych ograniczeń.

Poznaj MasterCard® Mobile i zobacz, gdzie możesz płacić telefonem http://mastercardmobile.pl

Nadal masz pytania?

/namiar na (NAZWA PARTNERA)

Kwestie dotyczące transakcji proszę kierować:
biuro@upaid.pl
(22) 633-49-96.

Dzięki uPaid raz zarejestrowaną kartą płatniczą możesz zapłacić telefonem wszędzie tam, gdzie zobaczysz logo MasterCard® Mobile.



Zgodność z certyfikatem bezpieczeństwa PCI DSS.

Pozdrawiamy,


Zespół (NAZWA PARTNERA)

/stopka/
Anulowanie weryfikacji karty płatniczej



Witamy serdecznie!




14 dni temu na Twoim koncie rozpoczął się proces weryfikacji karty płatniczej.
Nie został dokończony, wiec go anulowaliśmy.
Aby bez ograniczeń korzystać z oferty MasterCard® Mobile, ponownie rozpocznij weryfikację karty.

Weryfikacja w 3 krokach:

1.   Jak zweryfikować kartę?

Po zalogowaniu w systemie uPaid (na stronie lub aplikacji) w zakładce „karty płatnicze”
– kliknij w , to rozpocznie proces weryfikacji.

Na Twoim koncie bankowym bank wyświetli zablokowaną kwotę od 1 do 99 groszy.


Jest to Twój klucz do weryfikacji.

2. Na czym polega weryfikacja?

Zaloguj się do konta bankowego (lub zadzwoń do banku) i sprawdź tę kwotę


w zakładce „karty-blokady”
Wpisz tę wartość w panelu użytkownika na stronie uPaid.pl lub w aplikacji.

Po wpisaniu prawidłowej kwoty, zwracamy zablokowaną sumę na Twoje konto.
Kliknij tutaj żeby zweryfikować kartę w MasterCard® Mobile.

3. Nie wiesz jak sprawdzić wyświetlaną, zablokowaną kwotę?

Zobacz nasz przewodnik: KLIK. upaid.pl/weryfikacja/



Dlaczego tego wymagamy?

Naszym priorytetem jest bezpieczeństwo – ta procedura pozwala się upewnić, że karta należy do danego użytkownika i nie dostała się w niepowołane ręce.


Dzięki weryfikacji będziesz mógł używać tej karty w ramach MasterCard® Mobile bez żadnych ograniczeń.

Poznaj MasterCard® Mobile i zobacz, gdzie możesz płacić telefonem http://mastercardmobile.pl

Nadal masz pytania?

/namiar na (NAZWA PARTNERA)

Kwestie dotyczące transakcji proszę kierować:
biuro@upaid.pl
(22) 633-49-96.

Dzięki uPaid raz zarejestrowaną kartą płatniczą możesz zapłacić telefonem wszędzie tam, gdzie zobaczysz logo MasterCard® Mobile.



Zgodność z certyfikatem bezpieczeństwa PCI DSS.

Pozdrawiamy,


Zespół (NAZWA PARTNERA)

/stopka/




Przypomnienie o weryfikacji karty płatniczej (wysyłane 3 razy: dzień, 3 i 7 dni po dodaniu karty)




Witamy serdecznie!




Zostało 10 dni do przedawnienia weryfikacji Twojej karty płatniczej

14 dni temu do Twojego konta w MasterCard® Mobile została dodana karta płatnicza.


Uwaga – na razie możesz nią dokonać tylko jednej transakcji.
Aby płacić bez ograniczeń, zweryfikuj ją.

Weryfikacja w 3 krokach:

1.   Jak zweryfikować kartę?

Po zalogowaniu w systemie uPaid (na stronie lub aplikacji) w zakładce „karty płatnicze”
– kliknij w , to rozpocznie proces weryfikacji.

Na Twoim koncie bankowym bank wyświetli zablokowaną kwotę od 1 do 99 groszy.


Jest to Twój klucz do weryfikacji.
2. Na czym polega weryfikacja?

Zaloguj się do konta bankowego (lub zadzwoń do banku) i sprawdź tę kwotę


w zakładce „karty-blokady”
Wpisz tę wartość w panelu użytkownika na stronie uPaid.pl lub w aplikacji.

Po wpisaniu prawidłowej kwoty, zwracamy zablokowaną sumę na Twoje konto.
Kliknij tutaj żeby zweryfikować kartę w MasterCard® Mobile.

3. Nie wiesz jak sprawdzić wyświetlaną, zablokowaną kwotę?

Zobacz nasz przewodnik: KLIK. upaid.pl/weryfikacja/



Dlaczego tego wymagamy?

Naszym priorytetem jest bezpieczeństwo – ta procedura pozwala się upewnić, że karta należy do danego użytkownika i nie dostała się w niepowołane ręce.


Dzięki weryfikacji będziesz mógł używać tej karty w ramach MasterCard® Mobile bez żadnych ograniczeń.

Poznaj MasterCard® Mobile i zobacz, gdzie możesz płacić telefonem http://mastercardmobile.pl

Nadal masz pytania?

/namiar na (NAZWA PARTNERA)

Kwestie dotyczące transakcji proszę kierować:
biuro@upaid.pl
(22) 633-49-96.

Dzięki uPaid raz zarejestrowaną kartą płatniczą możesz zapłacić telefonem wszędzie tam, gdzie zobaczysz logo MasterCard® Mobile.



Zgodność z certyfikatem bezpieczeństwa PCI DSS.

Pozdrawiamy,


Zespół (NAZWA PARTNERA)

/stopka/


Temat: Przypomnienie o dacie utraty ważności karty

Przypominamy!




W tym miesiącu Twoja karta płatnicza zarejestrowana z (NAZWA PARTNERA) w uPaid straci ważność.
Aby móc bez przeszkód płacić z MasterCard® Mobile, zaloguj się do swojego konta w uPaid i aktualizuj dane karty.
Jeśli numer karty ulega zmianie, zarejestruj nową kartę, starą usuń.
Kliknij tutaj żeby edytować dane karty.

Nadal masz pytania?

/namiar na (NAZWA PARTNERA)

Kwestie dotyczące transakcji proszę kierować:


biuro@upaid.pl
(22) 633-49-96.

Dzięki uPaid raz zarejestrowaną kartą płatniczą możesz zapłacić telefonem wszędzie tam, gdzie zobaczysz logo MasterCard® Mobile.



Zgodność z certyfikatem bezpieczeństwa PCI DSS.

Pozdrawiamy,


Zespół (NAZWA PARTNERA)

/stopka/








©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna