Praca zbiorowa pod red. J. Altkorna M. Barańska-Fischer, „ Strategie marketingowe firmy w cyklu życia produktu na rynku



Pobieranie 10.24 Kb.
Data29.04.2016
Rozmiar10.24 Kb.
Bibliografia



  1. Podstawy Marketingu”, praca zbiorowa pod red. J.Altkorna

  2. M. Barańska-Fischer, „Strategie marketingowe firmy w cyklu życia produktu na rynku”, w: Strategie marketingowe w przedsiębiorstwie, cz. II, Konferencja Naukowa PŁ, Łódź 1997

  3. S.Black: „Public Relations”, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998

  4. J. Dietrych: "System i konstrukcja", WTN, Warszawa 1985

  5. A. Dobosz, Marketing w praktyce, 1999, nr 6

  6. M. Drabik, „Marka”, Marketing w praktyce”, nr 4, 1999, s.41

  7. L. Garbarski, I. Rutkowski, W. Wrzosek, „Marketing”, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996

  8. R. Głowacki, Z. Kossut, T. Kramer: “Marketing”, PWN, Warszawa,, 1984

  9. T. Gdawiec, „PR a Reklama”, Marketing w praktyce, nr 3, 1998

  10. P. Kotler: „Marketing …", Gebethner i Ska,Warszawa 1994

  11. D. Maison: “Wprowadzanie nowego produktu na rynek”, “Marketing w praktyce” nr 2/97

  12. H.Mruk, I.Rutkowski,” Strategia produktu”, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999

  13. J. Penc: „Rynkowy wizerunek firmy”, „Marketing Serwis” 4/98

  14. Ilona Penc-Pietrzak, „Strategie biznesu i marketingu” , Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu,

  15. Ilona Penc-Pietrzak, „Strategiczne zarządzaniemarketingiem”, Wydawnictwo Key Text, Warszawa 1999

  16. A.Pomykalski, „Strategie marketingowe”, Politechnika Łódzka 2000

  17. A. Pomykalski, „ Strategia produktu”, Zeszyty naukowe Politechniki Łódzkiej, nr 31, 1998

  18. J. Polakowska-Kujawa, M. Kujawa, Sponsoring.Aspekty prawne i gospodarcze. Poltex, Warszawa 1994

  19. J.Praska-Kruszyńska: „Strategie sponsoringowe – teoria a praktyka w: Strategie marketingowe w przedsiębiorstwie”, część II, materiały konferencyjne pod red. A. Pomykalskiego, Lodart, Łódź 1997

  20. J. Praska-Kruszyńska: Public Relations „W Zarządzanie organizacjami gospodarczymi, część II”, materiały konferencyjne pod red. J.Lewandowskiego, PL, Łódź 1998

  21. Przybyłowski, Hartley, Kerin, Rudelius: „Marketing", ABC sp. z o.o. 1998

  22. M. Prymon: „Umiejętność lokowania produktu na rynku”. Marketing w praktyce, Nr 5/1996

  23. T. Radwan: „Sponsoring – nowy klucz do sukcesu”, „Businessman Magazine” 9/93

  24. I. Rutkowski, W. Wrzosek: „Marketingowa koncepcja sprzedaży”, PWE, Warszawa,1976

  25. I. Rutkowski: "Siła marki - sukces firmy", "Businessman 8/1992

  26. K. Sokolewicz Hirszel, „Opakowanie doskonałe”, Gazeta Prawna, nr 44, 1997

  27. L.Stecki, Sponsoring. TNOiK „Dom Organizatora”, Toruń

  28. Por.D.Styczek, K.Klukowska,,Dobra marka zawsze w cenie,”Życie Gospodarcze” 1996, nr 11

  29. T. Sztucki: „Marketing”, Agencja Wydawnicza „Placet”

30.W. Wiszniewski: „Sukces z marketingiem", ZCO, 1995, Zielona Góra

  1. M. Witek, „ Bez reklamy ani rusz”, Nowe Życie Gospodarcze, nr 31, 1999

  2. P. Wojak: „Wsłuchać się w rynek"; Marketing Serwis, nr 1/96

  3. K. Wójcik: „Public relations od A do Z”, część II, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1997

  4. B. Żurawik: „Strategia rozwoju nowego produktu”, “Businessman”, nr 2/91







©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna