Profil zawodowy



Pobieranie 23.81 Kb.
Data07.05.2016
Rozmiar23.81 Kb.
Karola Jaszewska

Miejsce zamieszkania: Poznań

Data urodzenia: 21.05.1974

e-mail: karola@advertisingbroker.pl

tel.: 602 104 374
PROFIL ZAWODOWY

Doświadczony Manager Marketingu z kilkunastoletnią praktyką zdobytą zarówno w agencjach reklamowych jak i międzynarodowych korporacjach. Studia podyplomowe Public Relations; komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna.

Sprawowanie funkcji Communications Managera i rzecznika prasowego w międzynarodowej firmie FMCG. Doświadczenie we współpracy z mediami, domami mediowymi, agencjami reklamowymi, studiem filmowym, fotografami. Zarządzanie sytuacją kryzysową w firmie. Organizacja konferencji prasowych. Kampanie marketingowe i PRowskie - ATL, BTL, TTL, Internet, eventy. Koordynacja projektów o zasięgu międzynarodowym. Współpraca z product managerami i współtworzenie strategii marketingowych dla marek i produktów – launch, rozwój marki, wsparcie sprzedaży produktu. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie szkoleń i prezentacji sprzedażowych. Komunikatywność, proaktywność, nastawienie na realizację celu, zaangażowanie. Wykształcenie wyższe, studia podyplomowe, język angielski i francuski – biegle.
CEL ZAWODOWY

Communications Manager, Marketing Manager, PR Manager, Rzecznik Prasowy, Project Manager, Brand Manager, zarządzanie kryzysem w firmie, konsulting marketingowy


EDUKACJA
2010-2011 Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

studia podyplomowe

PR i Crisis Management
1994 – 1999 Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Studia dzienne -Wydział Prawa i Administracji, specjalizacja: Europeistyka,
tytuł magistra: stosunki międzynarodowe
1990 – 1994 VIII LO w Poznaniu


PRZEBIEG PRACY ZAWODOWEJ

Zeelandia Polska 03.2011-obecnie

(branża spożywcza, B2B, producent dodatków piekarskich i cukierniczych, firma międzynarodowa, lider na rynku, 8 000 Klientów, 50os.dział sprzedaży)



Communications Manager

  • Tworzenie i nadzór nad realizacją budżetu marketingowego

  • Tworzenie strategii komunikacji zewnętrznej, w tym PR-u oraz wewnętrznej firmy
    ( prasa branżowa, targi, spotkania z klientami, eventy, promocje, specjalne akcje sprzedażowe, strona www,intranet, gazetka firmowa, szkolenia, prezentacje dla Klientów)

  • Występowanie w roli Rzecznika Prasowego firmy

  • Aktywna współpraca z działem sprzedaży, udział w planowaniu i wpływ na politykę sprzedażową firmy

  • Współpraca z produkt managerami i współtworzenie komunikacji dla produktów i marek – launch, odświeżenie produktu, wsparcie sprzedaży

  • Stała współpraca z agencjami reklamowymi, domami produkcyjnymi, fotografami

  • Udział w projektach międzynarodowych

  • Projekty specjalnie non - profit: Akademia Zeelandia, Pracuj z Zeelandią

Bolsius Polska 11.2010 – 03.2011

( firma międzynarodowa z kapitałem holenderskim, produkcja w Polsce, lider na rynku europejskim,producent świec)



Trade Marketing Manager

  • Tworzenie i nadzór nad realizacją budżetu trade marketingowego

  • Aktywna współpraca z działem sprzedaży w celu planowanie sposobu wsparcia sprzedaży

  • Planowanie, przeprowadzanie i rozliczanie akcji wsparcia sprzedaży

  • Współpraca z centralną w Holandii



Tequila Polska – TBWA Group 06.2007-11.2010

( sieciowa agencja reklamowa o zasięgu międzynarodowym)



Account Manager

  • Aktywny udział w planowaniu strategii dla marek

  • Planowanie działań marketingowych zgodnych ze strategią marki

  • Prowadzenie działań marketingowych dla marek

  • Planowanie kosztów, realizacja budżetów, rozliczanie projektów

  • Negocjacje cen z klientem i u podwykonawców

  • Przygotowywanie ofert przetargowych

  • Kompleksowa obsługa Klientów: Semax, Lorenz Balhsen, Wrigley, Kompania Piwowarska, Nivea , Braas

prowadzone projekty:

  • ATL - produkcja kampanii telewizyjnej dla marki BRAAS

  • Internet - tworzenie społeczności na portalach społecznościowych, prowadzenie
    dedykowanych kampanii – Wrigley, Nivea, Tyskie

Men at Work 2005 - 2007

(agencja reklamowa – spółka z grupy JUST)



Senior Account Manager

  • Nadzór pracy zespołu accounkiego i kreatywnego

  • Kompleksowa obsługa Klientów: Altadis(Spike, Gauloises, Iris), WBK, Kolastyna, PZU

  • Przygotowanie i prowadzenie prezentacji przetargowych dla Deutsche Bank, Hestia, Vectra, Statoil

prowadzone projekty:

  • ATL - WBK – spot produktowy

  • BTL - Żywiec, Spike, Gauloises, Iris

  • Eventy -Spike


LNB Poland 2000 - 2005

Dział Marketingu i Sprzedaży



Specjalista ds. marketingu

Manager ds. marketingu i eksportu

Własna działalność gospodarcza 1999 - 2000



KURSY

1996 – 1998 Studium Języków Obcych UAM ( język angielski)


1995 – 1996 Dom Bretanii – kurs języka francuskiego
1997 Instytut Praw Człowieka- Kurs – Międzynarodowa Ochrona Praw Człowieka
1997 Europejski Konkurs Praw Człowieka w Strasburgu

- udział w konkursie znajomości orzecznictwa Trybunału Europejskiego



SZKOLENIA


  • Efektywne zarządzenie projektem

  • Coaching,Zarządzanie zespołem

  • Myślenie kreatywne

  • Brief . wszystko na temat.

  • DTP – żmudna praca grafika

  • Kursy z zakresu obsługi Klienta, psychologii zachowań, nawiązywania

i utrzymania dobrych relacji z klientem
Cechy charakteru wysoce rozwinięta komunikatywność,leader z umiejętnością słuchania,
podejmujący decyzje,odpowiedzialność, sumienność, nastawienie na
realizację celu, proaktywność, kreatywność,umiejętność planowania
i organizacji pracy sobie i innym,

Umiejętności język angielski – biegle

Język francuski - biegle



Zainteresowania bieganie, joga, pływanie,


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883)


©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna