Racibórz, 13. 07. 2012 5 lipca zainaugurowano kampanię „Moje wielkie zdrowe grillowanie



Pobieranie 13.13 Kb.
Data09.05.2016
Rozmiar13.13 Kb.
Ogólnopolski P
rogram Promocyjny „Doceń polskie”
Racibórz, 13.07.2012


5 lipca zainaugurowano kampanię „Moje wielkie zdrowe grillowanie”, która promuje mięso kulinarne wytworzone w Systemie QAFP. Ambasadorem akcji jest aktor Paweł Królikowski, a organizatorem - Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego.
Inauguracja kampanii „Moje wielkie zdrowe grillowanie”

Trwająca do końca sierpnia kampania promuje mięso produkowane zgodnie z kryteriami Systemu Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP (Quality Assurance for Food Products). System jest transparentny; mięso pochodzi od wiarygodnych producentów, którzy spełnili stawiane im wymagania i uzyskali certyfikat jakości.


Pierwszym producentem spełniającym wymogi Systemu QAFP są Zakłady Mięsne SALUS Sp. z o.o. z Golinki w woj. wielkopolskim. Schab, karkówka i szynka (czyli trzy elementy mięsa wieprzowego, które obejmuje System) dostarczane przez ZM SALUS są zgodne z wymogami zawartymi w Zeszytach Branżowych opracowanych przez UPEMI.

Dowodem na to, że wielkopolska firma oferuje mięso najwyższej jakości są także certyfikaty Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Wyróżnienia te zostały przyznane na podstawie ocen niezależnych ekspertów w maju tego roku. Szynka i karkówka z oferty ZM SALUS otrzymały certyfikat programu oraz tytuły TOP PRODUKT, co oznacza, że zdobyły maksymalną liczbę punktów.

ZM SALUS to pierwszy, ale nie jedyny producent związany z Systemem QAFP. Trwa bowiem proces certyfikacji kolejnej firmy zajmującej się produkcją mięsa wieprzowego, poza tym chęć udziału w projekcie zadeklarowało siedem firm z branży drobiarskiej.
Mięso spełniające kryteria Systemu administrowanego przez UPEMI wyróżnia się zarówno walorami smakowymi, jak i odżywczymi. Wieprzowina oznaczona znakiem QAFP ma różowo-czerwony kolor, prawidłową strukturę, a przy tym nie wykazuje nadmiernej ilości wycieku wody. Mięso ma swoisty smak, jest soczyste, kruche i co warte odnotowanie – zawiera nie więcej niż 3 proc. tłuszczu.
O walorach wieprzowiny ze znakiem QAFP mogli się przekonać uczestnicy spotkania przy grillu, które zainicjowało kampanię „Moje wielkie zdrowe grillowanie”. Do Zegrzynka przyjechali przedstawiciele firm z branży mięsnej i orędownicy smakowitych dań z rusztu. Nie mogło zabraknąć ambasadora akcji - aktora Pawła Królikowskiego i zaprzyjaźnionych z nim artystów. Spotkanie udowodniło, że odpowiednio przyrządzona wieprzowina najwyższej jakości sprawdzi się nawet w najwytworniejszych okolicznościach przyrody.
Inauguracja kampanii była także okazją do zaprezentowania poradnika „Moje wielkie zdrowe grillowanie - Paweł Królikowski rekomenduje”. Album zawiera wiele praktycznych podpowiedzi związanych z przyrządzaniem potraw na grillu. W książce znaleźć można m.in. wskazówki dotyczące wyboru odpowiednich narzędzi i produktów, marynowania mięsa, przyrządzania sosów i wreszcie - wyboru miejsca na przyjęcie z grillem w roli głównej.
* * *

ZDJĘCIA:

Zdrowe grillowanie 01
Podpis: Wiesław Różański, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI) w towarzystwie Pawła Królikowskiego - ambasadora akcji „Moje wielkie zdrowe grillowanie”.
Zdrowe grillowanie 02

Podpis: Podczas spotkania podawano dania przyrządzone z mięsa dostarczonego przez ZM SALUS.


Zdrowe grillowanie 03

Podpis:Wszyscy uczestniczy spotkania otrzymali poradnik „Moje wielkie zdrowe grillowanie - Paweł Królikowski rekomenduje” z autografem ambasadora kampanii.

* * *

Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”

Program „Doceń polskie” ma na celu promocję wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku. Ich selekcją, oceną i przyznaniem certyfikatu „Doceń polskie” zajmują się eksperci, reprezentujący m.in. Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Fundację Klubu Szefów Kuchni i Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP.

Honorowy patronat nad programem „Doceń polskie” sprawuje Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

* * *


KONTAKT:



Ogólnopolski Program promocyjny "Doceń polskie"
http://docenpolskie.pl/

Anna Koza
specjalista ds. public relations
anna.koza@adventure.media.pl

Adventure Media s.c. Agencja Public Relations


www.adventure.media.pl
tel. 032 724 28 84
fax 032 417 01 70









©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna