Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia częŚĆ I oprogramowanie



Pobieranie 288.64 Kb.
Strona1/2
Data02.05.2016
Rozmiar288.64 Kb.
  1   2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I – oprogramowanie
  1. Novell SUSE Linux Enterprise Server 11 for X86, AMD64 & Intel EM64T, Itanium & IBM Power (Maximum 32 sockets) 3-year Standard Support – 5szt.,

  2. Novell SUSE Linux Enterprise Virtual Machine Driver Pack Unlimited Images 3-Year Subscription – 2szt.,

  3. Microsoft Windows Server CAL 2008 User MOLP GOV – 30szt.,

  4. Microsoft Windows Terminal Server 2008 Device CAL MOLP GOV – 5szt.,

  5. Microsoft Windows Server Standard 2008 MOLP GOV + nośnik – 1szt.


CZĘŚĆ II – oprogramowanie antywirusowe


  1. wznowienie 44 licencji na oprogramowanie NOD32 BE Suite obejmujące okres od 2009.08.08 do 2011.06.18,

  2. 38 nowych licencji na oprogramowanie NOD32 BE Suite na okres od 2009.06.18 do 2011.06.18,

  3. wznowienie 25 licencji na oprogramowanie NOD32 BE Suite obejmujące okres od 2011.02.08 do 2011.06.18,

Zamawiający wymaga dostarczenia jednego dokumentu licencyjnego wystawionego na 357 licencji NOD32 BE Suite ( Zamawiający jest w posiadaniu 250 licencji NOD32 BE Suite ważnych do 2011.06.18)
CZĘŚĆ III – sprzęt sieciowy (UTM)


  1. Cisco Catalyst 2960-48TC-L – 2szt.

gwarancja: min. 1rok

  1. 1000Base-SX SFP GBIC Card (MMF LC) ( GLC-SX-MM= ) – 4 szt

gwarancja: min. 1rok

CZĘŚĆ IV – sprzęt sieciowy


  1. Fortigate 200A

  • urządzenie powinno być objęte min. roczną gwarancją producenta zapewniającą naprawę lub wymianę uszkodzonego urządzenia w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia ustarki w systemie 8x5,

  • urządzenie powinno być objęte min. roczną subskrypcją oprogramowania i serwisu zapewniając: dostęp do nowych wersji: firmware’u, definicji antywirusowych, antyspamowych, IPS, Content Filtering,wsparcie techniczne realizowanego przy pomocy strony internetowej,

  1. Fortigate 50B

  • urządzenie powinno być objęte min. roczną gwarancją producenta zapewniającą naprawę lub wymianę uszkodzonego urządzenia w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia ustarki w systemie 8x5,

  • urządzenie powinno być objęte min. roczną subskrypcją oprogramowania i serwisu zapewniając: dostęp do nowych wersji: firmware’u, definicji antywirusowych, antyspamowych, IPS, Content Filtering, wsparcie techniczne realizowanego przy pomocy strony internetowej.



CZĘŚĆ V – sprzęt komputerowy (serwer)
Serwer – 2szt.

Wymagania w stosunku do serwera:



  1. Procesor ( 2szt.) - procesor wykonujący 64-bitowe instrukcje AMD64 lub EM64T (np. AMD Opteron albo Intel Xeon) o nie gorszej wydajności, w obliczeniach wykorzystujących kod 64-bitowy, niż sześciordzeniowy Intel Xeon 7460, minimum 684 508 punktów według testu TPC-C ( wyniki testów dostępne są na stronie: http://www.tpc.org/tpcc/results/tpcc_results.asp?orderby=hardware , wynik testu przy zainstalowanych 4 procesorach ),

  2. Obudowa rack - montowana w szafie 19” RACK, nie większa niż.4U, redundantne chłodzenie, możliwość instalacji do min. 4 dysków hot-plug,

  3. Zestaw montażowy umożliwiający zamontowanie serwera w szafie RACK 19”,

  4. Płyta główna - czteroprocesorowa producenta serwera oznaczona trwale logiem producenta ,

  5. Pamięć - zainstalowane min. 48 GB PC2-5300 667MHz registered DDR2- SDRAM DIMM z mechanizmem ECC, Chipkill, Memory Mirroring, Hot-swap oraz z możliwością dodawania pamięci na gorąco bez wyłączania serwera (Hot-add), możliwość rozszerzenia pamięci maksymalnie do 128GB,

  6. Kontroler Serial-Attach SCSI - kontroler z funkcjonalnością RAID 0, 1, 5, 10, 6 , cache 256MB podtrzymywany z baterii,

  7. Dyski – 4 dyski 73GB, 15k, 2,5” SAS,

  8. Kontrolery Fibre Chanel - min 2 karty HBA z interfejsem Fibre Channel 4Gb jedno portowe,

  9. Oprogramowanie do konfiguracji i diagnostyki serwera:

  1. pakiet wspomagający instalację serwera,

  2. pakiet do serwisowania oraz zdalnej diagnostyki i umożliwiający współpracę ze sprzętowym systemem zdalnej diagnostyki,

  3. pakiet umożliwiający zdalną administrację serwera (kontrola, przesyłanie komunikatów, inwentaryzacja) oraz zdalnego przechwytywania konsoli operatora, system powinien umożliwiać zarządzanie sprzętem innych producentów, procedury przewidywania awarii dysków, pamięci, procesorów, VRM, zasilaczy,

  4. wymagana możliwość zdalnego zarządzania serwerem, przechwytywania konsoli graficznej oraz podłączania zdalnych napędów w postaci plików ISO bez użycia dodatkowego oprogramowania instalowanego na serwerze a uzależniającego w/w funkcjonalność od działającego na serwerze systemu operacyjnego.

  5. zintegrowany procesor serwisowy

  1. Karta graficzna – min. 16 MB pamięci zintegrowana z płytą,

  2. Złącza na płycie - Łącznie 7 slotów PCI-E x8, w tym min. 2x PCI-E x8 Hot-swap,

  3. Karta sieciowa - 2 x Gigabit Ethernet z cechą Wake on LAN,

  4. CD-ROM / DVD - DVD-ROM,

  5. Zasilacz – min. 2 x redundant hotswap,

  6. Skalowalność serwera - możliowość łączenia 4-procesorowych serwerów w jeden serwer 8-procesorowy (opcja producenta )

  7. 3 letnia gwarancja producenta gwarantującą przywrócenie działania serwera najpóźniej do 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii serwisowi za pomocą strony internetowej producenta i/lub wiadomości email do producenta. Zgłaszanie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.


CZĘŚĆ VI – sprzęt komputerowy (notebook)
Notebook Dell XPS M1330 lub równoważny spełniający poniższe wymagania – 1szt.


  • Ekran LED min. 12” , max. 13,3" ; min. WXGA (1280x800), True Life,

  • Notebook z procesorem zgodnym z x86 o wydajności ocenionej na co najmniej 1300 punktów zdobytych w teście PerformanceTest 7.0 (1005) WIN32 – CPU (CPU Mark),

  • Pamięć RAM: 4 GB DDR2 667 MHz (2 x 2024MB),

  • Dysk twardy: min. 120 GB, 7200 obr/min.,

  • Karta dźwiękowa: zintegrowana,

  • Głośniki: zintegrowane,

  • Karta sieciowa: zintegrowana min. 10/100 LAN,

  • Łączność bezprzewodowa: zintegrowana karta Wireless LAN 802.11 a/b/g oraz wbudowany moduł Bluetooth,

  • Porty/złącza: min. 2x USB 2.0, złącze słuchawek, złącze mikrofonu, FireWire, RJ-45, HDMI, VGA, ExpressCard, Kensington Slot,

  • Napęd optyczny 8x DVD+/-RW, wyklucza się obsługę napędu optycznego przy wykorzystaniu elementów mechanicznych wychodzących poza obrys notebooka, Pojemność baterii: 85Wh lub większa,

  • Czas pracy na baterii: min. 5 godziny,

  • Bezpieczeństwo: wbudowany czytnik linii papilarnych,

  • System operacyjny Microsoft Windows Vista Home Basic, zainstalowany system operacyjny nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft,

  • Gwarancja: min. 1 rok wsparcia technicznego w zakresie sprzętu.


CZĘŚĆ VII – sprzęt komputerowy
      1. Pamięć DIMM DDR 1GB 400MHz CL3 ECC KINGSTON (KVR400X72C3A/1G), gwarancja 5 lat – 4szt.,

      2. Pamięć DIMM DDR2 2GB 400MHz ECC Registered CL3 KINGSTON (KVR400D2S4R3/2G), gwarancja 5 lat – 6szt.,

      3. Pamięć Kingston SO-DIMM 2X1024 MB DDR2 533 MHz CL4 (KVR533D2S4K2/2G), gwarancja 5 lat – 2szt. ,

      4. Klawiatura - 10szt.


Wymagania w stosunku do klawiatury:

      • długość przewodu: min. 1,5m,

      • układ QWERTY,

      • złącze PS/2,

      • gwarancja 2 lata.
      1. Mysz - 30szt.,


Wymagania w stosunku do myszy:

  • optyczna, przewodowa

  • długość przewodu: min. 1,5m,

  • złącze combo: USB, PS/2 ( realizowane za pomocą przejściówki )

  • min. 3 przyciski, 1 rolka

  • rozdzielczość CPI/DPI min. 800,

  • gwarancja 2 lata.


  1. Zasilacz komputerowy – 10 szt.


Wymagania w stosunku do zasilacza:

  • moc min. 350W,

  • wentylator min. 120mm z automatyczną regulacją obrotów w zależności od temperatury,

  • zabezpieczenia: zwarciowe, przeciążeniowe, przepięciowe, termiczne,

  • typy złącz:

    • 20/24pin ATX 2.0 – 1szt.,

    • 4pin ATX 12V – 1szt.,

    • SATA – 2szt.,

    • MOLEX – 7szt.,

    • Floppy – 1szt.

    • gwarancja: 2 lata.
  1. Taśma DYMO D1 12 mm x 7m biało/czarna (45013) – 4szt.,




  1. Dysk zewnętrzny – 3 szt.


Wymagania w stosunku do dysków:

    • szerokości: 2.5 cala,

    • pojemność: min. 320 GB,

    • interfejs: USB,

    • wersja interfejsu: USB 2.0,

    • prędkość obrotowa: min. 5 400 obr./min.,

    • pamięć cache:min. 8 192 kb,

    • w komplecie: kabel USB 2.0,

    • niewymagający zasilacza,

    • gwarancja: 1 rok




  1. Wentylator CPU – 5 szt.,

Wymagania w stosunku do wentylatora:

    • zastosowanie: Socket 940, Socket 775, Socket 939, Socket 754

    • max. prędkość obrotowa: min. 2 800 obr./min.,

    • głośność: max. 26 dB,

    • napięcie zasilania:12 V,

    • w zestawie: pasta termoprzewodząca,

    • gwarancja: 1 rok




  1. Kabel UTP kat. 5E o długości 3m, zakończony złączami RJ45 – 10 szt.,

  2. Kabel UTP kat. 5E o długości 1,5m, zakończony złączami RJ45 – 15 szt.,

  3. Płyty CD-R 700MB min. 52x - 100szt.,

  4. Płyty DVD-R 4,7GB min. 16x - 200szt.,




  1. Zestaw głośników – 2szt.

Wymagania w stosunku do zestawu głośników:

  • Ilość głośników: 2 szt

  • Łączna moc: min. 5 W RMS (2,5 W x 2)

  • Łączna moc szczytowa: min. 10 W

  • Podłączenie sygnału przez przewód zakończony wtykiem Jack Φ 3,5 lub dodatkowe gniazdo wejściowe Φ 3,5  

  • Wyjście słuchawkowe,

  • Oddzielny włącznik wraz z regulatorem głośności,

  • Potencjometr regulacji tonów,

  • Dioda LED informująca o stanie zasilania
    Zasilanie bezpośrednio z sieci elektrycznej (bez zewnętrznego zasilacza)
    Gwarancja: 2 lata




  1. Prowadnice do szaf RACK 26-36 dla modułu dyskowego EonStor S16S-J1000 – 1szt.,

  2. szafa serwerowa wraz z wyposażeniem – 1szt.:

Wymagania w stosunku do szafy serwerowej wraz z wyposażeniem:

    1. stojąca 19" o wysokości 45U,

    2. szerokości: 800 mm

    3. głębokość: 1000mm

    4. drzwi frontowe blaszane perforowane zabezpieczone zamkiem

    5. osłona tylna blaszana perforowana, skrócona, zabezpieczona zamkiem + 2 x maskownica 3U z przepustem szczotkowym

    6. zdejmowane ściany boczne blaszane zabezpieczone zamkiem

    7. półka o głębokości całkowitej 650mm , szerokość 465 – 2 szt.

    8. półka o głębokości całkowitej 550mm , szerokość 465 – 1szt.

    9. zainstalowany panel wentylacyjny sufitowy: min 4 wentylatory, termostat

    10. cokół: wysokość - 100 mm , z poziomowaniem, 2 ściany perforowane(przód, tył) , 2 ściany pełne (boczne)

    11. kolor : szary

    12. stopień ochrony: IP 20 zgodnie z normą PN 92/E-08106 / EN 60529 / IEC 529.

    13. organizer kablowy: metalowy montaż poziomy 1 U, 5 uchwytów organizacyjnych - 5 szt.

    14. zestawy montażowe: wkręt M6x16 - 120 szt. , nakrętka klatkowa M6 - 120 szt., podkładka z tworzywa sztucznego - 120 szt.

    15. listwa zasilająca do montażu poziomego 19” 1U z zestawem montażowym – 2 szt.

  • napięcie znamionowe: 230 V AC

  • prąd znamionowy 16 A

  • maksymalny prąd: 16 A

  • Gniazda wyjściowe standard 2P + Z, 230 V, 10/16 A, min. 5

  • przewód przyłączeniowy: 3 m, przekrój przewodów 1,5 mm2

  • stopień ochrony: IP 20 zgodnie z normą PN 92/E-08106 / EN 60529 / IEC 529

    1. listwa zasilająca PDU do montażu poziomego 19” z zestawem montażowym – 1 szt.

  • napięcie znamionowe: 230 V AC

  • prąd znamionowy 16 A

  • maksymalny prąd: 16 A

  • zabezpieczenie: 1 bezpiecznik 16 A

  • interfejs sieciowy: RJ45 100 Mb

  • gniazda wyjściowe: min. 8 gniazd IEC320 C13

  • wejście: min. 1 przewód zasilający IEC320 C20 / 2P+Z, długość 3 m

  • monitor zasilania: wyświetlacz ma urządzeniu, strona WWW, SNMP, załączone oprogramowanie

  • zdalne wyłączanie/włączanie pojedynczych gniazd

  • informacje o zdarzeniu alarmowym poprzez Web, SNMP, ostrzeżenia i nadmierne obciążenie

  • zdarzenia alarmowe e-mail, trap SNMP, alarm dźwiękowy

  • stopień ochrony: IP 20 zgodnie z normą PN 92/E-08106 / EN 60529 / IEC 529.

    1. gwarancja: elementy mechaniczne – 5 lat, elementy elektryczne – 12 miesięcy




  1. Moduł podtrzymywania bateryjnego pamięci cache (9273CBTE) do macierzy EonStor S16F-G1430

Gwarancja: 1 rok.
CZĘŚĆ VIII – drukarka
Drukarka SKK-4208DNR lub równoważna - 1 szt.

Drukarka do drukowania nalepek kontrolnych na szyby pojazdów.



  • Szybkość wydruku: max. 203 mm/s,

  • Rozdzielczość: 203 dpi,

  • Szerokość wydruku: max. 104 mm przy szerokości taśmy 118 mm

  • Pamięć: 1 MB FLASH, 8 MB DRAM,

  • Typ druku: termo transferowy,

  • Szerokość obsługiwanych etykiet: 25,4 mm – 118 mm,

  • Długość obsługiwanych etykiet: 6,35 mm – 2540 mm,

  • Grubość obsługiwanych etykiet: 0.0625 mm – 0,254 mm,

  • Czujnik etykiet: regulowany, reaguje na przerwę między etykietami, wcięcie i czarny znacznik,

  • Średnica rolki etykiety: - wewnętrzna: 38 mm – 76 mm,

- zewnętrzna: max. 103 mm,

  • Taśma barwiąca: Średnica wewnętrzna rolki : 25mm, długość: 600 m, szerokość: 25,4 mm – 114 mm,

  • Obudowa: metalowa,

  • Wyposażenie:

    • adapter do wydruku nalepek kontrolnych na szyby pojazdów,

    • dodatkowa taśma barwiąca (na 10 000 nalepek)

    • oprogramowanie do druku nalepek kontrolnych sterujące drukarką, zapewniające:

    • kontrolę prawidłowości wprowadzonego numeru:

      • dopuszcza tylko znaki określone w ustawie,

      • sprawdza ilość znaków w numerze (również rozszerzone numery 8-znakowe),

      • domyślnie proponuje drukowanie numeru o 1 większego,

      • zamiana wpisanych małych liter na wielkie,

    • rejestrację wydrukowanych numerów (data i godzina wydrukowania),

    • ostrzeganie przed powtórnym wydrukowaniem numeru,

    • drukowanie w tzw. „odbiciu lustrzanym”,

  • gwarancja i pakiet serwisowy: 36 miesięcy,

  • zakres usług pakietu serwisowego:

    • wsparcie techniczne dotyczące użytkowania sprzętu,

    • wsparcie techniczne dotyczące użytkowania oprogramowania,

    • rozszerzoną gwarancję na sprzęt,

    • rozszerzoną gwarancję na oprogramowanie,

  • możliwe świadczenie usług pakietu serwisowego w siedzibie dostawcy poprzez elektroniczne kanały dostępu (email, telefon, WWW, zdalny dostęp)

  • gwarancja na oprogramowanie: 36 miesięcy,

  • gwarancja na urządzenie: 36 miesięcy (gwarancja na głowicę drukującą: 12 miesięcy),

  • gwarantowany czas naprawy urządzenia: max. 3 dni robocze + czas przesyłki,

  • zapasowa taśma barwiąca T110360-301 ( na 10.000 nalepek).


Nazwa i adres Wykonawcy:
………………………………………….…………………... ….............................................. (miejscowość i data)

tel./ faks, e-maii:

………………………………………………………….


OFERTA – CZĘŚĆ I
POWIAT W POZNANIU

ul. Jackowskiego 18

60-509 Poznań
Odpowiadając na ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego
w Poznaniu,
zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ oferujemy realizacje zamówienia za cenę:
Cena: ………………………….zł netto, słownie…………………………………………………..zł,

podatek VAT……...%, tj………………………………………………..zł,

cena brutto ………………………………………………zł,

słownie………………………………………………………………………………..

w tym:


lp

Nazwa przedmiotu zamówienia

Cena netto jedn.

Cena brutto jedn.

Ilość

Wartość netto (cena jedn. x ilość)

Wartość brutto (Wartość netto z VAT)

1

Novell SUSE Linux Enterprise Server 11 for X86, AMD64 & Intel EM64T, Itanium & IBM Power (Maximum 32 sockets) 3-year Standard Support







5







2

Novell SUSE Linux Enterprise Virtual Machine Driver Pack Unlimited Images 3-Year Subscription







2







3

Microsoft Windows Server CAL 2008 User MOLP GOV







30







4

Microsoft Windows Terminal Server 2008 Device CAL MOLP GOV







5







5

Microsoft Windows Server Standard 2008 MOLP GOV + nośnik







1







RAZEM







Oświadczamy, że:

  1. Dostawę zrealizujemy w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy.

  2. Spełniamy warunki udziału w postępowaniu określone wart. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655);

  3. Zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia w tym, z warunkami przystąpienia
    do postępowania i nie wnosimy do nich zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy wszystkie informacje niezbędne
    do prawidłowego przygotowania oferty;

  4. Uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ;

  5. Załączony do SIWZ projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego;

  6. Wadium wnieśliśmy w dniu ………….. w formie …………………………………

  7. Nasza oferta składa się z .............................. kolejno ponumerowanych stron;

  8. Następujący zakres prac zamierzamy zlecić podwykonawcom:*

1).................................................

2)..................................................

3).................................................


  1. Integralną część oferty stanowią następujące dokumenty:**

1).................................................

2)..................................................

3).................................................

Uwaga:

* Niepotrzebne skreślić

** Jeżeli dołączane są odpisy dokumentów lub ich kopie, to muszą być one poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem

..............................................................................

(pieczęć i podpis osoby upoważnionej)
Nazwa i adres Wykonawcy:
……………………………………….………………… ….............................................. ( miejscowość i data)

tel./ faks, e-mail:

…………………………………………………………



OFERTA – CZĘŚĆ II
POWIAT W POZNANIU

ul. Jackowskiego 18

60-509 Poznań

Odpowiadając na ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego


w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę oprogramowania antywirusowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ oferujemy realizacje zamówienia za cenę:
Cena:………………………….zł netto, słownie…………………………………………………..zł,

podatek VAT……...%, tj………………………………………………..zł,

cena brutto ………………………………………………zł,

słownie………………………………………………………………………………..
w tym:

lp

Nazwa przedmiotu zamówienia

Cena netto jedn.

Cena brutto jedn.

Ilość

Wartość netto (cena jedn. x ilość)

Wartość brutto (Wartość netto z VAT)

1

wznowienie licencji na oprogramowanie NOD32 BE Suite obejmujące okres od 2009.08.08 do 2011.06.18,







44







2

nowe licencje na oprogramowanie NOD32 BE Suite na okres od 2009.06.18 do 2011.06.18,







38







3

wznowienie licencji na oprogramowanie NOD32 BE Suite obejmujące okres od 2011.02.08 do 2011.06.18,







25







RAZEM






Oświadczamy, że:



  1. Zamówienie zrealizujemy w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.

  2. Spełniamy warunki udziału w postępowaniu określone wart. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655);

  3. Zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia w tym, z warunkami przystąpienia
    do postępowania i nie wnosimy do nich zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy wszystkie informacje niezbędne
    do prawidłowego przygotowania oferty;

  4. Uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ;

  5. Załączony do SIWZ projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego;

  6. Wadium wnieśliśmy w dniu ………….. w formie …………………………………

  7. Nasza oferta składa się z .............................. kolejno ponumerowanych stron;

  8. Następujący zakres prac zamierzamy zlecić podwykonawcom:*

1).................................................

2)..................................................

3).................................................


  1. Integralną część oferty stanowią następujące dokumenty:**

1).................................................

2)..................................................

3).................................................

Uwaga:

* Niepotrzebne skreślić

** Jeżeli dołączane są odpisy dokumentów lub ich kopie, to muszą być one poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem
..............................................................................

(pieczęć i podpis osoby upoważnionej)


Nazwa i adres Wykonawcy:
……………………………………….………………… ….............................................. (miejscowość i data)

tel./ faks, e-mail:

…………………………………………………………



OFERTA – CZĘŚĆ NR III
POWIAT W POZNANIU

ul. Jackowskiego 18

60-509 Poznań

Odpowiadając na ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego


w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu sieciowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego
w Poznaniu,
zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ oferujemy realizacje zamówienia za cenę:
Cena:………………………….zł netto, słownie…………………………………………………..zł,

plus podatek VAT……...%, tj………………………………………………..zł,

cena brutto ………………………………………………zł,

słownie………………………………………………………………………………..

w tym:



lp

Nazwa przedmiotu zamówienia

Okres gwarancji

Cena netto jedn.

Cena brutto jedn.

Ilość

Wartość netto (cena jedn. x ilość)

Wartość brutto (Wartość netto z VAT)

1

Cisco Catalyst 2960-48TC-L









2







2

1000Base-SX SFP GBIC Card (MMF LC) ( GLC-SX-MM= )










4







RAZEM






Oświadczamy, że:



  1. Zamówienie zrealizujemy w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.

  2. Spełniamy warunki udziału w postępowaniu określone wart. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655);

  3. Zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia w tym, z warunkami przystąpienia
    do postępowania i nie wnosimy do nich zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy wszystkie informacje niezbędne
    do prawidłowego przygotowania oferty;

  4. Uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ;

  5. Załączony do SIWZ projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego;

  6. Wadium wnieśliśmy w dniu ………….. w formie …………………………………

  7. Nasza oferta składa się z .............................. kolejno ponumerowanych stron;

  8. Następujący zakres prac zamierzamy zlecić podwykonawcom:*

1).................................................

2)..................................................

3).................................................


  1. Integralną część oferty stanowią następujące dokumenty:**

1).................................................

2)..................................................

3).................................................
Uwaga:

* Niepotrzebne skreślić

** Jeżeli dołączane są odpisy dokumentów lub ich kopie, to muszą być one poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem

..............................................................................

(pieczęć i podpis osoby upoważnionej)

Nazwa i adres Wykonawcy:
……………………………………….………………… ….............................................. (miejscowość i data)

tel./ faks, e-mail:

…………………………………………………………



OFERTA – CZĘŚĆ NR IV
POWIAT W POZNANIU

ul. Jackowskiego 18

60-509 Poznań

Odpowiadając na ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego


w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu sieciowego (UTM) dla potrzeb Starostwa Powiatowego
w Poznaniu
zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ oferujemy realizacje zamówienia za cenę:
Cena:………………………….zł netto, słownie…………………………………………………..zł,

plus podatek VAT……...%, tj………………………………………………..zł,

cena brutto ………………………………………………zł,

słownie………………………………………………………………………………..

w tym:



lp

Nazwa przedmiotu zamówienia

Okres gwarancji

Okres subskrypcji

Cena netto jedn.

Cena brutto jedn.

Ilość

Wartość netto (cena jedn. x ilość)

Wartość brutto (Wartość netto z VAT)

1

Fortigate 200A











1







2

Fortigate 50B












1







RAZEM






Oświadczamy, że:



  1. Zamówienie zrealizujemy w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.

  2. Spełniamy warunki udziału w postępowaniu określone wart. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655);

  3. Zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia w tym, z warunkami przystąpienia
    do postępowania i nie wnosimy do nich zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy wszystkie informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty;

  4. Uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ;

  5. Załączony do SIWZ projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego;

  6. Wadium wnieśliśmy w dniu ………….. w formie …………………………………

  7. Nasza oferta składa się z .............................. kolejno ponumerowanych stron;

  8. Następujący zakres prac zamierzamy zlecić podwykonawcom:*

1).................................................

2)..................................................

3).................................................


  1. Integralną część oferty stanowią następujące dokumenty:**

1).................................................

2)..................................................

3).................................................


Uwaga:

* Niepotrzebne skreślić

** Jeżeli dołączane są odpisy dokumentów lub ich kopie, to muszą być one poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem

..............................................................................

(pieczęć i podpis osoby upoważnionej)

Nazwa i adres Wykonawcy:
……………………………………….………………… ….............................................. (miejscowość i data)

tel./ faks, e-mail:

…………………………………………………………




OFERTA – CZĘŚĆ NR V
POWIAT W POZNANIU

ul. Jackowskiego 18

60-509 Poznań
Odpowiadając na ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego (serwer) dla potrzeb Starostwa Powiatowego
w Poznaniu,
zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ oferujemy realizacje zamówienia za cenę:
Cena:………………………….zł netto, słownie…………………………………………………..zł,

plus podatek VAT……...%, tj………………………………………………..zł,

cena brutto ………………………………………………zł,

słownie………………………………………………………………………………..
w tym:


lp

Nazwa przedmiotu zamówienia

Nazwa/typ/producent

Okres gwarancji

Cena netto jedn.

Cena brutto jedn.

Ilość

Wartość netto (cena jedn. x ilość)

Wartość brutto (Wartość netto z VAT)

1

Serwer













2







Oświadczamy, że:



  1. Oferujemy sprzęt o poniższej charakterystyce:




Nazwa przedmiotu zamówienia

Nazwa/typ/producent

Uwagi

1

Serwer







1.1

Procesor







1.2

Obudowa rack







1.3

Zestaw montażowy







1.4

Płyta główna







1.5

Pamięć







1.6

Kontroler Serial-Attach SCSI







1.7

Dyski







1.8

Kontrolery Fibre Chanel







1.9

Oprogramowanie do konfiguracji i diagnostyki serwera:







1.10

Karta graficzna







1.11

Złącza na płycie







1.12

Karta sieciowa







1.13

CD-ROM / DVD - DVD-ROM,








1.14

Zasilacz







1.15

Skalowalność serwera







2

Oprogramowanie do konfiguracji i diagnostyki serwera









  1. Zamówienie zrealizujemy w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.

  2. Spełniamy warunki udziału w postępowaniu określone wart. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655);

  3. Zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia w tym, z warunkami przystąpienia
    do postępowania i nie wnosimy do nich zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy wszystkie informacje niezbędne
    do prawidłowego przygotowania oferty;

  4. Uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ;

  5. Załączony do SIWZ projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego;

  6. Wadium wnieśliśmy w dniu ………….. w formie …………………………………

  7. Nasza oferta składa się z .............................. kolejno ponumerowanych stron;

  8. Następujący zakres prac zamierzamy zlecić podwykonawcom:*

1).................................................

2)..................................................

3).................................................


  1. Integralną część oferty stanowią następujące dokumenty:**

1).................................................

2)..................................................

3).................................................


Uwaga:

* Niepotrzebne skreślić

** Jeżeli dołączane są odpisy dokumentów lub ich kopie, to muszą być one poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem

..............................................................................

(pieczęć i podpis osoby upoważnionej)

Nazwa i adres Wykonawcy:
……………………………………….………………… ….............................................. (miejscowość i data)

tel./ faks, e-mail:

…………………………………………………………


OFERTA – CZĘŚĆ NR VI
POWIAT W POZNANIU

ul. Jackowskiego 18

60-509 Poznań
Odpowiadając na ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego (notebook) dla potrzeb Starostwa Powiatowego
w Poznaniu
, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ oferujemy realizacje zamówienia za cenę:
Cena:………………………….zł netto, słownie…………………………………………………..zł,

plus podatek VAT……...%, tj………………………………………………..zł,

cena brutto ………………………………………………zł,

słownie………………………………………………………………………………..

w tym:


lp

Nazwa przedmiotu zamówienia

Nazwa/typ/producent

Okres gwarancji

Cena netto jedn.

Cena brutto jedn.

Ilość

Wartość netto (cena jedn. x ilość)

Wartość brutto (Wartość netto z VAT)

1

Notebook











1







RAZEM






Oświadczamy, że:



  1. Zamówienie zrealizujemy w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.

  2. Spełniamy warunki udziału w postępowaniu określone wart. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655);

  3. Zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia w tym, z warunkami przystąpienia
    do postępowania i nie wnosimy do nich zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy wszystkie informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty;

  4. Uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ;

  5. Załączony do SIWZ projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego;

  6. Wadium wnieśliśmy w dniu ………….. w formie …………………………………

  7. Nasza oferta składa się z .............................. kolejno ponumerowanych stron;

  8. Następujący zakres prac zamierzamy zlecić podwykonawcom:*

1).................................................

2)..................................................

3).................................................


  1. Integralną część oferty stanowią następujące dokumenty:**

1).................................................

2)..................................................

3).................................................

Uwaga:

* Niepotrzebne skreślić

** Jeżeli dołączane są odpisy dokumentów lub ich kopie, to muszą być one poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem
..............................................................................

(pieczęć i podpis osoby upoważnionej)



Nazwa i adres Wykonawcy:
………………………………………….…………………... ….............................................. (miejscowość i data)

tel./ faks, e-maii:

………………………………………………………….


OFERTA – CZĘŚĆ NR VII
POWIAT W POZNANIU

ul. Jackowskiego 18

60-509 Poznań
Odpowiadając na ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego
w Poznaniu,
zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ oferujemy realizacje zamówienia za cenę:
Cena: ………………………….zł netto, słownie…………………………………………………..zł,

plus podatek VAT……...%, tj………………………………………………..zł,

cena brutto ………………………………………………zł,

słownie………………………………………………………………………………..

w tym:



lp

Nazwa przedmiotu zamówienia

Typ, Model, Producent

Okres gwarancji

Cena netto jedn.

Cena brutto jedn.

Ilość

Wartość netto (cena jedn. x ilość)

Wartość brutto (Wartość netto z VAT)

1

Pamięć DIMM DDR 1GB 400MHz CL3 ECC KINGSTON (KVR400X72C3A/1G











4







2

Pamięć DIMM DDR2 2GB 400MHz ECC Registered CL3 KINGSTON (KVR400D2S4R3/2G













6







3

Pamięć Kingston SO-DIMM 2X1024 MB DDR2 533 MHz CL4 (KVR533D2S4K2/2G













2







4

Klawiatura













10







5

Mysz













30







6

Zasilacz komputerowy













10







7

Taśma DYMO D1 12 mm x 7m biało/czarna (45013













4







8

Dysk zewnętrzny













3







9

Wentylator CPU













5







10

Kabel UTP kat. 5E o długości 3m, zakończony złączami RJ45













10







11

Kabel UTP kat. 5E o długości 1,5m, zakończony złączami RJ45













15







12

Płyty CD-R 700MB min. 52x













100







13

Płyty DVD-R 4,7GB min. 16x -













200







14

Zestaw głośników













2







15

Prowadnice do szaf RACK 26-36 dla modułu dyskowego EonStor S16S-













1







16

Szafa serwerowa wraz wyposażeniem













1







17

Moduł podtrzymywania bateryjnego pamięci cache (9273CBTE) do macierzy EonStor S16F-G1430













1







RAZEM









Oświadczamy, że:



  1. Zamówienie zrealizujemy w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.

  2. Spełniamy warunki udziału w postępowaniu określone wart. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655);

  3. Zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia w tym, z warunkami przystąpienia
    do postępowania i nie wnosimy do nich zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy wszystkie informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty;

  4. Uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ;

  5. Załączony do SIWZ projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego;

  6. Wadium wnieśliśmy w dniu ………….. w formie …………………………………

  7. Nasza oferta składa się z .............................. kolejno ponumerowanych stron;

  8. Następujący zakres prac zamierzamy zlecić podwykonawcom:*

1).................................................

2)..................................................

3).................................................


  1. Integralną część oferty stanowią następujące dokumenty:**

1).................................................

2)..................................................

3).................................................

Uwaga:

* Niepotrzebne skreślić

** Jeżeli dołączane są odpisy dokumentów lub ich kopie, to muszą być one poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem

..............................................................................

(pieczęć i podpis osoby upoważnionej)

Nazwa i adres Wykonawcy:
………………………………………….…………………... ….............................................. (miejscowość i data)

tel./ faks, e-maii:

………………………………………………………….


OFERTA – CZĘŚĆ NR VIII
POWIAT W POZNANIU

ul. Jackowskiego 18

60-509 Poznań
Odpowiadając na ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę drukarki dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ oferujemy realizacje zamówienia za cenę:
Cena: ………………………….zł netto, słownie…………………………………………………..zł,

plus podatek VAT……...%, tj………………………………………………..zł,

cena brutto ………………………………………………zł,

słownie………………………………………………………………………………..
w tym:


lp

Nazwa przedmiotu zamówienia

Typ, Model, Producent

Okres gwarancji

Cena netto jedn.

Cena brutto jedn.

Ilość

Wartość netto (cena jedn. x ilość)

Wartość brutto (Wartość netto z VAT)

1

Drukarka:

- oprogramowanie

- głowica












1







2

zapasowa taśma barwiąca













1







RAZEM






Oświadczamy, że:



  1. Zamówienie zrealizujemy w terminie 14 dni od daty podpisania umowy

  2. Spełniamy warunki udziału w postępowaniu określone wart. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655);

  3. Zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia w tym, z warunkami przystąpienia
    do postępowania i nie wnosimy do nich zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy wszystkie informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty;

  4. Uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ;

  5. Załączony do SIWZ projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego;

  6. Wadium wnieśliśmy w dniu ………….. w formie …………………………………

  7. Nasza oferta składa się z .............................. kolejno ponumerowanych stron;

  8. Następujący zakres prac zamierzamy zlecić podwykonawcom:*

1).................................................

2)..................................................

3).................................................


  1. Integralną część oferty stanowią następujące dokumenty:**

1).................................................

2)..................................................

3).................................................

Uwaga:

* Niepotrzebne skreślić

** Jeżeli dołączane są odpisy dokumentów lub ich kopie, to muszą być one poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem
..............................................................................

(pieczęć i podpis osoby upoważnionej)

...............................

(pieczęć wykonawcy)



  1   2


©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna