Wydział Zarządzania Centrum Studiów Konsumenckich iguior patronat Honorowy



Pobieranie 11.9 Kb.
Data01.05.2016
Rozmiar11.9 Kb.






Wydział Zarządzania

Centrum Studiów Konsumenckich

IGUiOR



Patronat Honorowy

Konferencja



Konsument na rynku usług ubezpieczeniowych

Czy zagraża nam konsumeryzm?


Centrum Konferencyjne UOKiK

Warszawa, Plac Powstańców Warszawy 1

21 października, 2015



Program


9.00-9.30 Rejestracja uczestników

9.30-10.00 Uroczyste otwarcie

Wystąpienia otwierające: UOKiK, RzU, WZ PW, Pro Motor, IGUOR, KNF
10.00-11.15 Sesja 1

Uwarunkowania regulacyjne ochrony konsumenckiej.

Moderator: Prof. dr hab. Jan Monkiewicz, Centrum Studiów Konsumenckich, Wydział Zarządzania Politechniki Warszawskiej
- Konsument w nowej ustawie o działalności ubezpieczeniowej: dokąd zmierzamy? Marcin Orlicki, profesor UAM

- Nowe zadania i możliwości UOKiK w zakresie ochrony konsumentów usług finansowych Dorota Karczewska,wiceprezes UOKiK

- Nowe inicjatywy regulacyjne KNF w zakresie ochrony konsumentów na rynku ubezpieczeń Beata Baluta, dyrektor departamentu, KNF
- Pytania i odpowiedzi

Przerwa na kawę
11.45-13.30 Sesja 2

Sądowe i pozasądowe systemy rozstrzygania sporów

Moderator: Profesor Marcin Orlicki, Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Wykorzystanie praktyk polubownych na rynku finansowym w Polsce oraz perspektywy ich rozwoju

Iwona Torzewska, dyrektor departamentu, KNF

- Ujednolicanie orzecznictwa sądowego na rynku ubezpieczeniowym z perspektywy doświadczeń RzU



Aleksander Daszewski, radca prawny, Urząd RzU

- Pozwy zbiorowe w ubezpieczeniach - dotychczasowe doświadczenia



Anna Lengiewicz, partner zarządzający, kancelaria LWB

- Pozasądowe systemy rozstrzygania sporów: założenia nowego systemu

Paweł Zagaj, naczelnik wydziału, UOKiK
- Pytania i odpowiedzi

Przerwa na lunch
14.30-16.00 Sesja 3
Doświadczenia i praktyki biznesu w ochronie praw konsumentów.

Moderator: dr Stanisław Nowak, Prezes Zarządu Izby Gospodarczej Ubezpieczeń i Obsługi Ryzyka,

- Pozasądowe rozstrzyganie roszczeń konsumenckich w Polsce. Doświadczenia Aegon



Michał Biedzki, Prezes Zarządu Aegon

- Inicjatywy prokonsumenckie i ograniczenia regulacyjne - doświadczenia Compensy w zakresie BLS



Artur Borowiński, Prezes Zarządu Compensy

- System zarządzania roszczeniami konsumenckimi w TUnŻ Skandia



Paweł Ziemba, Prezes Zarządu TUnŻ Skandia
- Pytania i odpowiedzi
- Podsumowanie dyskusji. Zakończenie konferencji.

Patronat Medialny






©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna