Załącznik nr 2 do siwz



Pobieranie 34.01 Kb.
Data08.05.2016
Rozmiar34.01 Kb.

Znak sprawy: AEZ/S-296/2013




Załącznik nr 2 do SIWZ

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Centrum Badań Przedklinicznych – naprawa pokrycia dachowego na części dachu i wykonanie odwodnienia liniowego na drodze zjazdowej przy węźle cieplnym.


Stan aktualny.

Budynek znajduje się w realizacji od roku 2010. Prace budowlane zostały wstrzymane w październiku 2012 roku i są kontynuowane w roku 2013. W chwili obecnej budynek jest wykonany w stanie zamkniętym, z wykonanymi robotami dachowymi wymagającymi naprawy, elewacyjnymi, ścianami wewnętrznymi. Zamontowano stolarkę okienną i drzwiową zewnętrzną oraz drzwi wewnętrzne. Trwają prace instalacyjne i wykończeniowe wewnątrz budynku realizowane przez Generalnego Wykonawcę w oparciu o odrębną umowę. Planuje się zakończenie prac instalacyjnych i wykończeniowych w miesiącu grudniu 2013 r.


Całość zadania realizowana jest w oparciu o:

    1. projekt budowlany wykonany przez Biuro Projektów „LS PLAN ARCHITEKCI Adam Lambert Andrzej Staniszewski” z siedzibą - Plac Zwycięstwa 2, 90-312 Łódź i zatwierdzony Decyzją nr 140/2009 z dnia 18.08.2009 r. przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy - Biuro Architektury i Planowania Przestrzennego, Delegatura w Dzielnicy Ochota ul. Grójecka 17a, 01-021 Warszawa.

    2. projekty wykonawcze i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zestawienia sprzętów i wyposażenia opracowane przez Biuro Projektów „LS PLAN ARCHITEKCI Adam Lambert Andrzej Staniszewski” z siedzibą - Plac Zwycięstwa 2 90-312 Łódź.

    3. pozwolenie na budowę (decyzja 140/2009 z dn. 18.08.2009r.) wydane przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy - Biuro Architektury i Planowania Przestrzennego Delegatura w Dzielnicy Ochota ul. Grójecka 17a, 01-021 Warszawa.

Realizowany budynek jest budynkiem średniowysokim i składa się z:

  1. 4 kondygnacji nadziemnych i 1 podziemnej ( w strefie północnej bloku „A” ),

  2. dwóch brył ( blok „A” i blok „B” ) o wymiarach 18,2m. x 50,1m. które są połączone od strony wschodniej na każdej kondygnacji łącznikiem komunikacyjnym, a od strony zachodniej parterowym łącznikiem funkcjonalnym zwierzętarni,

  3. wejścia głównego do budynku zlokalizowanego od strony wschodniej (od ul. Żwirki i Wigury), wejścia technicznego od strony zachodniej,

  4. wewnętrznego patio,





  1. pomieszczeń technicznych zlokalizowanych na kondygnacji podziemnej,

  2. łącznika łączącego budynek z budynkiem Wydziału Farmaceutycznego,

  3. pomieszczeń laboratoryjnych oraz niezbędnych pomieszczeń technicznych zlokalizowanych w blokach „A” i „B”.


Zestawienie powierzchni budynku (według Projektu Budowlanego).

Lp.

Kondygnacja

Powierzchnia całkowita m2

Powierzchnia ruchu

m2

Powierzchnia użytkowa

m2



Piwnice

525,1

67,9

368,2



Parter

2260,8

394,9

1522,8



I Piętro

2061,8

414,2

1291,9



II Piętro

1940,3

384,7

1255,8



III Piętro

1858,0

326,5

1245,8

Razem

8646,0

1588,2

5684,5

- powierzchnia zabudowy : 2 424,8 m2

- kubatura obiektu : 38 993,5m3
Konstrukcja budynku:


    1. budynek o konstrukcji płytowo-słupowej ze ścianami usztywniającymi oraz belkami obwodowymi - nadprożami dookoła budynku i pogrubieniami (głowicami) w płycie stropowej nad słupami wewnątrz budynku;

    2. płyty stropowe żelbetowe gr.20-25cm. wylewane na budowie z betonu B30 i stali AIIIN;

    3. słupy żelbetowe 25x50cm; 25x60cm; 35x50cm; 35x60cm wykonane na budowie z betonu B37 i stali AIIIN i AI; głowice nad słupami wewnętrznymi o wymiarach 85 x 100cm i wys. 34cm;

    4. ściany klatek schodowych i szybów windowych wykonane w tej samej technologii co stropy; ściany piwnic żelbetowe grubości 25cm odpowiednio izolowane przeciwwilgociowo i termicznie;

    5. fundamentowanie na stopach i ławach żelbetowych, stopy fundamentowe grubości: 50, 55, 60 cm. beton B37, stal AIIIN i AI;

    6. ściany zewnętrzne kondygnacji nadziemnych – z betonu grubości 25cm lub cegły kratówki ocieplone płytami z wełny mineralnej grubości 15cm;

    7. ściany zewnętrzne kondygnacji podziemnych – z betonu grubości 25cm lub bloczków betonowych ocieplone płytami ze styroduru grubości 10cm;

    8. stropodach – nie wentylowany, płyty żelbetowe stropowe grubości 22-25cm wylewane na budowie z betonu B30 i stali AIIIN z belkami obwodowymi -nadprożami i żelbetowymi ścianami attyk grubości 15-20cm, pokrycie dachu papą termozgrzewalną;

    9. odprowadzenie wody z dachu poprzez podgrzewane spusty dachowe systemem rur spustowych;

    10. ściany wewnętrzne nośne i usztywniające żelbetowe 20 i 25cm, ściany działowe w technologii lekkiej o odporności ogniowej EI30.


Media na placu budowy.

Zamawiający wskaże miejsca poboru wody i energii elektrycznej.



Zakres prac objętych zamówieniem:

1) Naprawa pokrycia dachowego:

a) Usunięcie z dachu resztek materiałów Budowlanych,

b) Oczyszczenie i przygotowanie do prac renowacyjnych istniejącego pokrycia:

- przecięcie pęcherzy,

- podklejenie odstających od podłoża fragmentów pokrycia,

- wyprowadzenie właściwych spadków połaci i koryt zlewowych,

- zagruntowanie powierzchni bitumicznym środkiem głębokopenetrującym.

c)   Wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej, polimerowej, samowentylującej.

d)   Wykonanie obróbek z papy termozgrzewalnej cokołu, wywiewek kanalizacyjnych i podstaw wentylacyjnych.

e)  Wykonanie dociskowej obróbki blacharskiej z blachy tytanowo – cynkowej kanału czerpnego.

f)  Prace porządkowe, przygotowanie do odbioru.

2) wykonanie odwodnienia liniowego na drodze zjazdowej przy węźle cieplnym:

a) Rozbiórka chodników.

b) Wykopy,

c) Wykonanie kanałów z rur PCV,

d) Wykonanie odwodnienia liniowego,

e) Wykonanie studzienki z osadnikiem,

f) Odtworzenie nawierzchni.


Zobowiązania Wykonawcy.

Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kosztorysy ofertowe.

W ramach przedmiotu zamówienia i ceny zawartej w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do:

1) przystąpienia do robót niezwłocznie po wprowadzeniu na teren budowy;

2) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem przedstawionym w dokumentacji budowlano - wykonawczej, przedmiarami, wiedzą techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi oraz wymogami SIWZ i umowy;

3) skoordynowania robót z robotami realizowanymi przez Generalnego Wykonawcę w oparciu o odrębną umowę,

4) zajęcia i zagospodarowania terenu związanego z potrzebami budowy,

5) ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy i ich naprawienia,

6) ponoszenia odpowiedzialności za działania podwykonawców jak za działania własne,

7) ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,

8) protokolarnego przekazania Zamawiającemu wykonanych robót,

9) wykonania robót z materiałów własnych, które powinny odpowiadać jakościowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. „ Prawo Budowlane” (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156 poz.1118 ze zm.).

10) przedstawienia podczas odbiorów i przekazania Zamawiającemu dokumentacją oryginalnych atestów i świadectw dopuszczających do stosowania (zgodnie z wymogami prawa budowlanego, przepisów przeciwpożarowych, sanitarno-epidemiologicznych i inspekcji pracy) materiałów budowlanych, użytych przy realizacji zamówienia,

11) likwidacji zaplecza budowy, uporządkowania terenu w terminie 5 dni od daty końcowego, bezusterkowego odbioru robót.


Termin realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia.

Termin wykonania: do 30 dni od daty podpisania umowy.



Uwaga: Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej na obiekcie.
Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 - rzut dachu:





  1. Załącznik nr 2 - odwodnienie liniowe:




  1. Załącznik nr 3 - STWiOR:





  1. Załącznik nr 4 – przedmiary robót:






©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna