Zadania domowe pomoce naukowe



Pobieranie 259.17 Kb.
Data09.05.2016
Rozmiar259.17 Kb.


MIESIĄC

TYDZIEŃ

ROZDZIAŁ

(LEKCJE)



GRAMATYKA



TEMATYKA


SŁOWNICTWO



SPRAWNOŚCI


UMIEJĘTNOŚCI

WYMOWA


FUNKCJE


JĘZYKOWE

ĆWICZENIA DODATKOWE



ZADANIA DOMOWE


POMOCE NAUKOWE


WRZESIEŃ

1
Okres bezpodręcznikowy

1. Back to school. Gry i zabawy językowe

2. Meeting famous people. Poznajemy sławnych ludzi.





  • Powtórzenie materiału

z English

Adventure 2

  • Czasownik: have got




  • Powtórzenie materiału

z English

Adventure 2

  • Kolory

  • Przybory szkolne

  • Liczby: 1–20

  • Zabawa: Zawieranie znajomości

  • Gra: Bingo!

  • Zabawa: Kolorowe przybory

  • Produkty spożywcze

  • Zabawa: Jaka to potrawa?

  • Zgadywanka: Niegrzeczne literki

  • Zabawa: (Nie)Pyszna ankieta






Witanie się

Przedstawianie się

Zwroty:


Do you like ...?,

Have you got ...?

Wyrażanie preferencji


Zabawa: Liczby

i kolory

Praca plastyczna: Moja superkanapka




Kartki papieru

Torba z przyborami szkolnymi

Jabłko







WRZESIEŃ

2
Okres bezpodręcznikowy

1. Describing a friend. Opis najlepszego przyjaciela.

2. He’s wearing a hat… Zabawa w szpiega. Opis postaci.






  • Powtórzenie materiału
    z English
    Adventure 2

  • Czasownik: can

  • Spójniki: but i and

  • Zwroty: He’s wearing ..., I’m wearing ...







  • Powtórzenie materiału
    z English Adventure 2

  • Nazwy czynności

  • Gra: Kółko

  • i krzyżyk

  • Zabawa: Superdrużyna

  • Zabawa: O kim mówię?

  • Nazwy ubrań

  • Rodzina

  • Gra: Bingo!

  • Zabawa: Burza mózgów






Wyrażanie preferencji

Przedstawianie się

Zabawa: Głuchy telefon

Praca plastyczna: Zwariowana rodzina

Zabawa: Obrazkowy wierszyk


Kartki papieru

Karty obrazkowe

z English Adventure 2



The Magic Bag,

ćw. ze s. 8–9





WRZESIEŃ

3
Hello!

1. The English alphabet. Literowanie wyrazów.

2. How old are you? Określanie wieku swojego i innych.








  • Powtórzenie materiału
    z English Adventure 2

  • Alfabet angielski

  • Zabawki

  • Gra: Bingo!

  • Zabawa: I can see something starting with ...

  • Gra: Shark




  • Mówienie – zadawanie pytań; odpowiadanie na pytania

  • Słuchanie – powtarzanie; literowanie (alfabet); odpowiadanie na pytania; wskazywanie postaci

  • Pisanie – zapisywanie literowanych słów; uzupełnianie dialogu; uzupełnianie zdań

Literowanie wyrazów (spelling)

Określanie wieku swojego i innych

Zwrot: How old are you?


AB (Activity Book): ćw. ze s. 74–75

Zabawa: Moje ulubione słowa

Zgadywanka: Niegrzeczne literki



Kartki papieru

Karty obrazkowe

z zabawkami



The Music Box, nr 1 – The ABC Song

The Magic Bag,

ćw. ze s. 1–5








WRZESIEŃ

4
Hello!

1. Do you like milk? Healthy food. Zdrowo się odżywiamy.

2. I’ve got… Moje zabawki.





  • Zwroty:

  • Do you like ...?

  • I like ... / I don’t

  • like ...

  • Zwroty: I’ve got She / He’s got




  • Nazwy potraw

  • Słowo: healthy

  • Zabawa: Lubię/
    nie lubię

  • Zabawa: Klasowe drugie śniadanie

  • Nazwy zabawek

  • Słowo: nothing

  • Gra planszowa

  • Zabawa: Jaka to zabawka?




  • Mówienie – odpowiadanie na pytania

  • Słuchanie – wskazywanie obrazków; powtarzanie zdań; zapisywanie nazw kolorów; odpowiadanie na pytania

  • Pisanie – uzupełnianie zdań



Wyrażanie preferencji

Zwroty: Yummy., Yuk!

AB: ćw. ze s. 76–77

Praca plastyczna: Pudełko na drugie śniadanie

Praca plastyczna: Moje zabawki


Karty obrazkowe

z English Adventure 2

Dwie kartki z bloku technicznego, pionki do gry, kartki papieru, zabawki









PAŹDZIERNIK

1
Two worlds

1. She hasn’t got a tail! Opisywanie wyglądu. Historyjka obrazkowa.

2. Who is who? Zabawy w odgadywanie – opis postaci.





  • Zwroty: She’s got ... / She hasn’t got ...




  • Opisywanie wyglądu

  • Historyjka obrazkowa

  • Części twarzy

  • Słowo: friend

  • Zabawa: Guess who.

  • Dyktando obrazkowe

  • Rodzina

  • Przymiotniki: long, short

  • Piosenka

  • Zabawa: Wybierz kartę.

  • Zabawa: Jaką kartę mam na myśli?




  • Słuchanie – wykonywanie poleceń; czytanie dialogu; wskazywanie postaci

  • Mówienie – opisywanie wyglądu osób

  • Czytanie dialogu; numerowanie obrazków; łączenie wyrazów z postaciami






AB: ćw. ze s. 78–79

Zabawa: Sławne osoby

Praca plastyczna: Wanted


Kartki papieru

Zdjęcia sławnych ludzi

Karty obrazkowe







PAŹDZIERNIK

2
Two worlds

1. Where are shoes? Liczba mnoga rzeczowników.

2. His or her? Przymiotniki dzierżawcze.






  • Liczba pojedyncza i mnoga rzeczowni–ków

  • Przymiotniki dzierżawcze: his, her




  • Opisywanie wyglądu

  • Przymiotniki: long, short, big, small

  • Opisywanie i porównywanie obrazków




  • Mówienie – opisywanie postaci; dialogi

  • Słuchanie – wskazywanie elementów obrazka; odpowiadanie na pytania

  • Czytanie – dopasowywanie zdań do obrazków; wybór odpowiedzi

  • Pisanie – podpisywanie rysunków; zapisywanie różnic



AB: ćw. ze s. 80–81

Praca plastyczna: Fryzury

Zabawa: Is your hair long?


Karty obrazkowe

Zdjęcia z czasopism

Kartki z bloku technicznego







PAŹDZIERNIK

3
Two worlds

1. Native Americans – fun facts. Czytamy w oryginale.

2. My favourite actor. Praca projektowa.
Test 1








  • Opisywanie wyglądu

  • Nazwy ubrań

  • Zwrot: topsy – turvey

  • Historyjka obrazkowa

  • Gra: Odgadywanie osoby

  • Indianie




  • Mówienie – opisywanie wyglądu osób; zadawanie pytań; odpowiadanie na pytania

  • Słuchanie – powtarzanie dialogu; odgadywanie nowych słów z kontekstu

  • Pisanie – podpisywanie obrazków; opis postaci

  • Czytanie – dopasowywanie pytań i odpowiedzi; czytanie dialogu



AB: ćw. ze s. 82–83

Zabawa: Postaci z TV

Zagadka: Czyje to rzeczy?



Kartki papieru








PAŹDZIERNIK

4
I’m dancing

1. I’m dancing. Wprowadzenie czasu Present Continuous.

2. What’s he doing? Hallowe’en. Jak się bawią w Ameryce





  • Czasownik: can

  • Pytanie: Can you (dance)?

  • Zwrot: I’m (dancing).

  • Pytanie: What’s (he) doing?




  • Czynności

  • Historyjka obrazkowa

  • Meble, sprzęty domowe

  • Zabawa: Posłuchaj i pokaż.

  • Piosenka

  • Gra: Four in a row

  • Gra: Magiczna klasa







  • Mówienie – odpowiadanie na pytania; opis czynności pokazywanych przez pacynkę

  • Słuchanie – powtarzanie dialogu; wskazywanie obrazków

  • Czytanie – numerowanie obrazków; łączenie nazw z obrazkami

  • Pisanie – uzupełnianie zdań



AB: ćw. ze s. 84–85

Praca plastyczna: Komiks

Kreatywne dyktando



Pacynka


Karty obrazkowe

Kartki papieru





LISTOPAD

1
I’m dancing

1. Oh, She’s singing! Komentowanie obrazków. Kalambury

2. Through a keyhole... Opis czynności na podstawie obrazka.





  • Czas Present Continuous

  • Pytanie: What’s (she) doing?




  • Czynności

  • Zabawa: Zaczarowane przedmioty

  • Zabawa: Kalambur

  • Zabawa: Pytanie – odpowiedź




  • Mówienie – komentowanie obrazków

  • Słuchanie – odpowiadanie na pytania; wykonywanie poleceń

  • Wymowa: /w/

  • Pisanie – uzupełnianie chmurek dialogowych; pisanie czasowników z końcówką –ing

  • Czytanie – dopasowywanie pytań do odpowiedzi

Zwrot: Wow!



AB: ćw. ze s. 86–87

Praca plastyczna: Zaczarowany ołówek

Zabawa: Jak to się pisze?



Karty obrazkowe

Kartki papieru

Karteczki z nazwami czynności

Duży arkusz brystolu






LISTOPAD

2
I’m dancing

1. Are you juggling? Pytania w czasie Present Continuous.

2. My superhero. Praca plastyczna - komiks






  • Czas Present Continuous –Pytania




  • Czynności

  • Historyjka obrazkowa

  • Zabawa: Pomniki

  • Dyktando

  • Słowo: cartoon

  • Ulubiony film animowany

  • Praca plastyczna: Ruchome obrazki







  • Mówienie – odgadywanie czynności; role play; opowiadanie o obrazkach

  • Słuchanie – w celu uzyskania informacji; powtarzanie dialogu; odgadywanie słów z kontekstu

  • Pisanie – łączenie zdań i obrazków; dyktando; krzyżówka

  • Czytanie – dopasowywanie zdań do obrazków


AB: ćw. ze s. 88–89

Zabawa: Brakujące litery

Praca plastyczna:

Mój ulubiony bohater

Kartki papieru

Bloczki z karteczkami samoprzylepnymi



LISTOPAD

3
Review Units 1–2

Powtórzenie i utrwalenie – zabawy i gry.



Test 2









  • Powtórzenie materiału z Rozdziałów
    1–2

  • Gra planszowa

  • Zabawa: Grad pytań

  • Praca plastyczna: Labirynt pytań

  • Gra: Słowa na literę ...

  • Zabawa: Wybierz kartę.

  • Zabawa: Kategorie




  • Słuchanie – wybór obrazka; dorysowywanie elementów obrazka

  • Mówienie – odpowiadanie na pytania





AB: ćw. ze s. 90–91

Zabawa: Konkurs wymowy

Kostki i pionki do gry

Karty obrazkowe

Kartki papieru








LISTOPAD

4
It’s snowing

1. It’s snowing! The weather. Pogoda.

2. What’s the weather like? Określanie pogody.








  • Pogoda

  • Historyjka obrazkowa

  • Zabawa: Jaką mamy pogodę?

  • Piosenka

  • Gra: Snap!

  • Zabawa: Brakujące litery




  • Słuchanie – powtarzanie dialogu; wskazywanie obrazków

  • Czytanie – dopasowywanie dialogowych do obrazków

  • Mówienie – odpowiadanie na pytania



Pytanie o pogodę

Pytania:

Where is ...?

Where are ...?

AB: ćw. ze s. 92–93

Zabawa: Ankieta

Zabawa: Where’s my sweater?



Karty obrazkowe

Kartki papieru



GRUDZIEŃ

1
It’s snowing

1. A magic house. Pomieszcznia w domu.

2. Amazing weather. Ciekawe zjawiska pogodowe.








  • Pogoda

  • Pomieszczenia w domu




  • Słuchanie – odpowiadanie na pytania; wskazywanie pomieszczeń; dorysowywanie postaci zgodnie z informacją

  • Wymowa: /s/

  • Mówienie – odpowiadanie na pytania

  • Pisanie – uzupełnianie chmurek dialogowych



AB: ćw. ze s. 94–95

Gra: Bingo!

Praca plastyczna: Magiczny dom



Karty obrazkowe

Kartki papieru



GRUDZIEŃ

2
It’s snowing

1. Make a weather chart. Mapa pogody.

2. The weather in Poland. Jak się ubrać na zimowe chłody? Praca projektowa.








  • Pogoda

  • Pory roku

  • Historyjka obrazkowa

  • Mapa pogody

  • Ulubiona pora roku

  • Dyktando

  • Słowo: tornado

  • Gra: Kto da więcej?

  • Pogoda w Polsce




  • Mówienie – odpowiadanie na pytania

  • Słuchanie – powtarzanie dialogu

  • Czytanie – role play; dopasowywanie zdań do obrazków

  • Pisanie o ulubionej porze roku; dyktando

Pytanie: What’s your favourite ...?


AB: ćw. ze s. 96–97

Praca plastyczna: Mapy wyrazów

Praca plastyczna: Ubrania i pory roku



Papier kolorowy, nożyczki, flamastry, duży arkusz brystolu








GRUDZIEŃ

3

Test 3
CHRISTMAS

1. Happy Christmas! Gry i zabawy świąteczne.







  • Christmas

  • New Year

  • (Great Britain)

  • Daty

  • Noworoczna piosenka

  • Krzyżówka






  • Pisanie dat

  • Słuchanie – powtarzanie słownictwa; odpowiadanie na pytania; wskazywanie osób

  • Czytanie – wybór odpowiedzi



  • Życzenia:

  • Happy Christmas!, Happy New Year!, Good health., Good luck., May all your dreams come true.

  • Podawanie dat




AB: ćw. ze s. 134

Praca plastyczna: Kostium na bal sylwestrowy




Kartki papieru

Materiały:

– Festival Worksheets:

www.longman.com.pl

(materiał dla nauczyciela)

The Music Box, nr 8 – Carnival




Christmas

New Year

(Great Britain)

Daty


Noworoczna piosenka

Krzyżówka








STYCZEŃ

1

I’m scared!

1. I’m scared. Określanie uczuć.

2. Are you happy? Pytamy o uczucia. Zabawy integracyjne






  • Zwrot: There’s a (monster) in my (bed).




  • Określanie uczuć







  • Mówienie – odpowiadanie na pytania; role play

  • Słuchanie – powtarzanie dialogu; wskazywanie obrazków

  • Czytanie – role play; numerowanie obrazków

Pytanie o uczucia


AB: ćw. ze s. 98–99

Praca plastyczna: Scary / scared

Praca plastyczna: Komiks



Karty obrazkowe

Kartki papieru







STYCZEŃ

2

I’m scared!

1. There’s a monster in my bedroom! Określanie położenia przedmiotów

2. In a haunted house... Opis domu.









  • Nazwy pomieszczeń w domu

  • Nazwy mebli

  • Historyjka obrazkowa




  • Słuchanie – powtarzanie; wskazywanie przedmiotów

  • Wymowa: /D/, /T/

  • Pisanie nazw pomieszczeń; uzupełnianie zdań

  • Słuchanie – wybór odpowiedzi

  • Mówienie – odpowiadanie na pytania

Określanie położenia przedmiotów


AB: ćw. ze s. 100–101

Gra: Opis domu

Karty obrazkowe

Kartki papieru

Kredki



STYCZEŃ

3
I’m scared!

1. How do you feel? Zabawy dramowe.

2. Animals are in danger. Zwierzęta zagrożone wyginięciem








  • Określanie uczuć

  • Historyjka obrazkowa

  • Ankieta

  • Zwrot: Lots of (animals)

  • Zwierzęta zagrożone wyginięciem




  • Słuchanie – powtarzanie; dialogu

  • Mówienie – role play; odpowiadanie na pytania; komentowanie zdjęć

  • Pisanie o zwierzęciu

  • Czytanie – dopasowywanie zdań do obrazków



Zwroty:


How do you feel? Do you feel happy?

AB: ćw. ze s. 102–103

Zabawa: I’m scared!

Praca plastyczna: Historyjka obrazkowa



Karty obrazkowe

Kartki papieru




LUTY

1
Review Units 3–4

1-2 Powtórzenie i utrwalenie wiadomości.


Test 4




  • Powtórzenie materiału z Rozdziałów
    3–4

  • Praca plastyczna: Magiczna szkoła

  • Odnajdywanie różnic między obrazkami

  • Mówienie – odpowiadanie na pytania

  • Słuchanie – odpowiadanie na pytania

  • Pisanie – uzupełnianie zdań







AB: ćw. ze s. 104–105

Zabawa: Daję słowo.

Zabawa: Konkurs wymowy


Kartki papieru

Karty obrazkowe








LUTY

2
1. Valentine’s Day. Walentynki- zabawy i piosenki

Lions eat meat

1. Lions eat meat. Zwyczaje zwierząt.



  • Zwroty: They eat ... / They don’t eat ...

  • Pytanie: Do they eat ...?




  • Valentine’s Day

  • Zabawa: Kategorie słownictwa

  • Zabawa: Co mam za plecami?

  • Zwierzęta i ich pożywienie

  • Historyjka obrazkowa

  • Słuchanie – wskazywanie obrazków; odpowiadanie na pytania

  • Czytanie – odnajdywanie słów



  • Mówienie – odpowiadanie na pytania

  • Słuchanie w celu znalezienia informacji; powtarzanie dialogu

  • Czytanie – role play; dopasowywanie chmurek dialogowych do obrazków

Życzenia: Happy Valentine’s Day!

Określanie położenia przedmiotów



AB: ćw. ze s. 135

AB: ćw. ze s. 106

Praca plastyczna:

Zapytaj Zazu.




Kartki papieru


Kartki papieru

Karty obrazkowe




LUTY

3
Lions eat meat

1. Do they eat bugs? Zwierzęta i ich pożywienie

2. Find the lion! Gry i zabawy językowe








  • Zwierzęta i ich pożywienie

  • Piosenka

  • Gra w karty

  • Krzyżówka

  • Zwierzątka domowe







  • Słuchanie – wykonywanie poleceń; wskazywanie elementów obrazka; odpowiadanie na pytania

  • Mówienie – odpowiadanie na pytania

  • Pisanie – uzupełnianie zdań





AB: ćw. ze s. 107–108

Dyktando

Karty obrazkowe

Kartki papieru




MARZEC

1
Lions eat meat

1. What do they eat? Historyjka obrazkowa

2. Amazing animals. Niezwykłe zwierzęta. Opis.





  • Konstrukcje: What do they (eat)?What’s (Beth) doing?




  • Zwierzęta i ich pożywienie

  • Zabawa: Burza mózgów

  • Historyjka obrazkowa

  • Zgadywanka






  • Mówienie – odpowiadanie na pytania

  • Słuchanie – odpowiadanie na pytania

  • Pisanie – odpowiadanie na pytania; formułowanie pytań

  • Słuchanie / Czytanie – role play



AB: ćw. ze s. 109–110

Praca plastyczna: Niezwykłe zwierzę

Dyktando


Kartki papieru








MARZEC

2
Lions eat meat

1. Food chains. Łańcuchy pokarmowe


Test 5






  • Zwierzęta i ich pożywienie

  • Wyrażenie: food chain

  • Jedzenie




  • Mówienie – odpowiadanie na pytania

  • Słuchanie – układanie zdjęć w odpowiedniej kolejności; odpowiadanie na pytania

  • Pisanie – uzupełnianie zdań

Zwrot: Well done!


AB: ćw. ze s. 111

Zdanie: In Poland people eat a lot of ... (nazwy produktów).

Karty obrazkowe

Mapa świata lub atlas geograficzny






MARZEC

3
Bugs!

1. Bugs! Bugs! Nazwy owadów. Historyjka obrazkowa.

2. He’s got... Dyktando obrazkowe.





  • Pytanie: Have you got ...?

  • Odpowiedż: (Maciek)’s got ...

  • Przyimki miejsca




  • Nazwy owadów

  • Uczucia: happy, scared

  • Historyjka obrazkowa






  • Słuchanie – czytanie dialogu; słuchanie piosenki; wskazywanie obrazków; wskazywanie osób mówiących

  • Mówienie – opisywanie owadów; mówienie o obrazku

  • Czytanie – numerowanie obrazków; łączenie nazw z rysunkami


AB: ćw. ze s. 112–113

Dyktando obrazkowe

Pytanie: Have you



got ...?

Kartki papieru

Karty obrazkowe

Karty z nazwami owadów

Kapelusz lub torba



MARZEC

4
Bugs!

1. The Bug is on your head! Przyimki miejsca.

2. Where are you? Określanie położenia





  • Przyimki miejsca

  • Pytania: Where is...?Where are you?







  • Nazwy owadów




  • Mówienie – odpowiadanie na pytania

  • Słuchanie w celu uzyskania informacji; odpowiadanie na pytania; wykonywanie poleceń

  • Wymowa: /I/, /I:/

  • Czytanie pytań; pisanie odpowiedzi; łączenie pytań i odpowiedzi

Określanie położenia


AB: ćw. ze s. 114–116

Praca plastyczna: Where is ...?

Zabawa: Donald says ...


Karty obrazkowe

Kartki papieru

The Magic Bag,

ćw. ze s. 23







KWIECIEŃ

1
Bugs!

1. There’s a spider in the bathroom. Nauka piosenki

2. Interesting insects. Czytamy w oryginale
Easter





  • Zwrot: There’s a (spider) in the (kitchen).




  • Nazwy owadów

  • Liczby: 20–100

  • Historyjka obrazkowa

  • Dyktando liczbowe

  • Gra planszowa

  • Działania matematyczne

  • Mój ulubiony owad




  • Słuchanie – wykonywanie poleceń; odpowiadanie

  • na pytania

  • Czytanie – role play; dopasowywanie tekstów do obrazków

  • Pisanie liczb; podpisywanie obrazków; opis owada

  • Mówienie – odpowiadanie na pytania


AB: ćw. ze s. 116–117

Praca plastyczna: There’s a fly in the kitchen!

Karty obrazkowe

Kartki papieru

The Music Box, nr 11 – A spider in

the bathroom



KWIECIEŃ

2

Review Units 5–6

1. Powtórzenie i utrwalenie wiadomości – gra planszowa
Test 6








  • Powtórzenie materiału z Rozdziałów
    5–6

  • Gra planszowa

  • Zgadywanka: Niegrzeczne literki

  • Zabawa: Konkurs wymowy




  • Mówienie – zadawanie pytań

  • Czytanie – wykonywanie poleceń

  • Pisanie liczb (słownie)

  • Słuchanie – wykonywanie poleceń






AB: ćw. ze s. 118–119

Dyktando liczbowe

Monety, kostki do gry, kartki papieru

Karty obrazkowe







KWIECIEŃ

3
My day

1. My day... Codzienne czynności. Czas Present Simple

2. What’s the time? Zegarowe bingo.





  • Czas Present Simple




  • Codzienne czynności

  • Zabawa:

  • Donald says ...

  • Historyjka obrazkowa

  • Uczucia

  • Piosenka

  • Gra: Odgadywanie czynności

  • Czasowniki: have, go




  • Mówienie – odpowiadanie na pytania

  • Słuchanie w celu znalezienia słowa; powtarzanie dialogu; wskazywanie obrazków

  • Czytanie – numerowanie obrazków; role play

  • Pisanie – uzupełnianie czasowników



Pytanie o godzinę

Określanie godziny

Pytanie: What’s your favourite ...?


AB: ćw. ze s. 120–121

Praca plastyczna: Mój dzień

Gra: Zegarowe bingo



Karty obrazkowe

Kartki papieru

The Magic Bag,

ćw. ze s. 38–39






MAJ

1
My day

1. He gets up late. Czas Present Simple – 3 os. l.poj.

2. Let’s visit ... Praca projektowa.





  • Czas Present Simple – formy 3 os. l. poj. (–s)




  • Codzienne czynności

  • Dni tygodnia




  • Mówienie – reagowanie na obrazki; odpowiadanie na pytania; role play (dialogi)

  • Słuchanie – wskazywanie obrazków

  • Czytanie – numerowanie obrazków; dorysowywanie elementów rysunków

Podawanie godziny (half, past)


AB: ćw. ze s. 122–123

Praca plastyczna: Dzień Kuzko

Gra: Bingo!



Karty obrazkowe

Zdjęcia przedstawiające sportowców

Duża koperta

Kartki papieru

The Magic Bag,

ćw. ze s. 36–37





MAJ

2
My day

1. Right or wrong? Gra komunikacyjna

2. Fun facts: Time. Różnice czasowe
Test 7





  • Zwroty: Have you got a ...?

  • She can (dance).

  • He can’t (swim).







  • Nazwy członków rodziny

  • Opis wyglądu

  • Słowa: tall, short

  • Gra: Play the game.




  • Mówienie – opisywanie postaci; zadawanie pytań

  • Słuchanie – wskazywanie postaci

  • Czytanie dialogu

  • Słuchanie – czytanie tekstu

  • Mówienie – szukanie różnic

  • Pisanie – uzupełnianie zdań

Zwroty: Here you are., No, sorry., Yippee!

Zwroty: Well done., OK., Good., Fantastic

AB: ćw. ze s. 124–125

Gra: Right or Wrong?

Karty obrazkowe

Kartki papieru

Miękka piłeczka

Mazaki lub kredki







MAJ

3

I like surfing!

1. I like surfing! Sports. Ulubione zajęcia w czasie wolnym

2. Does he like drawing? Pytamy o ulubione zajęcia






  • Zwroty: He’s wearing ...

  • Pytanie: What’s he wearing?




  • Powtórzenie materiału z Rozdziałów
    1–7

  • Nazwy ubrań

  • Opisywanie ubioru

  • Piosenka







  • Mówienie – odpowiadanie na pytania

  • Słuchanie – reagowanie na polecenia; wskazywanie chmurek dialogowych, obrazków; powtarzanie wypowiedzi; śpiewanie piosenki



Ostrzeżenie:



Be careful!

AB: ćw. ze s. 126–127

Praca plastyczna:

Co jest w telewizji?

Gra: Zgadnij, kto to?

Karty obrazkowe

Kartki papieru

Ubranie



MAJ

4
I like surfing!

1. Dangerous sports. Niebezpieczne zajęcia.

Mother’s Day








  • Ubrania

  • Opisywanie ubioru

  • Gra: Bingo!



  • Opis osób

  • Piosenka

  • Rodzina




  • Słuchanie – kończenie zdań

  • Mówienie – opisywanie postaci

  • Wymowa: /S/

  • Pisanie – uzupełnianie zdań

  • Czytanie – rozpoznawanie postaci

  • Pisanie – dyktando

Zwrot: Here’s a cup of tea for you. – Thank you very much.

Życzenia: Happy Mother’s Day!

AB: ćw. ze s. 128–129

Praca plastyczna: Plakat

Praca plastyczna

i dyktando obrazkowe

AB: ćw. ze s. 136

Praca plastyczna: Prezent dla mamy

Ilustracje wycięte

z czasopism

Duże arkusze papieru

Karty obrazkowe




CZERWIEC

1
I like surfing!

1. What to do? Burza mózgów- propozycje na deszczowe dni

2. Our World: Sport.





  • Przymiotniki dzierżawcze: my, your

  • Zwroty: I like ..., I don’t like ...







  • Nazwy ubrań

  • Opisywanie ubioru

  • Gra: Play the game.

  • Ulubione ubrania




  • Mówienie – zadawanie pytań; opisywanie ubrań

  • Czytanie dialogu; łączenie obrazka z opisem

  • Słuchanie – wskazywanie postaci

  • Pisanie – opis ubioru

Wyrażanie preferencji


AB: ćw. ze s. 130–131

Zabawa: Przedstawianie scenek

Praca plastyczna: Ulubione ubrania

SB: Our World – Sports, s. 70–71

Karty obrazkowe








CZERWIEC

2
Review Units 7–8

1-2 Powtórzenie i utrwalenie wiadomości.


Test 8








  • Powtórzenie materiału z Rozdziałów
    7–8




  • Słuchanie – wskazywanie zdjęć

  • Mówienie – opis postaci; odpowiadanie na pytania

  • Czytanie opisów; numerowanie postaci

  • Pisanie – uzupełnianie zdań






AB: ćw. ze s. 132–133

Konkurs: Name

the baby.

Kartki papieru



Zdjęcia przyniesione przez dzieci



©absta.pl 2016
wyślij wiadomość

    Strona główna