Agfa zgłaszanie reklamacji



Pobieranie 7.67 Kb.
Data02.05.2016
Rozmiar7.67 Kb.
ZASADY REKLAMACJI U PRODUCENTA

AGFA

  • Zgłaszanie reklamacji

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z urządzeniem lub chcesz zgłosić konieczność przeprowadzenia przeglądu technicznego, wystarczy się z nami skontaktować! O ile kontrakt serwisowy* nie stanowi inaczej, zgłoszenia serwisowe są przyjmowane:
Drogą elektroniczną p . od adresem e-mail: serwis.pl@agfa.com
lub poprzez wypełnienie formularza na stronie: www.agfa-polska.pl
Faksem: (22) 3 111 991

Możesz także skontaktować się z nami telefonicznie – serwis Agfa Graphics, jest dostępny pod numerem (22) 3 111 990, w godzinach pracy serwisu 9:00 - 17:00, w dni robocze.

UWAGA! Pamiętaj o podaniu wymaganych informacji do prawidłowego zarejestrowania zgłoszenia serwisowego:


  • nazwa firmy i miejsce instalacji

  • osoba kontaktowa i numer telefonu

  • nazwa urządzenia

  • numer seryjny

  • opis usterki (jeśli to możliwe, z podaniem numeru błędu)

  • typ problemu (całkowicie uniemożliwia pracę, występuje stale, powtarzalnie, sporadycznie)

  • czego dotyczy (hardware, software)

Serwis Agfa Graphics jest do Twojej dyspozycji

Serwis firmy Agfa Graphics gwarantuje odpowiedzieć na zgłoszenie w ciągu 24h roboczych. W tym czasie serwisant skontaktuję się z Tobą w celu dokonania wstępnej diagnozy bądź ewentualnego wytypowania części serwisowych niezbędnych do naprawy, a także potwierdzi konieczność wizyty serwisowej.



  • Reklamacje DOA

Brak procedury DOA

  • Ogólne warunki gwarancji

http://www.agfa-polska.pl/node/226




©absta.pl 2019
wyślij wiadomość

    Strona główna