Akademickie Mistrzostwa Polski AZS 26.04.2015
Informacje dla Klubów Karate na temat procedury zgłoszeń na AMP Karate
1 Zgłoszenie wstępne do udziału w zawodach (wygenerowane przez elektroniczny system zgłoszeń) musi zostać przesłane do Organizatora Mistrzostw w terminie określonym w komunikacie nr 1. Reprezentacje, które nie dotrzymają obowiązku terminowego przesłania ww. zgłoszenia, nie będą mogły wziąć udziału w zawodach, za wyjątkiem sytuacji opisanej w punkcie 3.
2 Zgłoszenie ostateczne do udziału w zawodach (wygenerowane przez elektroniczny system zgłoszeń) musi zostać przesłane do Organizatora Mistrzostw w terminie określonym w komunikacie nr 2: w przypadku dyscyplin indywidualnych– 3 dni przed rozpoczęciem Mistrzostw
Reprezentacje, które nie dotrzymają obowiązku terminowego przesłania ww. zgłoszenia, nie będą mogły wziąć udziału w zawodach.
3 Dokonanie zgłoszenia wstępnego po terminie określonym w komunikacie nr 1 jest możliwe wyłącznie po poinformowaniu Koordynatora AMP i uiszczeniu opłaty regulaminowej w terminie do 7 dni po terminie pierwotnym – wpłata tytułem „opłata regulaminowa” (decyduje data wpływu informacji do Koordynatora AMP oraz pieniędzy na konto AZS Środowisko Warszawa).
Wpłaty można dokonać w wysokości:
a) 1000 zł – dotyczy wszystkich zawodów – w tym przypadku wynik uczelni zostaje wliczony do klasyfikacji generalnej AMP
b) 100 zł – dotyczy dyscyplin indywidualnych – w tym przypadku wynik uczelni nie zostaje wliczony do klasyfikacji generalnej AMP, jednakże startujący zawodnicy zostają sklasyfikowani indywidualnie i drużynowo.
Komunikaty o Akademickich Mistrzostwach Polski AZS w Karate rozesłane zostaną do wszystkich Klubów Uczelnianych AZS oraz Klubów Karate.
Zgłoszenie wstępne i ostateczne do udziału w zawodach musi zostać przesłane do Organizatora Mistrzostw wyłącznie przez Klub Uczelniany AZS w terminach określonych w komunikatach 1 i 2 !!!
|