ANKIETA UCZESTNIKA
Konferencja naukowa
„Archiwa instytucji życia publicznego w strukturze narodowego zasobu archiwalnego”
Warszawa 22 - 23 września 2010r.
1
|
Imię i nazwisko
|
|
2
|
Miejsce pracy
|
|
3
|
Stanowisko
|
|
4
|
Tematyka referatu/ głosu w dyskusji*
|
|
5
|
Adres dla korespondencji
|
|
6
|
Telefon
|
|
7
|
E-mail
|
|
8
|
Dane do faktury
(dane zakładu pracy)
|
|
|
* niepotrzebne skreślić


data i podpis uczestnika
Dane osobowe z ankiety zostaną wykorzystane wyłącznie do celów organizacyjnych Stowarzyszenia i odpowiednio zabezpieczone.
Informacje o konferencji:
Termin nadsyłania ankiet: do 10 lipca 2010r. – droga pocztową lub na adres
E-mailowy – sekretariat@ aan.gov.pl, aangp@aan.gov.pl
Koszt uczestnictwa:
W ramach opłaty zapewniamy materiały konferencyjne, poczęstunek w trakcie obrad, udział w koktajlu, a także po skompletowaniu tekstów referatów i wystąpień w dyskusji wydawnictwo pokonferencyjne.
Konto do wpłaty: Wpłaty prosimy dokonać na konto: 93 1140 1010 0000 5190 3500 1001 z dopiskiem: „ Konferencja AAN”.
Miejsce Konferencji: Archiwum Akt Nowych ul. Hankiewicza 1
Dojazd do hotelu:
UWAGA
Organizatorzy nie zapewniają noclegu i obiadu w trakcie obrad
|