materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2010/05
Criminal damage poważne szkody counterfeit money fałszywe pieniądze
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2011/02
To die umierać to study art studiować sztukę
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2014/04
Smart Time unit 5a sb / wb
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2010/05
Unit 5 A, B, C, d bakery piekarnia butcher’s mięsny
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2013/09
Race / racism rasa / rasizm
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2012/01
Każde z poniższych zdań zawiera błąd. Podkreśl błąd i napisz poprawną odpowiedź. (15 punktów) Przykład
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2010/05
To beckon skinąć na (kogoś) to beckon sb in -gestem zaprosić kogoś do środka
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2012/05
To spark interest wywoływać zainteresowanie winter zima / wintry zimowy, mroźny
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2010/05
Powiedz co robisz w wolnym czasie i zadaj pytanie koledze / koleżance co on/ona robi w wolnym czasie
Powiedz co robisz w wolnym czasie i zadaj pytanie koledze / koleżance co on/ona robi w wolnym czasie
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2012/05
Tropical fruit owoc tropikalny to originate in zrodzić się w …
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2010/11
Complete fce unit 1 to do the housework wykonywać prace domowe
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2010/05
Ceramics /sı'ræmık/ ceramika dull = boring = tedious = nudny
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2012/01
Przysłówek przysłówki tworzymy dodając do przymiotnika końcówkę –ly quick – quickly careful – carefully Od tej reguły są jednak pewne wyjątki
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2012/05
Radar / 'reıd(r)/ radar / to be detected by radar a torch latarka, pochodnia
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2012/01
V. Zwięźle ( 1-4 słowa) odpowiedź na poniższe pytania, lub dokończ poniższe zdania: 35 punktów przykłAD
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2012/02
Greed chciwość greedy chciwy
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2010/05
We use “the” We do not use “the”
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2010/11
Unit 1 part 4 a briefing = a meeting
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2011/11
To have an influence on mieć wpływ na… to influence sb wpływać na…
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2010/05
Appraisal /'preızl/ ocena, oszacowanie to make an appraisal of sth (estimation) ocenić coś
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2013/01
It’s a crying shame! to woła o pomstę do nieba! for crying out loud! na litość boską!
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2010/05
Aleksandra Prochalska / materiały umieszczone w macmillan teacher’s corner
Compelling arguments ważne argumenty to be desensitized /'di'sensıtaızd/ być znieczulonym
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2012/12
Poverty bieda racism rasizm
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2014/10
Smart Time unit 7C/D/e sb &WB
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2010/05
Workbook unit 4 3 an incentive zachęta
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2012/10
Unit 1 f foreshock wstrząs zapowiadający trzęsienie aftershock wstrząs wtórny
materialy_ola_angielski/wp-content/uploads/2011/01
To foot the bill zapłacić za rachunek on the fringes of society na marginesie społeczeństwa
directory
materialy ola angielski
wp-content
©absta.pl 2020
wyślij wiadomość
Strona główna
Referat