DziałalnośĆ domu kultury „ Świt” w 2010 r. I. Zatrudnienie



Pobieranie 104.07 Kb.
Data07.05.2016
Rozmiar104.07 Kb.
DZIAŁALNOŚĆ   DOMU  KULTURY  „ ŚWIT”  w  2010 r. 
I. ZATRUDNIENIE
Na dzień 31.XII. 2010r. obsada kadrowa wynosiła 28 osób co w przeliczeniu na pełne etaty daje 24,5 etaty kalkulacyjne.

Działalność programową Dom Kultury prowadzi w oparciu o 16 pracowników działalności podstawowej zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, oraz 44 instruktorów działalności podstawowej zawierając z nimi umowę zlecenie i umowę o dzieło.




II. D Z I A Ł A L N O Ś Ć   P R O G R A M O W A
W 2010 roku Dom Kultury "Świt " prowadził działalność programową poprzez organizację stałych form pracy, kursów i imprez.

Czynny był w systemie całotygodniowym  w godz. 8.00-21.00


W  2010 roku Dom Kultury „ŚWIT” zorganizował (lub współorganizował ):
IMPREZY CYKLICZNE :
XVI Międzyszkolny Konkurs Zespołów Teatralnych im. Piotra Grabowskiego  „MASKA 2010”- konkurs ma na celu umożliwienie amatorskim zespołom teatralnym publicznej prezentacji własnych dokonań artystycznych oraz zachęcenie dzieci do czynnego udziału w amatorskim ruchu teatralnym. Konkurs ma charakter otwartego konkursu dla amatorskich zespołów teatralnych działających na terenie Dzielnicy Targówek w przedszkolach, szkołach podstawowych, gimnazjach, liceach, ośrodkach społeczno-wychowawczych, placówkach kulturalnych.
XVI Międzyszkolny Konkurs Wokalno – Muzyczny  „ DEBIUTY 2010”- głównym zamierzeniem konkursu jest promocja talentów i motywowanie młodych artystów do systematycznego doskonalenia swoich umiejętności wokalnych i muzycznych. Impreza ma charakter otwartego konkursu, w którym wystąpić mogą działające na terenie Dzielnicy Targówek dziecięce i młodzieżowe amatorskie zespoły wokalne, wokalno-instrumentalne, soliści z przedszkola, szkół podstawowych, gimnazjów i liceów.
XV Warszawski Turniej Rycerski BRÓDNO’ 2010  o  Szablę Króla Zygmunta III Wazy, Turniej organizowany jest corocznie przez Dom Kultury „Świt” i Bractwo Rycerskie „Liga Baronów”. W 2010 roku uczestniczyło ok. 120 rycerzy członków Bractw Rycerskich m.in. Pierwsze Polskie Stowarzyszenie Turniejowe Liga Baronów (Warszawa),  Kieleckie  Bractwo Artyleryjskie, Mazowiecka Rota Strzelcza Księcia Janusza (Warszawa), Bractwo Rycerskie Zamku Ogrodzieniec, Bractwo Rycerskie Miasta Nowa Dęba, Konne Bractwo Rycerskie Hastarius, Chorągiew Rycerstwa Ziemi Sandomierskiej.
III BEATELMANIA FESTIWAL 2010 KONKURS WOKALNO - INSTRUMENTALNY IM.JOHNA LENNONA - pomysłodawcą Festiwalu jest Waldemar Kuleczka (ex Oddział Zamknięty, Papa Dance, Person). Konkurs ma na celu propagowanie muzyki The Beatles.
IX Betlejem u Avetek, Mazowiecki Festiwal Bożonarodzeniowy współorganizatorem jest Fundacja AVE oraz Białołęcki Ośrodek Kultury. Zamierzeniem Festiwalu jest krzewienie wartości związanych ze Świętami Bożego Narodzenia.
III Ogólnopolskie Juwenalia Trzeciego Wieku- współorganizatorem jest Fundacja AVE oraz Białołęcki Ośrodek Kultury. Głównym celem przedsięwzięcia jest integracja środowiska akademickiego III Wieku, a także inspiracja Uniwersytetów III Wieku do pielęgnowania chlubnych tradycji muzycznych środowisk akademickich oraz promocja artystycznej aktywności seniorów.
XVII Turniej szachowy pamięci Dariusza Pęskiego- celem turnieju jest uczczenie osiemnastej rocznicy śmierci byłego uzdolnionego szachisty Warszawy.
Zima w mieście i lato w mieście

W czasie ferii zimowych i wakacji (sierpień) odbywały się zajęcia dla dzieci i młodzieży, pozostających w mieście, obejmujące m.in. warsztaty didżejskie i breakdance’owe, taniec nowoczesny, warsztaty plastyczne, warsztaty teatralne warsztaty ceramiczne, warsztaty wokalne, warsztaty naukowe, laboratorium od kuchni  oraz seanse filmowe w kinie „Świt”,.



SCENA KABARETOWO - ESTRADOWA :

                                  



               

  1. Kabaret Hrabi                                                2 koncerty                                           

  2. Kabaret Moralnego Niepokoju                       4 koncerty 

  3. Kabaret Łowcy.B                              2 koncerty

  4. Kabaret Paranienormalni 1 koncert  

  5. Kabaret OT.TO 1 koncert

  6. Kabaret Zenona Laskowika 1 koncert

  7. Kabaret Młodych Panów 1 koncert

  8. Kabaret Skeczów Męczących 1 koncert



SCENA MUZYCZNA TARGÓWKA


  1. Koncert muzyki cygańskiej „Don Vasyl & Cygańskie Gwiazdy”

  2. Koncert Marcina Wyrostka

  3. Koncert zespołu BIG BIT

  4. Koncert finałowy Warsztatów Muzyki Gospel

  5. Koncert „Magia Walca” w wykonaniu Machowska & Kopietz Duo

  6. Koncert Orkiestry z korpusu Armii Zbawienia w Stavanger w Norwegii

  7. Koncert inaugurujący Rok Chopinowski w wykonaniu Natalii Rewakowicz, Lidii Futorskiej i Tarasa Mencyńskiego

  8. Koncert Radosława Sobczaka w ramach obchodów Roku Chopinowskiego

  9. Recital Chopinowski Grzegorza Niemczuka

  10. Koncert zespołu „Chłopaki ze starej paki”

  11. Koncert zespołu „tereNowy.live”

  12. Koncert BAND ACOUSTIC BRASS oraz Dominik Sierzputowski - baryton z koncertem operowo-rozrywkowym VOICE AND BRASS.


OKOLICZNOŚCIOWE IMPREZY MUZYCZNO-ESTRADOWE :


  1. Koncert z okazji Światowego Dnia Inwalidy

  2. Koncert z okazji Dnia Seniora

  3. Wielkanocny Koncert w wykonaniu UNPLUGGED ORCHESTRA

  4. Bożonarodzeniowy Koncert w wykonaniu UNPLUGGED ORCHESTRA

  5. Bożonarodzeniowy Koncert w wykonaniu Młodzieżowo-Dziecięcego Teatru Tańca i Muzyki "TINTILO".

PORANKI RODZINNE:
Raz w miesiącu w Domu Kultury „Świt” organizowane są przedstawienia teatralne, koncerty muzyczne i seanse filmowe dla dzieci.
Poranki muzyczne:

  1. „Christmas gospel” w wykonaniu New Generation

  2. „Chopin bliski dzieciom..” organizowany przez fundację Cultura Animi

  3. „Kim jest dyrygent?” w wykonaniu UNPLUGGED ORCHESTRA

  4. „Gdyby tygrysy jadły irysy” w wykonaniu zespołu Notabene

  5. „Muzyka dawna” w wykonaniu zespołu Proavitus

  6. „W krainie tanga” w wykonaniu Sentido del Tango


Poranki teatralne:


  1. „Kot w butach”

  2. „Wilk i zając”

  3. „Śpiąca królewna”

  4. „Kozucha Kłamczucha”

  5. „Czerwony Kapturek”

  6. „Kosmiczne przygody”

  7. „Pinokio”

  8. „Magiczna czapka św. Mikołaja”


Poranki filmowe:


  1. „Planeta 51”

  2. „Toy Story 3”

  3. „Dzwoneczek i uczynne wróżki”

  4. „Mikołajek”

  5. „Księżniczka i żaba”



WYSTAWY :


  1. Wystawa Pracowni  Ceramiki i Witrażu  Magenta

  2. Wystawa malarstwa Moniki Althamer

  3. Wystawa prac pracowni Tkactwa Artystycznego

  4. Wystawa malarstwa - Anna Wojciechowska-Paprocka „KOBIETY-NIMFY-ANIOŁY”

  5. Wernisaż prac Krzysztofa Skaina Maya „Nie daj się smutkowi”

  6. Wystawa fotografii Studenckiego Koła Naukowego Archeologii Bliskiego i Środkowego Wschodu „SZARKUN” Uniwersytetu Warszawskiego

  7. Wystawa malarstwa Beaty Grudzień i Grażyny Wąsikowskiej

  8. Wystawa luster i decoupage’u Anji Branson „Po drugiej stronie lustra”

  9. Wystawa radzieckiego plakatu filmowego

INNE:


  1. Seanse bioenergoterapeutyczne Jerzego Mrugały – raz w miesiącu w sali kina „Świt” odbywają się bezpłatne seanse bioenergoterapeutyczne dla dorosłych i dla dzieci prowadzone przez dyplomowanego bioenergoterapeutę Jerzego Mrugałę.

  2. Wieczorki taneczne dla seniorów  - odbywają się raz w tygodniu w sobotę przy muzyce na żywo w wykonaniu zespołu KRESZ.

  3. Bale dla dzieci – organizowane są w karnawale, z okazji dnia Dziecka oraz Andrzejek. Dzieci podczas zabawy m.in. biorą udział w różnych konkursach oraz zabawach tematycznych. Przygotowywane są również różne pokazy artystyczne.



IMPREZY ŚRODOWISKOWE:
Dom Kultury „Świt” w ramach współpracy międzyśrodowiskowej użycza swoich sal do organizowania konkursów, festiwali oraz przeglądów.


  1. Konkurs Recytatorski organizowany przez SP 206

  2. Spotkanie FunClubu Artura Chamskiego

  3. Spotkanie FunClubu Filipa Bobka

  4. Finał projektu edukacyjnego „ŚLADAMI FRYDERYKA CHOPINA W 200 ROCZNICĘ URODZIN KOMPOZYTORA”

  5. Konkurs recytatorski im. ks. Jana Twardowskiego organizowany przez Fundacje AVE

  6. Międzyszkolne Dni Kultury organizowane przez XIII L.O. IM. L.LISA-KULI

  7. Dzielnicowy Przegląd Kolęd i Pastorałek organizowany przez Wydział Oświaty Dzielnicy Targówek

  8. Jasełka w wykonaniu uczniów Społecznej Szkoły Podstawowej nr 38

  9. Wielkanocne spotkanie dzieci i młodzieży organizowane przez Radę i Zarząd Dzielnicy Targówek

  10. Mikołajkowe spotkanie dzieci i młodzieży organizowane przez Radę i Zarząd Dzielnicy Targówek

  11. Konferencje „Czytanie kluczem do wiedzy i sukcesu dziecka” organizowane przez Wydział Kultury oraz Radę i Zarząd Dzielnicy Targówek

  12. Przegląd Zespołów Tanecznych "PIRUET" SP nr 285

  13. Impreza gwiazdkowa dla dzieci z cukrzycą – organizowana przez Fundacje dzieci chorych na cukrzycę

  14. Spotkanie miłośników kultury japońskiej - ANIME OTAKON 2010

  15. Zjazd wyborczy ZHP HUFIEC PRAGA PÓŁNOC


KINO ŚWIT :


  1. Kino Filmów Szkolnych

  2. Kino  Złotego Wieku

  3. Kino Małego Widza

  4. Seanse w ramach repertuaru codziennego

  5. III Otwarty Przegląd Filmu Rosyjskiego

  6. Przegląd Filmów Kiry Muratowej

  7. III Przegląd Kinematografii Europejskiej Kanon 2010

  8. Przegląd Filmów Niemych z Muzyką na Żywo Ekran w Mroku

  9. Przegląd Filmów Nikity Michałkowa

  10. Przegląd Filmów: Synergia 2010

  11. Przegląd Filmów Krzysztofa Wojciechowskiego

  12. Przegląd Filmów Marka Piwowskiego

  13. Przegląd Filmów Duńskich

  14. II Przegląd Filmów Wartościowych „Prześwit”

  15. "8 Warszawski Festiwal Filmów o Tematyce Żydowskiej"

  16. Mała Akademia Filmu Rosyjskiego

  17. Pokaz Filmów Nagrodzonych Grand Off 2010

  18. Globalny rozwój w kinie

  19. Międzynarodowy Festiwal Teatrów Lalek i Animacji Filmowych dla Dorosłych "Lalka też człowiek"


Ogółem  w  140 imprezach od stycznia do grudnia 2010 r.  udział   wzięło  31258  osoby   

                             



STAŁE FORMY PRACY    (PRACOWNIE, KLUBY, ZESPOŁY ZAINTERESOWAŃ)


  1. Aerobic

  2. Akademia Przedszkolaka

  3. Artystyczny Klub Malucha

  4. Boks

  5. Chór Avetki

  6. Ćwiczenia modelujące sylwetkę

  7. Decoupage

  8. Dziecięcy Zespół Folklorystyczny  Mazoviacy                        

  9. Graffiti

  10. Klub foto

  11. Klub modelarski

  12. Liczę śpiewająco

  13. Muzyczny Klub Przedszkolaka

  14. Ognisko muzyczne – gitara

  15. Ognisko muzyczne – keyboard, pianino

  16. Ognisko muzyczne – wokal

  17. Ognisko teatralne

  18. Pracownia biżuterii

  19. Pracownia ceramiczna

  20. Praska Orkiestra Dęta

  21. Pracownia plastyczna

  22. Pracownia  rysunku i malarstwa

  23. Pracownia Ceramiki i Witrażu Magenta  

  24. Studio  Tańca  Nowoczesnego Alexia

  25. Szkółka szachowa

  26. Tai-chi

  27. Taniec brzucha

  28. Taniec nowoczesny dla maluchów

  29. Teatr Muzyczny Gaffa

  30. Tkactwo artystyczne

  31. Umuzykalnienie wg teorii Gordona

  32. Unplugged Orchestra

  33. Warsztaty artystyczne z elementami plastyki

  34. Warsztaty naukowe

  35. Warsztaty plastyczne

  36. Warsztaty teatralne


Na zajęcia stałe zapisanych było od stycznia do grudnia 2010 r. 1096 osób. Roczna frekwencja wynosiła  31790 osób.
KURSY


  1. Językowe   (angielski, niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, japoński)          

  2. Karate  Shotokan

  3. Tańca towarzyskiego dla dzieci , młodzieży i dorosłych

  4. Szkółka baletowa       

  5. Tańca akrobatyczno-sportowego

  6. Fotograficzny

  7. Komputerowe dla  dorosłych


Na kursy zapisanych było od stycznia do grudnia 2010 r. 661 osób. Roczna frekwencja wynosiła 11942 osoby.

 
BRÓDNOWSKI UNIWERSYTET DZIECI


Bródnowski Uniwersytet Dzieci - to inicjatywa mająca na celu nieskrępowany rozwój intelektualny dzieci. Dzieciństwo to wiek pytań, które są początkiem poznania otaczającego świata, a tym samym nauki.  Jest to szczególny moment rozwijania określonych predyspozycji i talentów, które z czasem, jeżeli nie zostaną dostrzeżone, mogą być bezpowrotnie utracone. Uniwersytet w formie interaktywnych wykładów zamierza podsycać naturalną ciekawość dzieci, uczyć poprzez zabawę, rozwijać talenty, kształtować osobowość człowieka poszukującego, człowieka odkrywcy.

W ramach Bródnowskiego Uniwersytetu Dzieci  w 2010 r. zorganizowaliśmy :


Wykłady  :
W 2010 r. odbyło się 17  wykładów  poświęconych m.in. matematyce, astronomii, filozofii, paleontologii, etnografii, historii sztuki, biologii, psychologii, ornitologii, geografii, historii, fizyce.


  1. Próba pobicia nowego rekordu- czyli o dodawaniu wielkich liczb.

  2. Kosmiczne ZOO

  3. Zaćmienie Słońca

  4. Co to jest uczciwość? Czy reklamy mówią prawdę?

  5. Sąsiedzi smoka z Lisowic

  6. Tradycje Wielkanocne

  7. Zaćmienie Księżyca

  8. Gdy głównym tematem sztuki był człowiek

  9. Średniowieczne wyprawy - Wikingowie w Ameryce

  10. Po co roślinom zwierzęta

  11. „Miejsce smoka jest w klatce” – czyli kilka słów o Pani Złość.

  12. Ptaki wokół nas

  13. Magiczny świat przyrody – świat podwodny, rafa koralowa

  14. Życie szlachty w dawnych wiekach XVI - XVII w.

  15. Platon i wirtualna rzeczywistość

  16. Fizyka złudzeń optycznych

  17. Polskie zwyczaje i obrzędy bożonarodzeniowe



W wykładach uczestniczyło 255 słuchaczy, a roczna frekwencja wyniosła 2236 osoby.
Zajęcia fakultatywne  :


  1. Warsztaty naukowe

  2. Pracownia ceramiczna

  3. Pracownia graffiti

  4. Warsztaty fotografii cyfrowej

  5. Pracownia grafiki komputerowej

  6. Warsztaty edukreacji

  7. Warsztaty plastyczne


Na dodatkowe zajęcia fakultatywne  zapisane były 184 osoby.

Frekwencja wynosiła 628 osoby.

BRÓDNOWSKI UNIWERSYTET TRZECIEGO WIEKU
W ramach Bródnowskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku w 2010 r. zorganizowaliśmy :
Wykłady i Seminaria:
1. 29 wykładów z zakresu m.in. historii sztuki, literatury, historii, filmu, teatru, muzyki, religii świata, psychologii, astronomii, w których uczestniczyło 469 słuchaczy. Roczna frekwencja wyniosła 10350 osób.

2. 43 seminaria z zakresu: filozofii, muzyki, poezji, profilaktyki zdrowia, historii sztuki, kultury i obyczajów, w których uczestniczyło 310 słuchaczy. Roczna frekwencja na seminariach wynosiła 13330 osób.



Zajęcia fakultatywne:
Dla słuchaczy Bródnowskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku zorganizowane zostały również dodatkowe zajęcia fakultatywne:


  1. rysunek i malarstwo

  2. ceramika

  3. tkactwo artystyczne

  4. witraż

  5. chór

  6. zajęcia Tai-chi

  7. kursy komputerowe

  8. tańce w kręgu

  9. nauka języków obcych ( angielski, włoski, francuski, hiszpański )

  10. gimnastyka 50+

  11. aqua aerobik

  12. decupage

  13. zajęcia psychologiczno –terapeutyczne

  14. dietetyka

  15. warsztaty twórczego pisania

  16. warsztaty teatralne


Na dodatkowe zajęcia fakultatywne zapisanych było 196 osób .

Roczna frekwencja wynosiła 6272 osoby.
Zajęcia towarzyszące :
Dla słuchaczy Bródnowskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku zorganizowane zostały również dodatkowe zajęcia towarzyszące :
1.Tanie bilety do wybranych teatrów stołecznych i Filharmonii Narodowej

2. Kino Złotego Wieku

3. Programy kabaretowe

4. Wycieczki krajowe i zagraniczne

5. Wykłady otwarte i koncerty z wolnym wstępem.
Z dodatkowych zajęć skorzystało 6389 osób.

 

III DZIAŁALNOŚC ADMINISTRACYJNO – TECHNICZNA




    1. Wykonano II etap modernizacji kabiny projekcyjnej polegający na wymianie tablic, rozdzielnic, częściowej wymianie kabli oraz wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i powykonawczej.

    2. Wykonano nowy wystrój głównej klatki schodowej, zdemontowano boazerię, wykonano nowe balustrady poszerzając ciąg komunikacyjny.

    3. Wykonano przebudowę szatni, zlikwidowano boazerię, która wymagała ciągłego zabezpieczenia ognioochronnego, na ścianach położono terakotę, zwiększono liczbę miejsc w szatni dzięki wymianie wieszaków i podpór.




    1. W siłowni naprawiono zapadniętą podłogę – wykonując nową wylewkę samopoziomującą.

    2. Zgodnie z ustawą Prawo Budowlane wykonano 5 letni przegląd techniczny budynku polegający na:

  • sprawdzenie stanu technicznego elementów budynku i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne oraz niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu

  • kontroli instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska

  • kontroli przewodów wentylacyjnych i kominowych.

  • kontrola instalacji elektrycznych i piorunochronowych

    1. Wymieniono instalację elektryczną doprowadzającą prąd do rampy oświetleniowej. Istniejąca instalacja wykonana z cienkich przewodów, nie odpornych na wysokie temperatury, nie posiadające uziemienia powodowało podczas organizowanych imprez ciągłe zwarcia, oraz nie zapewniała bezpieczeństwa pracownikom obsługującym imprezy.

    2. Ubezpieczono sprzęt będący własnością Domu Kultury.

    3. Na bieżąco przeprowadzane są przeglądy i konserwacje sprzętu poż. i instalacji alarmowej, platformy schodowej, pieców centralnego ogrzewania.

    4. Dokonano zakupu opału, środków czystości, materiałów biurowych i programowych dla poszczególnych kół i sekcji zainteresowań.

Z działalnością administracyjną Domu Kultury związane są dochody za wynajem pomieszczeń oraz koszty związane z utrzymaniem obiektu w ruchu ciągłym.


Przychody z wynajmu pomieszczeń na różnorodną działalność oraz imprezy okolicznościowe w 2010 roku wyniosły 85 206,23 i stanowiły 6,47 % całych wypracowanych dochodów.
Koszty administracyjne związane z utrzymaniem obiektu przedstawiały się następująco :


1.Energia elektryczna

40 965,22

2.Opał

59 142,00

3.Woda + ścieki

2 404,18

4.MPO

4 158,34

5.Łączność

16 318,32

6.Konserwacje bieżące+ awarie

24 415,43


RAZEM


147 403,49


IV. B U D Ż E T
Na dzień 31.XII. 2010 budżet Domu Kultury wynosił 3 032 202,67 zł natomiast wydatki wyniosły 2 996 684,48 zł
Na ich pokrycie przyznano nam w formie dotacji 1 715 000 zł. co stanowi 57,0 % całego budżetu Domu Kultury.
Pozostałą część środków finansowych w wysokości 1 317 202,67 zł. niezbędnych do realizacji aktywnego funkcjonowania placówki sfinansowano z własnych dochodów

Stanowiły one 43 % całego budżetu Domu Kultury.




Rodzaj działalności

Dochód

% dochodu ogółem

Zespoły zainteresowań, kursy

647 328,83

49,14

Kino

39 693,45

3,02

Imprezy

306 136,33

23,24

Wynajem (czynsze+ okazjonalne)

85 206,23

6,47

BUTW

210 229,21

15,96

BUD

16 850,00

1,28

Różne dochody

1 758,62

0,13

Darowizna

10 000,00

0,76

O g ó ł e m

1 317 202,67

100,00


WYDATKI :
1. Wydatki sfinansowane z dotacji przyznanej przez Urząd Gminy

  • Koszty osobowe ( wynagrodzenia + pochodne) 1 488 764

  • Koszty świadczeń obowiązkowych 25 756

  • Koszty eksploatacji 95 455

( opał ,energia, wywóz nieczystości woda ,ścieki, usługi remontowe)

  • Koszty działalności podstawowej 91 171

Maska, Debiuty, Betlejem u Avetek

Zima w mieście, Lato w mieście, Turniej Rycerski, Muzyczny Salon Targówka



  • Koszty administracji (podatek od nieruchomości ) 13 854

R a z e m 1 715 000
2. Wydatki sfinansowane z wypracowanych dochodów własnych

  • Koszty osobowe

( umowy zlecenia + pochodne) 435 056,25

  • Koszty podatku VAT 41 155,62

  • Koszty administracji 98 440,30

  • Koszty eksploatacji 32 433,06

  • Koszty techniczne 118 899,54

(naprawy bieżące, konserwacje, remont klatki schodowej, balustrada, kraty do szatni)

  • Koszty działalności podstawowej 555 699,71

(materiały: na imprezy, reklamowe, BUTW; obsługa: zespołów zainteresowań i kursów, BUTW; imprezy środowiskowe, kabaretowe; ogłoszenia w prasie,).

R a z e m 1 281 684,48
Ogółem poniesione koszty na działalność Domu Kultury w 2010 r. wynoszą

2 996 684,48

WYDATKI


- świadczenia rzeczowe na rzecz pracowników nie zaliczane do wynagrodzeń (szkolenie, odzież, BHP)

9 469,66

- Wynagrodzenia osobowe

1 293 343,41

- Umowy zlecenia i dzieło

456 698

- Składki na ubezpieczenia społeczne

192 677,63

- Składki na Fundusz pracy

21 601,21

- Zakup materiałów i wyposażenia

178 240,33

- Zakup energii

42 037,81

- Zakup usług remontowych

109 720,27

- Zakup usług pozostałych

577 369,69

- Podróże służbowe krajowe

12 518,64

- Różne opłaty i składki

22 242,21

- Odpis na ZFŚS

25 756

-Podatki obciążające koszty(VAT – nieruchomości)

55 009,62







O G Ó Ł E M

2 996 684,48


V. AKTYWNOŚĆ DOMU KULTURY „ŚWIT” W POZYSKIWANIU ŚRODKÓW FINANSOWYCH Z FUNDUSZY POMOCOWYCH
1. Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie

Beatlemania Festival 2011”



Cel: Umuzykalnienie i rozśpiewanie młodzieży, dorosłych oraz integracja międzypokoleniowa poprzez muzykę zespołu The Beatles uznanego za zespół stulecia.

Rezultat: brak decyzji (kwota dofinansowania: 70 880,00 zł)

Koszt całkowity wniosku: 110 808,00 zł

Beatlemania Festival 2011 to piąta, jubileuszowa edycja festiwalu, który wykorzystuje ponadczasowość największych dzieł klasyki muzyki rockowej i rozrywkowej, czyli twórczość zespołu The Beatles – uznanego za zespół stulecia - w celu edukacji muzycznej, promowania pozytywnych postaw społecznych, integracji międzypokoleniowej i międzykulturowej oraz wyrównywaniu szans młodych twórców.



2. Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie

Modernizacja wnętrz Domu Kultury Świt”


Cel: Gruntowny remont I piętra budynku Domu Kultury ŚWIT, jest kontynuacją wcześniejszych prac modernizacyjnych zrealizowanych w latach 2008 – 2009.

Rezultat: brak decyzji (kwota dofinansowania: 350 357,00 zł)

Koszt całkowity wniosku: 539 010,00 zł
Planowany obecnie remont ma objąć swoim zasięgiem centralną salę tańca i zajęć ruchowych, pracownię ceramiczną, informatyczną, fotograficzną, salę prób muzycznych, ogniska muzycznego wraz z kafejką dyskusyjno-literacką wraz z przyległymi ciągami komunikacyjnymi. Remont obejmie również adaptację pomieszczeń po dawnej rozdzielni prądu i wentylatorni przekształcających je w zaplecze i szatnię dla osób korzystających z centralnej sali tańca. Adaptacji chcemy również poddać część podstrysza Domu Kultury, w celu przeznaczenia go na potrzeby zaplecza technicznego pracowni ceramicznej. W celu zachowania bezpieczeństwa użytkowników zajęć i obiektu, zaplanowana jest modernizacja

głównej rozdzielni elektrycznej Domu Kultury i istniejącego antywłamaniowego systemu alarmowego, który zostanie wzbogacony o funkcję monitoringu i sygnalizacji zagrożeń pożarowych.



3. Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie

Przygotowanie dokumentacji, modernizacji sali widowiskowo-kinowej”


Cel: Opracowanie kompleksowej koncepcji modernizacji sali widowiskowo-kinowej Domu Kultury ŚWIT, a w jej następstwie, pełno branżowego projektu budowlanego, jest pierwszym i podstawowym warunkiem skutecznego starania się o dotacje z różnych dostępnych programów operacyjnych na realizację zadania.

Rezultat: brak decyzji (kwota dofinansowania: 52 650,00 zł)

Koszt całkowity wniosku: 81 000,00 zł
Ponad 50 lat intensywnej eksploatacji, a także odległe czasy w których zaprojektowano salę

widowiskowo-kinową sprawiają, że jej stan techniczny i wygląd w rażący sposób odbiega od

aktualnie obowiązujących standardów, norm i rozwiązań architektoniczno-budowlanych w tym również wymogów bezpieczeństwa p. pożarowego. Ostatni pobieżny remont miał miejsce ok. 30 lat temu. Żeby zapobiec dalszej degradacji tej sali, a także żeby przez kolejne 50 lat mogła służyć wydajnie mieszkańcom Targówka, konieczna jest jej gruntowna modernizacja.

4. Sieć Kin Studyjnych i Lokalnych Filmoteki Narodowej

Cel: "Przegląd Filmów Marka Piwowskiego"

Rezultat: wniosek rozpatrzony pozytywnie ( kwota dofinansowania 1 000,00zł)
5. Sieć Kin Studyjnych i Lokalnych Filmoteki Narodowej

Cel: "II Przegląd Filmów Wartościowych"

Rezultat: wniosek rozpatrzony pozytywnie (kwota dofinansowania 700,00 zł)
6. Polski Instytut Sztuki Filmowej

Cel: „Przegląd Filmów Ekspresjonistycznych z Muzyką na Żywo”.

Rezultat: wniosek rozpatrzony pozytywnie (kwota dofinansowania 700,00 zł)
7. Sieć Kin Studyjnych i Lokalnych Filmoteki Narodowej

Cel: „Retrospektywa Nikity Michałkowa”

Rezultat: wniosek rozpatrzony pozytywnie (kwota dofinansowania 500,00 zł)
8. Sieć Kin Studyjnych i Lokalnych Filmoteki Narodowej

Cel: „Retrospektywa Nikity Michałkowa cz. II”

Rezultat: wniosek rozpatrzony pozytywnie (kwota dofinansowania 500,00 zł)


9. Sieć Kin Studyjnych i Lokalnych Filmoteki Narodowej

Cel: " III Przegląd Kinematografii Europejskiej - KANON 2010"

Rezultat: wniosek rozpatrzony pozytywnie (kwota dofinansowania 1 500,00 zł)
10. Sieć Kin Studyjnych i Lokalnych Filmoteki Narodowej

Cel: " III Otwarty Przegląd Kina Rosyjskiego"

Rezultat: wniosek rozpatrzony pozytywnie (kwota dofinansowania 860,00 zł)
W 2010 roku złożyliśmy wnioski o dofinansowanie na kwotę 509 547,00 zł .
VII. DAROWIZNY
Artur Piecyk, Łódź ul. Nowy Świat 1000,00 zł

Krzysztof Węsowski, Warszawa ul. Abrachama 2000,00 zł

Piotr Kisiel, Warszawa, ul. Wielińska 4000,00 zł

Media PPHU Poligrafia i Reklama Jarosław Stępski



Warszawa, ul. Lipowa 6 m. 7 3000,00 zł
W roku 2010 otrzymaliśmy ogółem darowizny na kwotę 10 000,00 zł.






©absta.pl 2019
wyślij wiadomość

    Strona główna