Fa bielany grafik zajęĆ grupowych obowiązuje od dnia 01. 01. 2016 tel. 801 503 503



Pobieranie 109.36 Kb.
Data30.04.2016
Rozmiar109.36 Kb.


FA BIELANY




GRAFIK

ZAJĘĆ GRUPOWYCH





Obowiązuje od dnia 01.01.2016 tel. 801 503 503





Zajęcia 55 min STUDIO FITNESS




godz.

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

Niedziela

08:30

FAT BURNING

Kasia K.


TRENING OBWODOWY

Kuba K.


Agata A.


TRENING OBWODOWY

Agata A.


BODY WORKOUT

Justyna K.









09:30

TBC

Kasia K.


POWER JOGA

Mariola D.



Agata A.


JOGA

Mariola D.



FA PUMP

Justyna K.



BODY WORKOUT

Jola S.





10:30













NOWOŚĆ

PILATES

Ania K.


FA PUMP

Jola S.





























16:00




Remigiusz G.


















17:00

ABT
Justyna K.

ABT

Kasia K.


BODY WORKOUT

Kasia K.


ZDROWY KRĘGOSŁUP

Mariola D.



FIT BALL

Ania B.


Ola S.





18:00

FA PUMP

Justyna K.



BODY WORKOUT

Kasia K.


STEP

Kasia K.


Przemek W.

FA PUMP

Bartek Ś.









19:00

BODY WORKOUT

Justyna K.



DANCE AEROBIC

Kasia K.


ABT

Justyna K.



ABT

Kasia K.


Agnieszka G.








20:00

Agnieszka G.



Przemek W.



FA PUMP

Justyna K.



Kasia K.


RELAX JOGA 1,5 h

Mariola D.


































Zajęcia 55 min STUDIO INDOOR CYCLING




godz.

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

Niedziela

07:30

Paweł K.




MIX CLASS

Paweł K.





Paweł K.





























18:00

HILL

Piotr Ł.


LOW

Artur N.


HIGH

Asia A.


LOW

Tomek S.


INTRO

Grzegorz F.



MIX CLASS

FA Team





19:00

HIGH

Piotr Ł.


MIX CLASS

Artur N.


INTERVALL

Asia A.


MIX CLASS

Tomek S.






































STREFA FUNKCJONALNA - FUNCTIONAL ZONE – (20-30min)

godz.

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

Niedziela

16:30

CHALLENGE

Kuba K.


CHALLENGE

Agata A.


CHALLENGE

Remigiusz G.



CHALLENGE

Ola S.


CHALLENGE

Tomek D.








18:15

MOBILITY

Kuba K.


STRETCHING

Agata A.


NOWOŚĆ

BRAZILIAN BUTT

Ola S.


STRETCHING

Ola S.


CROSS TRAINING

Tomek D.








20:15

SIX-PACK

Agata A.


SIX-PACK

Tomek D.


Remigiusz G.



SIX-PACK

Remigiusz G.



SIX-PACK

Kuba K.









CHALLENGE – WYZWANIE (20min) SIX-PACK - BRZUCH (20min) CROSS TRAINING – TRENING FUNKCJONALNY (20-30min) BRAZILIAN BUTT – POŚLADKI (30min)

STRETCHING – ROZCIĄGANIE (20min) MOBILITY – ZAPOBIEGANIE KONTUZJOM (20-30min)




DRUŻYNA BIEGOWA- FA RUNNING TEAM

ŚRODA 18:00 (zbiórka hol przed recepcją klubu FA Szybowcowa)










ZAJĘCIA WZMACNIAJĄCE




ABT

Trening szczególnie ukierunkowany na kształtowanie dolnych partii ciała (brzuch, pośladki, uda). ABT to jednocześnie trening wprowadzający i przygotowujący organizm do wysiłku fizycznego (układ sercowo-naczyniowy, mięśniowy i kostno-więzadłowy). Podczas zajęć skupiamy się na nauce kroków podstawowych (wydłużona rozgrzewka), technice wykonywania podstawowych ćwiczeń wzmacniających (będących niezbędnym elementem wprowadzającym do efektywnego treningu fitness). Koncentracja podczas treningu na pracy dolnych partii ciała, da efekt jędrnych pośladków, zgrabnych nóg i smukłej talii. Zajęcia dla wszystkich.

BODY WORKOUT

Wszechstronny trening wzmacniający i kształtujący całe ciało. Podczas treningu bazujemy na podstawowych ćwiczeniach, które stopniowo ( poziomami) przekształcamy w bardziej złożone kombinacje, angażujących coraz to więcej  grup mięśniowych. Płynność łączenia ćwiczeń, oraz niejednokrotnie praca oparta na treningu interwałowym stawia wyzwanie dla układów krążenia i oddechowego. Dzięki takiemu połączeniu trening doskonałe wyszczupla, kształtuje piękną i smukłą sylwetkę. Stosowanie dodatkowego sprzętu (stepy, hantle, gumy oporowe) lub odpowiednich skurczów mięśniowych, zwiększa zaangażowanie mięśni głębokich. Kolejny poziom po zajęciach ABT. Polecany dla wszystkich.

FA PUMP

Autorski program Fitness Academy. Trening wytrzymałościowo-siłowy wykonywany z użyciem sztangi, o zróżnicowanym ciężarze, w zależności od wzmacnianej grupy mięśniowej i indywidualnych możliwości ćwiczącego. Trening oparty na 3 miesięcznym programie, podczas którego pracujemy do ustalonej choreografii, muzyki oraz rodzaju ćwiczenia na daną grupę lub grupy mięśniowe. Po 3 miesiącach następuje zmiana programu, którego celem jest progres, bodźcowanie mięśni i dalszy rozwój wytrzymałości-siłowej i spalania tkanki tłuszczowej. Celem systematycznego treningu jest spalanie tkanki tłuszczowej na rzecz pięknego zarysu mięśnia, wyszczuplenie i uzyskanie efektu tzw.: „rzeźby mięśniowej”. Piękna, wysportowana i szczupła sylwetka.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Trening wzmacniający wszystkie grupy mięśniowe. Doskonałe rezultaty pracy nad ciałem dzięki niestabilnej

powierzchni piłki, która u uczestników wymusza świadomą pracę, technikę i szukanie tzw. balansu ciała. Trening z piłką to połączenie efektów wzmacniających mięśnie, korekcyjnych, stabilizujących i odciążających stawy kręgosłupa. Celem zajęć jest wzmocnienie głębokich mięśni ciała odpowiedzialnych za piękną sylwetkę, wyprostowaną postawę. Trening dla wszystkich.



TBC

Total Body Conditioning. Ogólnorozwojowy trening mięśni całego ciała przeznaczony dla wszystkich osób, którym zależy na dobrym samopoczuciu i świetnym wyglądzie całego ciała.



ZAJĘCIA CHOREOGRAFICZNE




SALSATION

Salsation to zajęcia opierające się na radości, którą niesie taniec i ruch. Podczas lekcji kładziemy nacisk na muzyczną interpretację poszczególnych choreografii połączonych z niesamowitą zabawą. Prostota i dobra zabawa sprawiają, że są to zajęcia dla wszystkich!!! Spal kalorie w najprzyjemniejszy sposób!

ZUMBA

Zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka, stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych.

DANCE AEROBIC

Trening aerobowy nastawiony na spalanie tkanki tłuszczowej. Nowy wymiar zajęć - spalenie kalorii, troszkę tańca, świetna zabawa i dużo dobrego humoru. Zajęcia dla wszystkich.

MODERN JAZZ WORKOUT

Specjalnie opracowany trening mający na celu wykorzystanie naturalnych ruchów i możliwości ludzkiego ciała. Styl ten pozwala na zwiększenie zakresu ruchu, gibkości i wymodelowaniu ciała poprzez płynne przechodzenie i zmiany pozycji ciała. Zajęcia dla wszystkich.

STEP

Trening aerobowy (choreografie) na platformie zwanej stepem. Regularne uczestnictwo w lekcji poprawia ogólną wydolność organizmu, koordynację, pamięć ruchową i orientację przestrzenną. Wpływa pozytywnie na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała. Doskonałe przeżycie, dawka dobrego humoru, spalone kalorie i smukłe nogi.



ZAJĘCIA BODY & MIND




JOGA

Praktyka ta opiera się na ćwiczeniu Asan, czyli pozycjo jogicznych, których celem jest uelastycznienie, wzmocnienie i oczyszczenie ciała, a także uspokojenie umysłu i osiągnięcie wewnętrznej harmonii. Joga mówi, że ciało i umysł są ze sobą połączone i wzajemnie na siebie oddziaływują. Stan ciała wpływa na stan umysłu i ma w nim swoje odzwierciedlenie i odwrotnie. Poprzez praktyk Asan i ćwiczenia oddechowe (pranajama) można pośrednio wpłynąć na umysł i "zatrzymać jego poruszenie". Joga pomaga także zwalczać bóle głowy i stawów, ułatwia łagodne przejście przez okres przekwitania, wspomaga leczenie depresji i pomaga zrzucić nadwagę.

PILATES

System ćwiczeń obejmujący harmonijną współpracę umysłu i ciała, jako skuteczny sposób na płaski brzuch, mocniejsze plecy i szczupłą sylwetkę. Doskonały trening dla osób z bólami kręgosłupa. Zajęcia polegają na wykonywaniu serii ruchów w sposób płynny i kontrolowany, przy jednoczesnym zaangażowaniu ciała i umysłu. Ćwiczenia mają przede wszystkim na celu wzmocnienie centrum ciała, czyli mięśni odpowiadających za utrzymanie prawidłowej postawy ciała.

STRETCHING

Zestaw ćwiczeń rozciągających, zapewniających prawidłową ruchomość stawów, niwelujący przykurcze mięśniowe, poprawiający elastyczność mięśni oraz ścięgien. Stretching to niezbędne uzupełnienie każdego treningu, które wpływa na regenerację po treningu, wydłużenie mięśnia zapewnienie właściwej pracy więzadłowo – mięśniowej, niwelując ryzyko kontuzji. Systematyczne zajęcia pozwalają uzyskać sprawniejsze ciało, bez bólu i ograniczeń ruchowych. Zajęcia polecane każdemu.





INDOOR CYCLING




Trening wytrzymałościowo - siłowy przy muzyce na specjalnie przygotowanych rowerach stacjonarnych. Trening dla każdego niezależnie od wieku, płci, czy sprawności fizycznej, dzięki możliwości regulacji obciążenia wg indywidualnych potrzeb. Niezapomniane wrażenia, motywacja, chwila oderwania się w świat górskich wycieczek, czy leśnych zakątków, a przy tym spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa wytrzymałości i wydolności organizmu. W zależności od wytrenowania organizmu, Indoor Cycling podzielony jest na rodzaje:

LOW - zajęcia w przedziale 65-75% HR. Celem treningu jest zwiększenie wytrzymałości i wydolności tlenowej. W trakcie zajęć Low wspomagamy metabolizm tłuszczy. Zalecany osobom początkującym, jako doskonały trening budowania bazy tlenowej. 

HILL - zajęcia w przedziale 75-85% HR, praca w górnych granicach tętna tlenowego, jazda po ciężkim terenie, kombinacja technik górzystych oraz płaskich. Celem treningu jest podniesienie progu przemian beztlenowych, zwiększenie siły oraz budowanie masy mięśniowej. Trening dla zaawansowanych.

HIGH - zajęcia w przedziale 75-85% HR, praca w górnych granicach tętna tlenowego, jazda po ciężkim terenie, kombinacja technik górzystych oraz płaskich. Celem treningu jest podniesienie progu tlenowego oraz zwiększenie tolerancji na wyższe tętna. Trening dla zaawansowanych.

MIX CLASS - zajęcia w przedziale 65-85% HR. Praca w niskich i wysokich strefach tętna tlenowego "jazda po nieznanym terenie". Kombinacje terenów płaskich i górzystych z wykorzystaniem wszystkich technik.  Celem treningu jest zwiększenie wytrzymałości, wydolności organizmu oraz spalanie tkanki tłuszczowej. Trening dla wszystkich.

INTERVALL- Intensywny trening z naprzemienną mocną pracą i odpoczynkami. Wykorzystywane są tereny płaskie jak i podjazdy. Celem treningu jest zwiększenie wytrzymałości beztlenowej, redukcja tkanki tłuszczowej, oraz poprawa sprawności układu nerwowego – co opóźnia procesy starzenia się. Trening nieco bardziej wymagający.

INTRO (FIRST TIME)- doskonałe rozwiązanie dla osób początkujących, które pragną zapoznać się z tematyką indoor cycling, przyjemnie spędzić czas oraz poznać świetny sposób na uwolnienie endorfin. Na zajęciach poznasz podstawowe Techniki jazdy, zasady bezpieczeństwa oraz zdobędziesz wiedzę, potrzebną do prawidłowego i optymalnego ustawienia roweru treningowego. Ten rodzaj zajęć jest również polecany osobom w trakcie rekonwalescencji jak również po długiej przerwie od wysiłku fizycznego.

WAKE UP- Poranek na rowerze, w drodze do smukłej i silnej sylwetki. Zaczynamy z samego rana aby uwolnić energię na cały dzień!. Indywidualne podejście Instruktora i świetna zabawa to kluczowy element zajęć. Trening polecany dla wszystkich.



ZAJĘCIA SPECJALISTYCZNE




BRAZILIAN BUTT – NOWOŚĆ

Kompleksowy zestaw ćwiczeń ukierunkowany na jędrne i kształtne pośladki bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu. Trening wzmacniający i kształtujący dolne partie ciała.

MOBILITY

Trening łączący w sobie elementy stretchingu, pracy nad zakresem ruchomości w stawach, rozluźnianiem powięzi oraz przywracaniem prawidłowych wzorców ruchowych. Podczas zajęć bazujemy na założeniach treningu funkcjonalnego, usprawniamy, rozluźniamy i przywracamy gibkość w całym aparacie ruchu. Trening pomaga zapobiegać kontuzjom oraz sprawdza się jako świetne uzupełnienie wielu dyscyplin sportowych.

SIX-PACK

Intensywny zestaw ćwiczeń wzmacniający mięśnie brzucha. Trening dla wszystkich, szczególnie dla osób, które nie mogą poświęcić wiele czasu na aktywność fizyczną, a pragną mieć silne i ładnie ukształtowane mięsnie brzucha.



DRUŻYNA BIEGOWA- FA RUNNING TEAM- NOWOŚĆ

Drużyna biegowa, skierowana do osób lubiących biegać w terenie. Zajęcia obywają się pod opieką instruktorów Fitness Academy. W skład treningu biegowego wchodzą: rozgrzewka, część główna treningu biegowego oraz stretching. Zajęcia odbywają się w Parku Zachodnim, zbiórka w holu klubu FA Szybowcowa.

EXTREME KETTLEBELL WORKOUT

Dynamiczny trening z odważnikami kettlebell. W krótkim czasie trening ten pozwala zwiększyć siłę mięśni, poprawić gibkość, koordynację oraz podnieść poziom wydolności. Podczas zajęć zaangażowane są praktycznie wszystkie grupy mięśniowe (wykonujemy ćwiczenia złożone) co istotnie wpływa na zwiększenie efektywności jednostki treningowej.

TABATA

Intensywny trening aerobowy, w którym wykorzystywane są różne przybory treningowe. Trening składa się z prostych ćwiczeń, bez choreografii, które każdy ćwiczący wykonuje na czas w indywidualnym tempie (7 ćwiczeń: 20 sekund pracy + 10 sekund odpoczynku x 8). Trening o dużej intensywności do "podkręcenia metabolizmu", zwiększenia wytrzymałości i wydolności, dedykowany wszystkim, nawet początkującym osobom. Efekt - szybka utrata tkanki tłuszczowej oraz harmonijnie ukształtowanie mięśni całego ciała.

TRENING OBWODOWY

Grupowy trening ogólnorozwojowy w systemie obwodowym, wykorzystujący elementy treningu funkcjonalnego oraz cross fit. W zależności od poziomu sprawności uczestnika programu instruktor dobiera zakres ćwiczeń. Rywalizacja, moc pozytywnych emocji, spalone kalorie, wzrost siły i wytrzymałości organizmu. Efekt - wysmuklenie sylwetki, rzeźba mięśniowa i doskonała forma fizyczna. Trening dla wszystkich.

CROSS TRAINING

Grupowy trening ogólnorozwojowy, wykorzystujący elementy treningu funkcjonalnego oraz cross fit. W zależności od poziomu sprawności uczestnika trener dobiera zakres ćwiczeń. Trening ukierunkowany na modelowanie sylwetki, zwiększenie wytrzymałości oraz siły.





www. fitnessacademy.pl







©absta.pl 2019
wyślij wiadomość

    Strona główna