Firma Hankook rozpoczyna sezon piłkarski 2011/2012



Pobieranie 31.75 Kb.
Data02.05.2016
Rozmiar31.75 Kb.






Firma Hankook rozpoczyna sezon piłkarski 2011/2012


  • Wsparcie piłki nożnej jako ważna platforma marketingowa kluczowych rynków europejskich firmy Hankook

  • Po raz pierwszy w Szwecji, Wielkiej Brytanii i Francji

  • Znacząca inwestycja w markę Hankook

Neu-Isenburg/Niemcy, 5-szy sierpień 2011 – Producent opon Hankook podtrzymuje swoje długofalowe zaangażowanie w roli partnera europejskiej piłki nożnej na najwyższym poziomie. W nadchodzącym sezonie 2011/2012 firma będzie znów obecna w niemieckiej Bundeslidze, angielskiej Premier League, francuskiej Ligue 1, włoskiej Serie A, hiszpańskiej Primera Division, jak również w rosyjskiej Premjer-Liga. Ponadto w tym sezonie firma Hankook będzie wspierać następujących pięciu uczestników rozgrywek Ligi Mistrzów: Borussię Dortmund (aktualnego mistrza Niemiec), wicemistrza Niemiec – Bayer Leverkusen, siedmiokrotnego mistrza Francji – Olympique Lyon oraz siedmiokrotnego zwycięzcę Ligi Mistrzów – AC Milan (Włochy), jak również zdobywcę Pucharu Rosji – CSKA Moskwa. Firma Hankook będzie również poszerzać obszar działalności zaznaczając swoją obecność na szwedzkim rynku piłki nożnej jako partner reklamowy klubów IFK Göteborg, GAIS Göteborg i Djurgarden IF.

„Firma Hankook odnotowała stały i zrównoważony wzrost w ciągu kilku poprzednich lat, zwłaszcza na rynkach europejskich. Bierzemy tu pod uwagę nie tylko rosnące możliwości produkcji – jak na przykład znaczący rozwój najnowocześniejszego europejskiego zakładu produkcyjnego naszej firmy – ale również istotną intensyfikację działań marketingowych, szczególnie na naszych kluczowych rynkach europejskich” – wyjaśnia Jin-Wook Choi, Wicedyrektor Wykonawczy firmy Hankook Tyre i Dyrektor ds. Operacyjnych oddziału Hankook Tire Europe.

Sponsorowanie piłki nożnej i działania reklamowe w Europie ugruntowują wizerunek firmy Hankook w środowisku sportowym najwyższej klasy, co doskonale wpisuje się w emocjonalizm i dynamikę usportowionej nowej marki producenta opon. Firma zaprezentuje się po raz pierwszy w nadchodzącym sezonie na eksponowanych wyświetlanych i wokółboiskowych reklamach na największym niemieckim stadionie piłkarskim znajdującym się w Berlinie – stadionie klubowym nowego uczestnika rozgrywek Bundesligi, klubu Hertha BSC, który może pomieścić do 75 000 widzów, jak również – między innymi – na angielskim Stadionie Światła (Stadium of Light) klubu Sunderland A.F.C. Jako partner aktualnego mistrza Niemiec BVB i nowy partner zdobywcy Pucharu Rosji CSKA Moskwa, firma Hankook zaznaczy dodatkową aktywną obecność na ich stadionach klubowych podczas przerw reklamowych, jak również w trakcie konferencji prasowych, wywiadów i poprzez uczestnictwo w promocjach dla fanów na stronach internetowych klubów. Ponadto najlepsi klienci i partnerzy firmy mogą otrzymać ekskluzywne zaproszenia do stref i lóż VIP na stadionach niemieckiego klubu Borusia Dortmund, włoskich klubów AC Milan, SS Lazio Roma i US Palermo, jak również hiszpańskiego klubu FC Valencia i rosyjskiego klubu CSKA Moskwa.

„Zaangażowanie w piłkę nożną jest ważną częścią procesów komunikacji marketingowej naszej firmy – w szczególności żywa i głęboka emocjonalność tego sportu doskonale wpisuje się w filozofię naszej firmy «Emocje prowadzenia (Driving Emotion)». Zwłaszcza piłka nożna, jako jeden z najpopularniejszych sportów w Europie, wyjątkowo dobrze pozwala w efektywny sposób docierać do ważnych dla nas grup klientów docelowych oraz zwiększa rozpoznawalność naszej marki. W ten sposób zamierzamy również wspierać naszych partnerów sprzedaży detalicznej” – mówi Hee-Se Ahn, Wicedyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży oddziału Hankook Tire Europe. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że aktualny mistrz Niemiec BVB, zdobywca Pucharu Rosji CSKA Moskwa, jak również kilka innych najwyższej klasy klubów europejskich może być naszymi partnerami, przekonując do siebie fanów poprzez grę na najwyższym poziomie, jak też – jak niektórzy z najbardziej popularnych zawodników – zdobywając ich serca na całym świecie. To dzięki nim piłka nożna jest doskonałym ambasadorem naszej marki – życzymy im wszystkim i każdemu z osobna powodzenia w nadchodzącym sezonie”.

###

Zaangażowanie firmy Hankook w piłkę nożną w sezonie 2011/2012


Kraj

Klub piłkarski

Niemcy

Borussia Dortmund

VfB Stuttgart

VfL Wolfsburg

Bayer Leverkusen

Hertha BSC

Hiszpania

Atlético Madrid

Sevilla FC

Valencia CF

Villareal CF

Wielka Brytania

Aston Villa

Sunderland A.F.C.

Everton FC

Newcastle United

Francja

Olympique Lyon

Paris St. Germain

Włochy

AC Milan

US Palermo

SS Lazio Roma

Rosja

CSKA Moskwa

Szwecja

IFK Göteborg

GAIS Göteborg

Djurgarden IF



Materiał ilustrowany

Hankook Tire kicks off football season



O firmie Hankook Tire

Hankook Tire jest jednym z największych na świecie i najszybciej rozwijających się producentów innowacyjnych, wysokogatunkowych i niezawodnych opon radialnych do samochodów osobowych, lekkich ciężarówek, samochodów terenowych, samochodów kempingowych, ciężarówek, autobusów i pojazdów sportowych (wyścigi torowe i rajdy). Spółka co rok inwestuje około pięciu procent swoich przychodów w procedury badawczo-rozwojowe. Jej pięć laboratoriów badawczo-rozwojowych w Korei, Niemczech, USA, Chinach i Japonii tworzy najbardziej zaawansowane, odpowiadające wymaganiom rynków i klientów, innowacyjne technologie. Przyczyniają się one w znacznym stopniu do produkcji optymalnych opon, dostosowanych do regionalnych warunków oraz wymagań klientów. Firma Hankook Tire zatrudnia na całym świecie ponad 16.000 pracowników i sprzedaje swoje produkty w ponad 180 krajach. Wiodący światowi producenci samochodów używają opon produkowanych przez firmę Hankook Tire jako fabrycznego wyposażenia swoich pojazdów. Około 80 procent przychodów firmy Hankook Korea pochodzi ze sprzedaży poza Koreą.


Siedziba europejskiego oddziału firmy Hankook Tires znajduje się w miejscowości Neu-Isenburg w pobliżu Frankfurtu nad Menem. Spółka posiada filie w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Holandii, na Węgrzech, w Rosji, Turcji, Szwecji i Polska. W innych krajach europejskich produkty marki Hankook są sprzedawane bezpośrednio przez lokalne przedstawicielstwa handlowe. Waga, jaką firma Hankook Tire przywiązuje do rynku europejskiego, znajduje odbicie w wartej ponad 500 milionów euro inwestycji w budowę zakładu produkcyjnego na Węgrzech, który rozpoczął pracę w roku 2007. Ponad 1.900 pracowników wytwarza tu ponad 30.000 opon dziennie (co oznacza około 10 milionów opon rocznie) w ponad 300 różnych rozmiarach dla samochodów osobowych, terenowych i lekkich ciężarówek. Nowoczesna fabryka wytwarza dostosowane do wymagań klientów produkty oraz opony używane jako wyposażenie fabryczne na rynku europejskim, zgodne ze specyfikacjami wiodących europejskich producentów samochodów. Na drugim etapie ekspansji, rozpoczętym w roku 2009, węgierska fabryka przy wykorzystaniu swoich pełnych zdolności produkcyjnych będzie w stanie wytworzyć ponad 12 milionów opon rocznie.
Dalsze informacje można znaleźć na stronie www.hankooktire-press.com lub www.hankooktire-eu.com
Kontakt:

Felix Kinzer

Direktor Public Relations Europe

Hankook Tire Europe GmbH

Siemensstr. 5a

D-63263 Neu-Isenburg

Germany


Fon: +49 (0) 61 02 8149 – 170

Fax: +49 (0) 61 02 8149 – 200

f.kinzer@hankookreifen.de


Stefanie Weinelt

Public Relations Europe

Hankook Tire Europe GmbH

Siemensstr. 5a

D-63263 Neu-Isenburg

Germany


Fon: +49 (0) 61 02 8149 – 171

Fax: +49 (0) 61 02 8149 – 200

s.weinelt@hankookreifen.de


Susanne Baun

Public Relations Europe

Hankook Tire Europe GmbH

Siemensstr. 5a

D-63263 Neu-Isenburg

Germany


Fon: +49 (0) 6102 8149 – 172

Fax: +49 (0) 61 02 8149 – 200



s.baun@hankookreifen.de



Pobieranie 31.75 Kb.





©absta.pl 2020
wyślij wiadomość

    Strona główna