Marzec 2012. We learn:
Poziom 1. Food[fuud]- jedzenie
for you[for ju]-dla ciebie
for me[for mi]-dla mnie
apple[epyl]-jabłko
banana- banan
biscuit[biskit]-herbatnik
milk-mleko
one biscuit[łan]- jeden herbatnik
jump [dżamp] – skakać
turn with me[tern wif mi]-kręć, obracaj się ze mną
play [plej] - grać, bawić się
hop with me[hop wif mi]- podskakuj ze mną
move/muw/-ruszać się
|
Poziom 2....LUNCHTIME- Pora lunchu
corn [korn]- kukurydza,
lemonade [lemonejd]- lemoniada,
cake [kejk] - ciasto, tort,
orange juice [orindż dżus]- sok pomarańczowy, pancakes [pankejks]- naleśniki, hot dog [hot dog], - hot dog, fried eggs [frajd egz] -jajka sadzone,
plate [plejt] – talerz, pizza-pizza, spaghetti[spageti]- spaghetti,
banana- banan, chocolate[czoklyt]- czekolada,
glass [glas] – szklanka, bowl [bolI] – miska,
lunchbox [lanczboks]- pudełko na drugie śniadanie
meal [mil] – posiłek,
breakfast [brekfest ]- śniadanie,
dinner [ diner]- obiad,
snack [snak] – przekąska, fauvorite [fejworit] – ulubiony, hungry [hangri] – głodny, (breakfast) is my favourite mealśniadanie jest moim ulubionym posiłkiem
chocolate[czoklyt]-czekolada coffee[kofi]- kawa, tea [ti]- herbata,
|
Poziom 3 The sea
Dzieci poznają i utrwalają słownictwo związane z morzem.
Fish [fisz], starfish [starfisz], crab [krab], shell [szel], seahorse [sihors].
Rozpoznawanie i reagowanie na zwrot
„Co to jest?”. What is this? [wot iz dis]. Dzieci zaczynają używać tego zwrotu i pytają rówieśników “Co to jest?”
Pytania: “What can you see?” [wot ken ju si] “How many can you see?”
Poznajemy kolory. Purple [purpul], pink [pink], brown [brałn], sky-blue [skaj bluł].
Happy [hepi], Sad [sad]. I’m happy [ajm hepi], I’m sad [ajm sad].
|
Poziom 4 My body
Dzieci uczą się nazywać części ciała
[maj bodi] – moje ciało, my hands [maj hends] – moje dłonie, my arms [maj aams] – moje ręce, my head [maj hed] – moja głowa, my feet [maj fit] moje stopy, legs [legz] - nogi, tummy [tami] – brzuszek, fingers [fingerz] – palce u rąk, toes [tołz] palce u nóg.
Rozpoznawanie i reagowanie na zwroty: Touch your head [tacz jor hed] – dotknij swojej głowy, legs [legz] - nogi, arms [armz] - ręce, belly [beli] - brzuszek, head [hed] - głowa.
Zwrot: How many...? [hał meny] – Ile?
Find... [fajnd] – znajdź,
clap your hands [klap jor hendz] – klaszczemy, stamp your feet [stamp jor fit] – tupiemy, point to (the legz) [pojnt tu de legz] – wskaż na nogi
|