Postępowanie nr 09/2013
Nazwa: Zakup i dostawa leków, preparatów farmaceutycznych, płynów infuzyjnych, preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego, płynów i sprzętu jednorazowego do terapii nerko zastępczej, materiałów opatrunkowych zestawów operacyjnych i innych.
I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
-
Postępowanie prowadzone jest w imieniu i na rzecz:
SP WZOZ MSW w Bydgoszczy, ul. Markwarta 4-6, 85-015 Bydgoszcz
zwanym w treści SIWZ „Zamawiającym”
-
Sprawę prowadzi: Dział Zamówień Publicznych SP WZOZ MSW w Bydgoszczy
telefon: / 052 / 582-62-52, faks: /052/ 582-62-09
www.szpital-msw.bydgoszcz.pl
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA ORAZ INFORMACJE OGÓLNE:
-
Do udzielenia przedmiotowego zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) oraz akty wykonawcze wydane na jej podstawie.
-
Do czynności podejmowanych przez zamawiającego i wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), jeżeli przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.
-
Ilekroć w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest mowa o:
-
ustawie - należy rozumieć przez to ustawę z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),
-
SIWZ - należy rozumieć przez to niniejszą Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia.
-
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego. Wartość zamówienia przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
-
Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa leków, preparatów farmaceutycznych, płynów infuzyjnych, preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego, płynów i sprzętu jednorazowego do terapii nerko zastępczej, materiałów opatrunkowych zestawów operacyjnych i innych. szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do siwz.
Kod CPV: 33690000-3, 33622000-2, 33692500-2, 33651520-9, 33692210-2, 33692510-5, 33181500-7, 33680000-8, 33680000-7, 33141000-0, 33692600-3, 33631600-8, 33631600-7.
-
Przedmiot zamówienia obejmuje 18 niepodzielnych pakietów, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, iż oferta w każdym z pakietów winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzach cenowych, stanowiących załącznik nr 2 do siwz, jak i wymagania zawarte w siwz.
-
Oferowane wyroby stanowiące przedmiot zamówienia winny spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym, posiadać wszelkie niezbędne atesty i świadectwa rejestracji dotyczące przedmiotu zamówienia objętego niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 06 września 2001r. prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.) jak również (dotyczy pakietów 1 i 4) posiadać aktualne zezwolenie na obrót lekami psychotropowymi i środkami odurzającymi zgodne z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. Nr 179, poz. 1485 z późn. zm.), w przypadku pakietów 8 poz 25-30, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 i 1 poz. 3, 4 zgodne z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679), w przypadku pakietu 17 poz. 3, 4, 6 oraz pakietu 18 zgodnie z postanowieniami ustawy z 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2002 r. nr 175, poz. 1433 z póź. zm.)a w przypadku pakietu nr 17 poz. 5 zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz. U. z 2001 r. Nr 42 poz. 473 z późn. zm.).
-
Ceny leków refundowanych nie mogą przekraczać cen wynikających z art. 9 „ ustawy refundacyjnej” z dnia 12 maja 2011 r. (Dz. U. z 2011 r. Nr 122 poz. 696).
-
Zamawiający wymaga aby produkty w chwili dostawy posiały trwałość materiałowo - użytkową nie krótszą niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy.
-
W celu potwierdzenia spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia określonych w siwz, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do udzielenia wyjaśnień treści oferty oraz uzupełnienia informacji dotyczących przedmiotu zamówienia (atesty, certyfikaty, katalogi, ulotki, karty charakterystyki, itp.) podanych przez Wykonawców w ofertach, w tym także do wezwania do dostarczenia nieodpłatnie próbek oferowanych produktów.
6.1.Próbki muszą odpowiadać produktom, które będą dostarczane w trakcie realizacji umowy i muszą umożliwić Zamawiającemu ocenę spełnienia wymagań, co do przedmiotu zamówienia.
6.2. Zamawiający wymaga, aby załączone próbki znajdowały się w oryginalnym opakowaniu lub posiadały etykietę oryginalnego opakowania i były nazwane w języku polskim.
6.3. W opakowaniu, w którym zamieszczone zostaną próbki musi znajdować się wykaz załączonych próbek zawierający informację o przypisaniu danej próbki do danej pozycji w pakiecie.
6.4. Zamawiający zastrzega, iż nie podlegają zwrotowi próbki, które z uwagi na konieczność ich przetestowania zostały zużyte w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6.5. Wykonawca, którego oferta nie zostanie wybrana w danym pakiecie, a załączone próbki nie zostaną zużyte w toku badania i oceny oferty, po upływie miesiąca po terminie związania ofertą, ma obowiązek dokonania ich odbioru. Zwrot próbek może nastąpić staraniem Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy na adres wskazany w formularzu ofertowym bądź przez odbiór osobisty z siedziby Zamawiającego w Zespole ds. Zamówień Publicznych w pok. Nr 722 przez upoważnionego przedstawiciela oferenta.
-
Zamawiający zaleca podanie w załączniku nr 2 do siwz numerów katalogowych, nazwy oraz producenta zaoferowanego sprzętu (dotyczy pakietów 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17 i 18).
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
-
Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom wykonawcy. W takim przypadku wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy) zawrzeć w ofercie informacje dot. podwykonawstwa (pkt. 2.8. w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do siwz). Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że wykonawca na dzień składania oferty nie zamierza korzystać z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia.
-
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
IV.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wymagany termin realizacji zamówienia – sukcesywnie w terminie do 24 godzin lub 3 dni roboczych (dotyczy pakietów 9 - 18) od złożenia zamówienia w okresie od 13.08.2013r. do 12.08.2014r.
V. UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU :
1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, dotyczące :
-
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
-
posiadania wiedzy i doświadczenia;
-
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-
sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2) Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków:
a) Do oceny spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 1 lit. a) wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie na obrót produktami leczniczymi (dotyczy wykonawców oferujących produkty lecznicze).
b) Do oceny spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 1 lit. b) wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał min. jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem, dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu, każda o wartości nie mniejszej niż odpowiednio dla:
Nr pakietu
|
Wartość dostaw w zł
|
Nr pakietu
|
Wartość dostaw w zł
|
1
|
620 000,00
|
10
|
224 500,00
|
2
|
1 200,00
|
11
|
8 300,00
|
3
|
25 700,00
|
12
|
26 600,00
|
4
|
77 600,00
|
13
|
30 000,00
|
5
|
62 800,00
|
14
|
32 100,00
|
6
|
115 300,00
|
15
|
21 200,00
|
7
|
61 800,00
|
16
|
13 100,00
|
8
|
78 600,00
|
17
|
17 200,00
|
9
|
239 100,00
|
18
|
7 800,00
|
c) Do oceny spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 1 lit. c) wykonawca musi wykazać, że w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo kredytowej, w których ma rachunek, posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż określonej odpowiednio dla pakietów w punkcie 1 lit. b).
d) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w rozdz. VI ust. 7-10 siwz.
3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się możliwość łącznego spełnienia i udokumentowania w/w warunków dla poszczególnych pakietów.
2. Podstawy wykluczenia wykonawcy oraz opis sposobu dokonania oceny braku podstaw do wykluczenia wykonawcy:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy.
2) Ocena braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 5 ustawy dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych rozdz. VI ust. 1 - 7 SIWZ.
3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum) każdy z wykonawców zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do niego nie zachodzą przesłanki do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 5 ustawy, w związku z czym dokumenty, o których mowa w pkt. 2 zobowiązany jest złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY:
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy – wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
-
Oświadczenie wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z art. 4 pkt 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r Nr 50 poz. 331 ze mianami) pod pojęciem grupy kapitałowej rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę.
-
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4 – 8, 10 i 11 ustawy – dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy – dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy – wzór stanowi załącznik nr 3 do siwz.
-
Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w rozdziale V ust. 1 pkt. 2 lit. a), Należy przedstawić jeden z dokumentów (dotyczy wykonawców oferujących produkty lecznicze):
-
Kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF)
w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, a w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i środki odurzające - odpowiednio wymagane zezwolenie.
-
Kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego
na wytwarzanie, jeżeli wykonawca jest wytwórcą.
-
W przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - zezwolenie
na prowadzenie składu zawierające uprawnienia przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi.
-
Wykaz dostaw, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt. 2 lit. b), wykaz wykonanych lub wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
-
Dowody, czy dostawy wymienione w w/w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamiast poświadczeń (dowodów), Wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, określone w § 1 ust.1 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów, o których mowa powyżej w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane.
-
Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w rozdziale V ust. 1 pkt. 2 lit. c), informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
Formularz OFERTA - wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz,
-
Formularz cenowy – wzór stanowi załącznik nr 2 do siwz,
-
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy do oferty załączyć oświadczenie o posiadaniu atestów i świadectw rejestracji dotyczących przedmiotu zamówienia objętego niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz oświadczenia o zobowiązaniu się do ich przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego.
-
W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
-
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
-
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. spółkę cywilną, konsorcjum) wykonawcy zobowiązani są do:
-
ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wskazywać w szczególności: postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie tego zamówienia oraz zakres umocowania pełnomocnika.
-
dołączenia w/w pełnomocnictwa do oferty. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
-
Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
-
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, 4, 5 i 7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
-
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6 składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 ustawy.
-
Dokumenty, o których mowa w ust. 20 pkt.. 1 i 3 oraz w ust. 21, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 20 pkt. 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 20 i 21 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Wymóg określony w ust. 22 stosuje się odpowiednio.
VII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
-
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zapytania, zawiadomienia oraz informacje związane z postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy zobowiązani są przekazywać sobie wzajemnie faksem (za wyjątkiem oferty i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i nie podleganie wykluczeniu, jak też uzupełnienia tych dokumentów dokonywane w trybie art. 26 ustawy, które składa się wyłącznie w formie pisemnej).
-
Jeżeli dokumenty, informacje, oświadczenia itp. zostaną przekazane faksem, na żądanie jednej ze stron strona druga ma obowiązek potwierdzenia ich otrzymania.
-
Zgodnie z art. 27 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zawsze dopuszczalna jest forma pisemna, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie.
-
W przypadku przesyłania przez wykonawcę jakiejkolwiek korespondencji pocztą niezbędne jest zaadresowanie przesyłki na: Sekretariat SP WZOZ MSW, ul. Markwarta 4-6, 85-015 Bydgoszcz. Wszelkie konsekwencje wynikające z nieodpowiedniego oznaczenia przesyłki ponosi wykonawca.
-
Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
-
w sprawach dotyczących procedury przetargowej mgr Michał Kryszewski tel. 52 58-26-252, fax 52 58-26-209
-
w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia mgr farm. Maciej Arczewski, tel. 52 58-26-206.
-
Wszelkie wyjaśnienia i zmiany treści SIWZ, informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz inne informacje, które zamawiający zgodnie z ustawą zobowiązany jest zamieszczać na stronie internetowej, umieszczane będą na stronie zamawiającego: www.szpital-msw.bydgoszcz.pl.
-
Informacje i wyjaśnienia niewymagające formy pisemnej można uzyskać telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 800 – 1400.
|