Szpital Ginekologiczno – Położniczy „INFLANCKA” im. Krysi Niżyńskiej-„Zakurzonej”
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, tel. (22) 831-12-41...46, faks (22) 635-84-39
www.szpital-inflancka.pl, e-mail: sekretariat@szpital-inflancka.pl
NIP 525-20-94-693, REGON 013003050
Warszawa, dnia 31.03.2010r.
Do wszystkich Wykonawców przetargu nieograniczonego
P/ 9 / ODCZYNNIKI /2010
L.dz. 1176 / 2010
Dotyczy: zapytania do postępowania o zamówienie publiczne na dostawę odczynników i materiałów medycznych do laboratorium analitycznego Szpitala.
Szpital Ginekologiczno-Położniczego „INFALNCKA” im. Krysi Niżyńskiej-„Zakurzonej” S.P.Z.O.Z. w Warszawie ul. Inflancka 6 w odpowiedzi na zapytanie do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w/w przetargu nieograniczonym.
-
Zapytanie brzmi:
Prosimy poinformować o zauważonej niezgodności pomiędzy treścią pakietu VI w SIWZ (punkt 2, paragraf 1, rozdział 1 SIWZ) który brzmi” Odczynnik do oznaczania interleukiny-6. Czytnik „PicoScan” f-my Milena Biotec. System zamknięty.” A treścią pakietu VI formularz cenowy będący załącznikiem 2 który brzmi „Odczynnik do oznaczania glukozy na czytnik GL 201Hemocue. System zamknięty.
Odpowiadamy:
Zamawiający wyjaśnia, że w Specyfikacji rozdział I , paragraf 1 , punkt 2 otrzymuje brzmienie:
-
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę odczynników i materiałów medycznych w podziale na następujące pakiety :
Pakiet I - Materiały medyczne
Pakiet II - Odczynniki hematologiczne do analizatorów ABX MICROS CRP 100;
ABX MICROS CRP 200;
Pakiet III -Odczynniki koagulologiczne -analizator koagulologiczny „coag CHROM 3003”
Pakiet IV - Odczynniki biochemiczne – analizator elektrolitów CORNING 614 i analizator RKZ RAPIDLAB 348 oraz Rapidchem 744..
Pakiet V - Odczynniki immunochemiczne do analizatora miniVIDAS blue.
System zamknięty.
Pakiet VI - Odczynnik do oznaczania glukozy na czytnik GL 201 Hemocue. System zamknięty
Pakiet VII - Odczynniki serologiczne. Serologia grup krwi.
Pakiet VIII - Odczynniki biochemiczne
Pakiet IX - Testy paskowe do oznaczania własności fizykochemicznych moczu.
Pakiet X - Odczynniki do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej metodą aglutynacji krwinek czerwonych na mikrokolumnach żelowych do posiadanego sprzętu firmy DiaMED.
3. Termin ważności odczynników nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy – nie dotyczy pakietu I.
-
Dopuszcza się składanie ofert częściowych w podziale na 10 pakietów - formularz cenowy –załącznik Nr 2. Poszczególne pakiety muszą zawierać pełen asortyment wyspecyfikowanych artykułów (pozycji) w danym pakiecie – załącznik Nr 2.
Oraz pkt
-
Minimalny okres ważności dostarczanych artykułów wynosi nie mniej niż 6 miesięcy od daty dostawy”
2. Zapytanie brzmi:
Pakiet 1 poz. 5 - Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie w danej pozycji pojemników o poj. 120m l?
Odpowiadamy:
Tak.
-
Zapytanie brzmi:
SIWZ - Czy Zamawiający wyrazi zgodę na podanie w pakiecie 1 ceny jednostkowej brutto z
dokładnością do trzech lub czterech miejsc po przecinku? Zgodnie bowiem z najnowszą linią
orzecznictwa dopuszcza się do podawania ceny z dokładnością do trzech, a nawet do czterech
miejsc po przecinku. Cena jednostkowa brutto jest bowiem tylko i wyłącznie elementem
kalkulacyjnym ceny wynikowej, nie ma bowiem możliwości zakupu jednego szkiełka, czy probówki.
Orzecznictwo Zespołu Arbitrów - sygn. Akt UZP/ZO/O-2546/06
Odpowiadamy:
Tak.
-
Zapytanie brzmi:
SIWZ - Czy Zamawiający wyrazi zgodę na przedłużenie terminu składania ofert z 07.04.2010r.,
na 08.04.201Or.? Prośbę swoją motywujemy tym, iż aby oferta dotarła do Zamawiającego na
czas, Wykonawca musiałby ze względu na święta i wolny poniedziałek, wysłać ofertę już w piątek.
W tym czasie jednak Zamawiający może wprowadzić zmiany z SIWZ, a Wykonawca nie będzie
miał możliwości zastosowania się do tych zmian i jednocześnie zaburzy to uczciwą konkurencję.
Odpowiadamy:
Tak. Termin składania ofert do dnia 08.04.2010r godzina i miejsce bez zmian.
Zamawiający dokonuje zmian nazw pakietów w Formularzu ofertowym Załącznik Nr 1 Wzór załączamy poniżej:
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy
Pieczęć Wykonawcy
Dane Wykonawcy:
-
Pełna nazwa: ………………………………………………………...
-
Adres: …………………………………………………………………
… ……………………………………………………………………..
-
Internet:…………………….. e-mail: ……………………………….
-
Nr telefonu /łącznie z kierunkowym: ……………………………….
-
Nr fax ………………………………………………………………….
KRS………………………;NIP:………………….…;REGON: …………………….
OFERTA
-
Do
Szpitala Ginekologiczno – Położniczego „INFLANCKA” im. Krysi Niżyńskiej –„Zakurzonej” Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Inflancka 6
00-189 Warszawa
Odpowiadając na ogłoszenie o zamówieniu publicznym w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego P / 9/ ODCZYNNIKI /2010 na dostawę odczynników i materiałów medycznych wg formularza cenowego – załącznik Nr 2, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ oświadczamy, iż:
-
oferujemy wykonanie dostawy będącej przedmiotem zamówienia za cenę (wraz z podatkiem VAT):
pakietu I – Materiały medyczne, będący przedmiotem zamówienia za cenę brutto (wraz z podatkiem VAT): ...................... zł, słownie: ....................................... ................................., w tym należny podatek VAT......%;
pakietu II - Odczynniki hematologiczne do analizatorów ABX Micros CRP 100; ABX Micros CRP 200; , będący przedmiotem zamówienia za cenę brutto (wraz z podatkiem VAT): ..................... zł słownie: ....................................... ................................., w tym należny podatek VAT......%;
pakiet III – Odczynniki koagulologiczne – analizator koagulologiczny „coag CHROM 3003” będący przedmiotem zamówienia za cenę (wraz z podatkiem VAT): ...................... zł brutto, słownie: ....................................... ................................., w tym należny podatek VAT......%;
pakiet IV – Odczynniki biochemiczne elektrolitów CORNING 614 ; analizator RKZ RAPIDLAB 348 oraz Rapidchem 744 , będący przedmiotem zamówienia za cenę brutto (wraz z podatkiem VAT): ...................... zł, słownie: ....................................... ................................., w tym należny podatek VAT......%;
pakiet V - Odczynniki immunochemiczne do analizatora mini VIDAS blue. System zamknięty.będący przedmiotem zamówienia za cenę brutto (wraz z podatkiem VAT):......................zł, słownie: ....................................... ................................., w tym należny podatek VAT......%;
pakiet VI – Odczynnik do oznaczania glukozy na czytnik GL 201 Hemocue. System zamknięty, będący przedmiotem zamówienia za cenę brutto (wraz z podatkiem VAT):......................zł, słownie: ....................................... ................................., w tym należny podatek VAT......%;
pakiet VII - Odczynniki serologiczne. Serologia grup krwi, będący przedmiotem zamówienia za cenę brutto (wraz z podatkiem VAT): ...................... zł, słownie: ....................................... ....................., w tym należny podatek VAT......%;
pakiet VIII - Odczynniki biochemiczne, będący przedmiotem zamówienia za cenę brutto (wraz z podatkiem VAT): ...................... zł, słownie: ....................................... ................................., w tym należny podatek VAT......%;
pakiet IX - Testy paskowe do oznaczania własności fizykochemicznych moczu, będący przedmiotem zamówienia za cenę brutto (wraz z podatkiem VAT): ...................... zł, słownie: ....................................... ................................., w tym należny podatek VAT......%;
pakiet X - Odczynniki do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej metodą aglutynacji krwinek czerwonych na mikrokolumnach żelowych do posiadanego sprzętu firmy DiaMED, będący przedmiotem zamówienia za cenę brutto (wraz z podatkiem VAT): ...................... zł, słownie: ....................................... ................................., w tym należny podatek VAT......%;
-
Wymagany termin płatności nie mniejszy niż 30 dni od otrzymania faktury.
Oferowany termin płatności ..............dni od otrzymanej faktury.
-
W cenie naszej oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia;
-
Dostawę stanowiącą przedmiot zamówienia realizować będziemy sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy;
-
spełniamy warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. jedn.: Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655);
-
zapoznaliśmy się z treścią SIWZ (w tym z projektem umowy) i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w niej zawarte (wzór umowy potwierdzony i załączamy do oferty);
-
uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ;
-
w przypadku przyznania nam zamówienia, zobowiązujemy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego;
-
integralną część oferty stanowią następujące dokumenty**:
-
..................................................................................
-
..................................................................................
-
..................................................................................
-
..................................................................................
-
oferta została złożona na .... stronach, kolejno ponumerowanych od nr ... do nr ......
-
tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, która nie będzie podlegać udostępnieniu, są następujące informacje***:
-
...............................................................................................
-
...............................................................................................
-
...............................................................................................
...................................................... /upełnomocniony(ieni)
przedstawiciel(e) Wykonawcy/
Uwaga:
* niepotrzebne skreślić
** jeżeli dołączane są kopie dokumentów, to muszą być one poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem,
*** należy wymienić dokumenty lub ich części albo podać numery stron, na których znajdują się informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Zgodnie z art. 38 ust 6 przedłużamy termin składania ofert na dzień 8.04.2010r godzina 11:00.
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Proszę o potwierdzenie zwrotne otrzymania fax na numer: 22 635-84-39 lub 22 831-37-01.
Otrzymano dnia ................... Ilość stron….
Imię i nazwisko………………………………
Podpis
Pieczątka
|