Formularz zgłoszenia udziału w V Konferencji Metodycznej AWFiS w Gdańsku (15 marca 2013)
Imię i nazwisko:……………………………….............................
Nazwa szkoły:…………………………………………….…………
Etap edukacyjny:…………………………...………………………
Imię i nazwisko Dyrektora Szkoły z tel. kontaktowym*: ……................................……......................................................
*bardzo prosimy o podanie numeru telefonu do Dyrektora szkoły w celu pozyskania opinii nt. sugestii ewentualnych zmian w kształceniu nauczycieli wf
ANKIETA DIAGNOZY POTRZEB OPIEKUNA PRAKTYK
Ankieta jest skierowana do opiekunów praktyk,u których odbywają praktyki studenci Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku. Jej celem jest zebranie informacji służących doskonaleniu jakości kształcenia
Informacje ogólne
|
Nazwa przedsiębiorstwa/instytucji przyjmującejstudentówAWFiS na praktykę:
|
|
Liczba pracowników zatrudnionych w szkole:
|
do 50, 51 – 100, 101 – 200,
201 – 500, powyżej 500
|
Stanowisko służbowe wypełniającego ankietę:
|
|
Kierunek studiów praktykanta zAWFiS:
|
Wychowanie Fizyczne – tak / nie*
Sport – tak / nie*
Fizjoterapia – tak / nie*
|
* proszę podkreślić właściwe
Informacje oceniające praktykanta
|
*
|
1) Czy zaangażowanie/ motywacjapraktykantów-studentów AWFiS byłopozytywne i sprzyjało realizacji zadań podczas odbywanej praktyki zawodowej?
|
tak
|
|
raczej tak
|
|
raczej nie
|
|
nie
|
|
2) Czy praktykanci-studenciAWFiS posiadają wystarczającą wiedzę teoretyczną do realizacji praktyki zawodowej?
|
tak
|
|
raczej tak
|
|
raczej nie
|
|
nie
|
|
nie wiem
|
|
3) Czy praktykanci-studenciAWFiS posiadają wystarczającą wiedzę praktyczną do realizacji praktyki zawodowej?
|
tak
|
|
raczej tak
|
|
raczej nie
|
|
nie
|
|
nie wiem
|
|
4) Jak ocenia Pan/Pani znajomość języków obcych przez praktykantów-studentów AWFiS?
|
bardzo dobrze
|
|
dobrze
|
|
dostatecznie
|
|
niedostatecznie
|
|
trudno ocenić
|
|
5) Czy praktykanci-studenciAWFiS są samodzielni?
|
tak
|
|
raczej tak
|
|
raczej nie
|
|
nie
|
|
nie wiem
|
|
6) Czy praktykanci-studenciAWFiS są przedsiębiorczy i kreatywni?
|
tak
|
|
raczej tak
|
|
raczej nie
|
|
nie
|
|
nie wiem
|
|
7) Pana/Pani zdaniem, czy AWFiS dobrze przygotowuje praktykantów-studentów do realizacji praktyk zawodowych?
|
tak
|
|
raczej tak
|
|
raczej nie
|
|
nie
|
|
nie wiem
|
|
* Właściwą odpowiedź proszę zaznaczyć - x
Jakie były mocne strony pracy studentów odbywających praktykę?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Jak studenci - praktykanci mogą jeszcze bardziej usprawnić swoją pracę? (konkretne wskazówki)
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
ANKIETA OCENY JAKOŚCI KSZTAŁCENIA AWFiS– ABSOLWENT
Ankieta kierowana jest do absolwentów AWFiS w celu uzyskania informacji o systemie kształcenia w AWFiS w Gdańsku. Wyniki niniejszej ankiety zostaną wykorzystane do doskonalenia procesu edukacyjnego oraz przy opracowywaniu kierunków rozwoju Uczelni.
Zależy nam bardzo na uważnym przeczytaniu każdego pytania i zaznaczeniu „X” bądź wpisaniu właściwej odpowiedzi.
Ankieta ma charakter anonimowy.
I. Metryczka
1. Ukończony Wydział: [ ] WF, [ ] TiR
2. Kierunek studiów:
[ ] WF, [ ] Sport, [ ] Fizjoterapia, [ ] TiR
3. Specjalność: .................................................
4. Średnia ocen ze studiów: .......................................
5. Adres email: …………………………….................................................
6. Adres do korespondencji:
…………………………….................................................
…………………………….................................................
|
7. Płeć osoby wypełniającej ankietę
[ ]Kobieta [ ] Mężczyzna
8. Wiek osoby wypełniającej ankietę:
[ ] 20 -25
[ ] 26- 30
[ ] 31- 40
[ ] 41- 50
[ ] 51 - więcej
|
9. Status zawodowy: []pracuję , []nie pracuję i nie poszukuję pracy []nie pracuję ale poszukuję pracy
|
10. Obecniepracuję:
a/ w[ ] Polsce, [ ] za granicą
b/ na stanowisku (wpisz nazwę stanowiska pracy):
……………………………………………………………………
c/ w sektorze działalności (wpisz właściwy z info poniżej)
……………………………………………………………………..…
|
10. Planuję podjąć pracę:
a/ w [ ] Polsce, [ ] za granicą
b/ na stanowisku (wpisz nazwę stanowiska pracy):
…………………………………………………………………………
c/ w sektorze działalności (wpisz właściwy z INFO* poniżej)
……………………………………………………………………………
|
INFO*:
Sektory działalności:
1. Szkolnictwo, edukacja
2. Ochrona zdrowia
|
|
3. Sport
4. Turystyka
5. Produkcja przemysłowa
6. Telekomunikacja
|
7. Transport i logistyka
8. Farmaceutyka
9. Media
10. Energetyka
|
11. Administracja państwowa
12. Sektor paliwowy
13. Sektor technologiczny (High Tech)
|
14. Sprzedaż hurtowa/detaliczna
15. Ubezpieczenia
16. Finanse (poza ubezpieczeniami)
17. Inne:
|
II. Czym kierował/a się Pan/i decydując się na studia w AWFiS? (proszę wskazać najwyżej 6 kryteriów);
[ x ] - zaznaczyć wybrane odpowiedzi
-
[]bliskość miejsca zamieszkania do siedziby uczelni
-
[]atrakcyjność Gdańska jako miasta
-
[]atrakcyjność Gdańska jako środowiska studenckiego
-
[]renoma Uczelni
-
[]miejsce AWFiS w rankingach szkół wyższych
-
[]kontynuacja tradycji rodzinnej
-
[]perspektywa atrakcyjnej pracy po studiach
-
[]wysoko wykwalifikowana kadra naukowa
-
[]znajomi/przyjaciele tam studiują/studiowali
-
[]wysoka jakość nauczania
-
[]kontakty AWFiS z uczelniami zagranicznymi
-
[]zaplecze sportowo-rekreacyjne AWFiS
-
[]organizacje studenckie działające na terenie uczelni
-
[]możliwość indywidualnej organizacji studiów
-
[]dobre warunki socjalno–bytowe (stypendia socjalne, akademik, itp.)
-
[]współpraca uczelni z potencjalnymi pracodawcami
-
[]nowoczesny program studiów
-
[]wyposażenie uczelni
-
[]duży wybór kierunków kształcenia
-
[]inne, jakie ................................................................................................
................................................................................................
III. Jak oceniasz ogólny poziom studiów i jakość kształcenia przez kadrę? (1 – najniższa ocena, 5 – najwyższa ocena).
Lp.
|
Oceniana kategoria
|
Ocena
(wpisz „X”)
|
1.
|
wykłady
|
1 2 3 4 5
|
2.
|
ćwiczenia
|
1 2 3 4 5
|
3.
|
obozy
|
1 2 3 4 5
|
4.
|
projekty
|
1 2 3 4 5
|
5.
|
Seminaria dyplomowe/magisterskie
|
1 2 3 4 5
|
6.
|
praktyki
|
1 2 3 4 5
|
7.
|
pracownicy samodzielni (prof., dr hab.)
|
1 2 3 4 5
|
8.
|
adiunkci
|
1 2 3 4 5
|
9.
|
starsi wykładowcy
|
1 2 3 4 5
|
10.
|
asystenci i doktoranci
|
1 2 3 4 5
|
11.
|
pracownicy obsługi administracyjnej
|
1 2 3 4 5
|
IV. W jakim stopniu poniższe określenia charakteryzują AWFiS? (1 –w małym stopniu charakteryzuje, 5 - w dużym stopniu).
Lp.
|
Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku
|
Ocena
(wpisz „X”)
|
1.
|
zapewnia zdobycie wiedzy ogólnej
|
1 2 3 4 5
|
2.
|
kształtuje umiejętności przydatne w pracy zawodowej
|
1 2 3 4 5
|
3.
|
daje perspektywy zdobycia dobrej pracy
|
1 2 3 4 5
|
4.
|
daje satysfakcję ze studiowania
|
1 2 3 4 5
|
5.
|
rozwija zainteresowania
|
1 2 3 4 5
|
6.
|
rodzi ambicje
|
1 2 3 4 5
|
7.
|
zapewnia elastyczny program studiów
|
1 2 3 4 5
|
8.
|
uczy kreatywności
|
1 2 3 4 5
|
9.
|
umożliwia działanie w kołach naukowych
|
1 2 3 4 5
|
10.
|
umożliwia działanie w organizacjach studenckich
|
1 2 3 4 5
|
11.
|
posiada profesjonalną kadrę – specjalistów w danej dziedzinie
|
1 2 3 4 5
|
12.
|
wykładowcy mają dobry kontakt ze studentami
|
1 2 3 4 5
|
13.
|
posiada wymagającą kadrę
|
1 2 3 4 5
|
14.
|
zapewnia kontakty z zagranicą
|
1 2 3 4 5
|
15.
|
współpracuje z otoczeniem (przedsiębiorstwami, innymi uczelniami, władzami lokalnymi itp.)
|
1 2 3 4 5
|
16.
|
po partnersku traktuje studenta
|
1 2 3 4 5
|
17.
|
stwarza dobrą atmosferę
|
1 2 3 4 5
|
18.
|
posiada zaplecze sportowo-rekreacyjne
|
1 2 3 4 5
|
19.
|
zapewnia odpowiednie warunki socjalno-bytowe
|
1 2 3 4 5
|
V. Jak oceniasz równomierność obciążenia pracą (nauka, prace projektowe itp.) w trakcie studiów? ( proszę wybrać 1 odpowiedź)
-
[]bardzo dobrze rozłożone obciążenia
-
[]dość dobrze rozłożone obciążenia
-
[]przeciążenia w semestrach ……………………………………………….……………….....
-
[]niedociążenia w semestrach ………………………………... , przeciążenia w semestrach ………………………………………………
-
[]zdecydowanie nierównomierne obciążenia, podaj przykład: ………………………………….…………………………………………….
……………………..………………………………………………………………………………………………………………………………………….
VI. Jak oceniasz logiczną kolejność treści programowych w trakcie studiów? ( proszę wybrać 1 odpowiedź)
-
[]bardzo dobrze ułożona kolejność treści programowych
-
[]dobrze ułożona kolejność treści programowych
-
[]raczej dobrze ułożona kolejność treści programowych
-
[]raczej źle ułożona kolejność treści programowych, przykład: …………………………………………….………………………………………………………...
-
[]zdecydowanie źle ułożona kolejność treści programowych, przykład: …………………………..……….…..………………………………………………………………………………………………
VII. Czy występuje zbędne powtarzanie treści programowych w trakcie studiów? ( proszę wskazać 1 odpowiedź)
1.[]nie występuje zbędne powtarzanie treści programowych w żadnym z przedmiotów
2.[]występuje powtarzanie treści programowych w celu nawiązania do nowych zagadnień
3.[]występuje powtarzanie treści programowych, które jest zbędne
4.[]dość często treści programowe się powielały, podaj przykłady: ……………………………………………………………………………..…………………..…….
5.[]zdecydowanie zbyt często treści programowe się powielały, podaj przykład: ……………………………….…………………………………………………………………………………..…………………………
VIII. Jak oceniasz efekty kształcenia w AWFiS? (1 –w małym stopniu, 5 - w dużym stopniu).
Lp.
|
Efekty kształcenia
|
Ocena
(wpisz „X”)
|
1.
|
Czy opanowałeś (opanowałaś) znajomość i zrozumienie podstawowych pojęć, modeli, teorii z zakresu kierunku, który studiowałeś?
|
1 2 3 4 5
|
2.
|
Czy opanowałeś (opanowałaś) umiejętność pracy w zespole?
|
1 2 3 4 5
|
3.
|
Czy opanowałeś (opanowałaś) umiejętność wyszukiwania, przetwarzania i interpretacji danych z zakresu kierunku który studiowałeś?
|
1 2 3 4 5
|
4.
|
Czy posiadasz zdolność do podjęcia dalszych studiów i stałego rozwoju?
|
1 2 3 4 5
|
5.
|
Czy opanowałeś (opanowałaś) umiejętność przekazywania informacji, idei, problemów i rozwiązań z obszaru kierunku który studiowałeś?
|
1 2 3 4 5
|
|