UMOWA NR
zawarta w dniu …................................ r. pomiędzy:
Krakowskim Szpitalem Specjalistycznym im. Jana Pawła II Kraków ul. Prądnicka 80
reprezentowanym przez:
inż. Janusza Pieńkowskiego- Pełnomocnika Dyrektora ds Infrastruktury
zwanym w dalszym ciągu umowy „Zleceniodawcą”
a
zwanym w dalszym ciągu umowy Wykonawcą.
Umowa została zawarta na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z zarządzeniem Dyrektora Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II nr 53 z dnia 25 sierpnia 2014 r. w przedmiocie dokonywania wydatków ze środków publicznych nieobjętych ustawą Prawo zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000,00 euro netto.
§ 1
Przedmiotem umowy jest wykonywanie konserwacji, napraw, remontów i modernizacji systemów sygnalizacji przyzywowej dla pacjentów oraz oświetlenia paneli przyłóżkowych zintegrowanych z tymi systemami zainstalowanych w obiektach Zamawiającego wymienionych w załączniku nr 1 do umowy.
§ 2
1. Umowa obejmuje wykonanie następujących czynności:
-
stałe utrzymanie w sprawności systemów sygnalizacji przyzywowej
-
dokonywanie napraw oraz usuwanie uszkodzeń powstałych podczas eksploatacji
-
okresowe konserwacje i przeglądy wykonywane będą z częstotliwością jeden raz w miesiącu
2. Naprawa uszkodzeń zgłoszonych przez Zamawiającego w formie telefonicznej lub za pomocą poczty
e-mail zostanie podjęta w czasie 12 godzin od zgłoszenia.
3. Remonty i modernizacje będą wykonywane na podstawie odrębnego zlecenia.
4. Awarie należy zgłaszać telefonicznie: …...................... lub e-mail ….......................................
§ 3
-
Wynagrodzenie Wykonawcy za konserwację i naprawy, o których mowa w § 2 wynosić będzie …..... zł netto + 23% VAT tj.................. zł =................zł brutto (słownie: …................................................) za każdy miesiąc wykonywania usługi konserwacji.
-
Wynagrodzenie określone w pkt.1 nie obejmuje kosztów materiałowych elementów systemów.
-
Zwrot kosztów materiałowych wymienionych elementów systemów zostanie rozliczony odrębną fakturą na podstawie protokołu potwierdzonego przez Użytkownika.
-
W przypadku konieczności wymiany np. centrali urządzeń zasilających i sterujących Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ocenę techniczną uszkodzonego urządzenia oraz kosztorys jej wymiany, określający ilość roboczogodzin wg stawki rbg..................zł z VAT wraz z kosztami materiałów. Cena usługi w/w robót stanowić będzie sumę iloczynu przepracowanych roboczogodzin i stawki roboczogodziny oraz cen zużytych materiałów (Cena = stawka rbg x ilość rbg + cena materiału). Wymiana uszkodzonego urządzenia może nastąpić tylko po uzyskaniu akceptacji kosztów przez Zamawiającego.
-
Wynagrodzenie za konserwacje i naprawy płatne będzie za każdy miesiąc wykonywania usługi, na podstawie faktury wystawionej w oparciu protokół konserwacji oraz ewentualnie protokół wymiany potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego.
-
Wynagrodzenie za konserwację i naprawy będzie regulowane poprzez przelew bankowy na konto wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, oddzielnej dla konserwacji i napraw.
Za wykonaną usługę Zamawiający zobowiązuje się płacić należność w terminie do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT .
-
Kwota określona w poz. 1 może być pomniejszona o koszt konserwacji obiektu wyłączonego z eksploatacji wg wyceny określonej w załączniku nr 2 do umowy.
§ 4
Ustala się kary umowne za niewykonywanie przedmiotu umowy w wysokości 0,2% kwoty określonej
w § 3 ust. 1 umowy za każdy dzień zwłoki po wezwaniu do usunięcia awarii systemu, która powstała
na skutek nie przeprowadzonej bądź niewłaściwie wykonanej konserwacji systemu.
§ 5
-
Umowa zawarta zostaje na czas określony od …................. do ….......................... r.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy za jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia w razie świadczenia usług nieterminowo lub złej jakości i naliczenia tytułem odszkodowania kary w wysokości dwukrotności miesięcznego wynagrodzenia.
-
Dopuszcza się dochodzenie odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.
§ 6
W sprawach nie uregulowanych w umowie będą miały zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
§ 7
Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Zleceniobiorca nie może dokonać cesji wierzytelności bez zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
§ 8
Wykonawca oświadcza, że zatrudnia pracowników posiadających uprawnienia SEP do 1 kV.
Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania czynności konserwacyjnych systemów przywoławczych, ujętych w załączniku nr 1.
§ 9
Umowa sporządzona jest w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
WYKONAWCA: ZAMAWIAJĄCY:
ZAŁĄCZNIK NR 1
WYKAZ ELEMENTÓW SYSTEMU SYGNALIZACJI PRZYZYWOWEJ
|
Schima
|
ABB
|
Ackermann
|
Zamel
|
Suma
|
Kasowniki
|
38
|
206
|
96
|
19
|
359
|
Sygnalizator optyczny
|
45
|
164
|
99
|
0
|
308
|
Przyciski przywołania przy łóżkach
|
103
|
228
|
176
|
0
|
507
|
Przyciski przywołania w łazienkach
|
47
|
265
|
156
|
0
|
468
|
Centrale
|
4
|
11
|
10
|
1
|
26
|
Konsole
|
0
|
0
|
5
|
0
|
5
|
Interkom
|
0
|
0
|
5
|
0
|
5
|
Wezwania lekarza
|
27
|
101
|
14
|
0
|
142
|
Panele przyłóżkowe
|
103
|
228
|
176
|
0
|
507
|
SUMA
|
367
|
1'203
|
737
|
20
|
2'327
|
ZAŁĄCZNIK NR 2
SYSTEM SYGNALIZACJI PRZYZYWOWEJ OBIEKTÓW KRAKOWSKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. JANA PAWŁA II
LP
|
NAZWA OBIEKTU
|
KOSZT KONSERWACJI
netto [zł]
|
1
|
Oddział Kliniczny Kardiologicznej Interwencyjnej- parter, MV CZ
|
|
2
|
Oddział Kliniczny Chirurgi Serca, Naczyń i Transplantologii-IIp,MV CZ
|
|
3
|
Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii-IIIp,M-V CZ
|
|
4
|
Centralna Izba Przyjęć-parter,M-V B
|
|
5
|
Oddział Kliniczny Kardiologicznej Interwencyjnej-Ip,M-V B
|
|
6
|
Oddział Kliniczny Chirurgii Serca, Naczyń i Transplantologii-IIp, M-V B
|
|
7
|
Piętro III, M-V B- remont
|
|
8
|
Oddział Kliniczny Kardiologicznej Interwencyjnej-Ip, M-V E
|
|
9
|
Oddział Neurologiczny z Pododdziałem Udarowym i z Pododdziałem Rehabilitacji Neurologicznej-IIp, M-V E
|
|
10
|
Oddział Chirurgi Naczyń z Pododdziałem zabiegów endowaskularnych-IIIp, M-V E
|
|
11
|
Oddział Kliniczny Chirurgi Klatki Piersiowej i Chirurgii Onkologicznej z Pododdziałem Rehabilitacji-parter, M-I
|
|
12
|
Oddział Kliniczny Chirurgi Klatki Piersiowej i Chirurgii Onkologicznej z Pododdziałem Rehabilitacji – Blok Operacyjny-parter, M-I
|
|
13
|
Oddział Kliniczny Chirurgi Klatki Piersiowej i Chirurgii Onkologicznej z Pododdziałem Rehabilitacji-Ip,M-I
|
|
14
|
Oddział Kliniczny Chirurgi Klatki Piersiowej i Chirurgii Onkologicznej z Pododdziałem Rehabilitacji-IIp,M-I
|
|
15
|
Parter, M-II- remont
|
|
16
|
Oddział Chorób Infekcyjnych Dzieci i Hepatologii Dziecięcej-IIp,M-II
|
|
17
|
Oddział Chorób Płuc-IIIp,M-II
|
|
18
|
Oddział Kardiologii Rehabilitacyjnej-Ip,M-III
|
|
19
|
Oddział Kardiologii Rehabilitacyjnej-IIp,M-III
|
|
20
|
Oddział Szybkiej Diagnostyki-Ip,M-IV
|
|
21
|
Oddział Kardiologii Rehabilitacyjnej-Ip,M-III
|
|
22
|
Oddział Kliniczny Elektrokardiologii,parter,M-VIII
|
|
23
|
Oddział Wirusowego Zapalenia Watroby i Hepatologii-parter,M-VIII
|
|
24
|
Oddział Kliniczny Chorób Serca i Naczyń+IT-Ip,M-VIII
|
|
25
|
Oddział Kliniczny Choroby Wieńcowej Niewydolności Serca-Ip,M-VIII
|
|
26
|
Oddział Onkologiczny-Ip,M-IX
|
|
27
|
Oddział Chorób Cywilizacyjnych i Chorób Płuc-IIp,M-IX
|
|
|
Razem netto
|
|
|
VAT
|
|
|
Razem brutto
|
|
ZAŁĄCZNIK NR 3
FORMULARZ CENOWY
Lp
|
Nazwa Zadania
|
Ilość okresów rozliczenio-wych/rbg
|
Cena jednostkowa
|
Stawka podatku VAT
|
CENA
|
[zł]
|
[%]
|
[zł]
|
1
|
2
|
3
|
4
|
2x3x4
|
1
|
Wykonywanie konserwacji, napraw, remontów i modernizacji systemów sygnalizacji przyzywowej na podstawie załącznika nr 1.
|
12
|
|
|
|
2
|
Usuwanie awarii i dokonywanie napraw z zakresu objętego umową. Rozliczenie nakładu pracy wg ilości roboczogodzin.
|
50
|
|
|
|
|
RAZEM CENA
|
|
Wykonawca zobowiazany jest przed przystąpieniem do prac przedstawić Zamawiającemu do akceptacji kosztorys prac, określający ilość roboczogodzin, wg stawki rbg …............... zł z vat oraz koszty materiałów. Cena usunięcia awarii stanowić będzie sumę iloczynu przepracowanych roboczogodzin i stawki roboczogodziny oraz cen zużytych materiałów (Cena = stawka rbg x ilość rbg + cena materiałów).Rozliczenie za wykonane prace, nastąpi po spisaniu protokołu odbioru i potwierdzeniu prawidłowego wykonania prac.
…..................................
/podpis wykonawcy/
|