Informacja Prasowa



Pobieranie 10.86 Kb.
Data29.04.2016
Rozmiar10.86 Kb.



Informacja Prasowa

Otrzymują:
Gazeta Wyborcza, Głos Szczeciński, Kurier Szczeciński

PR Szczecin, Radio Plama, Radio ABC, Radio na Fali, Radio PSR,

Radio RMF FM, Radio ZET, Radio WAWA, Radio TOK FM , Radio Plus

TVP 3 Szczecin, TV Gryf, TV 7, CIRE

Szczecin, 2004.02.23



Szczecińska Energetyka Cieplna Sp. z o.o. zajmuje się produkcją i dystrybucją ciepła na terenie miasta Szczecina. Jest kluczowym przedsiębiorstwem w branży ciepłowniczej i stanowi podstawę lokalnego rynku ciepłowniczego. Ilość sprzedawanej energii cieplnej zaspokaja około 70% potrzeb cieplnych mieszkańców miasta. SEC to firma z tradycjami. Od ponad 40 lat nieprzerwanie dostarcza ciepło do budynków mieszkalnych, obiektów użyteczności publicznej, instytucji i przedsiębiorstw Szczecina.
Ważnym etapem w historii SEC była prywatyzacja zapoczątkowana przekształceniem w 1998 roku Wojewódzkiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Szczecinie w spółkę ze 100% udziałem Gminy Miasto Szczecin.
W kwietniu 2002 roku, Gmina Miasto Szczecin podpisała z prywatnym inwestorem, konsorcjum Ruhrgas/RGE i MVV ESCO Polska S.A. umowę o sprzedaży 49% udziałów w spółce. Dało to początek dynamicznym zmianom, celem których jest przekształcenie SEC w nowoczesną firmę energetyczną. Znaczący etap tych zmian, to powołanie nowej struktury przedsiębiorstwa, a w niej trzech głównych pionów organizacyjnych:

  • Pion Techniczny odpowiedzialny za eksploatację systemu ciepłowniczego, pod kierownictwem Prezesa Zarządu - Dyrektora Generalnego Andrzeja Burkowskiego,

  • Pion Finansowo – Ekonomiczny pod kierownictwem Wiceprezes Bożeny Rochny,

  • Pion Sprzedaży kierowany przez Wiceprezesa Krzysztofa Wierzbę, realizujący nową politykę sprzedaży.

Korzystając z najlepszych wzorców partnerów, SEC dąży do tego aby stać się


w pełni nowoczesną i profesjonalną firmą na poziomie europejskim. Efektem tych starań jest również nowa polityka sprzedaży i obsługi klienta. Nowo utworzony Pion Sprzedaży to zespół specjalistów odpowiedzialnych za bezpośrednią obsługę klienta oraz wsparcie marketingowe.
SEC posiada ponad 1800 klientów o dość zróżnicowanej wielkości zużycia energii cieplnej. Są to zarówno spółdzielnie mieszkaniowe, instytucje i urzędy publiczne, obiekty przemysłowe, handlowe, jak i budownictwo jednorodzinne, wspólnoty mieszkaniowe czy odbiorcy indywidualni. Każdy z klientów ma określone potrzeby i oczekiwania. Wszystkie te potrzeby są ważne, a specyfika produktu, który firma oferuje wymaga indywidualnego podejścia do każdego klienta. W ramach Pionu Sprzedaży powołano zespół specjalistów odpowiedzialnych za realizację programu współpracy z klientem, którego istotą jest maksymalne zadowolenie klienta, kompleksowa obsługa oraz oferowanie usług najwyższej jakości. Klient w jednym miejscu otrzyma informacje na temat możliwości przyłączenia budynku do sieci ciepłowniczej, wysokości cen i stawek za usługi, wyjaśni ewentualne wątpliwości co do rozliczeń, szybko i profesjonalnie obsłużona zostanie również reklamacja.

Ponadto zarówno każdy klient SEC jak i każdy odbiorca ciepła sieciowego otrzyma fachowa poradę w kwestiach technicznych i rozliczeniowych. Doradztwo techniczne i energetyczne pozwoli zoptymalizować koszty zużycia energii cieplnej, często znaczącej pozycji w czynszu.


Biuro Obsługi Klienta Szczecińskiej Energetyki Cieplnej Sp z o. o. zapewni klientom kompleksową obsługę najwyższej jakości. Siedziba biura mieści się w Szczecinie przy ul. Wielkopolskiej 45
a oficjalne otwarcie nastąpi 25 lutego 2004 roku.
Zapraszamy do współpracy.

Przygotował:

Dział Marketingu

Szczecińskiej Energetyki Cieplnej Sp z. o.o.

70-450 Szczecin, Ul. Wielkopolska 45

Tel. + 48 91 432 20 80, Fax. +48 91 432 20 70


Pobieranie 10.86 Kb.





©absta.pl 2020
wyślij wiadomość

    Strona główna