Informacja wychowawcy o uczniu wydana na wniosek rodziców (prawnych opiekunów) do Poradni Psychologiczno Pedagogicznej w Leżajsku



Pobieranie 21.48 Kb.
Data06.05.2016
Rozmiar21.48 Kb.
…………………………….. ……………………………

(pieczątka szkoły) (miejscowość, data)


INFORMACJA

wychowawcy o uczniu wydana na wniosek rodziców (prawnych opiekunów)

do Poradni Psychologiczno Pedagogicznej w Leżajsku
Imię i nazwisko ucznia…………………………………………………………………………..

Data i miejsce urodzenia ………………………………………………………………………..

Adres zamieszkania ……………………………………………………………………………..

Nazwa i adres szkoły ……………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………..

Klasa/profil ……………………………………………………………………………………...

Czy był badany, kiedy? …………………………………………………………………………

Powód skierowania …………………………………………………………………………......

…………………………………………………………………………………………………..

Imię i nazwisko wychowawcy ………………………………………………………………….




  1. Osiągnięcia dydaktyczne – właściwe podkreślić

    1. uczeń nie ma trudności w nauce, osiąga bardzo dobre i dobre wyniki,

    2. uczeń osiąga dobre wyniki w nauce, ale ma wybiórcze trudności w nauce z poszczególnych przedmiotów ……………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

    3. uczeń ma uogólnione i nasilone trudności w nauce ze wszystkich przedmiotów,

    4. inne: …………………………………………………………………………..................

  2. Funkcjonowanie społeczne ucznia – właściwe podkreślić

    1. uczeń rozumie i przestrzega normy funkcjonowania społecznego, nie sprawia problemów wychowawczych,

    2. występują epizodyczne trudności w respektowaniu norm społecznych
      (napisać czego dotyczą

    3. uczeń przejawia znaczące trudności wychowawcze i w zachowaniu
      (na czym polegają – właściwe podkreślić); agresja, skłonności do bójek, impulsywność, reakcje nieadekwatne do sytuacji, trudności w podporządkowaniu się normom funkcjonowania w grupie, uniemożliwianie przeprowadzenia zajęć lekcyjnych, częste zwracanie na siebie uwagi, zachowania wulgarne, inne ……………………………….. ..……………..……………………………………………………………………………….…..……………………………………………………………………………………......................................................................................................................................................................…………..…………………………………………………………………………….

    4. uczeń jest mało aktywny, nie nawiązuje kontaktów rówieśniczych …………… ……………………………………………………………………………………………….

  3. Funkcjonowanie emocjonalne – właściwe podkreślić

  1. zrównoważenie emocjonalne,

  2. trudności w sferze emocjonalnej (drażliwość, nerwowość, słaba kontrola emocji, apatyczność, lękliwość, skłonność do obniżonego nastroju, zahamowanie) inne………………………………………………………………………………………...……………………………………………………………………………………………...…………………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………………......

  1. Motywacja do nauki – właściwe podkreślić

  1. uczeń wkłada dużo wysiłku w zdobywanie wiedzy,

  2. przejawia przeciętną motywację do nauki,

  3. słaba motywacja do nauki.

  1. Rozwój mowy – właściwe podkreślić

  1. prawidłowy rozwój mowy,

  2. zaburzenia mowy.

  1. Mocne strony ucznia ……..………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………..……..…...…………………………………………………………………………………………….……...………………………………………………………………………………………….………...……………………………………………………………………………………….

  2. Oceny z ostatniego semestru/końca roku



  1. Formy pomocy stosowane wobec ucznia ……….………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..……………….…………………………………………………………………………..……………………..…………………………………………………………………………………………………

  2. Stan zdrowia ucznia …….…………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………..……..………………………………………………………………………………………..………..…………………………………………………………………………………………………

  3. Inne ważne informacje o uczniu (warunki materialno-bytowe, środowisko rodzinne, szkolne) …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..…….…...…….…………………………………..………………………………………….……….…………………………………………………………………………………………………………...……………………..………………………………………….……………………..………...…………………………………………………………………………………………………………...…..……………………………………….……………………………………..………...…..…………………………………………………………………………………..……………………………………………...…..……………………………………………...........

……………………………………………...…..……………………………………………...

………………………………. ……………………………………



Podpis wychowawcy klasy Podpis dyrektora szkoły




©absta.pl 2019
wyślij wiadomość

    Strona główna