Informacje podstawowe



Pobieranie 18.58 Kb.
Data07.05.2016
Rozmiar18.58 Kb.

BRIEF DOTYCZĄCY REKLAMY ADWORDS

Brief ma charakter informacyjny. Informacje w nim zawarte będą traktowane jako dane poufne firmy i zostaną wykorzystane jedynie do określenia konkurencji i przewidywanych kosztów kampanii. Proszę o krótkie, treściwe odpowiedzi max 3-4 zdaniowe.

Informacje podstawowe:

Nazwa Firmy

…................................…................................…................................…................................

Strona Internetowa Firmy

…................................…................................…................................…................................

Osoba Kontaktowa

…................................…................................…................................…................................

Telefon


…................................…................................…................................…................................

E-mail


…................................…................................…................................…................................

  1. Czy aktualnie prowadzą Państwo w swojej firmie inne niż adwords działania marketingowe? Jeżeli tak to jakie?

………………………………………………………………………………………………

  1. Czym zajmuje się Państwa firma? Jakie są główne obszary działalności?

………………………………………………………………………………………………

  1. Czy oferują Państwo produkty należące do różnych kategorii? Jakie to kategorie? Które z nich są najważniejsze?

………………………………………………………………………………………………

  1. Na których usługach bądź produktach chcieliby Państwo szczególnie skupić działania reklamowe?

………………………………………………………………………………………………

  1. Kim są główni odbiorcy (rynek docelowy) oferowanych produktów i usług? Proszę o krótki opis grupy docelowej (np. kobiety pracujące w sklepach z ubraniami w województwie małopolskim).

………………………………………………………………………………………………

  1. Czy chcą Państwo dotrzeć do różnych grup odbiorców (np. klientów indywidualnych, firm, klientów zagranicznych - ewentualnie jakiego typu będą to firmy) ?

………………………………………………………………………………………………

  1. Jakich gwarancji na swoje usługi udzielają Państwo klientom?

………………………………………………………………………………………………

  1. Czy posiadają Państwo promocje, które będziemy mogli umieścić w tekście reklamowym? Jeśli tak, to jakie? Czy są one ograniczone do danej grupy odbiorców?

………………………………………………………………………………………………

  1. Jakie są najważniejsze zalety Państwa oferty wyróżniające ją na tle konkurencji ?

………………………………………………………………………………………………

  1. Kim jest Państwa najgroźniejsza konkurencja? (proszę o wymienienie 3-4 firm wraz z adresami stron internetowych)

………………………………………………………………………………………………

  1. Gdzie poza stroną internetową sprzedają Państwo swoje produkty?

………………………………………………………………………………………………

  1. Skąd pochodzą w większości Państwa klienci (np. miasto, województwo czy dane dzielnice)? Czy kampania ma być zawężona do danego województwa/kraju?

………………………………………………………………………………………………

  1. Czy w Państwa działalności można wyróżnić trendy sezonowe? (np. sezon na produkt trwa od maja do września – później klienci nie potrzebują produktu/usługi)

………………………………………………………………………………………………

  1. Co było by wyznacznikiem sukcesu kampanii? (Ile formularzy/kontaktów/sprzedaży musi zostać pozyskanych żeby kampania była według Państwa skuteczna)

………………………………………………………………………………………………

  1. Jaki jest opłacalny i akceptowalny koszt pozyskania jednego klienta który podpiszę z Państwem umowę/kupi produkt?

………………………………………………………………………………………………

  1. Czy używają Państwo statystyk do mierzenia zachowań użytkowników np. Google Analytics?

………………………………………………………………………………………………

  1. Jakie słowa kluczowe dobrze charakteryzują Państwa działalność (co wpisują użytkownicy żeby znaleźć Państwa ofertę)?

………………………………………………………………………………………………

  1. Jaki budżet (orientacyjnie) chcą Państwo przeznaczyć na działania reklamowe w czasie pierwszych 3 miesięcy trwania kampanii? (proszę o podanie budżetu miesięcznego)

………………………………………………………………………………………………

  1. Czy możliwe jest wprowadzenie zmian na stronie wymagających dodatkowej grafiki, prac programistycznych, przygotowania dodatkowych podstron? Czy współpracują Państwo z firmami które mogą wprowadzić tego typu zmiany?

…………………………………………………………………………………………

  1. Czy kiedykolwiek mieli Państwo do czynienia z Adwords (np. kampania była tworzona przez inną firmę, tworzyłem kampanię sam, ale nie mam czasu na zarządzanie kampaniami, znam zasady adwords ale nigdy nie próbowałem tworzyć kampanii,)

………………………………………………………………………………………

Dziękuje za czas poświęcony na uzupełnienie briefu. Będzie on pomocny przy wycenie i tworzeniu kampanii Adwords.
: wp-content -> uploads -> 2013
2013 -> Rozwoju kultury
2013 -> Rozkład zajęĆ w semestrze IV rok akademicki 2013/2014 rok II grupa t1
2013 -> Okręgowego związku piłki nożnej wałbrzych ►Adres siedziby
2013 -> Pedagogika nauczycielska
2013 -> Ochrona środowiska – rok I semestr I (zimowy) rok akademicki 2015/2016 aktualizacja 10. 10. 2015r
2013 -> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie Zakład Filologii Polskiej Kierunek: filologia polska
2013 -> Terminy dyżURÓW nauczycieli akademickich rok akademicki 2015/2016 – semestr zimowy
2013 -> Terminy dyżurów w semestrze zimowym w roku akademickim 2014/2015
2013 -> Terminy dyżurów Wykładowców Zakładu Filologii Polskiej w semestrze zimowym w roku akad. 2014/2015
2013 -> Projekty systemowe. Formularz wniosku wstępnego ze wskazówkami




©absta.pl 2019
wyślij wiadomość

    Strona główna