Instytut Katalizy i Fizykochemii Powierzchni im. Jerzego Habera Polskiej Akademii Nauk ul. Niezapominajek 8



Pobieranie 110.28 Kb.
Data02.05.2016
Rozmiar110.28 Kb.


Instytut Katalizy i Fizykochemii Powierzchni

im. Jerzego Habera

Polskiej Akademii Nauk

ul. Niezapominajek 8

30-239 Kraków

Znak sprawy: KAT-271-2/2014 Kraków, 28 marca 2014 r.
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


na
dostawę sprzętu komputerowego dla IKiFP PAN w Krakowie

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetarg nieograniczony na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z dn. 9 sierpnia 2013 r., poz. 907 z późn. zmianami)



Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych

1.NAZWA ORAZ ADRES ZamawiającEGO


Instytut Katalizy i Fizykochemii Powierzchni

im. Jerzego Habera

Polskiej Akademii Nauk

ul. Niezapominajek 8

30-239 Kraków email: ncczerwe@cyf-kr.edu.pl; www.ik-pan.krakow.pl

tel. 012 639 51 24, fax. 012 425 19 23


2.Tryb udzielenia zamówienia


Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z dn. 9 sierpnia 2013 r., poz. 907 z późn. zmianami) zwanej dalej Pzp.

3.Opis przedmiotu zamówienia

3.1Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla IKiFP PAN w Krakowie.


ZADANIE NR 1 – dostawa klastera obliczeniowego – 1 komplet

Wspólny Słownik Zamówień: 30211100-2
Przedmiotem zamówienia jest dostawa klastera do wielkoskalowych obliczeń równoległych:
Urządzenia muszą być kompatybilne z istniejącym systemem obliczeniowym dedykowanym do wielkoskalowych obliczeń równoległych z wykorzystaniem kodów dystrybuowanych w pakiecie LAMMPS (http://lammps.sandia.gov). Istniejący klaster obliczeniowy zbudowany jest z platform serwerowych Supermicro z chipsetami Intel oraz procesorami Intel Xeon.


  1. Szafa montażowa (1 sztuka) 19” stojąca 42U 600/800

(np. GFlex Tango A2)

  1. Serwery obliczeniowe (6 sztuk): Każdy zestaw powinien zawierać:

    1. obudowę serwerową w standardzie 2U Rackmount ze zintegrowaną płytą główną w standardzie ATX obsługującą 2 procesory 10-rdzeniowe o częstotliwości 3 GHz. Obudowa z redundantym zasilaczem o mocy min. 740 W.

(np. CSE-825TQ-R740LPB (płyta glówna MBD-X9DRL-iF -O )

    1. procesory x86 10-ścio rdzeniowe o częstotliwości taktowania 3.00 GHz (2 sztuki)

(np. Intel Xeon E5-2690)

    1. pamięć RAM 16 GB ECC – 6 sztuk, w sumie 96 GB

    2. radiatory (2 sztuki)

(np. Heat Sink 2U(+) Passive, UP, DP, MP LGA2011)

    1. e. dysk twardy 1 TB, SATA (2 sztuki)

  1. Zasilacz UPS 2U o mocy 2000 W (1 sztuka)

  2. Switch 1U KVM 16 portowy (1 sztuka)

(np. D-Link 16-Port PS2/USB KVM Switch, Stackable, Hot-Pluggable, LED display 1U)

  1. Kabel do KVM-440/DKVM-450 o długości min. 1.8m (10 sztuk)

(np. D-Link DKVM-402)

  1. Switch 1U 48 portów 10/100/1000 (1 sztuka)

(np. D-Link 48-port 10/100/1000 + 4 port SFP Gigabit SmartPro Switch 1U)

  1. Kabel ethernetowy kategorii 5e 2m (10 sztuk)

  2. Kabel zasilający przedłużający 1.8m (6 sztuk)

(np. Natec VDE IEC320 C13/C14)

  1. Przedłużacz 30 metrów, przewód 3x2.5mm (1 sztuka)


Miejsce dostawy:

Zakład Chemii Teoretycznej

Wydział Chemii UMCS

pl. M. Curie-Skłodowskiej 3

20-031 Lublin


ZADANIE NR 2 – rozbudowa serwera obliczeniowego – 2 zestawy

Wspólny Słownik Zamówień: 30211100-2
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa posiadanego serwera typu Blade (SBI-7126T-T1L) o serwer obliczeniowy.
Przewidywana jest rozbudowa istniejącej infrastruktury (podklaster obliczeniowy “theta”), dlatego kluczowe jest aby zakupione serwery były kompatybilne z posiadaną obudową Blade oraz, aby zapewnić efektywny rozdział zadań na podklastrze, parametry nowych serwerów muszą być jak najbardziej zbliżone do już zainstalowanych serwerów podklastra “theta” (SBI-7126T-T1L).

2 (dwa) serwery serwery typu Single Blade (SBI-7126T-T1L) kompatybilne z obudową SuperMicro SuperBlade Enclosure SBE-710E-D28. Każdy z nich o następującej konfiguracji:

- CPU 2 x Intel Xeon5660

- RAM 48 GB RAM ECC REG DDR3 PC-1333 (6 x 8GB)

- HDD 1TB SATA II (7200 rpm, 32MB cache)




ZADANIE NR 3 – rozbudowa serwerów obliczeniowych

Wspólny Słownik Zamówień: 30211100-2
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa serwerów obliczeniowych (dostawa i instalacja podzespołów).
Dostawa:
Procesor AMD Opteron 6274 16-cores + radiator (2 sztuki)
Kości pamięci 8GB DDR3 ECCR CL9 o częstości taktowania co najmniej 1333MHz (20 sztuk)

(np. Kingston KVR1333D3LQ8R9S/8GEC)
Karta grafiki NVidia GTX 690 4096MB 512bit (1 sztuka)
Dysk twardy 1TB z interfejsem SATA 6 Gb/s, 10k rpm, buforem 64MB (1 sztuka)

(np. WD1000DHTZ)
Obudowa serwerowa z zasilaczem dla serwera dwuprocesorowego – Supermicro SuperChassis 743TQ-865B-SQ (1 sztuka)
Szyny do szafy z osprzętem dla obudowy SuperMicro SC743 (6 sztuk)

(np. Chassis Rail Kit CSE-PT26)
Szyny do szafy z osprzętem dla obudowy SuperMicro CSE-748TQ-R1400, (2 sztuki)

(np. MCP-290-00059-0B)
Szafa teleinformatyczna RACK 19'' (1 sztuka)
wysokość jednostkowa: 42U, głębokość: 1000 mm, drzwi przednie i tylne: perforowane stalowe, przepusty kablowe: góra i dół, wyposażenie: panel podsufitowy z wentylatorami, trzy półki montowane do belek rackowych, listwa zasilająca, kolor: czarny RAL 9004, nośność co najmniej 500 kg

(np. Linkbasic NCB42-610-IFA-C 42U)


Cokół do montażu pod szafą (1 sztuka)
pasujący do w/w szafy, materiał: stal, kolor: czarny RAL 9004

(np. cokół do szaf Linkbasic 600x1000)
Instalacja:
Instalacja w serwerze z płytą Supermicro H8QG6-F, 2x Opteron 6274, 8xDDR3, obudowa Supermicro CSE-748TQ-R1400:

 - 2 procesorów AMD Opteron 6274, 

 - 2 radiatorów

 - 16 kości pamięci

 - szyn i uchwytów do obudowy
Instalacja w drugim serwerze z płytą Supermicro H8QG6-F, 2x Opteron 6274, 8xDDR3, obudowa Supermicro CSE-748TQ-R1400:

 - 4 kości pamięci

 - karty grafiki NVidia GTX 690

 - szyn i uchwytów do obudowy


Przełożenie jednej z maszyn (obudowa Chieftec CH-05B-B-OP, zasilacz Chieftec CFT-650-14C(80+) modularny, płyta Tyan S2915A2NRF-E, 2x WD VelociRaptor 10k rpm 300GB SATA/300) z obudowy Cheieftec do obudowy SC743 oraz instalacja: 

 - dysku WD



 - szyn (i uchwytów)
Założenie szyn i uchwytów do obudowy na 5 maszyn w obudowach SC743.


ZADANIE NR 4 – dostawa komputera stacjonarnego – 1 sztuka

Wspólny Słownik Zamówień: 30213300-8
Typ: komputer stacjonarny

Zastosowanie: aplikacje biurowe, aplikacje obliczeniowe, przetwarzanie graficzne, dostęp do Internetu

Procesor: zawierający przynajmniej 6MB Cache, zdolny do taktowania na poziome od 3.4GHz, zdolny do prowadzenia jednocześnie 4-wątkowch procesów obliczeniowych

Płyta główna: z chipsetem zgodnym z typem procesora, kompatybilna z pamięcią typu DDR3, o szerokiej kompatybilności szybkości pamięci (DDR3: 800/2400/2133/1866/1600/1333/1066), pozwalająca na podwojenie przepustowości przesyłu danych pomiędzy kontrolerem pamięci, a pamięcią RAM i umożlwiająca zainstalowanie pamięci do maksymalnej ilości 32 GB,
Płyta główna powinna umożliwiać instalację co najmniej 3 rozszerzeń typu PCI-Express16 i 4 typu PCI-Ex1: 4 oraz podłączenie co najmneij 4 urządzeń typu SATA3: i 2 typu SATA. Płyta powinna umożliwiać komunikację typu LAN: 10/100/1000 i podłączenie co najmniej dwóch urządzeń przez porty USB 3.0: i co najmniej czterech przez porty USB 2.0. Dodatkowo wymagana jest możliwość podłączenia monitora do zintegrowanego układu graficznego przez złącze HDMI, DVI i VGA. Minimalna gwarancja na płytę - 2 lata

Obudowa: przynajmniej jedno gniazdo USB3.0 na panelu frontowym, wejście słuchawkowe i mikrofonowe na panelu frontowym i tylnym

Pamięć RAM: min. 16GB (2x8GB) DDR3 CL9 przynajmniej 1333MHz

Wydajność grafiki: Minimum 1 GB pamięci własnej, (niezintegrowana z płytą główną), bez wentylatora chłodzącego (chłodzenie pasywne) przeznaczona do obsługi aplikacji graficznych oraz programów do modelowania molekularnego (wyświetlanie złożonej grafiki wektorowej o wielu elementach)

Dysk twardy: minimum 1000GB, SATA 3.5”, przynajmniej 7200RPM

Wymagania dodatkowe: Napęd DVD: DRW, Zasilacz: 700W,

System operacyjny: zainstalowany system operacyjny: Microsoft Windows 7 Professional, 64 bitowy

Inne programy: zainstalowana aplikacja: MS Office 2013 Pro AE

Monitor: IPS, typu LED, Full HD, HDMI, DVI, o szybkości reakcji max 5ms, 23”, kontrast min 1000:1, rozdzielczość przynajmniej 1920x1080, możliwość pochylenia panelu i regulacji wysokości ekranu, minimum, wyposażony w kabel HDMI lub DVI min długości 1.5 m o złączu dopasowanym do zainstalowanej karty graficznej, minimum 2 lata gwarancji

Klawiatura: pełnowymiarowa w układzie QWERTY, z wbudowaną klawiaturą numeryczną

Myszka: optyczna, dedykowana do komputerów stacjonarnych, USB, z rolką, kompatybilna z Win 7, o długości kabla min. 1.5 m

Warunki gwarancji: 24 miesiące

ZADANIE NR 5dostawa komputera stacjonarnego – 1 sztuka

Wspólny Słownik Zamówień: 30213300-8
Typ: komputer stacjonarny

Zastosowanie: aplikacje biurowe; przetwarzanie graficzne, dostęp do Internetu

Procesor: wynik w teście PassMark co najmniej 5900; np. Intel Core i5-3330

Płyta główna: zgodna z typem procesora, kompatybilna z pamięcią typu DDR3, o szerokiej kompatybilności szybkości pamięci (DDR3: 1600/1333), umożliwiająca zainstalowanie pamięci do maksymalnej ilości 32 GB, co najmniej 4 gniazda pamięci,
Płyta główna powinna umożliwiać instalację co najmniej 2 rozszerzeń typu PCI-Express16 i 2 typu PCI-Ex1 oraz podłączenie co najmniej 6 urządzeń typu SATA3. Płyta powinna umożliwiać komunikację typu LAN: 10/100/1000 i podłączenie co najmniej czterech urządzeń przez porty USB 3.0: i co najmniej dwu przez porty USB 2.0. Dodatkowo wymagana jest możliwość podłączenia monitora do zintegrowanego układu graficznego przez złącze HDMI, DVI i VGA. Minimalna gwarancja na płytę - 3 lata; np. Asus Z87-C S1150

Obudowa: w formacie ATX, co najmniej dwa ciche wentylatory, przynajmniej dwa gniazda USB3.0 oraz dwa USB2.0 na panelu frontowym, wejście słuchawkowe i mikrofonowe na panelu frontowym i tylnym; np. Antec P100

Pamięć RAM: 8 GB (2x4GB) 1333 MHz CL9; np. Goodram GR1333D364L9S/4G

Wydajność grafiki: Minimum 1 GB pamięci własnej, (niezintegrowana z płytą główną), bez wentylatora chłodzącego (chłodzenie pasywne) przeznaczona do obsługi aplikacji graficznych

Dysk twardy: Min. 1 TB, SATA III, 7200RPM

Wymagania dodatkowe: Napęd DVD: DVD RW, Zasilacz: co najmniej 500W,

System operacyjny: zainstalowany system operacyjny: Microsoft Windows 8.1 PRO 64 bit

Zainstalowane oprogramowanie: MS Office 2013 Pro AE

Warunki gwarancji: min. 36 m-cy; usunięcie awarii – następny dzień roboczy po otrzymaniu zgłoszenia; serwis na miejscu u użytkownika

ZADANIE NR 6 – dostawa komputera przenośnego - 1 sztuka

Wspólny Słownik Zamówień: 30213100-6
Typ komputera: komputer przenośny

Zastosowanie: niszowe: aplikacje naukowe, obliczeniowe, graficzne, programowanie, terminal sieciowy, aplikacje biurowe

Waga: do 1,5 kg (z baterią)

Przekątna ekranu: nie większa niż 12 cali

Pamięć operacyjna: min. 4 GB

Dysk: min 120 GB

Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami: preferowane działanie pod kontrolą systemu Windows 8 (64-bitowy, wersja polska)

Wymagania dodatkowe: min. 1 USB 3.0; min. 1 USB 2.0; wi-fi, wbudowane głośniki, mikrofon i kamera, wynik w teście PCMark 7 co najmniej 2090 pkt

Zainstalowane oprogramowanie: Windows 8 64bit PL



Gwarancja: min. 24 miesiące

(np.:ASUS VivoBook S200E-CT248H i5-3317U


ZADANIE NR 7dostawa komputera przenośnego – 1 sztuka

Wspólny Słownik Zamówień: 30213100-6
Typ: laptop

Zastosowanie: aplikacje biurowe, aplikacje edukacyjne, aplikacje obliczeniowe

Wydajność obliczeniowa: procesor o wydajności nie niższej niż: 3800 wg PassMark CPU Benchmarks (http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php)

Pamięć operacyjna: minimum 4GB

Wydajność grafiki: minimum 2GB

Monitor/wyświetlacz: 15.6" (1366x768)

Parametry pamięci masowej: minimum 750GB,

Wyposażenie multimedialne: karta dźwiękowa zintegrowana, głośniki stereo, mikrofon, zintegrowana kamera

Wymagania dotyczące baterii /zasilania: minimum 4 godziny pracy, zasilacz do ładowania baterii

Waga: do 3 kg

Napęd optyczny: DVD±RW wraz z oprogramowaniem do nagrywania płyt, dołączony nośnik ze sterownikami

Interface: WiFi bgn +Bluetooth v4.0+LE

Wymagania dodatkowe:

urządzenia wskazujące TouchPad, zintegrowana karta sieciowa 10/100/1000 Ethernet RJ 45,



złącza zewnetrzne: 1 x HDMI, 4 x USB 3.0, wyjście słuchawkowe, wejście na mikrofon, wejście zasilania (DC-in), bezprzewodowa karta sieciowa IEEE 802.11b/g/n, Bluetooth, czytnik kart pamięci, aluminiowa obudowa.

Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami: Microsoft Windows 7 Professional 64bit PL OEM

Inne programy: zainstalowana aplikacja: MS Office 2013 Professional EDU

Certyfikaty i standardy: deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty)

Urządzenie przykładowe: TOSHIBA P855-30E I5-3210M/4/750/GT630M/W7H

Warunki gwarancji: 3 letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta, czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego, w przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego
Wsparcie techniczne: możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela, dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera - do oferty należy dołączyć link strony


ZADANIE NR 8dostawa tabletu - 1 szuka

Wspólny Słownik Zamówień: 30213100-6
Typ: tablet

Zastosowanie: aplikacje biurowe, dostęp do Internetu, obróbka danych

Rdzeń procesora: 2 lub 4 rdzenie

Szybkość procesora: od 1.3 GHz

Wyświetlacz: przekątna od 10” do 11”

Pojemność dysku: 32 GB lub więcej

Pamięć operacyjna RAM: 2048 MB lub więcej

Złącza zewnętrzne: USB 2.0 lub 3.0

System operacyjny: zainstalowany system Windows 8 32bit (pełna wersja nie RT)

Dodatkowe wyposażenie: etui, stacja dokująca

(np.: Dell Latitude 10 ST2 lub Asus Transformer T100TA Z3740)

3.2Zmawiający wymaga udzielenia min. 24 miesięcznej gwarancji, chyba że w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części określono inaczej.

3.3Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania w jego ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza on zlecić stronom trzecim w ramach podwykonawstwa.

3.4Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.

3.5Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, zawarcia umowy ramowej, zastosowania aukcji elektronicznej ani nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3.6Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

3.7Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (producent, typ, model). Nie wskazanie w ofercie producenta oraz modelu zaoferowanych urządzeń skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający wymaga podania opisu oferowanego sprzętu w załączniku nr 6 (Szczegółowa specyfikacja techniczno-cenowa) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w specyfikacji. Oferty stwierdzające jedynie spełnienie wymagań Zamawiającego bez podania faktycznych parametrów zostaną odrzucone przez Zamawiającego jako niespełniające kompletu wymagań, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.

4.Termin I MIEJSCE wykonania zamówienia

4.1Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 21 dni od daty podpisania umowy.

4.2Zamówienie musi zostać zrealizowane w siedzibie Zamawiającego tj.:

Instytut Katalizy i Fizykochemii Powierzchni

im. Jerzego Habera

Polskiej Akademii Nauk

ul. Niezapominajek 8

30-239 Kraków

Zadanie nr 1:

Zakład Chemii Teoretycznej

Wydział Chemii

Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej

pl. M. Curie-Skłodowskiej 3

20-031 Lublin

5.Warunki udziału w postępowaniu ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA

5.1O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, tj.

  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – działalność prowadzona na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień,

  2. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,

  3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym,

  4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

5.2Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 5.1.1-5 SIWZ.

5.3W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 5.1 SIWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.

5.4W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.

5.5Warunek określony w pkt 5.4 SIWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełniać samodzielnie.

5.6Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5 SIWZ zostaną wykluczeni z postępowania.

5.7Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

5.8Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki z art. 24 ust. 1 i z art. 24 ust. 2 Prawa zamówień publicznych.

5.9Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt. 5 SIWZ Zamawiający dokona na podstawie załączonych do oferty dowodów i oświadczeń, metodą spełnia/nie spełnia.

6.wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

6.1W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 Pzp i pkt 5.1 SIWZ, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:


Lp.

Wymagany dokument:

Nr załącznika do SIWZ

1

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp

2



6.2W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:





Lp.

Wymagany dokument:

Nr załącznika do SIWZ

1

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

3

2

Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.




3

Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.



4



6.3Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2.2 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

6.4Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu (o którym mowa w ptk. 6.3 SIWZ), wykonawca zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym w terminie określonym w pkt 6.3 SIWZ.

6.5W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej musi udokumentować, odpowiednio do wymagań określonych w SIWZ, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp.

6.6W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:


Lp.

Wymagany dokument:

Nr załącznika do SIWZ

1

Szczegółowa specyfikacja techniczno-cenowa

Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (producent, typ, model). Nie wskazanie w ofercie producenta oraz modelu zaoferowanych urządzeń skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający wymaga podania opisu oferowanego sprzętu wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w specyfikacji. Oferty stwierdzające jedynie spełnienie wymagań Zamawiającego bez podania faktycznych parametrów zostaną odrzucone przez Zamawiającego jako niespełniające kompletu wymagań, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.



6

7.INFORMACJE O sposObIE porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW ORAZ WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

7.1Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

7.2Wyjaśnienia dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w art. 38 Pzp.

7.3Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Każda ze Stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania.

7.4Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu.

7.5Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami:


1

dr Marcin Czerwenka e-mail: ncczerwe@cyf-kr.edu.pl

tel. 12 639 51 24


7.6Pytania dotyczące treści SIWZ można kierować do wyboru: pisemnie na adres siedziby Zamawiającego, tj. Instytut Katalizy i Fizykochemii Powierzchni PAN, ul. Niezapominajek 8, 30-239 Kraków, na nr fax. 0-12 425 19 23 lub drogą elektroniczną na adres ncczerwe@cyf-kr.edu.pl z określeniem postępowania, którego dotyczą.

8.Wadium

8.1W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje.

9.Termin związania ofertą

9.1Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.

9.2Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

9.3Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

10.Opis sposobu przygotowania oferty:

10.1Zgodnie z art. 82 Prawa Zamówień Publicznych ofertę wraz z załącznikami składa się w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.

10.2Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

10.3Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 Pzp, tzn. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

10.4W przypadku, o którym mowa w pkt 10.3 na formularzu ofertowym, jak również innych dokumentach powołujących się na „Wykonawcę”, w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące konsorcjum lub spółki cywilnej, a nie pełnomocnika, a do oferty należy załączyć pełnomocnictwo.

10.5Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca.

10.6Zaleca się, aby pierwszą stronę oferty stanowił formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji.

10.7Zaleca się ponumerowanie stron i spięcie oferty w sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek kartki.

10.8Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem.

10.9Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

10.10Jeżeli ofertę podpisuje osoba/y działające w imieniu Wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa, dokument ten należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Z treści tego dokumentu musi jednoznacznie wynikać uprawnienie do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy.

10.11Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą ofertę.

10.12Wykonawca zamieszcza ofertę w dwóch kopertach oznaczonych nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanych w następujący sposób: „Oferta na dostawę sprzętu komputerowego dla IKiFP PAN w Krakowie NIE OTWIERAĆ przed 7 kwietnia
2014 r. godz. 12:00, znak sprawy: KAT-271-2/2014”.

10.13Kopertę wewnętrzną (z ofertą w środku) należy opisać jak wyżej i dodatkowo zamieścić na niej nazwę i adres wykonawcy.

10.14Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed upływem terminu składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane w sposób wskazany w pkt 10.12 oraz dodatkowo oznaczone słowami „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.

10.15Część oferty, która zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a wykonawca zastrzega ich poufność, należy umieścić w odrębnej kopercie z opisem „Zastrzeżona część oferty”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust.4 ustawy.

10.16Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, zgodnie art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji(t. jednolity Dz.U.03.153.1503).

10.17Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia:


Lp.

Wymagany dokument:

Nr załącznika do SIWZ

1

Wypełniony formularz oferty

1

2

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp (oryginał)

2

3

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

3

4

Aktualny odpis

Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.






5

Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej



4

6

Pełnomocnictwo, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika




7

Szczegółowa specyfikacja techniczno-cenowa

Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (producent, typ, model). Nie wskazanie w ofercie producenta oraz modelu zaoferowanych urządzeń skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający wymaga podania opisu oferowanego sprzętu wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w specyfikacji. Oferty stwierdzające jedynie spełnienie wymagań Zamawiającego bez podania faktycznych parametrów zostaną odrzucone przez Zamawiającego jako niespełniające kompletu wymagań, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.



6

10.18Dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19 lutego 2013r. poz. 231) należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

10.19Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii dokumentów, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

10.20Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa.

10.21Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 10.20 w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza należy dołączyć do oferty.

10.22W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów udostępniających wykonawcy zasoby, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.

10.23Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

11.Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

11.1Oferty należy składać w siedzibie IKiFP PAN, pokój nr: 204 (sekretariat) do dnia
7 kwietnia 2014 r. godz. 11:30.

11.2Ofertę złożoną po terminie składania ofert Zamawiający niezwłocznie zwraca.

11.3Otwarcie ofert nastąpi w dniu 7 kwietnia 2014 r. o godz. 12:00, w siedzibie IKiFP PAN, pokój nr 206.

12.Opis sposobu obliczenia ceny

12.1Cenę oferty stanowić będzie wartość brutto wpisana na formularzu oferty za całość przedmiotu zamówienia dla każdego zadania częściowego oddzielnie wyliczona na podstawie wypełnionej przez Wykonawcę szczegółowej specyfikacji techniczno–cenowej (załącznik nr 6).

12.2Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zamawiającego określone w niniejszej specyfikacji oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

12.3Kwotę podatku VAT należy obliczyć zgodnie z zasadami Ustawy o podatku od towaru i usług z 11.03.2004r. (Dz.U.04.54.535. z późniejszymi zmianami)

12.4Podmioty zagraniczne biorące udział w postępowaniu winny wpisać na formularzu oferty cenę netto wyrażoną w PLN. Wyłącznie do oceny i porównania ofert Zamawiający doliczy kwotę należnego podatku VAT oraz cła. Wyliczona w ten sposób kwota stanowić będzie cenę brutto oferty podmiotu zagranicznego braną do oceny i porównania ofert. Umowa zostanie podpisana na kwotę netto, podatek VAT Zamawiający odprowadzi we własnym zakresie.

12.5Rozliczenia będą prowadzone w PLN.

12.6Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

13.Kryteria oraz sposób oceny ofert

13.1Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:


Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %

13.2Punkty przyznawane za podane w pkt 13.1 kryteria będą liczone według następujących wzorów:


Nr kryterium:

Wzór:

1

Cena brutto

Liczba punktów = (Cmin/Cbad)100

gdzie: Cbad – cena brutto podana w ofercie badanej

Cmin – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert


13.3W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.

13.4Zgodnie z art. 87 ust.2 Pzp Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie powiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

13.5Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 89 ust. 1 Pzp.

14.Udzielenie zamówienia:

14.1Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.

14.2Zamawiający unieważni postępowanie w sytuacji, gdy wystąpią przesłanki wskazane w art. 93 Pzp.

14.3O unieważnieniu postępowania Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zmówienia – w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert; Wykonawców, którzy złożyli oferty – w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składnia ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

14.4Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty: 1) o wyborze najkorzystniejszej oferty - podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy),albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację; 2) o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone podając uzasadnienie faktyczne i prawne; 3) o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne; 4) terminie, określonym zgodnie z art. 94 ust. 1 lub 2 Pzp, po którego upływie umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta.

14.5Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza informacje, o których mowa w pkt 14.4 pkt 1) na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.

14.6Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

15.INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

15.1Umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający podpisze w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane faksem lub e-mailem, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane pocztą.

15.2Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminów, o których mowa w pkt 15.1, jeżeli w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę lub nie odrzucono żadnej oferty oraz nie wykluczono żadnego wykonawcy.

15.3Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 10.3 SIWZ zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

16.WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

16.1W niniejszym postępowaniu zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie obowiązuje.

17.Istotne postanowienia umowy:

17.1Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

17.2Ostateczna treść umowy może ulec zmianie w zakresie niezmieniającym istotnych postanowień oferty i SIWZ.

18.Pouczenie o środkach ochrony prawnej:

18.1Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes w uzyskaniu zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Pzp.

18.2Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 Pzp.

18.3Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.

18.4Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:

  1. Opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu;

  2. Wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

  3. Odrzucenia oferty odwołującego.

18.5Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.

18.6Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

18.7Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, że Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą faksu lub e-maila.

18.8Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie.

18.9W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji Zamawiający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym Wykonawców w sposób przewidziany w ustawie dla tej czynności.

18.10Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane faksem lub e-mailem, albo w terminie 10 dni – jeżeli zostały przesłane pocztą.

18.11Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz postanowień SIWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej.

18.12W przypadku wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień SIWZ Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert.

18.13Odwołanie wobec czynności innej niż określone w pkt 18.10 i 18.11 SIWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę do jego wniesienia.

18.14Jeżeli Zamawiający, mimo takiego obowiązku, nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się w terminie:

  1. 15 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

  2. 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

18.15W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.

18.16Zamawiający przesyła niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopię odwołania innym Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli odwołanie dotyczy treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień SIWZ zamieszcza ją również na stronie internetowej, na której zamieszczone jest ogłoszenie o zamówieniu lub jest udostępniona SIWZ, wzywając Wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego.

18.17Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje.

18.18Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Izby w formie pisemnej albo opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, a jego kopię przesyła się Zamawiającemu oraz Wykonawcy wnoszącemu odwołanie.

18.19Wykonawcy, którzy przystąpili do postępowania odwoławczego stają się uczestnikami postępowania odwoławczego, jeżeli mają interes w tym, aby odwołanie zostało rozstrzygnięte na korzyść jednej ze stron.

18.20Zamawiający lub odwołujący może zgłosić opozycję przeciw przystąpieniu innego Wykonawcy nie później niż do czasu otwarcia rozprawy. Izba uwzględnia opozycję, jeżeli zgłaszający opozycję uprawdopodobni, że Wykonawca nie ma interesu w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystąpił; w przeciwnym razie Izba oddala opozycję. Postanowienie o uwzględnieniu albo oddaleniu opozycji Izba może wydać na posiedzeniu niejawnym. Na postanowienie o uwzględnieniu albo oddaleniu opozycji nie przysługuje skarga.

18.21Czynności uczestnika postępowania odwoławczego nie mogą pozostawać w sprzeczności z czynnościami i oświadczeniami strony, do której przystąpił, z zastrzeżeniem zgłoszenia sprzeciwu, o którym mowa w art. 186 ust. 3 Pzp, przez uczestnika, który przystąpił do postępowania po stronie Zamawiającego.

18.22Odwołujący oraz Wykonawca wezwany zgodnie z art. 185 ust. 1 Pzp nie mogą następnie korzystać ze środków ochrony prawnej wobec czynności Zamawiającego wykonanych zgodnie z wyrokiem Izby lub sądu albo na podstawie art. 186 ust. 2 i ust. 3 Pzp.

18.23Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu, która wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.

19.inne:


Do spraw nieuregulowanych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia mają zastosowanie przepisy Pzp oraz przepisy Kodeksu Cywilnego.

Zamówienie jest finansowane między innymi ze środków Unii Europejskiej, w ramach realizowanych przez Zamawiającego projektów.

Sporządził: Zatwierdził:


mgr Anica Knera prof. dr hab. Małgorzata Witko

Specjalista ds. zamówień publicznych Dyrektor Instytutu


20.ZAŁĄCZNIKI DO SIWZ


załączniki
              Nr

Nazwa załącznika

1

Wzór formularza oferty

2

Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

3

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie

4

Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej

5

Wzór umowy

6

Szczegółowa specyfikacja techniczno-cenowa




Pobieranie 110.28 Kb.





©absta.pl 2020
wyślij wiadomość

    Strona główna